نوشته شده توسط : b.gholami

این مقاله حاوی اطلاعات مفید و مفیدی در مورد ویژگی ها، خواص و کاربردهای آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید مونوآمونیم فسفات دارید می توانید از لیست فروشندگان مونوآمونیوم فسفات در انتهای مقاله برای اطلاع از قیمت خرید و فروش مونوآمونیم فسفات استفاده کنید.حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت سازنده معمولاً عوامل بسیار مهمی در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند. قیمت مونوآمونیوم فسفات نیز تحت تاثیر این عوامل است. لازم به ذکر است که لیست فروشندگان پیشنهادی در انتهای مقاله همواره با نام معتبرترین شرکت های با سابقه فعال در زمینه فروش مونوآمونیوم فسفات به روز می شود.قیمت کود مونو آمونیوم فسفات اینجا کلیک کنید.

مونو آمونیوم فسفات (MAP) منبعی پرمصرف از فسفر و نیتروژن است. فسفات مونوآمونیم جهان شیمی از دو ماده متداول در تولید کود تشکیل شده است و دارای بیشترین مقدار فسفر در مقایسه با سایر انواع کودهای جامد می باشد.

فرآیند تولید این ترکیب شیمیایی نسبتا ساده است و با یک روش معمولی، نسبت یک به یک آمونیاک (NH3) و اسید فسفریک (H3PO4) با هم واکنش داده و گرانول یا پودر مونوآمونیوم فسفات را تولید می کنند.

مونوآمونیم فسفات یک ترکیب شیمیایی با فرمول NH4H2PO4 است که به آن آمونیوم دی هیدروژن فسفات (ADP) نیز گفته می شود و به صورت پودر یا بلورهای چهار وجهی سفید وجود دارد. این جامد از کاتیون های آمونیوم [NH4]+ و آنیون های فسفات دی هیدروژن [H2PO4]- به نسبت مساوی تشکیل شده است.

مراکز بازرگانی و قیمت فروش مونوآمونیوم فسفات در تهران و شهرستانها

اکثر مراکز خرید و فروش مونوآمونیم فسفات و سایر مواد شیمیایی در تهران وجود دارد و فروشندگان مونوآمونیوم فسفات در استان ها و شهرستان ها بیشتر خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل توصیه می شود در صورت امکان اقدام به خرید مواد شیمیایی از تهران نمایید. چرا

اکثر شرکت های وارد کننده مونوآمونیوم فسفات در تهران مستقر هستند.

از آنجایی که مونوآمونیوم فسفات در استان ها و شهرستان های دیگر در اکثر موارد با چندین واسطه خریداری می شود، خرید در تهران می تواند در دسترس تر و ارزان تر باشد.
از آنجایی که شما به تامین کننده اصلی کالا در تهران نزدیکتر هستید و اکثر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در تهران قرار دارند، احتمال اصالت و کیفیت کالا نیز افزایش می یابد.اما باید توجه داشت که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، تخصص و کیفیت در یک سطح نیستند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی سعی شده بهترین و بهترین باشیم.

خرید و مصرف مونو آمونیوم فسفات در کشاورزی

فسفات مونوآمونیوم سالهاست که به عنوان کود مهم در صنعت کشاورزی استفاده می شود. این ماده در خاکی که رطوبت کافی دارد به سرعت حل می شود و آمونیاک و اسید فسفریک تولید می کند که برای رشد گیاه بسیار موثر است.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید کیتوسان (به انگلیسی: Chitosan) مشتقی از گلوکان با واحدهای تکرار شونده کیتین است که توسط Roget در سال 1859 با یک عامل شناخته شده ظاهر شد و بسیار رایج تر از نوع ثانویه است. جوشاندن کیتین در محلول پتاسیم با غلظت مشخص به دست می آید.کیتین یک موکوپلی ساکارید طبیعی با فرمول شیمیایی (C8H13NO5) است که به وفور در اسکلت بیرونی بندپایان مانند میگو، خرچنگ و همچنین در گیاهان پایین تر مانند مخمر و کوتیکول حشرات یافت می شود.

کیتین از کلمه یونانی keton به معنای پوشش سخت گرفته شده است. این ترکیب برای اولین بار توسط براکونوت ویکی پدیا در سال 1811 توصیف شد.


کیتوزان تجاری از اسکلت بیرونی بندپایانی مانند میگو استخراج می شود.
اهمیت کیتین در تهیه کیتوزان از آنجا ناشی می شود که کیتوزان به دلیل زیست سازگاری با سایر مواد، قابلیت هضم آسان، غیر سمی بودن، جذب بالا و در دسترس بودن به عنوان حامل دارویی در محصولات بالینی استفاده می شود.

کیتین از نظر ساختاری با سلولز تنها در یک گروه استامید متفاوت است.

اهمیت کیتوزان

کیتوزان با فرمول شیمیایی (C6H11NO4) از استیل زدایی کیتین به دست می آید که به دلیل سمی نبودن، خاصیت جذب بالا، امکان تجزیه در طبیعت، سازگاری با محیط زیست، صرفه اقتصادی، قابلیت حذف گسترده است. طیف رنگ ها و فلزات، سینتیک سریع و در نهایت امکان تهیه مشتقات فراوان از آن بسیار جالب توجه است. خواص کیتوزان اغلب به ماهیت شیمیایی آن بستگی دارد. شامل:

درجه حذف فولاد
وزن مولکولی
بلورینگی
بار یونی گروه های عاملی

تهیه کیتوزان

واکنش استیلاسیون، با افزودن محلول غلیظ هیدروکسید سدیم و حرارت، گروه های استیلامین موجود در کیتین به عوامل آمین تبدیل می شوند.

تعداد گروه های استیل در زنجیره پلیمری تفاوت بین این دو پلیمر را مشخص می کند. به طور کلی، وجود 50٪ گروه های آمید به عنوان مرز بین کیتین و کیتوزان در نظر گرفته می شود. یعنی پلیمری که درجه استیل زدایی آن کمتر از 50 درصد باشد کیتین و بیش از 50 درصد آن کیتوزان نامیده می شود.

اهمیت درجات مختلف داستیلاسیون

در نمونه‌های تجاری کیتوزان، درجه استیل‌زدایی آن همیشه کمتر از 95 درصد است، زیرا افزایش بیش از این مقدار، تولید را گران‌تر می‌کند و بر این اساس قیمت آن را افزایش می‌دهد. کیتوزان با درجه بالایی از استیل زدایی در پزشکی استفاده می شود.

برنامه های کاربردی

تصفیه فاضلاب و مهندسی آب
کیتوزان به دلیل ماهیت چند کاتیونی خود می تواند به عنوان یک منعقد کننده عمل کند و همچنین می تواند یون های فلزات سنگین را به عنوان یک عامل کیلیت به دام بیاندازد.

صنعت کاغذ و بسته بندی

زیست تخریب پذیری و سازگاری بالای آن با محیط زیست باعث شده است که کیتین و کیتوزان در صنعت بسته بندی و همچنین در کاغذهای قابل بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

محتوا ساختاری است که اطلاعات و تجربیات مختلف را در یک رسانه منتقل می کند. پلتفرم های زیادی برای انتقال محتوا وجود دارد. اینترنت، تلویزیون، رادیو، کتاب، مجلات و غیره. می توان از جمله این پلتفرم ها نام برد. اما آنچه در حال حاضر در این مقاله مطرح می شود محتوایی است که با رویکرد جذب مشتری و بازدید بیشتر در اینترنت تولید می شود.

تولید محتوا یکی از مهم ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است. با ایجاد محتوای موثر و مخاطب پسند، افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند و در نتیجه مخاطبان شما رشد می کنند. البته توجه به این نکته را فراموش نکنید که محتوای شما باید مطابق با نیازها و دغدغه های مشتریان بالقوه شما ساخته شود. توجه به شخصیت مخاطب یکی از مهمترین اصول در تولید محتوا است.خدمات تولید محتوا کلیک کنید.

انواع مختلف محتوا 

محتوا انواع مختلفی دارد که محتوای متنی، محتوای صوتی یا پادکست و محتوای بصری از مهمترین انواع آن هستند.

محتوای متنی یکی از اساسی ترین انواع محتوا است و تاثیر زیادی در کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو (مانند گوگل، یاهو، بینگ و ...) دارد. هر بار که سوالی را در موتورهای جستجو تایپ می کنید، در واقع محتوای مرتبط با نیازهای خود را درخواست می کنید. گوگل همچنین محتوای الو محتوا  مرتبط را از میان هزاران محتوای موجود پیدا کرده و به شما پیشنهاد می دهد.

موتورهای جستجو برای ایجاد محتوای متنی با کیفیت بالا اهمیت زیادی قائل هستند. بنابراین هرچه محتوای شما اساسی‌تر باشد و با نیازها و نگرانی‌های مخاطبانتان مرتبط‌تر باشد، احتمال اینکه به صفحه اول برسید بیشتر می‌شود. از جمله مهم ترین نکاتی که در تولید محتوا باید رعایت شود، توجه به اصول سئو و شخصیت مخاطب است.

محتوای متنی در ترجمیک در 6 قالب مختلف ساخته شده است. این قالب ها برای پوشش نیازهای اکثر مشاغل آنلاین طراحی شده اند. همچنین در مواردی مانند متون ادبی به شکلی منحصر به فرد ارائه می شود. هر کدام از این فرمت های محتوا شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه در مورد آنها مطالعه کنید.

فرمت های ایجاد محتوای متنی در ترجمه

ما در تارمیک خدمات مختلفی را در زمینه تولید محتوا ارائه می دهیم و همواره در  تلاش هستیم تا این خدمات را افزایش دهیم تا بتوانیم در هر زمینه ای که به محتوا نیاز دارید به شما کمک کنیم. تارگمیک اکنون خدمات ویژه ای را برای تولید محتوای شما در 6 حوزه مختلف ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید جهیزیه یکی از زیباترین آداب و رسوم ازدواج در بین ایرانیان است، اما برای اینکه با آگاهی کامل از منحصر به فرد بودن و در عین حال سودآور بودن جهیزیه خود بهترین لوازم را بخریم باید قبل از خرید مواردی را در نظر بگیریم. دانستن به عنوان مثال آنچه در سرویس چینی گنجانده شده است یکی از نکات مهمی است که قبل از خرید باید در مورد آن تحقیق کنید زیرا سرویس چینی و به طور کلی سرویس غذاخوری که برای وسایل انتخاب می شود یکی از مهم ترین خریدهای جهیزیه است. .سرویس چینی 27 پارچه به لینک مربوطه مراجعه کنید.

خدمات کامل قطعات چینی

ظروف چینی با مکمل کامل خود به میزبانان این امکان را می دهد تا ضمن پذیرایی از مهمانان با روحیه و اعتماد به نفس لازم این کار را انجام دهند. این سرویس شامل 12 ظرف است که هر کدام مکمل دیگری است. این غذاها را در دو دسته اصلی به شما معرفی می کنیم:

خدمات کامل چینی

این ظروف عبارتند از:

غذای سالاد: غذای سالاد یکی از 12 نوع غذایی است که تکمیل کننده سرویس غذاهای چینی است. این ظروف از نظر ظاهری مدل های مختلفی دارد و بنا به سلیقه افراد در سایزهای مختلف تولید می شود. کاسه سالاد با کاسه سالاد متفاوت است و کاسه اصلی برای قرار دادن همه سالادها است.

  • سالاد خوری: سالادخوری‌ها شامل 12 عدد ظرف کوچک سالاد شده کالا 23 و مکمل ظرف اصلی سالاد هستند. این ظروف همگی به یک اندازه هستند و طرح آن‌ها دقیقا مشابه با سایر سرویس ظروف چینی است.
  • سوپ خوری: یکی دیگر از ظروف چینی سوپ خوری است که دارای طراحی منحصربفرد بوده و تفاوت زیادی با بشقاب دارد. این ظرف دارای گنجایش 3000 سی سی بوده و نمونه‌های درب دار آن نیز وجود دارد.

ظرف:

کاسه برنج جزء لاینفک ظروف چینی است و ظرفیت زیادی برای سرو برنج دارد. این غذا در واقع بزرگترین غذا در سرو چینی است. ظرفیت و طراحی دیسک های برنج به گونه ای است که می توان برنج را با کاردک تا آخرین دانه جدا کرد.

بشقاب شام: بشقاب های شام همان طور که از نامشان پیداست، غذاهای مخصوص برای سرو غذای اصلی هستند. تعداد این غذاها معمولا بین 12 تا 18 عدد است و با توجه به سلیقه میزبانان انتخاب می شوند. توصیه می شود به اندازه کافی از این بشقاب ها استفاده کنید تا در آینده مجبور به خرید ظروف جداگانه نباشید. زیرا ظروف تکی هرگز شبیه ظروف اصلی نخواهند بود و این زیبایی سرویس شما را از بین می برد.

بشقاب خورش: همراه داشتن خورش ها در کنار بشقاب غذا ضروری است. این بشقاب ها باید تعداد بشقاب شام هم یکسان داشته باشند تا تناسب بین آنها درست باشد. فرورفتگی بشقاب های خورش به گونه ای است که خورش خیلی راحت از روی آن جدا می شود و برای بیرون آوردن آن نیازی به کج کردن ظروف نیست.
پیش پرداخت: تصور سرویس چینی بدون پیش پرداخت امکان پذیر نیست. همه غذاهای چینی دارای چاشنی میوه و آجیل هستند. این پیش ظروف کوچکتر از سایر ظروف هستند و فقط برای خوردن میوه و خشکبار استفاده می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

چرا تانک های عمودی بیشتر در کشورهای توسعه یافته استفاده می شوند؟ چرا مخازن افقی گرانتر از مخازن عمودی با همان حجم هستند؟ تفاوت بین مخازن عمودی و افقی چیست؟ این تانک ها کجا استفاده می شوند؟ در این یادداشت به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد 

شکل هندسی مخازن عمودی و افقی:

مخازن عمودی مانند استوانه ای هستند که به صورت ایستاده روی پایه آن استفاده می شود. این مخازن دارای انواع کوتاه و بلند هستند.مخازن افقی سیلندرهای افقی (خوابیده) هستند. با توجه به حجم مخزن، پایه های خود مخزن به شکل آن در نظر گرفته شده است که به مخزن اجازه می دهد تا در جای خود محکم شود.  تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده اینجا کلیک کنید. 

مخزن عمودی یا افقی؟ چی؟

یکی از محدودیت ها و عوامل اصلی در انتخاب مخزن ذخیره، فضای موجود است. به عنوان مثال محدودیت ارتفاع باعث می شود به ناچار تانک های عمودی کوتاه یا افقی را انتخاب کنیم و محدودیت طول و عرض ما را مجبور به استفاده از مخازن عمودی و بلند می کند. بنابراین محدودیت های ناشی از محل و مسیر انتقال مخزن است که ما را مجبور به انتخاب اشکال و اندازه های خاص مخازن پلی اتیلن می کند.

نکته مهم این است که تانک های افقی تحت تاثیر فرهنگ مردم ایران در استفاده از مخازن فلزی افقی شکل گرفته اند. تولید مخازن فلزی افقی به دلایل زیادی از جمله سهولت ساخت مورد علاقه آهنگرها بود. این فرهنگ به مخازن پلی اتیلن نیز سرایت کرد و مشتریان به دنبال ظاهر آشنای مخزن بودند. 

این مخازن فلزی افقی بر روی پایه نصب می شوند. مخازن افقی پلاستیکی بنا به سلیقه مشتریان قالب گیری و به بازار عرضه شد، اما تولید و استفاده از مخازن افقی به روشی که در ایران رایج است در کشورهای توسعه یافته رایج نیست و عمدتاً به صورت مخازن روی زمین از همه نوع است. مخازن مقاومت مکانیکی و طول عمر مخازن عمودی به ویژه مخازن عمودی کوتاه بسیار بیشتر از مخازن افقی است. علاوه بر این، قیمت آنها مناسب تر است. مجتمع پلاستیک طبرستان کلیک کنید.

