نوشته شده توسط : b.gholami

وکالت یکی از عقود جایز است به این معنا که طرفین می توانند در هر زمانی عقد را فسخ کنند، طبق ماده 185 ق.م عقد لازم عقدی است که هیچ یک از طرفین معامله حق فسخ آن را ندارند. ، مگر در مواردی، یعنی با انواع یا استثناء شکسته می شود.وکیل ملکی در اصفهان مسیح قاسمی کلیک کنید.

ماده 656 قانون مدنی در مورد اختیارات عقود حقوقی می گوید:

وکالت قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را به عنوان نماینده برای انجام کاری تعیین می کند. طرف دعوا موکل به معنای مجوز دهنده و وکیل به معنای مجوز دهنده است.
بنابراین، وکالت قراردادی جایز است، اما در مورد وکالت بدون ودیعه باید گفت که این وکالت از نوع مباحات است که حاوی قرارداد عدم فسخ الزامی یا مشروط است. ماده ۶۷۹ قانون مدنی می‌گوید: وکالت یا عدم عزل وکیل طرفین می‌توانند هر وقت بخواهند وکیل را عزل کنند، مگر اینکه به موجب عقد دیگری مقرر شده باشد. در آن صورت طرف حق عزل وکیل از دادگاه و ابطال وکالت را ندارد. در شرایطی چنین وکالتی از بین می رود و فسخ می شود، در این موارد مرگ، جنون و عمل توسط خود موکل قابل انجام است.

دلایل تنظیم وکیل چیست؟

در دنیای امروز وکالت در امور مختلف بسیار متداول است به خصوص در معاملات ملکی که فروشنده وکالت نامه ای را به خریدار جهت تنظیم سند رسمی جهت پیگیری امور ثبتی می دهد. یعنی موکل هیچ وقت نمی تواند وکیل را عزل کند و به او آسیب برساند، لذا مردم نمی توانند از نظر معاملاتی و مدیریت اموال کار خود را انجام دهند لذا به عقد مراجعه می کنند; وکلای غیر مسلح

مزایای مشاوره حقوقی حضوری چیست؟

معامله وکالت، معامله وکالت به جای مراجعه به دفاتر اسناد رسمی به دلیل نداشتن اسناد مالکیت یا وسیله نقل و انتقال اسناد رسمی طرفین. برای انتقال نهایی اقلام معامله پس از برآورده شدن شرایط، انتقال رسمی انجام خواهد شد. وکالت بدون عزل (بدون حق عزل) وکالتی است که در آن موکل حق عزل وکیل را از خود سلب می کند.لازم به ذکر است که وکالت به دو صورت مطلق و الزامی است. بنابراین، یک وکیل باید در این چارچوب فعالیت کند.

از آنجایی که انتقال ملک مستلزم زمان و هزینه است، گاهی اوقات سندی که مالکیت ملک را تأیید می کند از بین می رود. یا چیزی مثل اینکه مالک ملک قصد فرار از مالیات را دارد یا سند در رهن بانک است و در پایان سند مالکیت، عنوان خریدار منتقل نمی شود، بین خریدار و طرف قرارداد وکالت وجود دارد. فروشنده انجام شد ، به موجب آن فروشنده خریدار را به عنوان وکیل برای ثبت ملک تعیین می کند.
نکته ای که نباید فراموش شود این است که اگر وکالت برای فروش داده می شود این وکالت به معنای داشتن وکیل نیست بلکه وکیل فقط واسطه است و وکالت ایجاد مالکیت نمی کند. خوب
در نهایت ذکر این نکته خالی از لطف نیست که افراد غیر از وکلای غیرمسلح اقدام به تنظیم اسناد رسمی می کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ترکیب شیمیایی

این محلول حاوی 6.4 درصد فنل در پایه گلیسیرین است. فنل در برابر انواع باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها موثر است.

اشاره

فروش گلیسیرین مالزی بازرگانی رامش نژاد قطره گلیسیرین Fenike برای نرم کردن جرم گوش (جرم در مجرای خارجی) استفاده می شود تا شستن گوش راحت تر شود. همچنین از این دارو برای رفع عفونت و تسکین درد گوش میانی و خارجی استفاده می شود.

