نوشته شده توسط : b.gholami

یکی از رایج‌ترین دغدغه‌های دیجی‌کلا یا هر شرکتی این است که وقتی دستشان می‌آید کار می‌کند. دیجیتال بسته به فروشنده محصول، مقصد محصول و نوع محصول به صلاحدید کاربر، روش های حمل و نقل مختلفی را ارائه می دهد. هر روشی برای ارسال کالاهای دیجیتال شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که ممکن است برای کاربران جدید گیج کننده و پیچیده به نظر برسد.

این فروشگاه اینترنتی به منظور آگاهی بیشتر مشتریان از خدمات دیجی کالا، راهنمای کامل روش های تحویل کالا را به صورت ساده و بدون عارضه در بخشی از وب سایت خود قرار داده است که شامل 8 نوع ارسال کالا به روش های زیر است: تحویل امروز، مجموعه شخصی، وانت انبار، حمل و نقل تجاری، حمل و نقل عادی، حمل و نقل عمده، سنگین و اضافه وزن، حمل و نقل سریع سوپرمارکت، حمل و نقل پستی

کدام محصولات را می توان در دیجی کالا سفارش داد؟

تقریباً می توان گفت هیچ محصولی وجود ندارد که دیجی کالا به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه نکرده باشد. شما می توانید به راحتی سفارش خود را در تمام روزهای هفته و 24/7 یا در روزهای خاص مانند حراج شگفت انگیز دیجی کالا که محصولات با تخفیف های زیادی همراه هستند، ثبت کنید و آن را در روز و ساعتی که دوست دارید درب منزل دریافت کنید. برخی از گروه‌های محصولات اصلی و زیرمجموعه‌های محبوب دیجی کالا شامل مواردی است که در زیر ارائه می‌کنیم و می‌توان آن‌ها را امروز ارسال کرد.خرید تانکر آب چگونه است ؟

ماشین، ابزار و تجهیزات صنعتی

انواع خودروهای ایرانی و خارجی از برندهای معروف هوندا و کیا و ... موتورسیکلت از برندهای کویر موتور و ... لوازم خودرو مانند صدا و تصویر و ... لوازم یدکی دیسک و پنل کلاژ و ... و مواد مصرفی خودرو به عنوان کفپوش سانا در این گروه قرار می گیرند.

مد و لباس

محصولاتی مانند لباس زنانه و مردانه، لباس راحتی، لباس ورزشی، اکسسوری، کیف، کفش، عینک آفتابی، لباس زیر، روسری و شال و ... از جمله اجناسی است که می توانید از برندهای معروف ایرانی و خارجی خریداری کنید. خرید از دیجی کالا با نام آدیداس، نایک، دبنهامز، آلدو، درسا و غیره.

اجناس از سوپرمارکت

هر چیزی که از نظر مواد غذایی نیاز دارید را می توانید در سوپرمارکت دیجی کالا، محصولات محبوب مانند کره بادام زمینی، عسل، سس، قهوه، زعفران، شکلات، انواع نان و غیره پیدا کنید. از برندهای معروف و قابل اعتمادی مانند نستله، نوتلا، استارباکس، مزموز، چی توز و غیره. در اختیار شما هستند و تنها چند کلیک تا رسیدن به آشپزخانه شما فاصله دارند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

یافتن وکیل طلاق حرفه ای و متخصص می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه پرونده خود برسید. موسسه حقوقی مهر آرتا نوین (سامانه حقوقی ادلاک) با تیمی از بهترین وکلای کشور در زمینه مشکلات ناشی از طلاق و امور مربوط به خانواده و امور حقوقی و کیفری در کنار شماست.

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از هر اقدامی با همکاران ما به صورت حضوری یا تلفنی مشورت کنید تا از نظر قانونی به درخواست های شما رسیدگی کنند. کمک گرفتن از یک وکیل طلاق خوب در اصفهان روند رسیدگی به پرونده شما را سرعت می بخشد و به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را در پرونده خود داشته باشید.تعرفه وکیل متخصص طلاق در اصفهان در اصفهان اینجا کلیک کنید.