دلیل تفاوت قیمت مخازن عمودی و افقی:

با توجه به توضیحات داده شده، به طور طبیعی مخازن افقی سنگین تر از مخازن عمودی هم حجم هستند و این دلیل اصلی قیمت بالای مخازن افقی است و این به معنای بهتر بودن کیفیت مخازن افقی نسبت به مخازن عمودی نیست. برعکس، در شرایط یکسان تانک های عمودی دارای طول هستند. عمر نسبتاً طولانی تری نسبت به مخازن افقی دارند. مخازن افقی و عمودی هر دو تا چندین دهه در شرایط مناسب و استاندارد به خوبی قابل استفاده هستند.

قفسه های کتاب و قفسه های با کاربری آسان برای مکان هایی با عرض محدود مناسب هستند:یکی از محبوب ترین مخازن نوع کتابی است که عرض آن برای عبور مخزن از درهای باریک و درهای باریک مناسب است. این مخازن همچنین به طور گسترده در کنار دیوار در مناطق خلبانی و پارکینگ استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

افزایش آمار طلاق در جوامع امروزی منجر به ایجاد شاخه ای بسیار تخصصی از پرونده های خانواده و طلاق به نام وکیل طلاق شده است. بسیاری از مسائل حقوقی در هنگام طلاق از جمله نحوه اخذ مهریه، حضانت فرزند، نفقه و ... پیش می آید که برای تکمیل صحیح پرونده طلاق نیاز به تخصص و تجربه وکیل است.وکیل طلاق در اصفهان کلیک کنید.

وکیل طلاق ممکن است در مسائل خانوادگی از جمله طلاق تخصص داشته باشد و از طرف موکل خود در دادگاه حاضر شود. وظایف وکیل طلاق بستگی به مواردی دارد که موکل به او وکالت داده است.

وکیل طلاق مانند سایر وکلا باید حقوق خوانده و در آزمون وکالت قبول شده باشد و دوره کارآموزی را گذرانده و دارای پروانه وکالت باشد.طلاق یک امر حقوقی است که جزئیات زیادی دارد و کاملا تخصصی است پس بهتر است پرونده طلاق خود را به یک وکیل مجرب در این زمینه بسپارید تا بتوانید مشکل را به بهترین نحو حل کنید.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که وکیل طلاق ایران وکالت ، وظایف وکیل طلاق چیست و در نهایت به سوال شما در مورد چگونگی پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب پاسخ خواهیم داد.

وظایف وکیل طلاق کیست؟

بر اساس قانون مدنی 656، وکالت عقدی است که در آن یکی از طرفین، طرف دیگر را به عنوان وکیل برای انجام کاری تعیین می کند. فعالیت وکالت یکی از عقود بوده و انعقاد آن منوط به درخواست موکل و پذیرش وکیل می باشد. شخصی که از طرف موکل به عنوان وکیل اقدام می کند وکیل است.

وکیل طلاق به شخصی گفته می شود که پس از احراز اهلیت قانونی، وکالت در حوزه خانواده را پذیرفته و در قبال حق الزحمه ای به نفع موکل خود فعالیت می کند. علاوه بر پیگیری پرونده طلاق موکل شما، وکیل طلاق می تواند حقوق مالی مالک و حضانت فرزند را نیز انجام دهد.

وظایف وکیل طلاق

وظایف وکیل طلاق محدود به اختیاراتی است که موکل طبق قرارداد وکالت داده است.

وظایف وکیل طلاق ممکن است شامل تقدیم دادخواست طلاق، حضور در جلسات دادگاه، درخواست تجدید نظر، بازجویی، تجدیدنظرخواهی و اعاده دادرسی به حکم صادره یا هر موضوع دیگری که مورد نظر موکل باشد باشد.

پیشنهاد ویژه

اینجا بیاموزید، اینجا ثبت نام کنید و تحصیلات خود را به روشی آسان و لذت بخش پیش ببرید!دوره های آموزشی صنعت ساختمان را بگذرانید، معمار شوید!درمان هموروئید، جراحی هموروئید با لیزر، لیفت سینه، درمان دائمی هموروئید و درمان هموروئید فقط در یک جلسه!

مهمترین وظیفه وکیل طلاق ارائه مشاوره حقوقی است و در مواردی که فرد تمایلی به حضور در جلسات دادگاه نداشته باشد، وکیل می تواند به جای آن در دادگاه حاضر شود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

همه ما می دانیم که چوب یکی از محبوب ترین مواد در اطراف ما است. بنابراین می توان از چوب در اندازه های مختلف وسایل منزل و وسایل دکوراسیون منزل استفاده کرد.بسیاری از افراد هستند که سازه های چوبی را به سادگی دوست دارند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند از هنرهای میناکاری برای تزئین آنها استفاده کنند.خرید گلدان میناکاری البته هنر میناکاری روی چوب هنری است که طرفداران خود را دارد و ممکن است مورد پسند عموم نباشد. اما به هر حال، حتی اگر یک ظرف چوبی میناکاری شده برای خود بخرد، نمی تواند منکر هنر جذاب به کار رفته در آن شود.میناکاری روی چوب مانند میناکاری روی سرامیک، برنج، مس و سایر مواد انواع مختلفی دارد و به روش های مختلفی قابل انجام است. پس با هم برویم و با انواع میناکاری آشنا شویم تا هنر میناکاری روی چوب را بهتر درک کنیم:

انواع میناکاری

با این نوع میناکاری، فرقی نمی کند که طرح ها بر روی چه متریال و ورقی انجام شود. تمام طرح های ایجاد شده باید کاملا محدب باشند و زمانی که دست روی طرح ها کشیده می شود، تحدب طرح باید کاملا حفظ شود. همچنین می توانند از لعاب های رنگی برای ساخت لعاب های برجسته استفاده کنند و پس از ساخت این طرح ها آن را در فر قرار دهند تا انجام شود.

میناکاری سیم

این روش به اندازه روش قدیمی رایج نیست و یکی از قدیمی ترین روش های میناکاری صنایع دستی پرنون به حساب می آید. در این روش قربانیان در موقعیت های مورد نظر قرار می گیرند و در دمای 1000 درجه سانتیگراد به سطح مورد نظر چسبانده می شوند. پس از اینکه قطعات سیم روی سطح کار جوش داده شدند، با لعاب شیشه ای پوشانده می شوند.

پس از اینکه لعاب شکل خود را به خود گرفت، از رنگ های مینا پودری مخصوص استفاده می شود و به فر برگردانده می شود. البته به طور کلی رنگ سیم ها به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت بسیار زیاد تیره می شود و این مورد نیز با عملیات سطح اسیدی به رنگ های اولیه برمی گردد. این روش در هنر معاصر چندان رایج نیست، اما به عنوان یکی از زیباترین روش های میناکاری نیز مطرح می شود.

مینای رنگ شده

در این روش اصلا تسکین وجود ندارد و از حالت ترسیم معمولی برای کشیدن طرح روی سطح استفاده می کنند. معمولاً ظروف و طرح های میناکاری شده را چندین بار در فر قرار می دهند و حرارت می دهند تا طرح ها به طور کامل روی سطح مورد نظر حک شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب کلیک کنید . پلی اتیلن برای جلوگیری از انبساط و انقباض ناشی از سرما طراحی شده اند. نتایج آزمایش اجزای مخازن پلاستیکی در دمای منفی 40 درجه سانتیگراد نشان می دهد که انجماد هیچ آسیبی به مخازن پلی اتیلن وارد نمی کند. البته اگر مخزن پر از آب باشد، نیروی ناشی از انبساط آب در هنگام انجماد می تواند به مخزن آسیب برساند.

در صورت استفاده مداوم از آب داخل مخزن پلی اتیلن پلاستیکی برای جلوگیری از این مشکل کافی است لوله های ورودی و خروجی را به خوبی به مخزن پیچ کنید. آبی که از طریق شبکه آب شهری به خانه شما می رسد به دلیل عبور از عمق خاک به دمای 10 تا 15 درجه سانتیگراد می رسد. بنابراین با عایق لوله پیچی استاندارد، آب با دمای بالای صفر درجه به طور مداوم به حجم آب مخزن اضافه شده و از یخ زدگی آن محافظت می کند.

اگر آب به مدت طولانی در مخزن بلا استفاده می ماند، مانند کلبه های تابستانی که در زمستان خالی هستند، بهتر است قبل از خروج از ساختمان تا حد امکان آب لوله ها و مخزن را تخلیه کنید.

دمای بالای 55 درجه سانتیگراد می تواند مخازن را ضعیف کند، اما رسیدن به این دما برای مدت طولانی نادر است و مخزن فرصت خنک شدن در طول شب را دارد. البته بهتر است یک سایه بان مناسب برای مخزن پلی اتیلن در مناطق جنوبی و بسیار گرمسیری کشور نصب شود. این مشکل علاوه بر کنترل دمای مخزن، باعث کاهش چشمگیر گستره پرتوهای فرابنفش خورشیدی به سطح مخزن و عمر چندین دهه آن می شود.

سازگاری مخازن پلی اتیلن

مخازن پلاستیک مخزن ساخته شده از پلیمرهای HDLPE و MDPE در برابر اکثر مواد مانند آفت کش ها و مواد شیمیایی مقاوم هستند. با این حال، مخازن پلی اتیلن ساخته شده برای ذخیره چنین موادی نباید برای ذخیره سوخت هایی مانند بنزین استفاده شود. زیرا این مواد می توانند پلاستیک را ضعیف و شکننده کنند. فقط انواع خاصی از پلی اتیلن ممکن است برای این کار مناسب باشد.

مخازن افقی علاوه بر استفاده برای ذخیره آب و مایعات، برای قرار دادن کامیون (مخزن ماژول)، تریلر (مخزن مخزن) و سمپاش (مخزن سمپاش) نیز طراحی شده اند، اما می توانند به عنوان مخزن نیز استفاده شوند. . مقادیر فشار در مخازن پلی اتیلن مدولار افقی با مخازن عمودی بسیار متفاوت است.

با توجه به اینکه در هنگام حرکت کامیون، در هنگام توقف و شتاب گیری های متوالی، مایعات از جلو به عقب حرکت می کنند و اثر نویز ایجاد می کنند که فشار زیادی به دیواره های جلو و عقب باک وارد می کند. بنابراین مخازن افقی در این قسمت های دیوار تقویت می شوند تا در برابر چنین فشاری مقاومت کنند. این تقویت با استفاده از دیواره های میانی مخازن مدولار ایجاد می شود.

مخازن عمودی و افقی هر دو باید به درستی نصب شوند و سطح محل نصب آنها کاملا صاف و هموار باشد. اگر برخی از قسمت‌های مخزن تحت فشار باشند و غلظت تنش در آن‌ها بیشتر باشد، می‌توانند سریع‌تر تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش قرار بگیرند و در محیط‌های در معرض سریع‌تر ضعیف شوند. به طور کلی پیشنهاد می کنیم از یک سایه بان برای چندین دهه عمر روی مخازن پلی اتیلن پلاستیکی استفاده کنید تا میزان دسترسی اشعه ماوراء بنفش به سطح مخزن کاهش یابد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب هوایی کاربردهای مختلفی دارد. از جمله کاربردهای منبع هوا می توان به برج های بلند ذخیره آب اشاره کرد که در شهرهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. مخزن آب هوا با نام های دیگری مانند منبع آب هوا یا تانکر آب هوا شناخته می شود.

مزایای مخزن پلی اتیلن چیست؟

از مزایای استفاده از مخازن پلی اتیلن می توان به در دسترس بودن این مخازن برای خرید، سهولت حمل و نقل، سازگاری برای نگهداری طیف وسیعی از مواد، تنوع قابل توجه در شکل و اندازه، مقاومت در برابر خوردگی بالا و عمر بسیار طولانی اشاره کرد. ; در ادامه این مزایا را با جزئیات بیشتر شرح خواهیم داد:

مخازن پلی اتیلن  تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده  اینجا کلیک کنیدبه راحتی در دسترس بوده و خرید و حمل و نقل آسانی دارند و به صورت آنلاین و اینترنتی نیز به فروش می رسند (سایت مخزن ).
قیمت این مخازن در مقایسه با سایر مخازن ساخته شده از مواد مختلف مقرون به صرفه تر است.
از این مخازن می توان برای نگهداری طیف وسیعی از مواد استفاده کرد و با توجه به نوع و ترکیب ساختاری آنها می توان برای اهداف و مصارف مختلف استفاده کرد.

از نظر طراحی و از نظر پلاستیسیته می توان آنها را در اشکال و نقش های مختلف مناسب برای فضاهای مختلف تولید کرد.
وزن نسبتاً سبکی دارند و حمل و جابجایی آنها آسان است.
در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و عمر قابل توجهی دارند. برخی از آنها نیز به دلیل داشتن مواد ضد UV در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار مقاوم هستند.

اگر مخزن پلی اتیلن برای مدت طولانی، بیش از 10 سال در فضای باز قرار گیرد و لایه محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش وجود نداشته باشد یا غلظت ضد اشعه ماوراء بنفش در لایه بیرونی آن کم باشد، اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید قادر خواهد بود ترکیبات پلی اتیلن را از بین ببرد و آن را از یک ماده سخت و انعطاف پذیر به ماده ای سخت و شکننده تبدیل کند و این تغییر احتمال شکستن مخزن را افزایش می دهد.

نحوه ساخت مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن  معمولاً با استفاده از فرآیندی به نام قالب گیری چرخشی تولید می شوند. در این فرآیند یک ترکیب پلیمری پودری با مواد محافظ اشعه ماوراء بنفش (UV) ترکیب شده و در قالبی دو قسمتی ریخته می شود. میزان استفاده از ترکیبات محافظ اشعه ماوراء بنفش در این مخلوط به هدف نهایی مخزن تولیدی بستگی دارد. سپس قالب را می بندند و در فر از قبل گرم شده با دمای مناسب می پزند.

در طی فرآیند گرمایش، قالب 360 درجه در دو جهت حرکت می کند. این حرکات باعث می شود که مخلوط حاصل با ذوب شدن ترکیب روی تمام قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرآیند، قالب به یک اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن دما به آرامی کاهش می یابد و هنگامی که دما کاهش می یابد، مخزن از قالب خارج می شود.

این فرآیند مخزن آب دات کام را به صورت یک واحد تشکیل می دهد. در نمای بیرونی یک خط مرزی بین دو قسمت قالب مشاهده می شود که برخی معتقدند مخزن از دو قسمت تشکیل شده است که به هم متصل هستند.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

فن انرژی مدل 680 چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول یکی از بهترین محصولات شرکت انرژی است که می توان از آن برای تامین گرمایش و

پسرمایش مکان های مختلف مانند بانک ها، ادارات، مراکز خرید و نمایشگاه ها استفاده کرد و امکان نصبپ آن در بیرون یا داخل سالن اصلی وجود دارد. سیستم گرمایش این محصول یک سیستم سوخت رسانی دو مرحله ای است که می تواند تا 900 متر مکعب فضا را با استفاده از گاز طبیعی گرم کند.

سیستم خنک کننده این واحد نیز بسیار مطلوب بوده و قابلیت خنک سازی فضای 450 متر مکعبی را دارد. قیمت بهاساز علاوه بر این قسمت خنک کننده این محصول مجهز به یک سری پدهای سلولزی با کیفیت است که باعث می شود ظرفیت خنک کنندگی آن تا 30 درصد بیشتر از کولرهای آبی معمولی است. این دستگاه دارای گواهی استاندارد اروپا بوده و کیفیت آن تضمین شده است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از این محصول چیست؟

استفاده از این دستگاه مزایای زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

مقرون به صرفه و کاربردی
کاهش مصرف برق و صرفه جویی در مصرف انرژی
قابل استفاده برای سیستم کانال هوا

 دما تجهیز مدارای لنت های سلولزی با کیفیت و بادوا
مجهز به کنترل ترموستاتیک
دارای سیستم حفاظت از جان
راندمان بالا در سرمایش و گرمایش
سطح سر و صدای کم
طراحی عالی
مناسب برای استفاده در ساختمان های مسکونی، ادارات و مراکز خرید

ویژگی های فنر انرژی مدل 680

راه حل اقتصادی برای سرمایش و گرمایش (مصرف برق کمتر و هزینه های اولیه کمتر)
 مناسب برای سیستم کانال هوا
عمر توروتی و سموست حصیر سلولزی
کنترل ترموستاتیک در حالت گرمایش و کنترل ایمنی RCCB (سیستم حفاظت از زندگی)
ثابت باقی می ماند
عملکرد صدای پایین
راندمان گرمایش انرژی نوین بیش از 83 درصد و راندمان گرمایش بیش از 77 درصد
شیر ایمنی مجهز به ترموستات کنترل فن و ترموستات محدود کننده و شیر کنترل گاز دو مرحله ای (SIT ایتالیا)
کنترل کیفیت هوا و مصرف سوخت با کانال برگشت و هوای تازه



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مینا در اشکال و اشکال مختلفی مانند بشقاب، گلدان، جواهرات و غیره وجود دارد. زیبایی و تاثیر این دسته از کاردستی ها مانند سایر محصولات ماندگاری بالایی دارد، البته به شرطی که نحوه نگهداری و نظافت صحیح آنها را بدانید. باید نحوه نگهداری از این وسایل را دانست تا در اثر بی احتیاطی آسیبی نبینند و ظاهر خود را از دست ندهند.

