نوشته شده توسط : b.gholami

 

نحوه بسته بندی خرما بدون پرداخت پول زیاد


امروزه بسته بندی خرما در ایران که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما در جهان است، اهمیت زیادی دارد. خرما نیز یک محصول صادراتی ارزشمند است که برای صادرات و فروش در نقاط مختلف باید با دقت و ظرافت بسته بندی شود. این امر به اهمیت بالایی در فرآیند بسته بندی خرما منجر شده است. با ظروف بسته بندی خرما کارآمد، قیمت و ارزش خرما در بازارهای بین المللی می تواند افزایش یابد و سود بهتری را برای تولیدکننده و صادرکننده به همراه داشته باشد.

در این قطعه، شرکت صدف پک به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع ظروف بسته بندی خرما با سابقه درخشان و موفق در بازارهای ایران، قصد دارد شما را با جدیدترین و پرطرفدارترین روش های نگهداری خرما آشنا کند و شما را به سمت یک محصول روشن راهنمایی کند. 

برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی خرما اینجا کلیک کنید.

ظروف بسته بندی خرما پک صدف

امروزه در بازارهای جهانی مشاهده شده است که علاوه بر کیفیت و طعم محصولات، بسته بندی و سایر موارد مربوط به ظاهر برای مشتریان بسیار مهم است و تمایل بیشتری به خرید محصولات برندی دارند که از ظرافت بیشتری استفاده می کند. و بسته بندی شیک همانطور که گفته شد برای فروش و صادرات مواد غذایی مانند خرما باید از ظروف بسته بندی مناسب استفاده کرد تا ارزش افزوده محصول افزایش یابد. صدف پک بزرگترین تولید کننده ظروف بسته بندی خرما در ایران به شما کمک می کند تا به بهترین بسته بندی خرما دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تخریب بتن

تخریب بتن ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. بتن بیشتر در اثر خوردگی میلگردهای آرماتور به دلیل کربناته شدن خمیر سیمان سخت شده یا حمله کلرید در شرایط مرطوب آسیب می بیند. خسارات شیمیایی در اثر تشکیل محصولات گسترده تولید شده توسط واکنش های شیمیایی مختلف، توسط گونه های شیمیایی تهاجمی موجود در آب های زیرزمینی و آب دریا (کلریدها، سولفات ها، یون های منیزیم) یا میکروارگانیسم ها (باکتری ها، قارچ ها...) ایجاد می شود. سایر فرآیندهای آسیب‌رسان نیز می‌تواند شامل شستشوی کلسیم توسط نفوذ آب و پدیده‌های فیزیکی مختلف باشد که باعث تشکیل و انتشار ترک‌ها می‌شود. تمام این فرآیندهای مضر و عوامل آسیب رسان بر مقاومت مکانیکی بتن و دوام آن تأثیر منفی می گذارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ساده ترین روش تخریب بتن کلیک کنید.

مخرب ترین عامل سازه ها و اجزای بتنی احتمالاً آب است. در واقع، آب اغلب به‌عنوان یک معرف مستقیماً در واکنش‌های شیمیایی شرکت می‌کند و همیشه به‌عنوان یک حلال یا یک محیط واکنش ضروری است و انتقال املاح و واکنش‌ها را ممکن می‌سازد. بدون آب، بسیاری از واکنش های مضر نمی توانند پیشرفت کنند، یا آنقدر کند هستند که پیامدهای مضر آنها در طول عمر برنامه ریزی شده ساخت و ساز ناچیز می شود. بتن خشک طول عمر بسیار بیشتری نسبت به بتن اشباع از آب در تماس با آب در گردش دارد. بنابراین، در صورت امکان ابتدا بتن باید از نفوذ آب محافظت شود.

مزایای تخریب بتن در اصفهان

انبساط محصولات خوردگی (اکسیدهای آهن) سازه های تقویت کننده فولاد کربنی ممکن است باعث ایجاد تنش مکانیکی داخلی (تنش کششی) شود که باعث ایجاد ترک و اختلال در سازه بتن می شود. اگر میلگردها به طور نامناسب نصب شده باشند یا پوشش بتنی نامناسبی در سطوحی که در معرض عناصر قرار دارند، وجود داشته باشد، جک زدن اکسید و پوسته شدن می تواند در طول عمر سازه رخ دهد: قطعات مسطح بتن در نتیجه خوردگی میلگرد از توده بتن جدا می شوند.