دفتر دارای بهترین وکیل نوین  در پرونده قضایی بهترین نتیجه برای موکل است. خدمات موسسه حقوقی نه تنها مختص تهران بلکه از سراسر ایران و حتی خارج از کشور می باشد. گذرگاه شبات اصفهان در شهر اصفهان و همشهریان اصفهانی درباره باریا سورتوزی از جمله طلاق صحبت می کنند. حمایت کردن؛ وکیل طلاق؛ یک وکیل روستایی با ما تماس گرفت و پول را خواست

مراحل کار برای طلاق توافقی در اصفهان چگونه است؟

در مرحله اول باید با وکیل ما ملاقاتی ترتیب دهید که می تواند حضوری باشد یا غیر حضوری، پس از جلسه با وکیل پرونده شما مورد ارزیابی قرار می گیرد و جزئیات آن توسط تیمی از وکلا بررسی می شود.
 
مرحله بعدی این است که پس از انجام توافقات توسط وکلا، با شما تماس گرفته و پس از قبول وکالت و توافق، رسیدگی به پرونده شما آغاز خواهد شد.

ثبت احوال

مشاوره حقوقی ثبت ولادت و بررسی کارشناسی مسائل مربوط به تغییر سن در شناسنامه، حذف نام همسر از شناسنامه، ابطال شناسنامه، اخذ شناسنامه، تغییر نام و نام خانوادگی در شناسنامه از متخصص وکیل ثبت ولادت

نظارت بر قرارداد

مشاوره حقوقی، نظارت و نمایندگی تخصصی در انواع قراردادها اعم از: قراردادهای صنعتی، قراردادهای فروش، قراردادهای ساختمانی، قراردادهای پزشکی و همچنین هر نوع قرارداد خصوصی بین اشخاص حقیقی و حقوقی.
هیچ مانعی برای اعطای بدهی به غیر بدهکاران با توجه به شرط وصول وجود ندارد. واقعیت این است که این احتمالات مزیت حقیقت را ندارند. زیرا اولاً قانون مدنی در ماده 798 مطلقاً به لزوم حصول صحت هبه گفته است و اطلاق این ماده شامل انواع هبه است و ثانیاً در بین فقها هر دو موافق. در صحت هدایای دین و کسانی که با آن مخالفت می کنند، تردید و اختلاف وجود دارد، در لایحه هیچ شرطی وجود ندارد.


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

استفاده از مخازن هوا در همه کشورها رایج است و ذخیره و تحویل فشار آب با استفاده از این روش بسیار کارآمد و کاربردی است. اگر در بسیاری از مناطق شهری یا شهرهای صنعتی دقت کنید، قطعاً مخازن هوایی را خواهید دید که در بالا و بر روی پایه ها قرار گرفته اند. این برج های ذخیره آب با نام های مخزن آب هوایی، منبع آب هوایی یا تانکر آب هوایی شناخته می شوند.

قیمت مخزن آب ایستاده

یکی از محدودیت ها و عوامل اصلی در انتخاب مخزن ذخیره، فضای موجود است. به عنوان مثال محدودیت ارتفاع باعث می شود به ناچار مخازن عمودی کوتاه یا افقی را انتخاب کنیم و محدودیت طول و عرض ما را مجبور به استفاده از مخازن عمودی عمودی و بلند می کند. بنابراین محدودیت های ناشی از محل و مسیر انتقال مخزن است که ما را مجبور به انتخاب اشکال و اندازه های خاص مخازن پلی اتیلن می کند.خرید مخزن آب ایستاده کلیک کنید.