از آنجایی که سطح لعاب لعاب دار است و در فر پخته می شود، به راحتی با آب داغ و اسفنج شسته می شود و می توان آن را برای سال ها حتی در زیر خاک حفظ کرد. تنها چیزهایی که باعث از بین رفتن این ظروف و ظروف مینا می شود اسید است (حتی اگر سرکه مدت زیادی در ظرف بماند رنگ ها را از بین می برد) و ضربه زدن. خرید گلدان میناکاری به  لینک مربوطه مراجعه کنید.

خرید گلدان میناکاری تزینی

باید از ضربه محافظت شوند زیرا سطح لعابدار از فلز جدا می شود و باعث ایجاد ترک در قسمت های مختلف می شود و در صورت عدم تعمیر باعث جدا شدن سایر قسمت های ظرف می شود بنابراین حمل و نقل این اقلام باید اینها را حمل کند. مینا محصولات را با دقت در بسته بندی های نرم قرار می دهد تا روی هم قرار نگیرند.

این گلدان تزیینی نیل گون مینا زیبا روی مس میناکاری شده است. این گلدان 16 سانتی برای دکور منزل مناسب است و البته می توانید از آن به عنوان گلدان گل های طبیعی و گل های مصنوعی تزیینی استفاده کنید.

باید از میناکاری به عنوان یکی از بهترین هنرهای اصیل ایرانی یاد کرد که از قدیم الایام برای زیباسازی و تزیین خانه ها استفاده می شده است. میناکاری ترکیبی  باسلام از رنگ های زیبا و درخشان بر روی فلزاتی مانند مس، طلا و نقره است که البته این هنر روی سرامیک نیز انجام می شود. این هنر بر روی ظروف و زیور آلات با نقوش اصیل ایرانی بسیار زیبا دیده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

میناکاری، میناکاری یا میناکاری هنری است که قدمتی در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی محسوب می شود. امروزه این هنر بیشتر بر روی مس انجام می شود، اما می توان آن را روی طلا، نقره و سرامیک نیز انجام داد. طلا و نقره تنها فلزاتی هستند که در ترکیب با مینا اکسید نمی شوند، بنابراین می توانند طرح ها را با جزئیات و با بیشترین شباهت روی مینا اجرا کنند، در حالی که مینای مس فاقد این کیفیت است.خریدگلدان میناکاری اینجا کلیک کنید.

میناکاری چیست؟

میناکاری هنر لوکس چیست؟ آیا تا به حال اثر هنری را دیده اید که در آن لایه های آسمان از سطح آن باز شوند؟ همانطور که لاجوردی آسمان در دایره های زیبایش حک می شود، اشکالی از گل های بهشتی و پرندگان اسرارآمیز بارها در الگوهای ابدی فیض بهشتی ظاهر می شوند. این نوعی هنری است که در زبان فارسی به آن میناکاری می گویند. اهمیت این هنر ایرانی ناشی از پیچیدگی هنر و فرهنگ ایرانی از تاریخ طولانی آن است. اگر می خواهید در مورد این هنر نفیس ایرانی بیشتر بدانید، مقاله زیر برای شما مناسب است.

منظور از میناکاری چیست؟

مینا در فارسی به آسمان آبی گفته می شود. همچنین با کلمه Mino به معنی آسمان همراه است. این هنر دستی آسمان لاجوردی را در لایه های چند لایه اش به تصویر می کشد که ظاهراً به سمت ابدیت حرکت می کند. شاید یکی از دلایلی که به کار مینا می گوییم یا آسمان را نشان می دهیم همین باشد. نزدیکترین معادل به این هنر مینا کاری است که به آن مینای دندان زجاجیه یا مینای چینی نیز می گویند. میناکاری روی مواد مختلفی مانند فلز، سنگ، شیشه، سرامیک و سرامیک اعمال می شود.

چگونه در طول قرن ها تکامل یافته است؟

در حالی که قدمت میناکاری  بازار مینا به قدمت قدیمی ترین تمدن های تاریخ بشر مانند مصریان و امپراتوری روم است، قدمت میناکاری در فلات ایران حداقل به پنج هزار سال می رسد. تعداد زیادی جواهرات و اشیاء مورد استفاده در هنرهای تزیینی که با لعاب و مینا استفاده می شود در مناطق مختلف جهان یافت شده است و این گواه محبوبیت گسترده این صنایع از زمان های قدیم است.

اولین نمونه های میناکاری مربوط به دوره هخامنشیان است. اگرچه شواهدی مبنی بر تولید این آثار هنری در قرون بعدی وجود دارد، اما تا زمان حکومت سلجوقیان (اوایل قرن دوازدهم) این نوع هنر شکوفا نشد. بعداً مغولها بر این کشور مسلط شدند. در این زمان سبک ها، نقش ها و فرم های جدیدی توسط اعضای دربار ایرانی وارد هنر میناکاری شد. سبک مورد نظر برای هنر او ایرانی بود.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

برای نگهداری و نگهداری مایعاتی مانند آب، آب نمک یا محلول کلر در انبار استفاده می شود. که در بایدی سانیادی جمال ابو و شوعی از انواع انبارهای صنعتی استفاده می شود. منابع برای مقدار کمی مایع تحت فشار هستند.اما برای حجم های بیشتر با توجه به محل استفاده از مخازنی به نام آب انبار ساختمان و آب انبار باغ استفاده می شود. مخزن پلی اتیلن برای آب بهداشتی نیز برای مایعات خورنده استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخزن آب چیست و آشنایی با انواع خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتری  کلیک کنید.  ذخیره سازی با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان با ما در تماس بگیرید.

مخزن آب چیست؟

در واقع مخازنی کیش سپتیک  برای نگهداری مایعات در فشار محیط و در نهایت تا 40 درجه سانتیگراد هستند. دو نوع مخزن صنعتی وجود دارد مانند مخزن پلی اتیلن کلیک صنعت  آب بهداشتی که اغلب برای حل کردن پودر کلر استفاده می شود. نوع دوتایی آن از دو مخزن تشکیل شده است که یکی برای اختلاط و دیگری برای تزریق مایع حاصل از اختلاط به مدار می باشد. لازم به ذکر است که مخزن تزریق باید 50 سانتی متر پایین تر از مخزن دیگر قرار گیرد.آشنایی با انواع مخازن ذخیره سازی
مخازن آب اگرچه شبیه تجهیزات ساده به نظر می رسند، اما به دلیل عوامل مختلف مدل های بسیار متنوعی دارند. همین ویژگی ها نیز دسته بندی های مختلفی را برای این محصولات ایجاد می کند. یکی از دسته بندی های آن مربوط به ظاهر است و دیگری بر اساس ساختار این مخازن است.

عمودی

این نوع پرکاربردترین و ساده ترین نوع مخزن آب محسوب می شود. قابلیت قرار دادن شاسی یا هر دو روی زمین از مزایای این مدل است.

افقی

این مدل به صورت افقی قرار می گیرد و برای نصب راحت تر پایه هایی نیز تعبیه شده است.

مکعبی

این نوع مخزن دارای شکل مکعبی بوده و قیمت مخزن آب مکعبی نسبت به مدل های دیگر بیشتر است.

زیر پله ها

با توجه به شیب این مخزن، شکلی شبیه به پایین پله به خود می گیرد که می توان از آن در مکان های زیر پله استفاده کرد.

باز کن

این نوع مدل بیرونی برای محیط های بیرونی مناسب برای شرایط بیرونی استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

برای نگهداری و نگهداری مایعاتی مانند آب، آب نمک یا محلول کلر در انبار استفاده می شود. که در بایدی سانیادی جمال ابو و شوعی از انواع انبارهای صنعتی استفاده می شود. منابع برای مقدار کمی مایع تحت فشار هستند.اما برای حجم های بیشتر با توجه به محل استفاده از مخازنی به نام آب انبار ساختمان و آب انبار باغ استفاده می شود. مخزن پلی اتیلن برای آب بهداشتی نیز برای مایعات خورنده استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخزن آب چیست و آشنایی با انواع خرید مخزن آب قیفی 3000 لیتری  کلیک کنید.  ذخیره سازی با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان با ما در تماس بگیرید.

مخزن آب چیست؟

در واقع مخازنی کیش سپتیک  برای نگهداری مایعات در فشار محیط و در نهایت تا 40 درجه سانتیگراد هستند. دو نوع مخزن صنعتی وجود دارد مانند مخزن پلی اتیلن کلیک صنعت  آب بهداشتی که اغلب برای حل کردن پودر کلر استفاده می شود. نوع دوتایی آن از دو مخزن تشکیل شده است که یکی برای اختلاط و دیگری برای تزریق مایع حاصل از اختلاط به مدار می باشد. لازم به ذکر است که مخزن تزریق باید 50 سانتی متر پایین تر از مخزن دیگر قرار گیرد.آشنایی با انواع مخازن ذخیره سازی
مخازن آب اگرچه شبیه تجهیزات ساده به نظر می رسند، اما به دلیل عوامل مختلف مدل های بسیار متنوعی دارند. همین ویژگی ها نیز دسته بندی های مختلفی را برای این محصولات ایجاد می کند. یکی از دسته بندی های آن مربوط به ظاهر است و دیگری بر اساس ساختار این مخازن است.

عمودی

این نوع پرکاربردترین و ساده ترین نوع مخزن آب محسوب می شود. قابلیت قرار دادن شاسی یا هر دو روی زمین از مزایای این مدل است.

افقی

این مدل به صورت افقی قرار می گیرد و برای نصب راحت تر پایه هایی نیز تعبیه شده است.

مکعبی

این نوع مخزن دارای شکل مکعبی بوده و قیمت مخزن آب مکعبی نسبت به مدل های دیگر بیشتر است.

زیر پله ها

با توجه به شیب این مخزن، شکلی شبیه به پایین پله به خود می گیرد که می توان از آن در مکان های زیر پله استفاده کرد.

باز کن

این نوع مدل بیرونی برای محیط های بیرونی مناسب برای شرایط بیرونی استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

با وجود اینکه امروزه انواع و مدل های متنوعی از ظروف غذاخوری وارد بازار شده و طیف وسیعی از ذائقه عموم را در بر می گیرد، اما باز هم غذاهای چینی با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه می شوند. در این میان ویژگی های سرویس چینی طلا 12 نفره به دلیل تنوع نقش و طرح و تعداد ظروف طرفداران زیادی دارد.مشخصات سرویس چینی 27 پارچه  کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی چینیتو به عنوان نماینده رسمی فروش شرکت چینی زرین ایرانیان آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. در این مقاله نگاهی کامل به ویژگی های سرویس چینی زرین خواهیم داشت. تا آخر این مقاله را بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید خدمات چینی داشته باشید.

مهمترین ویژگی های سرویس چینی طلایی

یکی از مهم ترین مزیت های سرویس 12 نفره چینی لفتیکا که آن را از سایر برندها متمایز می کند، کیفیت آن نسبت به قیمت، تنوع کاربری و طرح، بهداشت ظروف چینی، وجود گارانتی موجود در فروشگاه های معتبر فروشگاه  آذین و همچنین خرید آن را می توان به صورت آنلاین ذکر کرد.

امروزه ظروف غذاخوری و پذیرایی از تنوع بالایی برخوردار است و انواع مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی به بازار عرضه شده است، اما ظروف چینی بر خلاف برخی بی کیفیت ترین ظروف از نظر بهداشتی و بهداشتی هستند. ظروف چینی وارداتی که مورد استفاده قرار می گیرند برای براق به نظر رسیدن و جلب توجه مشتری از فلزاتی مانند سرب و کادمیوم استفاده می کردند که برای سلامتی انسان بسیار مضر است.

چینی زرین از با کیفیت ترین و سالم ترین مواد اولیه برای ساخت ظروف خود استفاده می کند. بنابراین پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید یک ظروف غذاخوری مناسب از همه لحاظ انتخاب کنید، ظروف چینی با نام تجاری شرکت چینی زرین ایران مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

و شما می توانید با توجه به نیاز خود تعداد پارچه را انتخاب کنید.

 به عنوان مثال یک ست 6 نفره با 35 پارچه چینی طلایی ایرانی شامل موارد زیر است:

دو دیسک به قطر (1*42) و (1*38) سانتی متر،
بشقاب غذاخوری به قطر 27 سانتی متر.
بشقاب بخارپز با قطر 23 سانتی متر
بشقاب میوه (از پیش ساخته شده) به قطر 20 سانتی متر

سالاد کوچک به قطر 14 سانتی متر (هر کدام 6 عدد)
سالاد خوری بزرگ به قطر 26 سانتی متر
کاسه با قطر 18 سانتی متر (6 عدد)
نمک پاش با ظرفیت 40 سی سی (1 عدد)
اسپری فلفل با ظرفیت 40 سی سی (1 عدد)

سرویس چینی طلا 12 نفره نیز مانند سرویس 6 نفره دارای طرح های متنوع و بسیار زیبا می باشد و تعداد پارچه ها به طور متوسط ​​از 97 تا 108 پارچه متغیر است.

خدمات 108 گلدن پارچه چینی شامل موارد زیر است:

3 دیسک با قطر (1*42) + (2*38)
ظرف سوپ خوری 2830 سی سی
بشقاب های غذاخوری به قطر 27 سانتی متر

  • بشقاب خورش خوری با قطر 23 سانتی متر هر کدام 12 عدد
  • بشقاب میوه خوری با قطر ۲۰ سانتی متر 18 عدد
  • ۲ عدد سالاد خوری بزرگ با قطر ۲۶ سانتی متر
  • پیاله 21، سه عدد با قطر ۲۱ سانتی متر
  • پیاله 18 با قطر ۱۸ سانتی متر به تعداد 6 عدد
  • سالاد خوری کوچک 12 عدد (با گنجایش 98 سی سی)
  • 3 عدد نمکدان (با ظرفیت 40 متر مکعب)
    2 عدد اسپری فلفل (با ظرفیت 40 سی سی)
    سماق پاش با ظرفیت 98 سی سی
    یک عدد قوری درب و گنجایش 1215
    آب نبات درب دار و حجم 268 سی سی
    12 لیوان به قطر 8 سانتی متر
    12 نعلبکی به قطر 15 سانتی متر
    دو عدد قندان کوچک به ظرفیت 270 متر مکعب


:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

بخاری گلخانه ابزاری است که برای ایجاد گرما در مکان هایی مانند گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های تولید قارچ و ... استفاده می شود. به همین دلیل بخاری گلخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اجزای اصلی بخاری گلخانه شامل مشعل، دیگ بخار، سه راهرو، لوله های اتصال معابر، خروجی هوای گرم، فن مکنده، تابلو برق، شیر اطمینان بخاری و لوله اگزوز می باشد.یک بخاری گلخانه از یک سه چرخه یک مشعل در حال سوختن ساطع می کند. در واقع شعله های مشعل اجاق گاز شروع به تولید گرما کرده و پس از ورود به گرما، گازهای مونوکسید کربن و کربن از طریق لوله اگزوز به بیرون از گلخانه ارسال می شود. و در اختر آمبری سالم و تمیز برای کرین در کهنه در KKKK.

اندازه گلخانه شما نقش مهمی در تنظیم دمای محیط دارد زیرا هر چه گلخانه شما بزرگتر باشد گرم نگه داشتن محیط دشوارتر خواهد بود. قبل از استفاده از بخاری گلخانه از عایق بندی کامل محیط اطمینان حاصل کنید تا گرمای تولید شده توسط بخاری های گلخانه ای هدر نرود.