بتن، مانند بیشتر سنگ های سخت یکپارچه، ماده ای است که در برابر فشار بسیار مقاوم است، اما نمی تواند کشش، به ویژه کشش های داخلی را تحمل کند. مقاومت کششی آن حدود 10 برابر کمتر از مقاومت فشاری آن است. بتن گازدار به خودی خود یک ماده بسیار جامد است زیرا مقاومت فشاری آن به دلیل کاهش تخلخل با رسوب کربنات کلسیم (کلسیت، CaCO3) افزایش می یابد. در غیاب میلگردهای تقویت‌کننده فولادی و بدون تشکیل محصولات واکنش انبساطی که باعث ایجاد تنش کششی در داخل ماتریس بتن می‌شوند، بتن خالص اغلب یک ماده طولانی مدت است. نمونه ای از دوام ذاتی بتن، گنبد ساختمان پانتئون در رم است که بیش از 2000 سال پیش با بتن رومی ساخته شده است.



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ساخت و ساز

یک اصطلاح کلی به معنای هنر و علم برای تشکیل اشیا، سیستم ها یا سازمان ها است، [1] و از لاتین constructio (از com- "با هم" و struere "انباشته کردن") و ساخت و ساز فرانسوی قدیم آمده است. ساختن فعل است: عمل ساختن، و اسم ساختن است: چگونه چیزی ساخته می شود، ماهیت ساختار آن.

در پرکاربردترین زمینه، ساخت و ساز فرآیندهای مربوط به تحویل ساختمان‌ها، زیرساخت‌ها، تأسیسات صنعتی و فعالیت‌های مرتبط را تا پایان عمرشان پوشش می‌دهد. معمولاً با برنامه ریزی، تأمین مالی و طراحی شروع می شود و تا زمانی که دارایی ساخته و آماده استفاده شود ادامه می یابد. ساخت و ساز همچنین تعمیرات و تعمیرات، هرگونه کار برای توسعه، گسترش و بهبود دارایی و تخریب، برچیدن یا از کار انداختن نهایی آن را نیز پوشش می دهد.

صنعت ساخت و ساز سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی (GDP) بسیاری از کشورها دارد. مخارج جهانی فعالیت های ساختمانی در سال 2012 حدود 4 تریلیون دلار بود. امروزه هزینه های صنعت ساخت و ساز از 11 تریلیون دلار در سال فراتر رفته است که معادل حدود 13 درصد تولید ناخالص داخلی جهانی است. پیش بینی می شد که این هزینه در سال 2030 به حدود 14.8 تریلیون دلار افزایش یابد.[3]

اگرچه صنعت ساختمان باعث توسعه اقتصادی می شود و مزایای غیر پولی بسیاری برای بسیاری از کشورها به همراه دارد، اما یکی از خطرناک ترین صنایع است. به عنوان مثال، حدود 20٪ (1061) از تلفات صنعت ایالات متحده در سال 2019 در ساخت و ساز اتفاق افتاده است.

بخش های صنعت ساختمان

مونتاژ صنعتی یک اکسید کننده حرارتی در ایالات متحده آمریکا

به طور کلی، سه بخش ساخت و ساز وجود دارد: ساختمان، زیرساخت و صنعتی:

ساخت و ساز ساختمان معمولاً به دو بخش مسکونی و غیر مسکونی تقسیم می شود.

برای ادامه مطلب اجرای آرماتوربندی سقف اینجا کلیک کنید.

زیرساخت که مهندسی عمران سنگین یا سنگین نیز نامیده می شود، شامل کارهای عمومی بزرگ، سدها، پل ها، بزرگراه ها، راه آهن، آب یا فاضلاب و توزیع آب و برق می باشد.
ساخت و ساز صنعتی شامل ساخت و سازهای دریایی (عمدتاً تأسیسات انرژی)، معدن و معدن، پالایشگاه ها، فرآوری شیمیایی، تولید برق، آسیاب ها و کارخانه های تولیدی است.
این صنعت همچنین می تواند به بخش ها یا بازارها طبقه بندی شود.

[7] برای مثال، Engineering News-Record (ENR)، یک مجله تجاری ساخت و ساز مستقر در ایالات متحده، داده هایی را در مورد اندازه پیمانکاران طراحی و ساخت و ساز گردآوری و گزارش کرده است. در سال 2014، داده ها را به 9 بخش بازار تقسیم کرد: حمل و نقل، نفت، ساختمان، نیرو، صنعتی، آب، تولید، فاضلاب/پسماند، مخابرات، زباله های خطرناک و دسته دهم برای پروژه های دیگر.[8] ENR از داده های حمل و نقل، فاضلاب، زباله های خطرناک و آب برای رتبه بندی شرکت ها به عنوان پیمانکاران سنگین استفاده کرد.