غذا

از آنجایی که جرم گوش نرم می شود، شستن آن آسان و بدون درد است، بنابراین حداقل مقدار این قطره قبل از شستن گوش 3 بار در روز و هر بار 3 قطره به مدت 3 روز یا طبق دستور پزشک است.
اگرچه روش های ذکر شده تقریبا توسط تمامی شرکت های دارویی توصیه می شود، اما برای برخی افراد روش های جایگزین بهتر جواب می دهد. به این ترتیب که همراه با گرفتن لاله گوش و کشیدن آن به سمت بالای سر، قطره قطره تا پر شدن کامل مجرای گوش (حدود 10-20 قطره) و سپس با تکان دادن قسمت های مختلف گوش، اقدام به برداشتن آن کنید. هوا در کانال.. تا زمانی که محلول به کل جرم توده برسد آزاد می شود. پس از پر شدن مجرای گوش، 10 دقیقه صبر می کنیم تا محلول به طور کامل به توده نفوذ کند.

راه عمل

موم یا جرم موجود در گوش قطره روغن گلیسیرین فنیک (مانند اسفنجی که آب را جذب می کند) را جذب می کند و نرم تر می شود. فنل یک ضدعفونی کننده بسیار قوی است که بر روی انواع باکتری ها، قارچ ها و ویروس های گرم مثبت و گرم منفی اثر کشنده دارد. همچنین پیوندهای پروتئینی موجود در جرم گوش را از بین می برد. گلیسیرین به عنوان حلال و حامل در این فرمولاسیون استفاده می شود و توده داخل مجرای گوش را نرم می کند.

عوارض جانبی گلیسیرین مالزی

حساسیت، آسیب به مجرای گوش یا پرده گوش (ناشی از التهاب پرده گوش)، کم شنوایی دائمی (اگر کم شنوایی بعد از 3-4 روز از بین نرفت، با پزشک مشورت کنید). غلظت بالای 10 درصد فنل باعث خوردگی و سفید شدن پوست می شود. اما این عارضه سطح پایین اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد یا آسان است. اگر محلول باعث تورم، قرمزی، خارش یا سوزش شد، ناحیه پوست را با آب و صابون ملایم بشویید. پس از استفاده از این قطره به مدت 1 تا 2 ساعت، گوش را با گوش پاک کن کاملا تمیز کرده و 3 قطره استریل را داخل گوش مورد نظر بریزید، جای نگرانی نیست.
مراقب مصرف باشید
از قرار دادن دارو به طور جداگانه در چشم خودداری کنید. اگر دارو وارد چشم شد، بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید و با پزشک مشورت کنید تا به سطح قرنیه آسیب نرسد.

 



:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تاریخچه آبگرمکن

اختراع آب گرم را می توان به روم باستان ردیابی کرد، زمانی که حمام های بزرگ با آب گرم پر می شد. اولین ثبت اختراع آبگرمکن در سال 1868 توسط یک هنرمند انگلیسی در انگلستان به ثبت رسید. اگرچه این آبگرمکن برای مصارف خانگی طراحی شده بود، اما برای استفاده در منازل و فضاهای بسته ناامن تلقی می شد زیرا گازهای حاصل از احتراق تخلیه نمی شد.
20 سال بعد، در سال 1889، ادموند راد موفق شد بر کاستی های دیگ غلبه کند و آن را ایمن کند، چیزی که امروزه به عنوان دیگ بخار می شناسیم. از آن زمان تاکنون پیشرفت های زیادی در طراحی و ساخت دیگ بخار صورت گرفته است. امروزه دیگ‌هایی ساخته می‌شوند که با انرژی خورشیدی یا الکتریکی کار می‌کنند و سوخت دیگ فقط به گاز طبیعی محدود نمی‌شود.
آبگرمکن های بدون مخزن در سال 1970 معرفی شدند. این نوع آبگرمکن طوری طراحی شد که به جای ذخیره آب در مخزن، آب به طور همزمان از طریق سیستم لوله ای گرم می شد. آبگرمکن های بدون مخزن نگرانی از خالی شدن مخزن آب گرم را از بین می برند و هیچکس هنگام دوش گرفتن آب داغ تمام نمی شود. برای ادامه مطلب مخزن آب ایستاده کلیک کنید.