بهترین بخاری گلخانه

بهترین نوع بخاری های گلخانه ای گیاهان را در برابر سرما محافظت می کند، از نظر انرژی کارآمد هستند و قدرت کافی برای گرم کردن کل محیط گلخانه را دارند. علاوه بر این، مقاومت در برابر آب، مقرون به صرفه بودن و دوام طولانی مدت از دیگر عوامل مهم هستند. بدون شک اولین سوال در هنگام خرید بهترین بخاری برای گلخانه، کارایی بخاری است. راندمان بخاری میزان گرمای تولید شده در برابر انرژی مصرفی بخاری است. قیمت انواع بخاری گلخانه ای به  لینک  مربوطه مراجعه کنید.

اگر قصد خرید بهترین بخاری گلخانه ای فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات  را برای گلخانه خود دارید باید به متریال بدنه کوره نیز توجه کنید. جنس کوره ارتباط مستقیمی با عمر مفید بخاری گلخانه دارد، می توانید یک بخاری ارزان قیمت که از آلیاژهای بی کیفیت یا نازک ساخته شده است بخرید و به زودی سوراخی در بخاری خود خواهید دید. چنین بخاری هایی بسیار خطرناک هستند و می توانند باعث آتش سوزی در گلخانه شوند.

بخاری های خوب و بادوام از فولاد نسوز ساخته شده اند، زیرا فولاد می تواند دمای بالای 800 درجه را تحمل کند. این فلزات همچنین توانایی مقاومت در برابر اکسیداسیون و پوسیدگی را دارند. مشعل وسیله ای است که سوخت را به گرما تبدیل می کند و در اکثر لوازم خانگی مانند بخاری، دیگ بخار، سماور و ... وجود دارد. برای خرید بهترین بخاری گلخانه باید به برند و نوع مشعل گرمایشی توجه کرد. مشعل بخاری باید کیفیت و متریال خوبی داشته باشد تا در وسط فصل با مشکل خرابی یا خرابی مواجه نشود.

از آنجایی که هوای گلخانه مرطوب است، بهتر است بخاری گلخانه  گرماسان از مواد ضد زنگ و غیر اکسید کننده مانند آلومینیوم باشد. به همین دلیل اکثر سازندگان خارجی و داخلی بدنه بخاری را از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم می سازند.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن 1000 لیتری یکی از پرطرفدارترین مخازن موجود در بازار می باشد که در انواع افقی، عمودی و ... قابل ساخت و عرضه می باشد.در ابتدا قصد داریم در مورد محصولات پلی اتیلن بیشتر بدانیم و اطلاعات بیشتری در مورد پلی اتیلن که ماده اصلی تشکیل دهنده این محصولات است به دست آوریم. پس تا انتها همراه ما باشید. خرید مخزن افقی 1000 لیتری کلیک کنید

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن مخزن مارکت  یک ماده پلیمری است که از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده است. اتیلن ها در یک زنجیره قرار گرفته و یک مولکول پلیمری بزرگ را تشکیل می دهند. ماده اولیه پلی اتیلن از نفت خام به دست می آید. مهم ترین بازار مصرف پلی اتیلن، صنعت لاستیک و پلاستیک است. در بازار جهانی، پلی اتیلن در گریدهای تجاری PE63، PE80 و PE100 موجود است که در تولید و ساخت انواع پلاستیک و محصولات استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن 1000 لیتری

مخزن 1000 لیتری مخزنی است که برای نگهداری مواد سازگار با پلی اتیلن استفاده می شود. منبع پلاستیک (تانکر پلاستیکی) یا پلی اتیلن برای ذخیره و انتقال آب و سایر مواد سازگار با مخازن آب در صنایع کشاورزی، شیمیایی و ساختمانی استفاده می شود.

نام دیگر مخازن پلی اتیلن پلیمر است که به دلیل کارایی بالا طرفداران زیادی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، مخازن پلی اتیلن در صنایع مختلف استفاده می شود. از مخازن پلی اتیلن برای انتقال آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی نیز استفاده می شود.

مزایای مخزن 1000 لیتری
منابع 1000 لیتری مزایای زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

آنها به راحتی در دسترس هستند و می توان آنها را به صورت حضوری و آنلاین سفارش داد (مخزن پلی اتیلن مورد نظر خود را می توانید از سایت مخزن مارکت خریداری کنید.)
از نظر قیمت نسبت به تانک های دیگر مقرون به صرفه هستند.
به دلیل وزن کم آنها به راحتی قابل حمل هستند.
امکان سفارش در مدل ها و شکل های مختلف با توجه به نصب و موقعیت مکانی آنها وجود دارد.

با توجه به ترکیب و جنسیت آنها، برای نگهداری و حمل و نقل بسیاری از مواد استفاده می شود.
به لطف مواد به کار رفته در ترکیب آنها، مقاومت بالایی دارند، در برابر نور خورشید نیز مقاوم هستند، بنابراین عمر طولانی دارند.

انواع و اشکال مخزن 1000 لیتری

مخزن 1000 لیتری با توجه به نیاز شما در اشکال مختلف قابل سفارش می باشد. مخزن پلی اتیلن در مخازن عمودی، افقی، مکعبی (عمودی و افقی)، زیر پله ای، پشتی، بیضی و قیفی موجود می باشد.

مخزن 1000 لیتری افقی/افقی

مخزن پلی اتیلن که به صورت افقی طراحی شده است برای نصب مخزن ثابت و سیار استفاده می شود. از این مخزن علاوه بر نگهداری و نگهداری مایعات، برای جاگذاری و حمل مواد از کامیون (مخزن ماژول)، تریلر (تانکر) و سمپاش استفاده می شود.

مخزن افقی یا مخزن خوابیده به دلیل ظاهر و ارتفاع کم نسبت به مخزن عمودی، در فضاهایی که با محدودیت ارتفاع مواجه هستند (مانند پشت بام، انبارها، راهروها) و یا سطح محل نصب مخزن مستحکم نیست. این بهترین گزینه است.

با پیشرفت تولید محصولات پلی اتیلن و استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت مخازن پلی اتیلن در سال های اخیر، می توان گفت که دوام و کیفیت مخازن افقی بسیار بهتر بوده و هزینه تولید مخازن افقی بسیار بالاست. مخزن پلی اتیلن نسبت به نمونه های فلزی آن مقرون به صرفه تر است.

شرکت مخسان مارکت یکی از بهترین تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن افقی می باشد.

مخزن 1000 لیتری عمودی/ایستاده

همانطور که می دانید مخزن پلی اتیلن عمودی (مخزن پلی اتیلن ایستاده) شکل استوانه ای دارد و در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شود، اما برخی از سایزهای مخازن عمودی به شکل های مختلف تولید می شوند. که به عنوان مثال با نام های مخزن عمودی کوتاه یا مخزن عمودی بلند و ... معرفی می شوند.

مخازن پلی اتیلن عمودی البرز مخزن  (مخازن پلاستیکی ایستاده) برای مصارف مختلف از جمله خانگی، صنعتی، کشاورزی و غیره مناسب هستند. علاوه بر این، مخازن عمودی برای نگهداری مایعات دیگر با چگالی نزدیک به آب بسیار مناسب هستند

. منبع آب عمودی (منبع آب ایستاده) با توجه به اینکه با مواد مجاز ذخیره شده در آن وارد واکنش شیمیایی نمی شود، گزینه مناسبی برای ذخیره اسید، سوخت و ... می باشد. موادی که چگالی نزدیک به آب دارند.

آبنمای عمودی پلی اتیلن (آبنمای پلاستیکی ایستاده) همانطور که قبلا ذکر شد در اندازه ها، حجم ها و اشکال مختلف تولید می شود. بسته به نوع استفاده و مواد ذخیره شده در آنها به صورت تک لایه، بی رنگ، سه لایه معمولی، سه لایه آنتی باکتریال و چهار لایه آنتی باکتریال تولید می شوند.

مخازن پلی اتیلن افقی و عمودی دو نوع مخزن پرطرفدار در بازار مخسان می باشند.برای آشنایی با سایر محصولات مخسان مارکت به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

پودر آگار نوعی ماده ژله مانند است که از جوانه گیاهان دریایی به نام "آگاروز" به دست می آید. آگار یک پلی ساکارید است که وقتی با آب ترکیب می شود ساختاری ژل مانند ایجاد می کند. این ماده بی رنگ و بی بو بوده و به صورت پودر خشک و فشرده عرضه می شود.

پودر آگار به عنوان افزودنی به ژله در صنایع مختلف استفاده می شود. به دلیل خاصیت ژل کنندگی قوی در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاهی و دارویی  شیمی سنتر کاربرد دارد. از آنجایی که آگار یک ماده طبیعی و گیاهی است، معمولاً برای جایگزینی مواد نگهدارنده شیمیایی و عوامل ژل کننده در محصولات غذایی و آرایشی استفاده می شود.

پودر آگار در تهیه ژله، پودینگ، خمیر شیرینی، آب نبات، بستنی، موس، کرم های پوست، شامپو، ماسک صورت، کشت های آزمایشگاهی، محیط های کشت سلولی و محصولات آرایشی استفاده می شود.

پودر آگار آگار از کجا بخریم ؟  کلیک کنید.

پودر آگار آگار چگونه تولید می شود؟

پودر آگار از جوانه های گیاهان دریایی به نام "آگاروس" تولید می شود. فرآیند تهیه پودر آگار معمولاً شامل مراحل زیر است:

م

جموعه آگارز: جوانه های گیاهان آگارز از دریا جمع آوری می شوند. آگارز نوعی جلبک است که در آبهای سرد و معتدل وجود دارد.
شستشو و خشک کردن: ابتدا جوانه های آگارز به دقت شسته می شوند تا ناخالصی ها از بین بروند. سپس برای کاهش رطوبت آنها خشک می شوند.

خرد کردن: جوانه های آگارز پس از خشک شدن به قطعات کوچکتر خرد می شوند. این مرحله سطح تماس با آب را در فرآیند استخراج افزایش می دهد.
استخراج: قطعات خرد شده آگارز را به آب سرد اضافه کرده و برای مدتی در دمای اتاق قرار می دهند. آب به آرامی به ساختار آگارز نفوذ می کند و آگار را شسته می کند. این مرحله همچنین شامل انجماد یا گرم کردن مجدد استخراج برای جدا کردن کامل و تمیز کردن آگار است.

خشک کردن و آسیاب کردن: آگار استخراج شده به صورت پودر خشک می شود. سپس به عملیات آسیاب می رود تا پودر آگار به شکل نهایی و با دانه بندی مشخص به دست آید.
پس از طی این مراحل پودر آگار آماده بسته بندی و عرضه به بازار است

پودر آگار در چه صنایع و کاربردهایی استفاده می شود؟

پودر آگار در صنایع مختلف به عنوان افزودنی به ژله استفاده می شود. برخی از کاربردهای پودر آگار عبارتند از:

صنایع غذایی:

از پودر آگار برای تهیه ژله، پودینگ، موس، آب نبات، بستنی، خمیر شیرینی و نان، شیرهای گیاهی و سایر محصولات استفاده می شود. آگار با خاصیت ژل کنندگی قوی خود می تواند به عنوان جایگزینی برای ژلاتین در محصولات گیاهی یا محصولاتی که بر اساس عوامل ذکر شده در بالا نمی توانند از ژلاتین حیوانی استفاده کنند استفاده شود.

صنایع آرایشی و بهداشتی:

پودر آگار در تهیه محصولات آرایشی مانند شامپو، کرم های پوست، ضد آفتاب، ماسک صورت و محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. خواص ضد التهابی و مرطوب کنندگی آگار می تواند به بهبود وضعیت پوست کمک کند.
صنایع آزمایشگاهی: پودر آگار در آزمایشگاه ها به عنوان ماده اولیه برای تهیه کشت های میکروبیولوژیکی، محیط های کشت سلولی و کشت های باکتریایی استفاده می شود.

صنعت داروسازی:

از پودر آگار در تهیه برخی داروها و فرآورده های دارویی استفاده می شود. این محصولات شامل قرص، کپسول، محلول های خوراکی و محصولات مراقبت از پوست می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

متیل  ایزوتیازولین ، MIT یا MI (گاهی اوقات به اشتباه متیل ایزوتیازولینون نامیده می شود)، یک بیوسید (میکروارگانیسم) مصنوعی و نگهدارنده قوی در گروه ایزوتیازولینون است که در محصولات مراقبت شخصی و طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی استفاده می شود. بیوسید یا بیوسید در قوانین اروپا به عنوان یک ماده شیمیایی یا میکروارگانیسمی تعریف شده است که هدف آن از بین بردن، جلوگیری، خنثی کردن یا داشتن اثر کنترلی بر هر موجود مضر است.

این ماده به عنوان سیتوتوکسین شناخته می شود که می تواند انواع مختلف سلول ها را تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از آن در طیف وسیعی از محصولات شخصی انسان مانند لوازم آرایشی، لوسیون ها، مرطوب کننده ها، حوله های بهداشتی، شامپوها و ضدآفتاب ها در دهه اول قرن بیست و یکم و به عنوان یک حساس کننده تماسی بیش از دو برابر شده است. کمیته علمی ایمنی مصرف کننده کمیسیون اروپا متیل ایزوتیازولینون و سایر مشتقات ایزوتیازولینون تولید شده توسط میکروارگانیسم ها برای کنترل رشد میکروبی در محلول های آبی استفاده می شود.

تولید ایزوتیازولین

روش های مختلفی برای سنتز و تولید این ماده وجود دارد که ایزوتیازولینون ها معمولاً در مقیاس صنعتی با مشتقات حلقه بسته کننده 3- سولفانیل پروپانامید تهیه می شوند. این به نوبه خود از اسید اکریلیک از طریق اسید 3 مرکاپتوپروپیونیک مطابق با واکنش زیر تولید می شود.

بسته شدن حلقه شامل تبدیل گروه تیول به گونه ای فعال است که توسط هسته از مرکز نیتروژن مورد حمله قرار می گیرد. این معمولاً شامل کلرزنی یا اکسیداسیون 3-sulfanylpropanamide به گونه های دی سولفید مربوطه است. این شرایط واکنش همچنین حلقه میانی ایزوتیازولیدین را اکسید می کند تا محصول مورد نظر را به دست آورد.

کاربرد ایزوتیازولین

به طور کلی از این ماده در تصفیه آب، مواد شوینده، صنایع آرایشی و بهداشتی، فلزکاری، تولید چسب و ضدعفونی تجهیزات پزشکی استفاده می شود. امروزه بسیاری از محصولات مانند ضد آفتاب، ضدعفونی کننده دست، شامپو، لوازم آرایشی، لوسیون و بسیاری از محصولات دیگر حاوی این ماده هستند.

در ساخت محصولات مراقبت از پوست و مو  pubchem از این ماده به عنوان نگهدارنده در لوازم آرایشی از جمله شوینده ها، شامپوها و لوسیون ها استفاده می شود. این ماده به عنوان پایه و ماده اصلی در فرمولاسیون شامپوها استفاده می شود. این ماده به دلیل خاصیت ضد باکتریایی این ماده و مشتقات آن از رشد قارچ، باکتری و مخمر در محصولات مبتنی بر آب جلوگیری می کند و محصولات تا تاریخ انقضا سالم و عاری از هرگونه باتری و میکروب باقی می مانند.

از دیگر مصارف این ماده می توان به استفاده از ایزوتیازولین ویکی پدیا به عنوان یک عامل ضد جلبک و ضد باکتری در تصفیه آب، میادین نفتی، در تولید و تصفیه چرم اشاره کرد. از دیگر مشتقات ایزوتیازولینون می توان به متیل کلرو ایزوتیازولینون MCIT اشاره کرد این ماده یک ماده ضد میکروبی و نگهدارنده به شکل مایع غلیظ یا جامد محلول است که کاربردهای مختلفی در صنایع شوینده و مراقبت دارد.

کاربرد در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

این مواد در فرمول شامپو برای حفظ و جلوگیری از آلودگی باکتری های مختلف که به دلیل گرمی محیط حمام می توانند رشد کنند استفاده می شود، زیرا می توانند با باکتری هایی مانند نوکاردیا، استافیلوکوک و لیستریا که باعث بیماری های تنفسی مختلف می شوند، مبارزه کنند. بیماری های گوارشی و همچنین قارچ ها و مخمرها اثربخشی خوبی از خود نشان می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کیسه زباله بیمارستانی از موادی مانند پلاستیک یا مواد زیست تخریب پذیر تهیه می شوند. این کیسه ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند تا اطمینان حاصل شود که زباله های بیمارستانی به درستی تفکیک می شوند. تفکیک صحیح زباله های

بالینی بسیار حائز اهمیت است زیرا این اقدام امکان دفع یا بازیافت صحیح آنها را فراهم می کند.