طبقه‌بندی استاندارد صنعتی و سیستم جدیدتر طبقه‌بندی صنعت آمریکای شمالی، شرکت‌هایی را که ساخت‌وساز انجام می‌دهند یا درگیر ساخت‌وساز هستند به سه زیربخش طبقه‌بندی می‌کنند: ساخت و ساز ساختمان، ساخت‌وساز مهندسی عمران و سنگین، و پیمانکاران تجاری تخصصی. همچنین دسته بندی هایی برای شرکت های خدمات حرفه ای (به عنوان مثال، مهندسی، معماری، نقشه برداری، مدیریت پروژه) وجود دارد.

ساخت خانه

ساخت و ساز مسکونی ممکن است توسط مالکان انفرادی زمین (خود ساخت)، توسط سازندگان خانه های متخصص، توسط توسعه دهندگان املاک، توسط پیمانکاران عمومی، یا توسط ارائه دهندگان مسکن عمومی یا اجتماعی (به عنوان مثال: مقامات محلی، انجمن های مسکن) انجام شود. در جایی که سیاست‌های منطقه‌بندی یا برنامه‌ریزی محلی اجازه می‌دهد، توسعه‌های با کاربری مختلط ممکن است شامل ساخت و سازهای مسکونی و غیرمسکونی (مانند: خرده‌فروشی، اوقات فراغت، ادارات، ساختمان‌های عمومی و غیره) باشد.

شیوه‌ها، فناوری‌ها و منابع ساخت‌وساز مسکونی باید با مقررات و آیین‌نامه‌های اجرایی ساختمان محلی مطابقت داشته باشد. مصالحی که در این منطقه به راحتی در دسترس هستند معمولاً مصالح ساختمانی مورد استفاده را دیکته می کنند (به عنوان مثال: آجر در مقابل سنگ در مقابل چوب). هزینه های ساخت و ساز بر اساس هر متر مربع (یا هر فوت مربع) برای خانه ها می تواند به طور چشمگیری بر اساس شرایط سایت، مسیرهای دسترسی، مقررات محلی، صرفه جویی در مقیاس (خانه های طراحی شده سفارشی اغلب گران تر هستند) و در دسترس بودن متفاوت باشد. تاجران ماهر

ساخت و ساز غیر مسکونی

ساخت ساختمان فدرال رزرو در کانزاس سیتی، میسوریبسته به نوع ساختمان، ساخت و ساز ساختمان های غیر مسکونی را می توان توسط طیف گسترده ای از سازمان های خصوصی و دولتی، از جمله مقامات محلی، نهادهای آموزشی و مذهبی، شرکت های حمل و نقل، خرده فروشان، هتلداران، توسعه دهندگان املاک، موسسات مالی و سایر شرکت های خصوصی خریداری کرد. . . بیشتر ساخت و ساز در این بخش ها توسط پیمانکاران عمومی انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کاربرد کناف

کناف متعلق به خانواده Malvaceae است که به دلیل اهمیت اقتصادی و باغداری مورد توجه قرار گرفته است. دانه کناف جزء ارزشمند گیاه کناف است. چندین سال است که در درجه اول به عنوان محصول بند ناف و در درجه دوم به عنوان خوراک دام استفاده می شود. پتانسیل استفاده از دانه کناف به عنوان منبع محصولات غذایی به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است. مصرف کنندگان بیشتر به محصولات غذایی گیاهی سالم و طبیعی علاقه مند می شوند. دانه کناف، محصول آینده با منبع غنی از مواد مغذی ضروری و منبع عالی از ترکیبات گیاهی، ممکن است نقش مناسبی در تولید غذاهای گیاهی با ارزش افزوده داشته باشد. در حال حاضر از دانه کناف و اجزای ارزش افزوده آن به‌عنوان ترکیب یا جزء اصلی محصولات غذایی به‌طور مؤثری برای خواص تغذیه‌ای و عملکردی آن‌ها استفاده نشده است. این بررسی بر روی کاربردهای غذایی احتمالی دانه کناف و اجزای ارزش افزوده آن بر اساس ترکیبات غذایی و خواص عملکردی موجود در ادبیات، با هدف ارائه مروری بر کاربردهای غذایی احتمالی این دانه کم استفاده تمرکز دارد.