سیر تکاملی آبگرمکن ها

آبگرمکن ها را می توان به روش های مختلفی تقسیم کرد. به عنوان مثال، در مورد سوخت مورد استفاده برای گرم کردن آب. یا به معنای وجود یا عدم وجود مخزن ذخیره آب.
در جوامع دیگر آبگرمکن ها به دو نوع مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شوند. در آبگرمکن های اتوماتیک منبع انرژی گرمایی داخل دستگاه است. مانند بخاری نفتی، گازی و برقی. اما در آبگرمکن های غیرمستقیم منبع انرژی خارج از آبگرمکن است مانند آبگرمکن خورشیدی یا کویل. مخزن
آبگرمکن خورشیدی
شکل شماره 2 - آبگرمکن خورشیدی

آبگرمکن گازی دائمی

یکی از رایج ترین انواع آبگرمکن که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد، آبگرمکن گازی ثابت یا مخزنی است. این آبگرمکن ها مخزنی داشتند که با شعله زیر آب را گرم می کرد. این آبگرمکن برای گرم کردن آب زمان می برد و اگر آب گرم خارج شود، گرم شدن مجدد آن زمان می برد. ظرفیت مخزن این نوع آبگرمکن ها متغیر است. ظرفیت آبگرمکن بزرگ و مخزن بزرگ.

آب اجاق گاز دائمی

عکس شماره 3 – آبگرمکن گازی ایستاده
قطعات یک دیگ بخار یا مخزن گاز دائمی
اجزای یک آبگرمکن مخزن عبارتند از:
روکش یا روکش بویلر: روکش آهنی صیقلی است و آبگرمکن را زیبا و بادوام می کند.
پایه یا شاسی: قسمتی از آبگرمکن است که سایر قطعات روی آن نصب می شوند.
مخزن آب: ظرفی برای ذخیره آب. این مخزن از ورق گالوانیزه به ضخامت 3 یا 4 میلی متر یا ورق مشکی ساخته شده است. در صورت استفاده از کاغذ سیاه، داخل آن برای محافظت در برابر زنگ زدگی پوشش داده می شود.
دودکش: استوانه ای است که یک سر آن به محفظه احتراق و سر دیگر آن به دودکش ساختمان متصل است.
محفظه احتراق: محفظه ای که مشعل و اتصالات آن را در بر می گیرد.
کنترل موقعیت نصب: یک سوراخ در ژاکت آبگرمکن تعبیه شده و یک کلاچ در مخزن جلوی آن که لامپ ترموستات قرار دارد قرار می گیرد.
کاربراتور گاز: کاربراتور برای کنترل میزان سوخت سفارش شده از ترموستات و همچنین روشن نگه داشتن شمع (پایلوت) مورد نیاز است.
ترموستات: دستگاهی است که زمان روشن و خاموش شدن سوخت و آبگرمکن را تنظیم می کند.
اجزای آبگرمکن مخزن
شکل 4 - اجزای بویلر

ویژگی های صفحه آبگرمکن گازی ایستاده آزاد

برای دوام بدنه مخزن یا آبگرمکن از ورق های گالوانیزه استفاده می شود. اما چرا ورق های گالوانیزه هستند؟
فولاد از آن دسته فلزاتی است که در معرض هوا و رطوبت به سرعت زنگ می زند و استحکام خود را از دست می دهد. به همین دلیل برای ساخت مخازن آبگرمکن نباید از ورق های فولادی بدون روکش استفاده کرد. در قطعات با مقاومت بالا در برابر خوردگی و از طرفی به دلیل تولید انبوه و فرآیند تولید نسبتا ساده، قطعات گالوانیزه با قیمت مناسبی هستند. ورق گالوانیزه همان ورق فولادی است که با یک لایه فلز (روی) روی سطح آن پوشانده شده است. فلز روی از دو طریق از فولاد محافظت می کند. این امر از تماس فولاد با عناصر خورنده مانند اکسیژن و رطوبت جلوگیری می کند و از خوردگی مخزن آبگرمکن از طریق حفاظت گالوانیکی در صورت خراش جلوگیری می کند.
برای ساخت ورق گالوانیزه دو روش غوطه وری سرد و گرم وجود دارد که روش گرم بهترین است. در این روش یک ورق فلز در حمام مذاب غوطه ور می شود.
بهترین انتخاب برای ساخت مخزن آبگرمکن، ورق گالوانیزه است. معمولاً از ورقی با ضخامت 3 یا 4 میلی متر استفاده می شود.
معمولاً برای ورق بدنه از ورق رنگ شده با روکش روغنی (نورد سرد) با رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود. ورق های روغنی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان بدنه محسوب می شوند. به طور کلی ضخامت ورق بدنه دیگ حدود 0.7 میلی متر در نظر گرفته می شود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami
امروزه مشکلات زیادی در حوزه حقوق مدنی وجود دارد که باعث بروز پرونده های زیادی در مراجع قضایی شده است. دلیل این امر این است که افراد کمی هستند که اطلاعات کافی در این زمینه دارند. برای ادامه مطلب وکیل ملکی در اصفهان کلیک کنید.