کیسه زباله بیمارستانی برای چه مورد استفاده قرار میگیرند ؟

کیسه های زباله بیمارستانی  برای جمع آوری و نگهداری ضایعات بیمارستانی  دیورت  مورد استفاده قرار میگیرد . این ضایعات می تواند برای سلامتی افرادی که با آنها در تماس هستند یا برای محیط زیست مضر باشد.
در هنگا تفکیک زباله های بیمارستانی ، کیسه های زباله بیمارستانی دارای رنگهای مختلفی هستند که راهنمایی می کند کدام محصولات در هر رنگ کیسه قرار داده شوند. این کد رنگی نه تنها از آلودگی متقابل جلوگیری می کند، بلکه به دفع صحیح زباله های بیمارستانی کمک می کند.

چه نوع زباله ای باید در کیسه زباله های بیمارستانی ریخته شود؟

زباله هایی که با داروها، مواد شیمیایی یا مایعات بدن آلوده شده اند، باید در کیسه های زباله بیمارستانی قرار گیرند. به عنوان مثال، می توان به دستمال مرطوب، باند، گچ و پانسمان اشاره کرد. این اقدام در جمع آوری و نگهداری صحیح زباله های آلوده، به منظور حفظ سلامتی افراد و حفاظت از محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

کیسه های زباله بیمارستانی چه رنگی هستند؟

کیسه های زباله بیمارستانی در سه رنگ مختلف تولید می شوند: زرد، نارنجی و زرد با نوارهای مشکی که به آنها کیسه های ببر نیز می گویند.
کیسه های زرد برای جمع آوری زباله های عفونی، از جمله زباله هایی که به مواد شیمیایی یا محصولات دارویی آلوده هستند، استفاده می شود. به عنوان مثال، می توان به دستمال مرطوب، گچ، بانداژ، پانسمان، تجهیزات حفاظت فردی (PPE)، ضایعات بی اختیاری، کیسه های خالی IV، خطوط و لوله ها اشاره کرد.
کیسه های نارنجی برای جمع آوری زباله های عفونی که با مواد شیمیایی یا محصولات دارویی آلوده نشده اند، استفاده می شود. انواع ضایعات همان هستند که در کیسه های زرد قرار می گیرند، مانند دستمال مرطوب، بانداژ و کیسه های خالی IV، تا زمانی که هیچ داروی فعالی اضافه نشده باشد.
کیسه های زرد با نوارهای مشکی برای جمع آوری زباله های توهین آمیز استفاده می شوند. هر زباله ای که برای درمان فردی بدون عفونت استفاده شده باشد، در کیسه های زرد و مشکی قرار می گیرد. به عنوان مثال می توان به محصولات بهداشتی کثیف یا پوشک های تعویض نوزاد اشاره کرد.

چه کسب و کار های به کیسه زباله بیمارستانی نیاز دارد؟

کسب و کارهای مختلف نیازمند کیسه های زباله بیمارستانی و خدمات دفع زباله های بالینی هستند. برخی از این کسب و کارها عبارتند از:
1. مغازه های خالکوبی و سوراخ کاری
2. عمل های دندانپزشکی و جراحی های پزشکی
3. بیمارستان ها
4. خانه های مراقبت و خانه های سالمندان
5. سالن های زیبایی
6. درمان های جایگزین مانند طب سوزنی یا کایروپرکتیک
7. آسایشگاه ها
8. مراکز تحقیقاتی دامپزشکی
9. آزمایشگاه ها
این کسب و کارها به کیسه های زباله بالینی و خدمات مرتبط با دفع زباله های بالینی نیاز دارند تا به طور صحیح و بهداشتی ضایعات خود را مدیریت کنند.
منبع 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخازن پلی اتیلن بهترین انتخاب برای ذخیره سازی طولانی مدت آب هستند. ظرفیت و ابعاد مخزن آب پلی اتیلن تنوع زیادی دارد. به عنوان مثال این مخازن را می توان با ارتفاع حدود 40 سانتی متر تا ارتفاع 415 سانتی متر در مدل های مختلف تهیه کرد. ظرفیت آنها نیز از زیر 100 لیتر تا حداکثر 30000 لیتر مخازن پلی اتیلن یکپارچه در ایران است. اما ظرفیت استاندارد مخازن آب پلی اتیلن تا 20000 لیتر می باشد.

نکته مهم هنگام خرید منبع آب پلی اتیلن

برای خرید یا استفاده از مخازن پلاستیکی باید یکی از مدل ها و اندازه های مختلف منبع آب پلاستیکی را انتخاب کنید. اگر در ساختمان یا باغ خود فضای باز دارید و محدود به فضا نیستید، یک مخزن بزرگ افقی یا عمودی انتخاب خوبی است (در مورد تفاوت بین مخزن عمودی و افقی بیشتر بخوانید). اما اگر فضای زیادی ندارید، می توانید مخازن را برای فضای خاص ساختمان ها مانند مخزن زیر پله، مخزن آسان یا مخزن مکعبی انتخاب کنید.مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

ظرفیت ها و اندازه های مختلف ظرف آب

خرید یک مخزن آب بزرگ برای ذخیره حجم زیاد آب می تواند کمک بزرگی در تامین امنیت مصرف آب شما باشد. اما اگر ابعاد منبع آب برای محیط شما مناسب نباشد باعث هدر رفتن هزینه می شود. همچنین اگر فضای محدودی دارید، دانستن ابعاد دقیق منبع آب به شما در انتخاب کمک زیادی می کند. در زیر به بررسی سایزهای استاندارد مخازن پلی اتیلن در مدل های مختلف ساخت شرکت تهران پلیمر یارا می پردازیم.

ابعاد این مخازن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در هر درب ورودی، راهروها و فضاهای باریک قرار می گیرند. همچنین فضای نصب کمی را اشغال می کند. به همین دلیل به آنها مخازن آب دیواری نیز می گویند. ظرفیت این مخازن از 100 لیتر تا 2000 لیتر بوده و در سایزهای زیر قابل ساخت می باشد.

همانطور که گفته شد مخازن پلی اتیلن در سایزها و مدل های مختلف تولید می شوند و از ارتفاع 40 تا 400 سانتی متر ساخته می شوند و برای خرید مخزن مناسب، دانستن ابعاد مخزن آب پلی اتیلن با توجه به نیاز و فضای شما به اندازه دانستن حجم آب حائز اهمیت است. مخزن ذخیره آب با داشتن اطلاعات کافی از حجم و ابعاد مخزن آب پلی اتیلن می توانید به درستی و با خیال راحت هزینه کنید.

اما اگر هنوز از انتخاب خود مطمئن نیستید، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. با دانستن نقشه خانه یا مکانی که به دنبال آن هستید، خوشحال خواهیم شد که بهترین مشاوره را به شما ارائه دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مس نام عنصری در جدول تناوبی با نماد شیمیایی Cu (برگرفته از کلمه لاتین cuprum)، عدد اتمی آن 29 و عنصری فلزی با قابلیت چکش خواری و رسانایی حرارتی و الکتریکی بالا است و دارای بالاترین رسانایی الکتریکی بعد از نقره اما به دلیل قیمت مناسب این فلز بیشتر از نقره در سیم های برق و... استفاده می شود مس خالص نرم و چکش خوار است و در صورت قرار گرفتن در هوای آزاد رنگ زرد متمایل به قرمز دارد.

مس و آلیاژهای آن هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. در دوره روم باستان از معادن مس در قبرس بهره برداری می شد.ریشه نام لاتین مس از کلمه syprium به معنای فلز قبرس می آید که بعداً به مس کوتاه شد. ترکیبات مس معمولاً به صورت نمک‌های مس (II) یافت می‌شوند که رنگ آبی یا سبز کانی‌هایی مانند آزوریت و فیروزه که در گذشته جواهری محسوب می‌شدند به دلیل این فلز است. مس در معماری ساختمان و هنرهای تزئینی نیز کاربرد دارد. خرید گلدان میناکاری کلیک کنید.

تاریخچه 

غارنشینان فلات ایران در حدود 5000 سال قبل از میلاد به دلیل تغییرات آب و هوایی و تشکیل مزارع و چمنزارها به دشت کوچ کردند و زندگی جدیدی را آغاز کردند و تمدن آنها نسبت به ادوار گذشته پیشرفته تر بود. مشاهده گردید. مردمانی که در فلات ایران زندگی می کردند سفال می ساختند و با گل چیزهایی می ساختند و با پختن آن آثار زیبایی خلق می کردند.

گاهی متوجه می شدند که بعضی از ظروف خاکی آنها در اثر ضربه نمی شکند و همچنین گاهی از ظرف هایی که در آتش می گذاشتند ماده ای خارج می شد که پس از سرد شدن جامد می شد. آنها این ماده را مس می نامیدند و از آن در ساخت ظروف و ابزار کشاورزی و جنگ بسیار استفاده می کردند. در اواخر دوره نوسنگی مردم این منطقه چاقوها و تیغه های خود را با مس می ساختند و کم کم این گونه ابزارها جایگزین ابزار سنگی رایج تا آن زمان می شد.

در هزاره چهارم پیش از میلاد مردم دشت های فلات ایران در کار و زندگی پیشرفته تر بودند. اگرچه در این عصر از سنگ در ساخت ابزار و ادوات استفاده می شد، اما فلز نیز بیش از دوره قبل وارد صنعت شد. در این دوره ذوب مس رایج شد و ابزار با ریخته گری ساخته می شد.

مصنوعات مس و برنز

مصنوعات مس و برنز از شهرهای سومری و مصنوعات مصری از مس و آلیاژ بازارمینا آن با قلع به دست آمده متعلق به حدود 3000 سال قبل از میلاد است. یک سیستم لوله کشی مسی با قدمت 5000 سال در یکی از اهرام کشف شد. مصری‌ها دریافتند که افزودن مقدار کمی قلع قالب‌گیری مس را آسان‌تر می‌کند، بنابراین آلیاژهای برنزی که در مصر یافت می‌شوند تقریباً به قدمت مس هستند. استفاده از مس در چین باستان حداقل به 2000 سال قبل از میلاد برمی گردد و برنز مرغوب تا 1200 سال قبل از میلاد در آن کشور تولید می شد.

توجه داشته باشید که چون مس برای استفاده و استفاده مجدد به راحتی ذوب می شود، دوران مذکور تحت تأثیر جنگ ها و فتوحات قرار گرفت. در اروپا، مرد یخی [Ötzi]، مردی 3300 سال قبل از میلاد مسیح که در شمال ایتالیا در نزدیکی مرز اتریش به دقت حفظ شده بود، تبر با نوک مسی با خلوص فلز 99.7٪ در دست دارد. مقدار زیادی آرسنیک در موهای او نشان می دهد که او در تصفیه مس نقش داشته است.

استفاده از برنز در مرحله ای از تمدن به قدری گسترده بود که به آن عصر برنز می گویند. برنج برای یونانیان شناخته شده بود، اما اولین بار توسط رومی ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. به دلیل زیبایی درخشان - همانطور که در زمان های قدیم برای ساختن آینه استفاده می شد - و همچنین به دلیل ارتباط آن با قبرس که با الهه مرتبط است، در اسطوره ها و کیمیاگری فلز مس با الهه های آفرودیت و زهره مرتبط است. در کیمیا، علامتی که آنها مس می پندارند، علامت سیاره زهره نیز هست.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مس نام عنصری در جدول تناوبی با نماد شیمیایی Cu (برگرفته از کلمه لاتین cuprum)، عدد اتمی آن 29 و عنصری فلزی با قابلیت چکش خواری و رسانایی حرارتی و الکتریکی بالا است و دارای بالاترین رسانایی الکتریکی بعد از نقره اما به دلیل قیمت مناسب این فلز بیشتر از نقره در سیم های برق و... استفاده می شود مس خالص نرم و چکش خوار است و در صورت قرار گرفتن در هوای آزاد رنگ زرد متمایل به قرمز دارد.

مس و آلیاژهای آن هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. در دوره روم باستان از معادن مس در قبرس بهره برداری می شد.ریشه نام لاتین مس از کلمه syprium به معنای فلز قبرس می آید که بعداً به مس کوتاه شد. ترکیبات مس معمولاً به صورت نمک‌های مس (II) یافت می‌شوند که رنگ آبی یا سبز کانی‌هایی مانند آزوریت و فیروزه که در گذشته جواهری محسوب می‌شدند به دلیل این فلز است. مس در معماری ساختمان و هنرهای تزئینی نیز کاربرد دارد. خرید گلدان میناکاری کلیک کنید.

تاریخچه 

غارنشینان فلات ایران در حدود 5000 سال قبل از میلاد به دلیل تغییرات آب و هوایی و تشکیل مزارع و چمنزارها به دشت کوچ کردند و زندگی جدیدی را آغاز کردند و تمدن آنها نسبت به ادوار گذشته پیشرفته تر بود. مشاهده گردید. مردمانی که در فلات ایران زندگی می کردند سفال می ساختند و با گل چیزهایی می ساختند و با پختن آن آثار زیبایی خلق می کردند.

گاهی متوجه می شدند که بعضی از ظروف خاکی آنها در اثر ضربه نمی شکند و همچنین گاهی از ظرف هایی که در آتش می گذاشتند ماده ای خارج می شد که پس از سرد شدن جامد می شد. آنها این ماده را مس می نامیدند و از آن در ساخت ظروف و ابزار کشاورزی و جنگ بسیار استفاده می کردند. در اواخر دوره نوسنگی مردم این منطقه چاقوها و تیغه های خود را با مس می ساختند و کم کم این گونه ابزارها جایگزین ابزار سنگی رایج تا آن زمان می شد.

در هزاره چهارم پیش از میلاد مردم دشت های فلات ایران در کار و زندگی پیشرفته تر بودند. اگرچه در این عصر از سنگ در ساخت ابزار و ادوات استفاده می شد، اما فلز نیز بیش از دوره قبل وارد صنعت شد. در این دوره ذوب مس رایج شد و ابزار با ریخته گری ساخته می شد.

مصنوعات مس و برنز

مصنوعات مس و برنز از شهرهای سومری و مصنوعات مصری از مس و آلیاژ بازارمینا آن با قلع به دست آمده متعلق به حدود 3000 سال قبل از میلاد است. یک سیستم لوله کشی مسی با قدمت 5000 سال در یکی از اهرام کشف شد. مصری‌ها دریافتند که افزودن مقدار کمی قلع قالب‌گیری مس را آسان‌تر می‌کند، بنابراین آلیاژهای برنزی که در مصر یافت می‌شوند تقریباً به قدمت مس هستند. استفاده از مس در چین باستان حداقل به 2000 سال قبل از میلاد برمی گردد و برنز مرغوب تا 1200 سال قبل از میلاد در آن کشور تولید می شد.

توجه داشته باشید که چون مس برای استفاده و استفاده مجدد به راحتی ذوب می شود، دوران مذکور تحت تأثیر جنگ ها و فتوحات قرار گرفت. در اروپا، مرد یخی [Ötzi]، مردی 3300 سال قبل از میلاد مسیح که در شمال ایتالیا در نزدیکی مرز اتریش به دقت حفظ شده بود، تبر با نوک مسی با خلوص فلز 99.7٪ در دست دارد. مقدار زیادی آرسنیک در موهای او نشان می دهد که او در تصفیه مس نقش داشته است.