برای ادامه مطلب قیمت اجرای کناف در سال 1401 اینجا کلیک کنید.

این بررسی بر مقدمه ای کوتاه در مورد گیاه کناف، عملکرد تغذیه ای، ترکیب لیپیدها و پروتئین ها و کاربردهای غذایی دانه تمرکز دارد. این بررسی به طور مفصل در مورد بذر بحث می کند. اجزای فعال زیستی، غنی سازی آنتی اکسیدان نان گندم، عوامل ضد میکروبی، به عنوان آرد خوراکی، به عنوان روغن خوراکی و منبع پروتئین در سیستم غذایی. این بررسی با بحث در مورد دیگر کاربردهای غذایی احتمالی دانه کناف پایان می یابد. نیاز دانشمندان و فناوران صنایع غذایی برای بهره برداری از این محصول طبیعی کشاورزی به عنوان یک ماده غذایی با ارزش افزوده بسیار حائز اهمیت و تاکید است.

قیمت اجرای کناف 

کناف (Hibiscus cannabinus L.) یک محصول فیبر علفی یک ساله و یک روزه کوتاه است که متعلق به خانواده Malvaceae است (H'ng, Khor, Tadashi, Aini, & Paridah, 2009). خانواده Malvaceae به دلیل اهمیت اقتصادی و باغبانی خود مورد توجه قرار گرفته اند (Akinrotimi & Okocha، 2018). کناف متعلق به جنس Hibiscus است که گسترده است و شامل بیش از 200 گونه است که یکساله یا چند ساله هستند (Hassan, Bhuyan, Islam, Hoque, & Monirul, 2018). کناف مربوط به پنبه (Gossypium hirsutum L.)، جوت (Corchorus Spp.) و بامیه (Abelmoschus esculentus L.) است (Webber, Bhardwaj, & Bledsoe, 2003) (شکل 1). کناف یکی از مهمترین محصولات فیبری در جهان است (Akinrotimi & Okocha, 2018). از انواع مختلفی از اجزای مفید مانند ساقه، برگ و دانه با بخش‌های مفید مختلف از جمله الیاف، رشته‌های فیبر، پروتئین‌ها، روغن‌ها و مواد شیمیایی آللوپاتیک تشکیل شده است (Akinrotimi & Okocha, 2018). ویژگی های این اجزا باعث می شود تا انواع محصول فراوان به دست آید و استفاده و توسعه مستمر انجام شود (مصطفی، رحمان، و گوش، 2013؛ سو، چن، و لین، 2004). کناف را می توان تحت شرایط آب و هوایی کافی کشت کرد (Rowell, Sanadi, Jacobson, & Caulfield, 1999). با پایه چوبی می تواند تا 2.5 تا 4.5 متر رشد کند.

کناف در طول تاریخ به عنوان یک محصول بند ناف (طناب، ریسمان، و گونی) استفاده می‌شود و کاربردهای تجاری آن به مصارف مختلف دیگری مانند جاذب، محصولات کاغذی، مصالح ساختمانی و خوراک دام تبدیل شده است. کناف از چهار جزء مفید مهم تشکیل شده است. دانه ها، ساقه ها، برگ ها و گل ها (شکل 2). هر کدام از این اجزا کاربردهای متفاوتی دارند. طول ساقه های کناف می تواند به 1 تا 2 متر برسد. طول برگ ها 10 تا 15 سانتی متر است، گل ها به قطر 8 تا 15 سانتی متر می توانند سفید، زرد یا بنفش باشند. یا سفید یا زرد مرکز معمولاً بنفش تیره است. میوه آن کپسولی به قطر 2 سانتی متر و حاوی تعداد زیادی دانه است. از برگ های کناف که سرشار از آنتی اکسیدان ها و محتویات فنلی هستند به عنوان سبزی استفاده می شود (ریو و همکاران، 2017). دانه ای که قبلاً به عنوان مواد زائد در نظر گرفته می شد، گزارش شده است که حاوی مقادیر زیادی روغن غنی از آنتی اکسیدان است (چان و اسماعیل، 2009؛ ریو و همکاران، 2017).



