نوشته شده توسط : b.gholami

موضوعات اینترنت اشیا داغ ترین موضوعات امروز در فناوری اطلاعات هستند. رشد این فناوری منجر به راه اندازی انواع خانه های هوشمند شده است. خانه‌های هوشمند خانه‌هایی هستند که سیستم‌ها و اجزای آن‌ها از طریق اینترنت اشیا به هم متصل هستند و سیستم‌ها و دستگاه‌های موجود در خانه را می‌توان از راه دور از طریق تلفن همراه، تبلت و رایانه کنترل کرد. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و انواع خانه های هوشمند می پردازیم.

خانه هوشمند چه مزایایی دارد؟

هوشمند سازی خانه ها می تواند مزایای زیادی داشته باشد. برخی از مهمترین مزایای خانه هوشمند عبارتند از: 

صرفه جویی در انرژی:

در یک خانه هوشمند، سیستم های سرمایش و گرمایش و سیستم های روشنایی را می توان به خوبی از راه دور کنترل کرد. این باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی شد.
علاوه بر امنیت ساختمان: خانه های هوشمند به حسگرهای مختلفی مانند سنسورهای دود و گرما مجهز هستند. به محض وجود خطر یا تهدید، سنسورها فعال می شوند و عملکرد خود را انجام می دهند.
افزایش ایمنی و آسایش اعضای خانواده: کنترل از راه دور تمامی سیستم ها و اجزای خانه آسایش را به ارمغان آورده است. سناریوهای خانه هوشمند مانند سناریوی خواب، سناریوی سفر، سناریوی ورود مهمان و غیره. این راحتی را برای کاربران ایجاد کرده اند.اینجا کلیک کنید خانه هوشمند در اصفهان در هوشسان با بهترین قیمت نسبت به همکاران .

کمک به اقتصاد خانواده

خانه های هوشمند می توانند از طریق سیستم عیب یابی و کنترل سطح مصرف انرژی به کاهش هزینه ها کمک کنند.
کاهش خسارت در هنگام بلایای طبیعی: در هنگام بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، سیستم های خانه هوشمند به طور خودکار گاز، برق و آب را قطع می کنند و در نتیجه خسارت را کاهش می دهند.

خانه هوشمند با سیستم بی سیم:

در این سیستم قسمت های مختلف خانه از طریق فناوری های ارتباطی بی سیم به یکدیگر متصل می شوند. از جمله این سیستم ها می توان به سیستم های بلوتوث، سیستم های Wi-Fi و سیستم های تطبیق فرکانس رادیویی اشاره کرد. سیستم‌های بی‌سیمی که امروزه در ساخت خانه‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر اساس الگوریتم‌های خاص و رمزگذاری پیشرفته طراحی می‌شوند. این الگوریتم ها امنیت سیستم را افزایش داده و احتمال هک شدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

سیستم خانه هوشمند سیمی:

در خانه های هوشمند سیمی، اطلاعات از طریق دو یا چهار رشته کابل بین سرور و سایر اجزاء منتقل می شود. هادی ها در این سیستم می توانند فیبرهای نوری، کابل های مسی و ... باشند. تابلو برق ساختمان در این خانه ها باید در اندازه های بزرگتر طراحی شود و فضای بیشتری به آن ها داده شود. سیستم های Lon، LAN، Knx و Bacnet از جمله پروتکل های مهم سیستم های کابلی هستند. ناامن بودن سیستم سیم مهمترین مزیت این سیستم است.



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب مکعبی پلاستیکی یا مخزن آب کتابی در بازار در دو حالت عمودی و افقی و در حجم های 100 لیتر، 230 لیتر، 500 لیتر، 800 لیتر، 1000 لیتر، 1500 لیتر و 2000 لیتر موجود می باشد. جنس این مخازن مشابه سایر محصولات موجود در این سایت از پلی اتیلن استاندارد و بهداشتی می باشد و در حال حاضر در مصارف مختلفی مانند ذخیره سازی آب آشامیدنی در ساختمان ها، نگهداری مواد شیمیایی در کارگاه ها و کارخانه ها، مصارف کشاورزی و ... کاربرد فراوانی دارند. . مخزن آب ایستاده مخزن مخزن کلیک کنید.