استفاده از برنز در مرحله ای از تمدن به قدری گسترده بود که به آن عصر برنز می گویند. برنج برای یونانیان شناخته شده بود، اما اولین بار توسط رومی ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. به دلیل زیبایی درخشان - همانطور که در زمان های قدیم برای ساختن آینه استفاده می شد - و همچنین به دلیل ارتباط آن با قبرس که با الهه مرتبط است، در اسطوره ها و کیمیاگری فلز مس با الهه های آفرودیت و زهره مرتبط است. در کیمیا، علامتی که آنها مس می پندارند، علامت سیاره زهره نیز هست.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ما رویای تولید محتوای شما را محقق می کنیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده خبره در تمامی حوزه های تجاری، انجام تست تخصصی سئو نویس، داده کاوی و مدیریت اختصاصی توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا برای بازاریابی محتوای سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

تولید محتوا یکی از نیازهای اصلی بسیاری از کسب و کارها برای افزایش فروش است. این در حالی است که بسیاری از این مشاغل تجربه لازم برای کار را ندارند. تارگمیک خدمات تولید محتوای متنی را با کمک 22500 مترجم، ویراستار و نویسنده متخصص در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

محتوا چیست و انواع آن چیست؟

خدمات تولید محتوا است که اطلاعات و تجربیات مختلف را در یک رسانه منتقل می کند. پلتفرم های زیادی برای انتقال محتوا وجود دارد. اینترنت، تلویزیون، رادیو، کتاب، مجلات و غیره. می توان از جمله این پلتفرم ها نام برد. اما آنچه در حال حاضر در این مقاله مطرح می شود محتوایی است که با رویکرد جذب مشتری و بازدید بیشتر در اینترنت تولید می شود.

تولید محتوا یکی از مهم ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است. با ایجاد محتوای موثر و مخاطب پسند، افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند و در نتیجه مخاطبان شما رشد می کنند. البته توجه به این نکته را فراموش نکنید که محتوای شما باید مطابق با نیازها و دغدغه های مشتریان بالقوه شما ساخته شود.

توجه به شخصیت مخاطب یکی از مهمترین اصول در تولید محتوا است.

محتوا انواع مختلفی دارد که محتوای متنی، محتوای صوتی یا پادکست و محتوای بصری از مهمترین انواع آن هستند.

تولید محتوای متنی

محتوای متنی یکی از اساسی ترین انواع محتوا است و تاثیر زیادی در کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو (مانند گوگل، یاهو، بینگ و ...) دارد. هر بار که سوالی را در موتور جستجو تایپ می کنید

در واقع شما برای دریافت محتوای مرتبط با نیاز خود اقدام می کنید. گوگل همچنین محتوای مرتبط را از میان هزاران محتوای موجود پیدا کرده و به شما پیشنهاد می دهد

موتورهای جستجو برای خدمات تولید محتوا   متنی با کیفیت بالا اهمیت زیادی قائل هستند. بنابراین هرچه محتوای شما اساسی‌تر باشد و با نیازها و نگرانی‌های مخاطبانتان مرتبط‌تر باشد، احتمال اینکه به صفحه اول برسید بیشتر می‌شود. از جمله مهم ترین نکاتی که در تولید محتوا باید رعایت شود، توجه به اصول سئو و شخصیت مخاطب است.

محتوای متنی در تارمیک در 6 قالب مختلف ساخته شده است. این قالب ها برای پوشش نیازهای اکثر مشاغل آنلاین طراحی شده اند. همچنین در مواردی مانند متون ادبی به شکلی منحصر به فرد ارائه می شود. هر کدام از این فرمت های محتوا شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه در مورد آنها مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

بسیاری از کارشناسان میراث فرهنگی علاقه مند به دیدار با ایرانیان هستند. و این پس از ورود به کروگوهای دیگر و فرک های بیشتر است. پیدایش این هنر را تابک عطار و واشید حدود 5000 سال پیش می دانند. البته آثاری از دیگر کشورهای اروپایی پیدا شده که بیش از 500 سال قدمت دارند! یا 6 حلقه طلا تزئین شده با مینا، حدود قرن 13th. در هر صورت روشن است که هنر میناکاری از دامان ایرانیان و کیشور ایران وارد کشورهای دیگر شده است.تندیس ساعت دار گلدان مینا کاری اینجا کلیک کنید.

میناکاری چیست؟

مینا هنری لوکس است که از ترکیب دو عنصر آتش و خاک ایجاد می شود. میناکاری در واقع نقشی از نقاشی است که با اجرای آن بر روی فلزاتی مانند طلا، مس و نقره، اجسام را تزئین می کند.

حصیر زارعون مینا کاری

پشت مینای لعاب دار به دو صورت کک سازی و خمشی انجام می شود

عمل آوری:

به این ترتیب سطح فلزی مورد نظر به شکل دایره برس کشیده می شود و با قرار دادن کاغذ در مرکز دایره، سطح ظرف و سطح ظرف شکل می گیرد. با برخورد به دیوار شکل گرفته است. سفال های مذکور دارای شکل و طرح کلی نصار راد برید است.

خمکاری:

در این روش اقلام تک تکه مانند بشقاب یا کاسه توسط دستگاه خم کن ساخته می شود. اگر دستگاه مورد نظر از چند قسمت (مانند: آب نبات، آجیل، شکلات و ...) تشکیل شده باشد، از ترکیب مس، روی و برنج به همراه پودر قلع یا بوراکس برای پوشاندن درزها با استفاده از لحیم کاری استفاده می کنند.

انواع میناکاری

میناکاری نیز مانند انواع هنرهایی که در کشور عزیزمان وجود دارد بسیار گسترده و پر از ظرافت های آن است، قبل از خرید انواع ظروف میناکاری شده، آشنایی با طرح های مختلف این هنر بر روی ظروف می تواند شما را در انتخاب دقیق یاری کند. آماده کمک است

نقاشی مینا

رایج ترین مینای نیل گون مینا موجود در بازار مینای رنگ شده است. برای طراحی مینای نقاشی در مرحله اول سطح مورد نظر ورق انتخابی را به هر شکل دلخواه برش می دهند، در مرحله بعد که بسیار مهم است ورق یا سطح کار خم می شود تا از شکستگی ورق جلوگیری شود. یعنی ته گی را روی حرارت زیاد سرخ کنید و بلافاصله در آب قرار دهید به همه این مراحل راک می گویند. سپس برای زدودن گریس ورق کار که معمولا مسی است با استفاده از محلول جوهر آب و جوهر گوگرد، ورق را دوغاب می کنند.

سپس کل کار سه بار لعاب می شود. در این مرحله که لعاب کار آماده شد می توان طرح مورد نظر را روی آن کشید و سپس حرارت داد، در این قسمت برای فرم دهی و ثبات رنگ کامل می توان جسم را چهار تا پنج بار حرارت داد. البته کارهایی با زمینه طلایی و رنگی معمولاً پنج بار در کوره قرار می گیرند، اما کارهای با زمینه سفید چهار بار در کوره قرار می گیرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

سفالگری یکی از قدیمی ترین صنایع بشری است و به گفته برخی از محققان، زادگاه سرامیک ایران است.

چرخ سفالگری نیز یکی از قدیمی ترین ماشین های ساخت بشر است و طبق شواهد موجود اولین چرخ سفالگری در مصر ساخته شده است.

اما سابقه تولید ظروف چینی به بیش از 1700 سال می رسد و زادگاه ظروف چینی کشور چین است و پس از مدتی شهرت این ظروف به کشورهای دیگر هم رسید.

امروزه بسیاری از ظروف چینی قدیمی و کمیاب در موزه های معروف دنیا نگهداری می شوند.
تاریخچه صادرات ظروف چینی از چین به قرن هشتم میلادی باز می گردد و مقصد این صادرات منطقه خاورمیانه بوده است و در ابتدا فقط اشراف و پادشاهان از این ظروف استفاده می کردند اما کم کم این ظروف جای خود را در بین تجار و بازرگانان باز کردند.

اساساً چینی محصولی از صنعت سرامیک است که برای سرو غذا تهیه می شود.
این شناورها بر اساس نوع فرآیند تولید به گروه های مختلفی تقسیم می شوند: فرآیند حرارتی، دمای پخت، شفافیت، عبور نور و درصد جذب آب و ....

برخلاف موادی مانند کریستال، چینی در تماس با غذای داغ به سرعت گرم نمی شود و همچنین در هنگام گرم شدن یا سرد شدن به راحتی نمی شکند. همچنین این ظروف فاقد هرگونه ماده سمی و مضر هستند.

غذاهای چینی یکی از سالم ترین غذاهایی هستند که هیچ مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نمی کنند. سرویس چینی 27 پارچه کلیک کنید.

ساخت سرویس چینی چگونه پیش می رود؟

خاک رس چین یا کائولن نوعی خاک سفید نرم است که اولین بار در چین برای ساختن سفال استفاده شد.

خاک چین حاوی سیلیس (46 درصد)، آلومینیوم (14 درصد) و 14 درصد آب است. خاک رس چینی دارای خواصی است که در دمای بسیار بالا براق، سفید و سخت می شود، به همین دلیل از این ماده برای ساخت انواع ظروف چینی مانند بشقاب، فنجان و همچنین کاشی و سرامیک و سایر محصولات چینی فروشگاه چینی زرین ایران  استفاده می شود.

به طور کلی، فرآیند تولید پرسلن را می توان به صورت زیر نوشت:

فرآیند تولید چینی:

تهیه مواد اولیه
درست کردن فرنی
ریخته گری
خشک
ایجاد قلب
پخت بیسکویت
لعاب دادن
ساخت فرنی
فیلتر پرس
اکسترود شود
تشکیل مطبوعات
آشپزی لاالاب
تزیین
پخت برای تزئین
رتبه بندی
بسته بندی
ظروف چینی خانه زرین انواع مختلفی دارند مانند: چینی ضخیم و بسیار بادوام، چینی کاغذی که بسیار نازک و براق است، استخوانی و بسیار گران قیمت و چینی با ضخامت متوسط.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت انواع بخاری گلخانه ای بخاری صنعتی 240000 PF مناسب برای انواع گلخانه ها و سالن های تولیدی بوده و گرمایش این محیط ها را تامین می کند. نوع سوخت و جنس این بخاری بنا به سفارش مشتری قابل سفارشی سازی می باشد. این بخاری از فولاد ضد زنگ یا فولاد مقاوم ساخته شده است همچنین در صورت سفارش در سه نوع بخاری صنعتی با دوگانه سوز، گازوئیل یا گاز طراحی شده است.بخاری صنعتی 240000 pf دارای دو خروجی هوای گرم و دو عدد فن 74*74 است که روبروی خروجی ها قرار گرفته اند. تعداد این سوکت ها و محل آنها ممکن است بسته به عملکرد محصول تغییر کند.

بررسی مصرف سوخت بخاری صنعتی 240 هزار PF

مصرف سوخت این بخاری گلخانه آریاتجهیزات قابل تنظیم می باشد. این محصول به صورت بخاری گازی صنعتی، بخاری دیزلی و بخاری دوگانه سوز قابل تولید می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود مشعل مناسب را انتخاب کنید و این بخاری در گاز، گازوئیل و دوگانه سوز تولید می شود.

  • لایه های محافظ بخاری 240 هزار
  • استفاده از پایانه های RTP
  • یک ترموستات برای کنترل فن وجود دارد
  • استفاده از فیوزهای کم آمپر
  • مجهز به شیر اطمینان
  • یک ترموستات ایمنی برای آبگرمکن وجود دارد

بررسی ترموستات اتمسفر

بخاری صنعتی تک صنعت  240000 PF با اتصال به ترموستات محیطی قابلیت تنظیم و کنترل دقیق دما را به صورت کاملا اتوماتیک دارد و پس از نصب ترموستات محیط و تنظیم دما دما کاهش یافته و مشعل به صورت خودکار روشن می شود و محیط را گرم می کند. هنگامی که دما بالا می رود و دما به حد مطلوب می رسد، مشعل به طور خودکار خاموش می شود.

پس از خاموش شدن مشعل، فن ها تا زمانی که فر خنک شود فعال می مانند تا دمای بخاری زیاد بالا نرود.

مطالعه کاربردی بخاری صنعتی PF240 هزار

با استفاده از این بخاری دودکشی دوگانه سوز هیچ گونه آلودگی وارد محیط زیست نمی شود زیرا دود گاز یا گازوئیل از طریق لوله اگزوز به بیرون منتقل می شود بنابراین این بخاری برای انواع گلخانه ها، کارگاه ها و سوله ها مناسب است. .. .مناسب است.

صنایع تهویه سرد و گرم

صنایع تهویه سرد و گرم با بیش از دو دهه سابقه در صنعت تهویه کشور مفتخر است با ساخت انواع سیستم های گرمایشی در خدمت مشتریان گرامی خود باشد. گرما سرد تولید کننده انواع کولر، کولر صنعتی و بخاری صنعتی می باشد

سیستم های گرمایش سرد و گرم به چهار گروه تقسیم می شوند:

  1. فر با هوای گرم
  2. جت هیتر
  3. بخاری تابشی
  4. بخاری برقی صنعتی

تنوع محصولات گرمایشی این مجموعه رضایت تمامی مشتریان را جلب می کند به همین دلیل محصولات این مجموعه تامین کننده گرمایش فضاهای بزرگ، سالن های صنعتی، کارخانجات، کارگاه ها، مرغداری ها و مزارع قارچ، گلخانه ها، سالن های ورزشی می باشد و در جاده ها کاربرد فراوانی دارد. پروژه های عمرانی و معدنی.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

چگونه مشاوره کسب و کار  بدهیم ؟ آیا سال ها در شرکت های تجاری کار می کنید؟ یا مدت زیادی است که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و تمام شلوغی های تجارت را متوقف کرده اید؟ آیا احساس می کنید که بر چالش ها و موانع مختلف غلبه کرده اید تا جایی که بتوانید به دیگران مشاوره بدهید؟

با وجود این شرایط، احتمالاً به این فکر کرده اید که یک مشاور تجاری شوید. اما برای رسیدن به آن مقصد چه مسیری را باید طی کنید؟ اگر این سوال شما را نیز درگیر کرده است که چگونه یک مشاور کسب و کار شوید، این مقاله از مجله بوکاپو را بخوانید.

چگونه مشاور کسب و کار شویم؟

مشاور کسب و کار در اصفهان کلیک کنید . در زبان انگلیسی Business Consultant نامیده می شود و یکی از مشاغلی است که این روزها پیشرفت زیادی کرده است. احتمالاً شما نیز بارها در شبکه های اجتماعی مختلف دیده اید که افراد زیادی عنوان مشاور کسب و کار را یدک می کشند.

بسیاری از این صفحات افراد کلاهبرداری هستند که تنها به دلیل تقاضای زیاد برای این شغل بدون تجربه و تخصص کافی وارد این مسیر شده اند.

اگر با دیدن این افراد به این فکر می کنید که چگونه می توانید مشاور کسب و کار بوکاپو شوید، ساده ترین پاسخ این است که مانند این افراد اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و کلاهبردار باشید! اما پاسخ سخت چیز دیگری است.

همانطور که در حال حاضر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً به دنبال پاسخ ساده ای نیستید. پس با این مقاله همراه باشید تا پاسخ پیچیده تری دریافت کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami
امروزه ساخت تیزرهای خلاقانه و حرفه ای به یکی از موثرترین عوامل برای جذب مشتری تبدیل شده است. به عنوان یک مدیر گروه باید بدانید که با توجه به رقابت در بازار کسب و کار، تنها یک برند می تواند بهتر از سایر گروه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبان خود منتقل کند.
تیزرهای کد KKK برای ساخت تیزرها، به یک کادر مجرب فیلمبرداری و تدوین نیاز دارید تا محصول و خدمات شما را به صورت کامل، جامع و مختصر ارائه کنند. تیزر از برامدا است که برای موفقیت این جاذبه از آن مانند کیکاوی و خیکوی استفاده شده است. خدمات تولید محتوای اینجا کلیک کنید.

خدمات تولید محتوای ویدیویی

مجموعه ای از کارهای تخصصی که برای ایجاد محتوای ویدیویی سرو انجام می شود تا به مرحله استفاده از محتوای تولید شده برسد، خدمات تولید محتوای ویدیویی نامیده می شود. برای دریافت خدمات بهتر در زمینه تولید محتوای ویدیویی باید با گروه های تخصصی که دانش کافی و تجربه بالایی در این زمینه دارند وارد مذاکره شوید. به گفته برخی از بینندگان، ویدیو جذابیت بصری دارد و برخی از آنها ترجیح می دهند به جای خواندن متن به ویدیو مراجعه کنند.