مقالات مفید مشاوره حقوقی املاک و مستغلات

عدم آگاهی مردم و مشکلات اقتصادی باعث شده است تا برای حل مشکلات خود به مشاوره حقوقی رایگان املاک مراجعه کنند. وقتی صحبت از املاک و مستغلات می شود، کوچکترین جزئیات مهم هستند. هرگونه بی توجهی به این جزئیات و اشتباهات در انعقاد قرارداد خسارت جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل قبل از هر اقدامی در این زمینه باید با مشاوران حقوقی مجرب در این زمینه مشورت کنید.
مشاوره حقوقی رایگان در مورد مسکن از طریق واتس اپ
امکان ارتباط کاربران با وکیل پایه یک دادگستری و طرح سوال از وکیل و مشاوره حقوقی املاک رایکان وجود دارد. در این راستا با تلفن همراه خود به سایت املاک دفتر مراجعه کنید. آدرس سایت به شرح زیر است:
با ورود به سایت، دکمه واتس اپ روی گوشی شما ظاهر می شود. با زدن دکمه واتس اپ به خط واتس اپ وکیل متصل خواهید شد. سپس می توانید سؤال خود را خلاصه کنید. در اولین فرصت وکیل به صورت مختصر به سوالات شما پاسخ خواهد داد.
برای موارد مهم نیازی به مشاوره رایگان نیست
لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی ملکی به تنهایی برای مسائل و موارد جاری کافی نیست. بهتر است در این زمینه مشاوره تخصصی بگیرید. این به شما کمک می کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. علاوه بر این، شما باید بدانید که چه حقوقی دارید و حریف شما چه اقداماتی می تواند در زمان مناسب علیه شما انجام دهد تا آنها را نفی کند.
مشاوره حقوقی در مورد معاملات و قراردادهای ملکی
معاملات املاک بسیار مهم هستند زیرا خانه یا زمین بزرگترین دارایی در زندگی هر فرد است. اکثر موارد حقوقی در این زمینه بسیار پیچیده است و برای جلوگیری از عواقب بعدی باید کلیه موارد قانونی رعایت شود.

مقاله مفید مشاوره حقوقی تلفنی و شخصی

قانون املاک بسیار گسترده است و ضروری است که از یک مشاور حقوقی املاک متخصص در این زمینه در هر موضوع مرتبط با املاک کمک بگیرید. زیرا اگر مردم عادی بدون اطلاع تخصصی از حقوق املاک و مستغلات به پرونده ها رسیدگی کنند، نه تنها مشکل حقوقی املاک حل نمی شود، بلکه مشکلات زیادی به مشکل اصلی اضافه می شود.
هنگام انتخاب مشاوره حقوقی رایگان املاک و مستغلات باید مراقب باشید. زیرا برخی دستورات و دستورات به جای تسریع در روند، به دلیل بی توجهی به شرایط خاص، مشکلاتی را برای دو طرف معامله یا قرارداد ایجاد می کند.
اگر به هر دلیلی با مشکلات ذکر شده در روند معاملات ملکی خود مواجه شدید، می توانید با مشاوره حقوقی رایگان از تیم حقوقی تخصصی مدیریت املاک کمک بگیرید.

مسائل ملکی و مشاوره حقوقی از وکیل

دعاوی ملکی را می توان به سه دسته کیفری، حقوقی و ثبتی تقسیم کرد. در هر صورت می توانید از مشاوره حقوقی ملکی رایگان بهره مند شوید.
در زیر به بررسی اجمالی هر سه دسته از این ادعاها می پردازیم.