یک مخزن آب پلی اتیلن یا مخزن آب مکعبی رزرو کنید

مخازن آب مکعبی و مخازن کاغذی با قابلیت عبور از باریک ترین درگاه ها بهترین راه حل برای ذخیره آب در مکان هایی هستند که محدودیت های شدیدی در نصب مخازن آب و سایر مواد دارند. این مخازن به دلیل ابعاد مناسبی که دارند به راحتی در گوشه و کنار دیوارها و یا در مکان هایی که مورد استفاده نیستند نصب می شوند. اگر به دنبال مخزن مکعبی با ابعاد خاص هستید، ما می توانیم آن را برای شما بسازیم. برای این منظور با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

معرفی مخازن پلاسترون مکعبی و کتابی

مخازن مکعبی ایستاده و کاغذی ساخته شده از مخازن پلاستیکی در حجم 100 لیتر تا 2000 لیتر در بازار تولید و به فروش می رسد. مخزن کتاب و مکعب را می توان به صورت بی رنگ یا تک لایه، سه لایه، فوم، چهار لایه و پنج لایه ساخت. امکان تولید هر مخزن در رنگ های مختلف، تانک کتابی یا مکعبی:

1- ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی

2- ذخیره آب جهت اطفاء حریق

مزیت مخزن اطاقک پلاستیکی یا کتابفروشی با مخزنی با طراحی و اندازه مشابه قابل مقایسه است. هدف اصلی از تولید تانک رفع مشکل عبور از انواع مخازن با درب ها، ورودی ها و راهروهای باریک و همچنین فضاهای محدود می باشد.

  • نصب سریع و آسان
  • کاملا یکپارچه و بدون در
  • تبادل حرارت نسبتا کم
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر اسیدهای خورنده
  • تاریخ اصلاح و حجم کم را روی بدنه محصول حک کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

بسته بندی خلاقانه شیرینی ها نقش بسیار مهمی در فروش آنها دارد. زیرا مردم در وهله اول با بسته بندی مواجه می شوند. اگر بسته بندی توجه آنها را جلب کند، به فکر خرید خود محصول خواهند بود. البته این موضوع در مورد غذاها به خصوص شیرینی جات صدق می کند. در این مقاله به بسته بندی خلاقانه شیرینی ها می پردازیم و سپس به معرفی روش های خلاقانه بسته بندی می پردازیم. با ما بمان.دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه اینجا کلیک کنید.

نقش بسته بندی آب نبات

نقش اصلی بسته بندی مواد غذایی محافظت از محصولات غذایی در برابر تأثیرات و آسیب های خارجی، حفظ مواد غذایی و ارائه اطلاعات در مورد مواد تشکیل دهنده و ارزش غذایی به مصرف کنندگان است. بنابراین قبل از هر چیز بسته بندی نقش محافظتی دارد. شیرینی ها از آن دسته مواد غذایی هستند که بسته بندی آن نقش بسیار مهمی دارد. چون خیلی وقت ها برای یک مناسبت شیرینی می خرند. بنابراین، مهم است که آنها ظاهر خوبی داشته باشند.

اگر از شیرینی ها به عنوان هدیه نیز استفاده شود، طراحی زیبا می تواند فروش این محصول را افزایش دهد. تولیدکنندگان می توانند با طراحی بسته بندی خلاقانه قنادی، آمار فروش و البته محصولات خود را نسبت به رقبا بهبود بخشند.

بهترین روش برای بسته بندی کیک و شیرینی

تجربه ثابت کرده است که از نظر لجستیکی، بدون توجه به طرح کلی، مطلوب ترین شکل، مکعب است. بسته بندی خلاقانه شیرینی ها توجه مشتریان را به خود جلب می کند. بنابراین باید سرمایه گذاری های لازم را در این زمینه داشته باشید. بدون شک داشتن یک طرح خلاقانه بسته بندی شیرینی می تواند کمک زیادی به افزایش سودآوری کند.

نکته مهم بعدی در بسته بندی استفاده از بهترین مواد اولیه است. مواد اولیه با کیفیت پایین در نگاه اول شناسایی می شوند. این موضوع از سوی مشتریان نادیده گرفته نخواهد شد. بنابراین اگر قصد ارائه بهترین ظاهر و جذاب ترین شکل بسته بندی را دارید، از مواد اولیه مرغوب استفاده کنید. در ادامه در مورد مواردی که برای بسته بندی مناسب لازم است بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بسته بندی آب نبات و شکلات