بهترین فروشگاه ایستاده

نکته مهم این است که مخازن ذخیره افقی به صورت مخازن ذخیره افقی هستند. تولید مخازن فلزی افقی دلایل زیادی دارد. ین فرگان هم به تقصیر بلی آتیلانی و کردی کردی و کردی رواج پیدا کرد.این مخازن فلزی افقی بر روی پایه نصب می شوند. مخازن افقی پلاستیکی بنا به سلیقه مشتریان قالب گیری و روانه بازار می شدند، اما تولید و استفاده از مخازن افقی به روشی که در ایران رایج است در کشورهای پیشرفته رایج نیست و عمدتاً به صورت مخازن روی زمین از انواع مخازن عمودی استفاده می شود. تانک ها مقاومت مکانیکی و طول عمر مخازن عمودی به ویژه مخازن عمودی کوتاه بسیار بیشتر از مخازن افقی است. علاوه بر این، قیمت آنها مناسب تر است.

هزینه مخزن آب ایستاده

قیمت مخازن پلاستیکی آب برای برخی از مشتریان بسیار مهم است. در این زمینه باید به دو نکته توجه داشت. یکی اینکه مخازن آب موجود در بازار به دلیل تفاوت در مواد اولیه، طول عمر، بهداشتی بودن یا نبودن، گارانتی و خدمات پس از فروش و ... با هم تفاوت هایی دارند. نکته دوم این است که دقت داشته باشید تانک را به قیمت واقعی خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

با پیشرفت تکنولوژی، صنعت هتلداری شروع به ساخت هتل های هوشمند کرده است. هتل هایی که همه چیز را می توان به راحتی از راه دور کنترل کرد. یک هتل هوشمند مزایای زیادی دارد. نیروی کار کمتری در این نوع هتلداری استفاده می شود. فناوری حرف اول را در این سیستم پیشرفته می زند. به طوری که از آن به عنوان ابزاری برای افزایش بهره وری استفاده می کنند. در طول ساخت این هتل ها کاهش مصرف انرژی به طور کامل رعایت شد. ساخت این مدل هتل در اکثر کشورهای دنیا در دستور کار قرار دارد.خرید سیستم هتل هوشمند اینجا کلیک کنید.

برخی از کشورها دارای هتل های هوشمند هستند. آنها توانستند نوآوری کنند. از طریق سیستم هوشمند خدماتی مانند نظافت اتاق؛ من غذا سفارش می دهم؛ ماساژ داخل اتاق و... به عنوان بخشی از خدمات هتل به میهمانان ارائه می دهیم. افرادی که قصد سفر به شهر یا کشور دیگری را دارند؛ آنها به دنبال مکانی برای استراحت و گذراندن شب هستند. بنابراین آنچه در مرحله اول برای آنها مهم است; انتخاب و رزرو مکان قبل از رسیدن به مقصد می باشد. هتل هایی که مجهز به سیستم هوشمند هستند این امکان را برای مسافران و مهمانان خود فراهم کرده اند.

تعریف هتل 

هتل فقط از وسایل الکترونیکی برای پذیرش استفاده می کند. حتی دستگاه ها و دستگاه های معمولی نیز قادر خواهند بود داده ها را به هتل هوشمند بازیابی یا ارسال کنند. ابزار و تجهیزات مورد استفاده در این مکان؛ با یکدیگر تعامل و ارتباط برقرار کنند.

قدرت این ابزارها به حدی است که مردم و کاربران تنها از یک نقطه می توانند از یک اسپیکر هوشمند استفاده کنند. تبلت؛ از راه دور؛ لپ تاپ ها و ….. به راحتی می توانند اتصال برقرار شده را کنترل کنند. برخی از ابزارهای فوق می توانند اطلاعات لازم را از اینترنت دریافت کنند. در نهایت به درخواست های کاربران پاسخ دهید. این پاسخ به صورت هوشمند انجام شده است.