اول: پروژه های دارایی های جنایی

ادعاهایی وجود دارد که مستلزم اقدام مجرمانه است. فروش مال غیر، خیانت در امانت، انتقال منفعت به مال دیگری، جعل اسناد، استفاده از اسناد مجعول، قراردادهای متعارض، تقلب در خرید و فروش املاک و غیره. .
ادعای مالکیت ,دعاوی ملکی
اگرچه کسب اطلاعات مختصر از طریق مشاوره حقوقی رایگان در مورد املاک و مستغلات ممکن است مفید باشد، اما در این دسته از موارد توصیه نمی شود. زیرا وکیل نمی تواند تمام ابعاد پرونده یا موضوع مورد نظر را درک کند و نتیجه گیری درستی در مورد آن بدهد.

 الزامات قانون املاک

در بین پرونده های مدنی، پرونده های مدنی بیشترین تعداد پرونده های مدنی را در دادگاه ها تشکیل می دهند. در این دسته فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، الزام به صدور گواهی عمومی، الزام به تحویل ملک، تعهد به پرداخت رهن و ... وجود دارد. در چنین مواردی در واقع جرمی از طرف متعاهدین مرتکب نمی شود، اما در اکثر موارد یکی از طرفین یکی از شروط معامله را مرتکب نمی شود. مشاوره حقوقی رایگان ملی می تواند به دریافت اطلاعات مهم تا یک نقطه خاص کمک کند. اما در موارد پیچیده توصیه ما این است که با یک وکیل مجرب مشورت کنید.
در مواردی که باید سند رسمی تنظیم شود یا تنظیم سند رسمی لازم باشد، شخص مالک قانونی ملک محسوب می شود. که سند رسمی ملک به نام او باشد، در صورتی که فروشنده پس از دریافت ثمن، سند رسمی ملک را به نام خریدار ثبت نکند، خریدار می‌تواند شکایت کند که به دادگاه تقدیم می‌کند. با درخواست ایجاد سند رسمی.
ثالثاً، ثبت زمین اهمیت دارد
پرونده های ثبتی عمدتاً مربوط به ثبت اسناد و املاک می باشد. موارد ثبتی شامل ابطال سند رسمی مشترک، ابطال پروانه قانونی، انتقال ملک و ... می باشد. خیر این موارد به مواردی اطلاق می شود که در حین خرید یا نقل و انتقال سند با توجه به سند یا نحوه انتقال آن مشکل یا خطایی وجود داشته باشد. مشاوره حقوقی رایگان املاک و مستغلات در هر مکان ذکر شده در وب سایت سازمان مسکن در دسترس است. یک وکیل با توجه به دانش و تجربه خود مشاوره حقوقی لازم را به شما خواهد داد.

فرد واجد شرایط برای مشاوره

افرادی که در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت می کنند ملزم به داشتن مدرک حقوق یا مدرک حقوق هستند. با این حال، این مشاوران لزوما وکیل نیستند. شرکت های حقوقی معمولاً مشاوره حقوقی آنلاین رایگان ارائه می دهند. اما همه وکلا در این زمینه فعال نیستند. فقط تعداد کمی از وکلا در این زمینه دانش لازم را دارند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در این مقاله به انواع بسته بندی اعم از جعبه و پاکت صادراتی خشکبار، هزینه و نحوه سفارش این نوع بسته بندی می پردازیم و مشخصات این انواع را نام می بریم.
بسته بندی مناسب محصول باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا مشتریان را برای خرید محصول جذب کند.
یکی از ویژگی های مهم این نوع بسته بندی، قابلیت حفظ کیفیت چیپس میوه در زمان تولید برای فروش است، بنابراین ماندگاری محصول مناسب است.
فاکتور مهم دیگر کیفیت و کیفیت چاپ جعبه آن است که توانایی جذب مشتریان را برای انتخاب محصول ما نسبت به بسیاری از برندهای موجود در قفسه دارد.
بسته بندی چیپس میوه به طور کلی در دو نوع جعبه و پاکت تولید می شود برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی میوه خشک  کلیک کنید.

یک جعبه میوه خشک

انواع مختلفی از جعبه های بسته بندی خشکبار برای بسته بندی یلدا و موارد مشابه استفاده می شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • جعبه کشویی
  • جعبه های شش ضلعی
  • جعبه های پنجره
  • جعبه برای اتاق های متعدد

برای جعبه های صادراتی می توان طرح های متفاوت و خلاقانه زیادی تولید کرد که در بالا به برخی از آنها اشاره شد

یک پاکت برای بسته بندی میوه های خشک

Wraps نوع دیگری از بسته بندی است که برای انواع میوه خشک و چیپس میوه قابل استفاده است.