شیرینی و شکلات از جمله غذاهایی هستند که همیشه زیاد مصرف می شوند. به احتمال زیاد ظاهر شیرینی ها و شکلات هایی که درست می کنید برای شما بسیار مهم است. زیرا این غذاهای خوشمزه با ظاهر زیبای خود بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسند. اما در کنار ظاهر خود شکلات، ظاهر بسته بندی آن نیز بسیار مهم است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب 1000 لیتری  مخزن پلاستیکی زیر پله ای سه لایه با حجم 1000 لیتر ساخته شده از پلی اتیلن مصارف غذایی مورد تایید وزارت بهداشت با مجوز بهداشتی 21/16124 صادره در تاریخ 94/06/30 می باشد. این منبع زیر پله ای برای نگهداری آب آشامیدنی در هر محیطی مناسب است. حجم ذخیره آب این مخزن طبق اعلام سازمان آب تهران برای یک مجتمع 4 واحدی مناسب می باشد. ویژگی بارز مخازن پلاستیکی زیر پله شکل و اندازه آنها است که نصب آنها را در زیر پله ها که عموماً مکان های غیرقابل استفاده هستند آسان می کند. به این سایت اینجا کلیک کنید.

سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال

  • دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید است
  • 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای نشان استاندارد ملی ایران به شماره 854633093 می باشد
  • دارای مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو به شماره 49/15470
  • امکان ارسال رایگان به آدرس مشتری در تهران، کرج و ساری
  • امکان ارسال با نازلترین قیمت ممکن به سراسر کشور از طریق دفاتر باربری
  • امکان نصب کلیه اتصالات، شناورها و شیرآلات قبل از ارسال به مشتری در انبار کارخانه

به دلیل بی اثر بودن طیف وسیعی از مواد شیمیایی بر روی پلی اتیلن، امکان نگهداری مواد شیمیایی زیادی در این مخزن در زیر پله ها وجود دارد. لطفاً برای اطمینان از مکانیسم موادی که می خواهید در این مخازن ذخیره کنید، با ما مشورت کنید.

بهتر است نکات خرید، نصب و نگهداری مخزن زیرزمینی 1000 لیتری  را بدانید.
مخزن زیر پله معمولاً برای نصب در فضای زیر پله طراحی می شود. محل نصب آنها باید کاملا مسطح، هموار و یکنواخت و بدون شیب باشد. همچنین نباید در نزدیکی این مخزن شعله یا گرمای زیادی وجود داشته باشد.

1000 لیتر 

با این تفاوت که ته فروشگاه 1000 لیتری سه لایه و تک لایه و تعداد لایه ها و قیمت یکسان است. در فروشگاه سه لایه وجود دارد که بین لایه ها یک لایه رنگ مشکی برای جلوگیری از تابش نور خورشید و در نتیجه امکان رشد در فروشگاه وجود ندارد.

اما این قابلیت در مخازن تک لایه وجود ندارد و اگر محل نصب در معرض نور خورشید یا منبع نور مصنوعی مانند لامپ باشد، امکان رشد جلبک وجود دارد. از طرفی در مخازن تک لایه امکان مشاهده سطح مایع ذخیره شده در داخل مخزن وجود دارد. برای ذخیره آب آشامیدنی، ما یک مخزن دسترسی سه لایه ارائه می دهیم

منبع



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

وکیل حقوقی در اصفهان شخصی که برای احقاق حقوق مربوط به فعالیت حقوقی خود وکیل تعیین می کند موکل نامیده می شود.

طبق قانون مدنی هرگونه اقدام وکیل علیه موکل خود است. به همین دلیل مسئولیت وکیل وظیفه بسیار سنگین و مهمی است.

در انتخاب وکیل خود بسیار دقت و وسواس داشته باشید. زیرا در بسیاری از موارد وکیل به عنوان وکیل خوب عمل نمی کرد و نمی توانست به خوبی از موکل خود دفاع کند و یا ادعاهای خود را به خوبی بیان نمی کرد در نتیجه حقوق موکل نادیده گرفته می شد.

وکیل کیست؟

در تعریف وکیل به لینک زیر مراجعه کنید. می توان گفت وکیل به شخصی گفته می شود که به زبان حقوقی و حقوقی کشور خود تسلط کامل داشته باشد و تحصیلات عالیه را در این زمینه گذرانده باشد. حداقل مدرک وکیل باید مدرک لیسانس از دانشگاه مربوطه باشد. وکیل به عنوان نماینده قانونی موکل خود با زبان حقوقی و حقوقی از حقوق موکل خود حمایت می کند.

در حال حاضر وجود فردی که مشاور و دستیار مردم در امور حقوقی و قضایی باشد و از این مشکلات آگاه باشد لازم و ضروری است. مشکلات حقوقی مشکلاتی است که شامل همه امور می شود.