یکی از مشکلات بسیاری از کارفرماها این است که هنگام سفارش تولید محتوای ویدیویی خودشان را درگیر مسائل کوچک می کنند در حالی که شما کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا متخصصان تیم سرو تمامی تلاششان را انجام دهند تا محتوای ویدیویی متناسب با سلیقه شما تولید کنند. بعد از ثبت سفارش خود، باید اندکی صبر کنید چرا که در بعضی مواقع برای تولید محتوا ویدیویی متناسب با اصول و استانداردهای موجود، دچار مشکلاتی می شویم که می تواند باعث طولانی شدن روند تولید محتوا ویدیویی شود.

دانلود محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی الو محتوا با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند، بنابراین سازماندهی تولید محتوای ویدیویی از جمله وظایفی است که توسط مشاغل مختلف انجام می شود. یکی از روش های رمزگذاری ارسال کد به صورت پیام است. به عنوان یک سرویس دیجیتال مارکتینگ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات تولید محتوای ویدیویی را به شما ارائه دهیم. فقط سفارش خود را ثبت کنید و منظورتان را توضیح دهید. خودشه
 


:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه ساخت تیزرهای خلاقانه و حرفه ای به یکی از موثرترین عوامل برای جذب مشتری تبدیل شده است. به عنوان یک مدیر گروه باید بدانید که با توجه به رقابت در بازار کسب و کار، تنها یک برند می تواند بهتر از سایر گروه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبان خود منتقل کند.

تیزرهای کد KKK برای ساخت تیزرها، به یک کادر مجرب فیلمبرداری و تدوین نیاز دارید تا محصول و خدمات شما را به صورت کامل، جامع و مختصر ارائه کنند. تیزر از برامدا است که برای موفقیت این جاذبه از آن مانند کیکاوی و خیکوی استفاده شده است. خدمات تولید محتوای اینجا کلیک کنید.

خدمات تولید محتوای ویدیویی

مجموعه ای از کارهای تخصصی که برای ایجاد محتوای ویدیویی سرو انجام می شود تا به مرحله استفاده از محتوای تولید شده برسد، خدمات تولید محتوای ویدیویی نامیده می شود. برای دریافت خدمات بهتر در زمینه تولید محتوای ویدیویی باید با گروه های تخصصی که دانش کافی و تجربه بالایی در این زمینه دارند وارد مذاکره شوید. به گفته برخی از بینندگان، ویدیو جذابیت بصری دارد و برخی از آنها ترجیح می دهند به جای خواندن متن به ویدیو مراجعه کنند.

یکی از مشکلات بسیاری از کارفرماها این است که هنگام سفارش تولید محتوای ویدیویی خودشان را درگیر مسائل کوچک می کنند در حالی که شما کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا متخصصان تیم سرو تمامی تلاششان را انجام دهند تا محتوای ویدیویی متناسب با سلیقه شما تولید کنند. بعد از ثبت سفارش خود، باید اندکی صبر کنید چرا که در بعضی مواقع برای تولید محتوا ویدیویی متناسب با اصول و استانداردهای موجود، دچار مشکلاتی می شویم که می تواند باعث طولانی شدن روند تولید محتوا ویدیویی شود.

دانلود محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی الو محتوا با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند، بنابراین سازماندهی تولید محتوای ویدیویی از جمله وظایفی است که توسط مشاغل مختلف انجام می شود. یکی از روش های رمزگذاری ارسال کد به صورت پیام است. به عنوان یک سرویس دیجیتال مارکتینگ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات تولید محتوای ویدیویی را به شما ارائه دهیم. فقط سفارش خود را ثبت کنید و منظورتان را توضیح دهید. خودشه

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اما اکنون نوبت به اقلام سرویس چینی برای 18 نفر رسیده است. در این سرویس تعداد مقالات با افزایش چشمگیر به حدود 134 پارچه می رسد. افزایش تعداد کانتینرهای هسته کاملا طبیعی و قابل پیش بینی خواهد بود. در ضمن 6 عدد سوپ خوری به غذاهای اصلی اضافه شده است.

به عبارت دیگر ظروف اصلی این مجموعه 78 پارچه است. شامل 18 بشقاب غذاخوری، 18 بشقاب خورش، 18 بشقاب میوه، 18 کاسه ماست و 6 کاسه سوپ خوری. تعداد دیسک ها نیز افزایش یافته و در بین اجزای یک ست چینی 18 نفره شاهد حضور 2 دیسک بزرگ، 2 دیسک متوسط ​​و 2 دیسک کوچک هستیم. علاوه بر این تعداد غذا، 2 عدد کاسه سالاد، 1 عدد سوپ خوری درب دار، 6 عدد نمک پاش، 1 عدد کاسه سس و همچنین 2 عدد زیر لیوانی و 1 عدد زیر لیوانی به شما کمک می کند تا سفره خود را حداکثر تزئین کنید.سرویس چینی 27 پارچه اینجا کلیک کنید.

یک سرویس چینی برای 12 نفر چقدر پارچه است؟

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که سرویس چینی هوم دیش خریداری شده برای تعداد افرادی که دعوت کرده اید مناسب نیست. به همین دلیل به بررسی انواع خدمات چینی 12 نفره می پردازیم که شامل چه مواردی می شود تا دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید. قبل از خرید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که سرویس های چینی در پارچه های مختلف موجود است و با توجه به تعداد اجزای موجود برای افراد مشخصی استفاده خواهد شد.

برای مثال یک ست شام چینی 108 عددی برای 12 نفر بسیار کاربردی است. این ست چینی توسط برندهای مختلف در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا تولید شده و دارای اجزای همسان می باشد. خیلی ها ست چینی 12 تایی را انتخاب بسیار مناسبی برای جهیزیه می دانند.

در کل نمی توان گفت که سرویس چینی 12 نفره چند کاره است. زیرا خدمات چینی برای 12 نفر به صورت پارچه های مختلف در بازار وجود دارد. این باعث می شود با توجه به تعداد قطعاتی که دارند برای 12 نفر مناسب باشند.

سرویس 12 نفره

سرویس 12 نفره با تعداد پارچه کم شامل تمام اجزای یک سرویس چینی کمال بینا نمی شود. اما خدمات چینی 12 نفره با بیش از 100 پارچه نیز وجود دارد که در قالب 108103102 پارچه به فروش می رسد و در اختیار مشتری قرار می گیرد. البته برخی از خدمات 12 نفره چینی نیز در پارچه های 98، 97 و 74 به بازار عرضه می شود.

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

انتقال حرارتی گرما فروشگاه اینترنتی بهار و جرم بین هوا و آب عبوری. حداکثر بازده در بستر سلولزی
سرمایش به لطف حداقل افت فشار حاصل می شود که در مقایسه با راندمان خنک کننده معمولی است
باز هم هست

قابلیت جذب آب در پد سلولزی فنری یکی از عوامل خنک کننده مهم است. یک متر مکعب حصیر سلولزی قوطی
100 لیتر آب مصرف کنید. یک فن سانتریفیوژ در حالت خنک کننده هوای سرد و توزیع مناسب را در فضا فراهم می کند
او آنچه را که می خواهد انجام می دهد. پره های این فن شعاعی به صورت تسمه و غلتک با موتور الکتریکی می باشد
این مربوط به

بهره وری انرژی بهار

انرژی بهارزاز بازده حرارتی بالایی دارد. ایجاد سوختگی کامل همراه با سطح تماس
 به طور موثر در مبدل حرارتی بهارساز راندمان به حدود 80 درصد رسیده است. استفاده از سیستم دماتجهیز مدیریت
جریان گاز و جرقه زن را می توان به راحتی از داخل فضای مورد نظر خاموش و روشن کرد.

. هم
با استفاده از شیر گاز دو مرحله ای می توان قدرت گرمایش را بر اساس نیاز تغییر داد. فن سانتریفوژ
با استفاده در فصل بهار، جریان هوای لازم را روی مبدل حرارتی در حالت گرمایش و قطره ایجاد می کند
ناشی از کانال های برگشتی غلبه می کند. طراحی مشعل پیلوت بخاری قابل تنظیم است
دارای جریان گاز و هوای اولیه است و شیر کنترل گاز سیگما به همراه این پیلوت مشعل را روشن می کند.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

گلدان های میناکاری شده و تاریخچه میناکاریحتما قبلاً در مورد صنایع دستی از شهرهای مختلف شنیده اید. میناکاری یکی از محبوب ترین و جذاب ترین هنرهایی است که در اصفهان انجام می شود. این هنر یکی از هنرهایی است که توانسته نقش ها و ساختارهای جدید و زیبایی را از خود به جای بگذارد. گلدان مینا یکی از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. میناکاری معمولا بر روی ظروف مسی انجام می شود و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.ست گلدان جفتی مینا کاری همراه با جعبه جیر کلیک کنید..

صنایع هنری

اگر به دنبال بهترین هدیه برای عزیزانتان هستید، آخرین انتخاب برای شما گلدان های میناکاری شده است. این اثر یکی از صنایع هنری استان اصفهان است و تا به امروز افراد زیادی با گذراندن کلاس های مختلف توانسته اند سازه ها و گلدان های زیبایی را بیاموزند و بسازند. گلدان مینا به دلیل طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فردش، این هنر زیبا معمولاً روی مس کار می شود. طرح های زیبا برای استفاده بر روی انواع گلدان ها امیران تبلیغ در کنار طرح ها و نقش های زیبا جذابیت و فروش این ظروف را چند برابر می کند.

هنر میناکاری چیست؟

هنر میناکاری روی مس یکی از هنرهایی است که تاکنون در اصفهان رواج زیادی داشته و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. هنر میناکاری روی مس و سرامیک تفاوت های زیادی دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارند. طرح هایی که روی سرامیک ایجاد می شوند معمولا رنگ و لعاب زیباتری دارند و می توانید بنا به سلیقه خود گلدان میناکاری شده زیبایی طراحی کنید. به طور کلی ساختار و رنگ میناکاری روی خاک رس و مس با یکدیگر بسیار متفاوت است. میناکاری حجازی در واقع همان طرح هایی است که شما به دلخواه روی ظروف می گذارید.

گلدان میناکاری طرح دلخواه

برای داشتن یک گلدان میناکاری شده با شکل و طرح دلخواه ابتدا باید گلدان یا ظرف مورد نظر را تهیه کنید. میناکاری روی سرامیک راحت تر و زیباتر از مس است. به همین دلیل طرح ها و نقش های مورد نظر خود را بیشتر روی سرامیک پیاده می کنند. افرادی که سرامیک را می شناسند می توانند به راحتی با آموزش میناکاری ظروف خود را با این هنر زیبا ساده کنند. برای اجرای این هنر باید کارهایی مانند خم کردن ظروف، چکش کاری و لحیم کاری، نقاشی، لعاب کاری، طراحی و نقاشی روی ظروف و در نهایت کوره انجام شود.

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در میان استارتاپ ها و کسب و کارهای نوآور گردشگری، علی بابا با جایزه یک میلیارد تومانی و طراحی کمپین جالب برای جاباما در ژانویه و اوایل مارس بیشتر به چشم آمد. کمپینی که بر خاطره و نوستالژی مکان های گردشگری آشنا و نام های کشور و ویژگی های آنها تمرکز دارد. از رشت برونی تا گردی جنوبی و… با تاکید بر همین شعار و نام جاباما.

اما در روزهای پایانی اسفند و نزدیک شدن به اوج خرید بلیط و رزرو اقامتگاه، سافارمارکت و فلایتیو فعالتر شدند. Sefermarket کمپین خود را با مزیت رقابتی جدید ایجاد کرد. اکنون سفر کنید، بعدا پرداخت کنید. امکان سفر اقساطی برای ایرانیانی که روزهای سخت اقتصادی را پشت سر می گذارند احتمالاً یک طرح موفق بوده است.

کمپین های تبلیغاتی و موفق ترین آن ها 

هرچند باید منتظر ماند و دید آیا آماری از هر یک از این کمپین‌ها و میزان موفقیت‌شان بیرون می‌آید یا نه. اسنپ هم با بیلبوردهای «پرواز با همون قیمت که نظرته» تلاش کرد با یک صمیمیت و لحن خودمانی روی مزیت رقابتی قیمت‌ها در اسنپ‌تریپ مانور دهد؛ کاری که سه‌کلیک با شعار «این فرصت رو تور کن» و با تمرکز بر پکیج‌های سفرش سعی کرد انجام دهد.

اما در خارج از دنیای پرتقاضای نوروزی، کمپین های تبلیغاتی متمم دیگری در بخش خرده فروشی تهران راه اندازی شده است. شهر مملو از بیلبوردهای مختلف بود، از گارانچی که بر فروش مطمئن تمرکز داشت تا اسنپ که گرد و غبار اسنپ مارکت و اسنپ فود را از بین برد.

در همین حال، شاید بتوان موفق ترین کمپین تبلیغاتی نوین ماه مارس و آوریل را کمپین «بود و نبود» اسنپ نامید. این کمپین که با نام و خاطره اسنپ فود همخوانی داشت، همان داستان روایی آشنا برای ایرانیان نبود و سعی داشت از یک سو بر تنوع خدمات و محصولات ارائه شده خود و از سوی دیگر بر حضور همیشگی خود تاکید کند. . 



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه یکی از مهم ترین تحولات فناوری در صنعت هتلداری، ظهور و رشد فناوری هتل های هوشمند است. این هتل این قابلیت را دارد که به طور همزمان از هتلداران و مهمانان بهره مند شود. همچنین به طور بالقوه دارای مزایای مالی است و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

در حال حاضر اکثر هتل های معروف دنیا در حال هوشمند شدن هستند و تبدیل هتل به هتل هوشمند می سیستم هوشمند سازی هتل اینجا کلیک کنید . تواند تجربه بسیار خوبی را برای مهمانان، زندگی بهتر برای کارکنان و کاهش هزینه ها برای مدیران به ارمغان بیاورد.

هتل هوشمند چیست؟

هتل هوشمند سیستمی تپ لایف است که در آن وظایفی مانند رزرو اتاق، باز کردن درب، تغییر وضعیت روشنایی و سایر خدمات هتل با فشار دادن دکمه ای روی تلفن همراه انجام می شود. در این هتل همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.

چرا بهسازی خانه هتل؟

هتل هوشمند فری تایز یک انتقال جدید است، هتل رزرو اتاق، باز شدن درب ورودی، تغییر وضعیت روشنایی، کنترل سیستم گرمایش و سرمایش، کنترل تلویزیون، کنترل پرده، درخواست تمیز کردن اتاق، رزرو استخر است. ، رستوران و پارکینگ. با کمک یک هتل هوشمند، همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل همه از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.

در واقع در هتل هوشمند نوین گذر به جای اینکه به سراغ فرد خاصی در هتل بروید و از او بخواهید کلید اتاقتان را به شما بدهد یا از کارکنان خدمات بخواهید اتاقتان را تمیز کنند، می توانید تمام درخواست های خود را روی دکمه گوشی هوشمندتان قرار دهید.

تجارت گردشگری یکی از سودآورترین است. کشورهای همسایه ما در سال های اخیر بیشترین بهره وری را از گردشگری به دست آورده اند. جذب مشتری هدف اصلی همه این مشاغل است. یکی از مهمترین موارد برای جذب مشتری یا ارائه بهترین و با کیفیت خدمات، پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان است.

هتل هوشمند هتلی است که تمامی سیستم های تاسیساتی (موتورخانه، روشنایی، نظارت تصویری، آبیاری فضای سبز، آسانسور، سیستم های اعلام و اطفاء حریق، کنترل پارکینگ و …) و همچنین سیستم مدیریت مرکزی مهمان را کنترل می کند. خواهد بود



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب عمودی دارای شکل استوانه ای است که بر خلاف مخازن افقی برای نصب در اتاق هایی که محدودیت ارتفاع وجود ندارد مناسب است. از آنجایی که این مخازن به دلیل مقطع دایره ای شکل و حالت ایستاده بر روی زمین قرار می گیرند، معمولاً در فضاهای با سقف بلند و یا در حیاط و فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر قصد خرید مخزن آب عمودی را دارید، می توانید مدل مناسب را از لیست متنوع محصولات مخزن موجود در بازار بیابید.

مخازن عمودی پلی اتیلن بدون رنگ تولید می شوند و به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه در بازار موجود می باشند. جنس پلی اتیلن این مخازن از نوع مواد غذایی و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. این نوع پلی اتیلن با آب و بسیاری از مواد دیگر سازگار بوده و واکنشی نشان نمی دهد.مخزن آب اینجا کلیک کنید.