انواع کیسه های میوه خشک

نمونه های زیادی از پاکت میوه خشک وجود دارد که بر اساس نوع کاغذ، اندازه، نوع نوار و مقدار آن به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:
با توجه به نوع کاغذ:
پاکت کرافت
یک پاکت براق
پاکت نامه
یک بسته لعاب میوه خشک
پاکت بسته بندی چیپس میوه
یک بسته میوه خشک سفید
بر اساس نوع کاست:
مدل های کنار کاست
الگوهای کف نواری
مدل های بدون کارتریج
یک پاکت میوه خشک
پاکت میوه کرافت
قاب پایین کاست
با توجه به نوع پنجره
پاکت های ساده بدون پنجره
پاکت پنجره عمودی
پاکت های پنجره افقی
بسته بندی پنجره با چیپس میوه
آووکاهای کیپ میوه خشک زیپ کرافت
چیپس میوه کرافت پیچیده شده
یک بسته میوه خشک سفارش دهید

بسته بندی میوه های خشک صادراتی

محصولات با کیفیت ایران به دلیل نداشتن بسته بندی مناسب همواره از فرصت صادرات محروم بوده و توانایی رقابت با محصولات شرکت های اروپایی و سایر کشورهای آسیایی را ندارند. این امر می تواند به بهبود صادرات محصول و افزایش فروش نسبت به سایر برندها کمک شایانی کند.
برای صادرات انواع میوه خشک و چیپس میوه از بسته بندی شیک و مجلل استفاده می شود که این نوع بسته بندی قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد.

بسته بندی میوه های خشک عجیب و غریب

در این قسمت می توانید انواع بسته بندی بیرونی صفحه میوه را مشاهده کنید تا ایده های طراحی محصول را دریافت کرده و بسته بندی خود را سفارش دهید.

قیمت یک جعبه میوه خشک

یکی از انواع بسته بندی میوه های خشک جعبه ای است که قیمت آن عمدتاً به عوامل زیر بستگی دارد:
نوع مقوای مورد استفاده در ساخت آن
تعداد رنگ و نوع چاپ روی آن
شماره درخواست
خدمات پس از چاپ مانند سلفون، چاپ و برندینگ
اندازه جعبه
شکل و مدل جعبه
مواد: به طور کلی هرچه مقوای مورد استفاده در تولید جعبه ضخیم تر باشد، قیمت آن بیشتر است و مقوای ایندل مقوا از مقوای کرافت و اپولت گرانتر است.
تعداد رنگ های چاپ: هر چه تعداد رنگ های چاپ بیشتر باشد، هزینه چاپ نیز بیشتر می شود، مثلا هزینه چاپ 4 رنگ بیشتر از 2 رنگ است.
تیراژ (تعداد سفارش): به طور کلی در تمامی محصولات چاپی، هر چه تعداد سفارشات بیشتر باشد، هزینه تولید کمتر و هزینه جعبه کمتر می شود.
خدمات پس از چاپ: به کلیه فعالیت هایی که پس از مرحله چاپ روی جعبه انجام می شود خدمات پس از چاپ گفته می شود.
اندازه جعبه: هرچه جعبه بزرگتر باشد، قیمت بالاتر است و قیمت با اندازه آن ارتباط مستقیم دارد.
شکل و مدل جعبه: یکی از مهم ترین عوامل در قیمت تمام شده جعبه، شکل و مدل جعبه است زیرا این عامل به طور مستقیم بر میزان مواد استفاده شده در هر جعبه و کاری که وارد آن می شود تأثیر می گذارد.