برای اخذ مشاوره از وکیل دادگستری لازم است آن وکیل از آن موضوع حقوقی یا حقوقی اطلاعات تخصصی داشته باشد. در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا مشکلات وکالت به صورت ویژه دسته بندی می شود اما در ایران این امر به صورت رسمی شکل نگرفته است. به عنوان مثال، یک وکیل متخصص در امور تجاری است، او فقط در این زمینه مشاوره می دهد.

انواع وکلا

حتما شنیده اید که در پرونده های خود باید از وکیل متخصص کمک بگیرید و سوالی دارید که به چه کسانی وکیل خبره گفته می شود؟

به شخصی که بیان قانون را بلد باشد و دانش حقوقی کسب کرده باشد، وکیل نامیده می شود. اما وکیلی که در امور خاص نسبت به سایر امور حقوقی و حقوقی سابقه بیشتری دارد، وکیل متخصص در آن امور نامیده می شود. به عنوان مثال، یک وکیل متخصص در پرونده های جنایی یا امور تجاری.

انواع وکلای متخصص عبارتند از:

وکیل خانواده

وکیل خانواده شامل کلیه وکلایی است که از حقوق موکل خود در امور مختلف در دستگاه قضایی حمایت می کنند و با پرونده های مختلف خانواده آشنا هستند. به همین دلیل معنای عام تری نسبت به نام آن دارد. 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کارخانه های زیادی در کشور به تولید کیک و بیسکویت مشغول هستند، کیک و بیسکویت دارای قوام لطیف و طعم مطبوعی است و برای اینکه سالم به دست مشتری برسد نیاز است در بسته بندی پلاستیکی کیک و بیسکویت قرار گیرد. . اگر برای بسته بندی کیک و کلوچه به دنبال با کیفیت ترین و بهترین قیمت مناسب هستید پلاستیک مورد نیاز خود را از شرکت رول پلیمر خریداری کنید. این شرکت از مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای تولید روکش های پلاستیکی کیک و بیسکویت استفاده می کند.

دستگاه بسته بندی کلوچه کلیک کنید. همه مواد خوراکی از جمله کیک ها و کلوچه ها باید در شرایطی کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی شوند. زیرا همه مواد خوراکی باید تازه و باکیفیت باشند و روی بسته بندی آن ها تاریخ تولید و اانقضا درج شود. در تولید نایلون‌های بسته بندی کیک و کلوچه در شرکت رول پلیمر همه نکات بهداشتی به خوبی رعایت می شود و این محصول با تضمین کیفیت و سلامت کالا به صورت بهداشتی به مشتری عرضه می شود. 

چاپ روی بسته بندی پلاستیکی کیک و بیسکویت

اگر به تازگی وارد عرصه دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه به لینک مربوطه مراجعه کنید. شده اید و برند شما هنوز شناخته شده نیست و به شهرت کافی نرسیده است، تنها روشی که به بازاریابی و تبلیغات شما کمک می کند و اثربخشی و فروش کیک و کلوچه را افزایش می دهد مهر این است. یک پوشش پلاستیکی با کیفیت بالا برای کیک و بیسکویت است. در شرکت رول پلیمر از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی برای چاپ تصاویر، متون و لوگوهای با کیفیت روی بسته بندی پلاستیکی استفاده می شود و فرآیند چاپ با استفاده از مدرن ترین تجهیزات چاپ انجام می شود.

نوع مواد اولیه مصرفی

سلفون معمولا برای تولید نایلون های شفاف برای بسته بندی های چاپ نشده استفاده می شود. اما برای تولید نمونه های چاپی از پلاستیک های محکم تر و مقاوم تر با قابلیت چاپ بالا استفاده می شود. این نایلون ها از مواد اولیه opp با مواد cpp درجه غذایی تهیه می شوند و به غیر از بسته بندی کیک و کلوچه برای بسته بندی مواد غذایی مانند چیپس و پفک، ماکارونی و همچنین برای بسته بندی شکر، حبوبات و ... نیز کاربرد دارند.

انواع طرح های بسته بندی کیک و بیسکویت

شما دو گزینه برای سفارش تولید بسته بندی پلاستیکی برای مواد غذایی مانند کیک و بیسکویت دارید. نوع اول استفاده از پلاستیک های بسته بندی تمام پرینت است که بیشترین استفاده را دارند. نوع دوم پلاستیک مهر شده با پنجره شفاف است. با این نوع بسته بندی محتویات داخل بسته بندی از قسمت شفاف قابل مشاهده است. همه انواع چاپ معمولا برای بسته بندی کیک استفاده می شود، اما نایلون های پلاستیکی با پنجره شفاف برای بسته بندی کوکی ها مفیدتر هستند.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()