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

از آنجایی که قاشق به راحتی تا می شود، می توان آن را به محصول وصل کرد یا حتی در درب آن قرار داد (به عنوان مثال، ماست). با توجه به این واقعیت که بسیاری از مصرف کنندگان نگران تأثیرات زیست محیطی هستند و بیشتر بر روی محصولات بدون پلاستیک تمرکز می کنند، این می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. یکی از مزایای دیگر قاشق کارلو، امکان چاپ است که پیامی ضروری برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

پیچیدگی ساخت

به لطف شکلی که یک قاشق کاربردی را نشان می دهد، غذا به خوبی در لبه های آن گرفته می شود و سرریز نمی شود. دستورالعمل مونتاژ قاشق در طرح گنجانده شده است. در حال حاضر، محصول ارائه شده اجازه استفاده بی پایان یا طولانی مدت را نمی دهد، به همین دلیل است که در رده محصولات غذایی یکبار مصرف کلاسیک با طول عمر محدود قرار می گیرد.

ماشین کاری، پردازش و جابجایی

محصول به عنوان یک مدل کاربردی محافظت می شود. قاشق ها به صورت ماشینی تا شده به مشتریان تحویل داده می شود. مصرف کنندگان می توانند به راحتی محصول را باز کنند و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنند. مونتاژ همچنین مزایای لجستیکی و حفاظتی محصول را تضمین می کند. در حالت تا شده، احتمال آسیب به سازه حداقل است.

مواد

ترکیب هر دو مقوا و پوشش منجر به یک راه حل پایدار هوشمند شده است. این قاشق از الیاف بکر ساخته شده است و بنابراین برای تماس با غذا تایید شده است، در حالی که یک پوشش مبتنی بر آب روی مقوا تضمین می کند که قاشق می تواند به طور ایمن هنگام غذا خوردن استفاده شود.

قاشق کارلو که با همکاری Greiner Packaging International ساخته شده است، کاملاً از مقوا ساخته شده است، کاملاً قابل بازیافت است و به کاهش استفاده جهانی از پلاستیک کمک می کند. با توجه به ممنوعیت کارد و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی در اتحادیه اروپا از سال 2021 تا 2022، قاشق یک جایگزین نوآورانه و زیست محیطی است، حتی پس از چاپ و پوشش. به این ترتیب، مصرف کنندگان هنوز هم می توانند این فرصت را داشته باشند که از غذاهای مختلف در حال حرکت لذت ببرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال کلیک کنید.

 

درباره ما
Packaging یک تولید کننده بین المللی بسته بندی مقوایی با کیفیت و پیچیده در بخش کالاهای لوکس و برند با تاکید ویژه بر صنایع غذایی است. حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت و حصول اطمینان از رضایت مشتری اولویت اصلی آن است. Cardbox Packaging از ساختار ناب خود با مکان هایی در اتریش (Wolfsberg و Pinkafeld)، جمهوری چک (Zádveřice) و ایالات متحده (Pittston، PA) بهره می برد. این یک شریک جذاب و متخصص برای بازارهای اروپا و آمریکا، به ویژه در بخش های شیرینی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی است.



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی خلاقانه و الهام بخش بسته بندی میوه های خشک

آیا می خواهید زندگی سالم و طولانی داشته باشید؟ خوب اینجا مانترا برای یک زندگی سالم است. میوه‌ها، همانطور که از نامشان می‌گوید، سالم‌ترین غذای روی زمین برای خوردن هستند. میوه های خشک که داروی طبیعت هستند به تقویت ایمنی بدن برای مبارزه با تقریباً همه بیماری ها کمک می کنند.

بسته بندی یکی از مراحل حیاتی برای این میوه های خشک لطیف است. وقتی در کیسه های زیپ، بسته ها، جعبه ها و غیره تازه بسته بندی می شود، آن را تازه تر و سالم تر می کند.

میوه های خشک که به عنوان میان وعده های سالم در نظر گرفته می شوند، همیشه مورد تقاضا هستند. در هند، میوه های خشک در بسیاری از موارد به عنوان نماد صلح و رفاه هدیه داده می شود. برای زیباتر شدن هر مناسبت، می توان آن را در جعبه های رنگارنگ، کیسه های تزئینی و ظروف بسته بندی کرد.

بسته بندی میوه های خشک باید بادوام و مقرون به صرفه باشد. سرزمین عجایب، 24 مانترا، سرزمین طبیعت و غیره تعدادی از برندهای برتر میوه خشک در هند با بسته بندی زیبا و مقرون به صرفه هستند.