مراحل بسته بندی میوه های خشک

برای ثبت سفارش خرید ظروف میوه خشک ابتدا باید سایز ظروف میوه را مشخص کنید تا کارشناسان ما با توجه به سایز مدل های مختلف آن ها را به شما معرفی کنند.
پس از انتخاب مدل و تعیین ابعاد مورد نیاز، مراحل طراحی، چاپ و تولید اجرا می شود تا بسته بندی آماده تحویل به شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مواد ضروری برای تهیه کلوچه فومن 

  • خمیر آرد 2 و 1/3 پیمانه
  • نصف لیوان آب
  • 50 گرم کره
  • 30 گرم روغن جامد معادل 1 قاشق غذاخوری است.
  • شکر 2 قاشق غذاخوری
  • بکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
  • یک قاشق چایخوری نمک
  • 2 قاشق غذاخوری زعفران غلیظ ساکا
  • مواد لازم برای تهیه کلوچه
  • آرد سوخاری 1/3 پیمانه
  • 6 قاشق چایخوری شکر
    گردو پودر شده ۸ قاشق غذاخوری
  • چربی یا چربی جامد 30 گرم
  • گلاب 4 قاشق غذاخوری 

 پودر دارچین 1 قاشق چایخوری

  • 1/2 قاشق چایخوری پودر هل
  • مواد مورد نیاز برای دستمال سفره
  • زرده تخم مرغ 1 عدد
  • چند قاشق شیر
  • در صورت لزوم زعفران را اضافه کنید

سیاه دانه یا کنجد به میزان دلخواه

طرز تهیه کوکی فومن با اندازه گیری مرحله به مرحله

مرحله اول کره، روغن و شکر را با هم مخلوط کنید.

ابتدا کره ای که با روغن جامد به دمای محیط رسیده است را در ظرف مناسبی ریخته و با هم مخلوط می کنیم و شکر و کمی زعفران آسیاب شده را داخل مواد می ریزیم و خوب هم می زنیم تا مواد کاملا یکدست شوند.
به کمک سقف های کاذب مختلف، دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد به وجود می آید
با استفاده از سقف های کاذب مختلف دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد بسازید برای ادامه مطلب دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه به این سایت مراجعه کنید.

مرحله دوم: اضافه کردن مواد خشک

آرد را با نمک و بکینگ پودر الک کرده و مخلوط آرد و بیکینگ پودر را در دو مرحله به مواد الک کنید، ابتدا آرد را یکبار الک کرده و با نمک و بکینگ پودر مخلوط کنید. بعد از اضافه کردن آرد، مواد به صورت خرده های بیسکویت در می آیند.

مرحله سوم: آب را اضافه کنید

به مقدار لازم آب را در سه مرحله به مواد اضافه کنید و با دست خوب ورز دهید تا خمیر نرم و لطیفی به دست آید. اگر آب را به تدریج اضافه کنید، به راحتی می توانید یک خمیر مرغوب درست کنید. به مواد آرد اضافه نکنید چون خمیر سفت می شود سپس روی خمیر را بپوشانید و به مدت 20 دقیقه در یخچال قرار دهید.

مرحله 4. یک رابط کاربری ایجاد کنید

در همین حین، مواد وسط بیسکویت را آماده کرده، در ماهیتابه می گذاریم و آرد را داخل ماهیتابه می ریزیم و به مدت بیست دقیقه روی حرارت ملایم تفت می دهیم تا خامی آرد از بین برود. آرد را با پودر قند و گردو مخلوط کنید. در مرحله بعد کره دمای اتاق را به همراه پودر دارچین و پودر کروم به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا کره ذوب شود. سپس به آرد سوخاری آب اضافه کنید و هم بزنید تا به شکل خمیر درآید.

خمیر را با مواد میانی مخلوط کنید

خمیر و مواد میانی را به هفت یا هشت قسمت مساوی تقسیم کنید، خمیر را با دست کمی باز کنید و مواد میانی را داخل خمیر قرار دهید، خمیر را ببندید و دوباره ورز دهید. یک سطح کار آردپاشی شده را فشار دهید و خمیر را روی سطح کار قرار دهید و کاتر کوکی فومن را داخل آرد فرو کنید و روی خمیر را فشار دهید تا تصویر روی خمیر بیفتد.

 رول ها و بیسکویت ها را بپزید

زرده تخم مرغ را با چنگال بزنید. چند قاشق غذاخوری شیر را با کمی زعفران پخته به زرده تخم مرغ اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. بعد از پخت مواد دستمالی روی کلوچه ها بمالید و روی شیرینی ها را سیاه دانه یا کنجد بپاشید و شیرینی ها را در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا شیرینی ها بپزند. بیشتر از این زمان مصرف نکنید، زیرا کوکی ها خشک می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()