مخازن آب عمودی در اندازه های مختلف تولید می شوند. حجم این مخازن می تواند از 80 تا 30000 لیتر متغیر باشد که با توجه به کاربرد آنها متغیر است. به طور کلی استفاده از مخازن سه لایه به دلیل خاصیت ضد جلبکی بیشتر در مخازن خانگی متداول است.

ویژگی های مخزن آب عمودی

با توجه به نوع متریال به کار رفته در ساخت مخازن عمودی، این محصول گزینه مناسبی هم برای ذخیره آب آشامیدنی و هم برای ذخیره آب باران می باشد. از آنجایی که مخزن عمودی فضای کمی از سطح را اشغال می کند، می توانید آن را در اتاق تاسیسات ساختمان نیز نصب کنید. همچنین به دلیل تنوع و محبوبیت فراوان، قیمت مخزن آب عمودی نسبت به سایر محصولات مشابه ارزانتر است. البرز مخزن 

به طور کلی مخزن آب پلی اتیلن عمودی دارای مشخصات زیر است:
  • مناسب برای نگهداری آب آشامیدنی و مایعات غذایی

  • بهترین گزینه برای اتاق هایی با سقف بلند و سطوح پایین

  • بهره وری و کیفیت بالا

  • محصولات بسیار متنوع، هم در اندازه و هم حجم

  • می توان از آن برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده کرد

  • محصول در سه لایه آنتی باکتریال و ضد جلبک

  • انتقال حرارت کم و قابل استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیری

خرید و نصب مخزن پلی اتیلن عمودی

قبل از خرید مخزن پلی اتیلن عمودی ، فراموش نکنید که در مورد مکان مناسب برای آن فکر کنید. فضاهای خالی خانه خود را بررسی کنید و در صورت یافتن مکان مناسب تری برای نصب، ابعاد آن را اندازه بگیرید و مخزن مورد نظر را خریداری کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از نصاب یا فروشنده کمک بخواهید یا در صورت امکان ابعاد آن را برای آنها ارسال کنید تا مخزن مناسب با فضایی را که در اختیار دارید به شما معرفی کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخازن پلی اتیلن رادمن پلاست از یک تکه ساخته شده و بدون درز، محکم، سبک، دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، زنگ زدگی یا خوردگی ندارند، نگهداری بسیار آسانی دارند، حمل و نقل و نصب بسیار آسان بوده و در مقایسه با سایر گزینه ها از جمله فولاد گالوانیزه مقرون به صرفه تر هستند. مخزن آب اینجا کلیک کنید. 

از جمله مزیت های ظروف آب پلی اتیلن، شاید مهم ترین آن قیمت پایین تر باشد. هزینه خرید و حمل مخازن ساخته شده از پلی اتیلن به طور قابل توجهی کمتر از مخازن ساخته شده از اکثر مواد دیگر است. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که قیمت مخازن پلی اتیلن بر اساس طیف وسیعی از عوامل متفاوت است. بزرگترین عامل موثر بر قیمت مخزن آب پلاستیکی اندازه آن است. برای داشتن ایده واضح تر از قیمتی که باید برای مخزن آب پلی اتیلن با کیفیت بپردازید، باید از یکی از مشاوران فروش ما قیمت بخواهید.

دفن مخازن پلی اتیلن چندین مزیت دارد:

از سایت مخزن نیز می توان استفاده کرد.دفن مخازن پلی اتیلن منجر به پوسیدگی و آسیب به مخزن نمی شود که از دیگر مزایای مخازن پلی اتیلن نسبت به فلزی می باشد.از نظر امنیت برای مخازن آب و پمپ ها مناسب است.

مخزن آب چیست؟

مخازن آب برای ذخیره آب برای اهداف مختلف استفاده می شود. مثلاً برای آبیاری مزارع و تأمین آب آشامیدنی استفاده می شود. هدف دیگر مخزن آب اطمینان از بالا نگه داشتن فشار آب است. سازندگان مخازن معمولاً از فشار هوا، پمپ یا گرانش برای حذف استفاده می کنند. سیستم ذخیره سازی این مخازن به گونه ای است که می توان آب را از منبعی مانند باران، چاه، رودخانه و غیره جمع آوری و ذخیره کرد.

این محصولات در مناطق مختلف با اقلیم های مختلف قابل استفاده بوده و با قابلیت نصب و حمل آسان برای پروژه های عمرانی و ساختمانی بسیار مناسب می باشند. همچنین به دلیل وزن سبک و شکل دهی آسان، مخازن آب پلی اتیلن تولیدی شرکت خزر سورس به راحتی قابل حمل و نصب در مکان های مختلف می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به عمر طولانی، ایمنی در استفاده، عدم نیاز به نگهداری دوره ای و هزینه کمتر نسبت به سایر روش های ذخیره آب اشاره کرد. در نتیجه استفاده از مخازن آب پلی اتیلن ساخت شرکت خزر المصور راهکاری بهینه در زمینه ذخیره سازی و حفاظت از منابع آب و همچنین کاهش هزینه های مربوط به حمل و نقل و ذخیره سازی آب در بخش های عمرانی و ساختمانی می باشد. پروژه ها .



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخازن پلی اتیلن رادمن پلاست از یک تکه ساخته شده و بدون درز، محکم، سبک، دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، زنگ زدگی یا خوردگی ندارند، نگهداری بسیار آسانی دارند، حمل و نقل و نصب بسیار آسان بوده و در مقایسه با سایر گزینه ها از جمله فولاد گالوانیزه مقرون به صرفه تر هستند. مخزن آب اینجا کلیک کنید. 

از جمله مزیت های ظروف آب پلی اتیلن، شاید مهم ترین آن قیمت پایین تر باشد. هزینه خرید و حمل مخازن ساخته شده از پلی اتیلن به طور قابل توجهی کمتر از مخازن ساخته شده از اکثر مواد دیگر است. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که قیمت مخازن پلی اتیلن بر اساس طیف وسیعی از عوامل متفاوت است. بزرگترین عامل موثر بر قیمت مخزن آب پلاستیکی اندازه آن است. برای داشتن ایده واضح تر از قیمتی که باید برای مخزن آب پلی اتیلن با کیفیت بپردازید، باید از یکی از مشاوران فروش ما قیمت بخواهید.

دفن مخازن پلی اتیلن چندین مزیت دارد:

از سایت مخزن نیز می توان استفاده کرد.دفن مخازن پلی اتیلن منجر به پوسیدگی و آسیب به مخزن نمی شود که از دیگر مزایای مخازن پلی اتیلن نسبت به فلزی می باشد.از نظر امنیت برای مخازن آب و پمپ ها مناسب است.

مخزن آب چیست؟

مخازن آب برای ذخیره آب برای اهداف مختلف استفاده می شود. مثلاً برای آبیاری مزارع و تأمین آب آشامیدنی استفاده می شود. هدف دیگر مخزن آب اطمینان از بالا نگه داشتن فشار آب است. سازندگان مخازن معمولاً از فشار هوا، پمپ یا گرانش برای حذف استفاده می کنند. سیستم ذخیره سازی این مخازن به گونه ای است که می توان آب را از منبعی مانند باران، چاه، رودخانه و غیره جمع آوری و ذخیره کرد.

این محصولات در مناطق مختلف با اقلیم های مختلف قابل استفاده بوده و با قابلیت نصب و حمل آسان برای پروژه های عمرانی و ساختمانی بسیار مناسب می باشند. همچنین به دلیل وزن سبک و شکل دهی آسان، مخازن آب پلی اتیلن تولیدی شرکت خزر سورس به راحتی قابل حمل و نصب در مکان های مختلف می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به عمر طولانی، ایمنی در استفاده، عدم نیاز به نگهداری دوره ای و هزینه کمتر نسبت به سایر روش های ذخیره آب اشاره کرد. در نتیجه استفاده از مخازن آب پلی اتیلن ساخت شرکت خزر المصور راهکاری بهینه در زمینه ذخیره سازی و حفاظت از منابع آب و همچنین کاهش هزینه های مربوط به حمل و نقل و ذخیره سازی آب در بخش های عمرانی و ساختمانی می باشد. پروژه ها .



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

آرکوپال چیست؟

اولین شرکتی که این نوع ظروف را روانه بازار کرد، یک شرکت فرانسوی بود که در ابتدای نام آن کلمه آرک وجود داشت، بنابراین تصمیم بر این شد که ظروف عقیق تولید شده توسط این برند آرکوپال نام داشته باشد. سرویس آرکوپال 6 نفره اینجا کلیک کنید.

Aeropal چیست؟

در مورد Aeropals باید بگوییم که به ظروف تولید شده در ایران با برندهای مختلف، ظروف تولید می شود. ‌ منطقه ای شاید بپرسید این نام چه ربطی به ایران دارد؟ در واقع در زبان انگلیسی حروف اول نام ایران (I) به صورتiخوانده می شود.

نکته: در واقع نام اصلی همه این نوع کانتینرها آرکوپال شرکت بازرگانی تجاری چرو است، اما با وجود اینکه ایروپال از ابتدا وارد بازار شد، این نام به وجود آمده است و هنوز هم بسیاری از مردم حقیقت ماجرا را نمی دانند، امیدوارم. آیا متوجه تفاوت آرکوپال و ایروپال شده اید؟

سرویس آرکوپال اصل را بخرید


برای خرید سرویس آرکوپال گزینه های زیادی دارید اما توصیه ما خرید سرویس آرکوپال از سایت نیلادکور است. زیرا این فروشگاه بهترین قیمت بازار را ارائه می دهد و کیفیت تضمینی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آرکوپال

بسیاری از مردم در مورد نوع ظروف آرکوپال کنجکاو بودند و نمی دانستند که آیا واقعاً از شیشه ساخته شده اند یا چینی.

در مورد نوع ظروف آرکوپال باید این حقیقت را روشن کنیم، این نوع ظروف ترکیبی از دو نوع چینی و شیشه ای هستند و تمام خصوصیات خود را دارند اما تفاوت هایی با آنها دارند که در این مقاله ادامه می یابد. . . او این تفاوت ها را عمیقاً بررسی خواهد کرد. در واقع مواد یا مواد اولیه این دو نوع ماده در دمای بالا با هم ترکیب شده و سپس مواد اولیه آرکوپال ها را تشکیل می دهند.

ویژگی ظروف آرکوپال

پس از آشنایی با تفاوت آرکوپال و آئروپال، ویژگی های آئروپال و آرکوپال را با هم بررسی می کنیم.

1. مقاومت کافی

افراد زیادی هستند که از مقاومت کم صفحات خود خسته شده اند و ترجیح می دهند صفحاتی را عرضه کنند که مقاومت خوبی داشته باشند و در اثر حرارت و ضربه سریع آسیب نبینند.اگر شما هم به دنبال این نوع صفحات هستید توصیه می کنیم به این فکر کنید. به طور جدی در مورد خرید ظروف عقیق چون مقاومت خوبی از خود نشان داده اند.

2. وزن کم

برای کسانی که از مشکلات سلامتی مانند درد کمر و پا رنج می برند، داشتن ظروف سبک وزن یک مزیت است. در واقع آرکوپال ها وزن بسیار خوبی دارند. به خانم هایی که به این نکته حساس هستند، ظروف عقیق را توصیه می کنیم در خرید خود دقت کنند.

قابل استفاده در فر و مایکروفر
قطعا بهتر است کسانی که زیاد از مایکروفر و مایکروفر استفاده می کنند، ظروفی بخرند که مقاومت حرارتی خوبی دارند تا در استفاده در فر و مایکروفر دچار مشکل نشوند. ظروف عقیق این ویژگی منحصر به فرد را دارند.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 آیا بخاری گلخانه را می شناسید؟ گلخانه ها شرایط کاملاً متغیری دارند که مستقیماً تحت تأثیر عوامل جوی هستند. تولیدکنندگان محصولات گلخانه ای باید همواره به فکر تامین نیازهای اولیه گیاه برای تولید محصولات خوب و با کیفیت باشند. یکی از این نیازهای اساسی که تغییر فصل بسیار بر آن تأثیر می گذارد، دمای هوای گلخانه است. این افراد در فصول گرم سال موظف به استفاده از وسایل خنک کننده و تولید رطوبت در هوا هستند. قیمت انواع بخاری گلخانه ای کلیک کنید.

این در حالی است که در فصل سرد سال کاربران گلخانه green house موظفند از بخاری گلخانه ای برای تامین هوای مناسب گیاه استفاده کنند. این یکی از الزاماتی است که هر گلخانه ای باید در اولویت قرار دهد و به آن توجه کند. بی توجهی به سرمایش و گرمایش گلخانه می تواند منجر به از بین رفتن کامل محصول شود.

بخاری گلخانه چیست و چه کاربردی دارد؟

بخاری گلخانه یکی از ابزارهای اصلی تولید محصولات گلخانه ای است. این دستگاه قادر است حجم عظیمی از هوای گرم را به صورت کاملا صنعتی در کمترین زمان ممکن به محیط گلخانه منتقل کند. استفاده کنندگان گلخانه های صنعتی از این محصولات برای رفع نیاز حرارتی گیاهان در فصول سرد سال استفاده می کنند.
گیاه یک موجود زنده کاملاً زنده است که برای بقای خود باید شرایط خاصی را حفظ کند. ترک این شرایط به گیاه آسیب می رساند و در نهایت می میرد. استفاده از وسایل گرمایشی در فصل سرما باعث می شود که گیاه با شرایطی که کاربر گلخانه برای آن آماده کرده است سازگار شود. در این حالت گیاه به حیات خود ادامه می دهد و حتی محصولات تولید می کند.
بخاری گلخانه ای با راندمان بیش از 80 درصد در تولید گرما در گلخانه ها می تواند به شما در دستیابی به نتایج قابل قبول کمک کند. ساختار کلی این دستگاه ها شامل ترموستات ها، سیستم های کنترل دما، لوله های اتصال، فن های مکنده و کوره ها یا بویلرها می باشد. در دسترس بودن ابزارهای ویژه ای مانند ترموستات و سیستم های تنظیم هوا به کاربر این امکان را می دهد که دما را برای رسیدن به سطح مورد نظر تنظیم کند.
این دستگاه یکی از ایمن ترین بخاری های صنعت می باشد که مجهز به فن های آکسیال می باشد. این دستگاه ها دارای استانداردهای معتبر CE می باشند. البته وقتی از بخاری گلخانه یاد می شود به این معنا نیست که فقط از این دستگاه می توان در گلخانه ها استفاده کرد. شما می توانید به راحتی از این دستگاه در انواع فعالیت های صنعتی استفاده کنید.

بهترین بخاری گلخانه

البته بخاری گلخانه ای بخاری است که می تواند گیاهان و گل های گلخانه را از سرما در زمستان محافظت کند. این نوع بخاری قدرت بالایی برای گرم کردن گلخانه دارد و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. یکی از فاکتورهای مهم بخاری گلخانه ضد آب بودن و عمر طولانی و مقرون به صرفه آن است.
یکی از مواردی که در هنگام خرید بهترین بخاری گلخانه باید به آن توجه کرد این است که بخاری بازده بالایی دارد. خوب، راندمان به این معناست که گرمای تولید شده توسط بخاری در مقابل انرژی مصرفی آن باشد.
اگر به دنبال بهترین بخاری صنعتی برای گلخانه هستید باید به مواردی مانند جنس بدنه کوره توجه کنید. البته نوع کوره با طول عمر بخاری گلخانه ارتباط مستقیم دارد. خب گاهی بخاری های ارزان قیمتی در بازار موجود است که بدنه آن از آلیاژهای بی کیفیت ساخته شده و منجر به پنچر شدن آن می شود. بنابراین وجود چنین بخاری بسیار خطرناک بوده و باعث آتش سوزی در محیط می شود.

انواع بخاری برای گلخانه

انواع مختلفی از بخاری های گلخانه ای برای کاربردهای مختلف مانند پرورش طیور، پرورش قارچ و گلخانه وجود دارد. یکی از رایج ترین انواع بخاری، بخاری برقی است که نصب آسان، کم مصرف بوده و گازهای مضر منتشر نمی کند. نوع دیگر کوره هوای گرم است که برای گلخانه های بزرگ مناسب است. بخاری های تابشی گاز نیز محبوب هستند و می توانند با پروپان یا گاز طبیعی کار کنند. آنها قدرتمند هستند و می توانند به سرعت مناطق بزرگ را گرم کنند.


:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()