آجیل و میوه های خشک مزیت های مختلفی را ارائه می دهند که گزینه های مصرف متعدد در طول روز از مکمل های غذایی گرفته تا میان وعده های در حال حرکت را در اختیار دارند. بسته به ارزشی که برند مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی بسته بندی آجیل هم تراز خواهد بود. احساس طراحی بسته بندی باید ظاهری طبیعی، گرافیکی جذاب و واقعی باشد که جلوه مات و براق را با هم ترکیب کند.

برای خرید دستگاه بسته بندی میوه خشک اینجا کلیک کنید .

همچنین بخوانید: چگونه آژانس طراحی گرافیک کسب و کار شما را برجسته می کند
پنجره های شفاف محصول نیز عالی هستند، به خصوص برای اقلام با ارزش مانند آجیل تازه و غذاهای رنگارنگ مانند میوه های خشک. برای به حداکثر رساندن این فرصت تجاری مهم، به دنبال بسته‌بندی باشید که کنترل بیشتر قسمت‌ها و همچنین جذابیت قفسه و اشتها را از طریق پنجره‌های شفاف، پالت‌های رنگی انتخابی و جلوه‌های کاغذی ارائه می‌دهد که محصولات با کیفیت و سالم را به مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد.

طراحی بسته بندی میوه خشک باید به راحتی باز و پاره شود، کیسه های ایستاده با نصب زیپ به آجیل کمک می کند تا تازگی خود را حفظ کند. تصویر بر اساس نوع آجیل خواهد بود، طرح بسته بندی بادام هندی بادام مرکزی و طرح بسته بندی بادام بادام محور برای سایر طرح های بسته بندی میوه خشک خواهد بود.

اهمیت میوه های خشک، فواید، ارزش غذایی، اطلاعات نگهداری، هشدارهای آلرژیک، باید در طراحی بسته بندی ذکر شود. نام تجاری USP کیسه های بسته بندی میوه خشک باید در جلوی بسته بندی مشخص شود که می تواند اصالت، کیفیت، خلوص، گواهینامه ها، تازه بودن مزرعه و بدون مواد نگهدارنده باشد که در یک نگاه چشم مشتریان را به خود جلب می کند.



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

نرخ تولید بالا
چای کیسه ای زیبا با آب بندی و برش اولتراسونیک.
تولید چای کیسه ای با استفاده از مواد فیلتر از پیش برچسب گذاری شده آسان است.
قابلیت جابجایی بین چای کیسه ای مثلثی و مستطیلی با یک دکمه.
● الزامات ایمنی CE را برای مشتریانی که به CE نیاز دارند برآورده می کند. ماشین تایید شده
ظرفیت تا 80 کیسه در دقیقه

 


دارای وزن کش سلولی، سری FW (اختیاری)

روش بسته بندی آب بندی و برش اولتراسونیک 3 طرفه
استاندارد روش اندازه گیری: وزن کشی دوز
گزینه: وزن کش بار سلولی، پرکننده مارپیچ
مواد بسته بندی نایلون، پارچه نبافته، و هر نوع فیلتر مناسب برای آب بندی اولتراسونیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه بسته بندی چایی اینجا کلیک کنید.
عرض فیلتر 120-180 میلی متر
اندازه چای کیسه ای مثلثی: 50-80 میلی متر (هر لبه)
مستطیل: 40-80 (W) x 50-80 (L) میلی متر
حداکثر ظرفیت 80 کیسه در دقیقه
ابعاد 820 (W) x 970 (D) x 2255 (H) mm
وزن 450 کیلوگرم
منبع تغذیه * 3 فاز / 200 ولت / 2.5 کیلو وات
هوای فشرده * 340 لیتر در دقیقه. (6 میله)
علامت گذاری CE ** استاندارد * ترانسفورماتور ولتاژ محلی و هوای فشرده خشک شده که توسط مشتری تهیه می شود.
** طراحی بی خطر بر اساس دستورالعمل CE.
گزینه ها
●سیستم توزین (توزین بار سلولی، پرکننده مارپیچ و غیره)
● دستگاه Poking برای Sub-Hopper
ویبراتور دوز اسلاید
● دستگاه ضربه زننده
● دستگاه تغذیه چندگانه برای کیسه های طولانی
پوشش اکریلیک برای رول مواد بسته بندی
●سایزهای مختلف ناودان (120 میلی متر، 140 میلی متر، 160 میلی متر، 180 میلی متر و غیره)

 



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()