امکانات هتل هوشمند

هتلی با سیستم هوشمند آسا سیستم یگانه  به عنوان هتل لوکس شناخته می شود. تمامی امکانات رفاهی این هتل از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است. امکاناتی که برای پذیرایی از میهمانان و مسافران در این مکان در نظر گرفته شده است از کیفیت بالا و عالی برخوردار است. امکانات رفاهی موجود در اتاق های هوشمند هتل بسیار متنوع است. این سیستم هوشمند به مهمانان اجازه می دهد تا از طریق تلویزیون اتاق خود به صفحه نمایش دسترسی داشته باشند. درخواست های خود را بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

یک بسته گلدان میناکاری شده، گل مسی و ترمه ابریشمی

محتویات این بسته:

  • گلدان میناکاری 20 سانتی، هنر مردم اصفهان
  • ترمه ابریشم 50 سانتی، هنر مردم یزد
  • گل مس، هنر اصفهانی ها

پیچیدن گلدان میناکاری، گل مسی و ترمه ابریشم ترکیبی جذاب و فوق العاده است. این بسته شامل دو هنر اصیل ایرانی میناکاری و ترمه می باشد.

ظروف میناکاری:

رنگ آمیزی و تزئین فلزاتی مانند طلا، نقره و مس با استفاده از رنگ و در دمای بالا را میناکاری می گویند. تاریخچه میناکاری نشان از ماندگاری این هنر در میان سایر صنایع دستی دارد.

مینای دندان از دیرباز بین مردم محبوبیت داشته است. و البته ظروف لعابی برای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مناسب هستند.

میناکاری، میناکاری یا میناکاری هنری است که قدمتی در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی محسوب می شود. امروزه این هنر بیشتر بر روی مس انجام می شود، اما می توان آن را روی طلا، نقره و سرامیک نیز انجام داد. طلا و نقره تنها فلزاتی هستند که در ترکیب با مینا اکسید نمی شوند، بنابراین می توانند طرح ها را با جزئیات و با کامل ترین شباهت روی مینا اجرا کنند، در حالی که مینای مسی فاقد این کیفیت است.

میناکاری روی طلا و نقره هنر تشکیل مینای روی آن از ترکیب اکسیدهای فلزی و چند نوع نمک در دمای بالا (750 تا 850 درجه سانتیگراد) است. که رنگ ها در طول زمان و بر اساس دما ایجاد می شوند. امروزه در ایران مرکز تولید ظروف میناکاری در شهر اصفهان است و صنعتگران برجسته ای به تولید ظروف میناکاری مشغول هستند. قیمت گلدان میناکاری اینجا کلیک کنید.

تاریخچه این هنر در ایران به دوره هخامنشیان برمی گردد و در دوره ساسانی دچار دگرگونی اساسی شد و به عقیده بسیاری از پژوهشگران تاریخ هنر این دوره اوج شکوفایی هنر میناکاری است و معتقدند میناکاری ها بیزانس و به دنبال آن سایر کشورهای خارجی این هنر را توسعه دادند و با ویژگی های عالی و شگفت انگیز آن از هنرمندان ایرانی در دوره ساسانی آموختند.

نزدیکترین معنای لغوی مینا آسمان آبی است.

مینا اثری هنری است که در آن نقوش مختلفی معمولاً با قلم سفید بر روی ظروف مسی، نقره ای و طلایی حک می شود. رنگ زمینه زیر نقوش معمولاً آبی، سبز و گاهی قرمز است که اگر با چشم هنر به فضای داخلی ظروف لعابی بنگریم، ما را به یاد گستره آبی زیبای آسمان می اندازد. شاید به همین دلیل است که نام این هنر را مینا کاری می نامند.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 در سال های اخیر، تقاضا برای تولید و توزیع محتوای ویدئویی آنلاین افزایش یافته است. گوگل گزارش می دهد که 60 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی تماشای ویدیو را به تلویزیون زنده ترجیح می دهند. همان گزارش گوگل نشان می دهد که از سال 2015، کاربران 18 تا 49 ساله 74 درصد زمان بیشتری را در یوتیوب صرف می کنند.

 جای تعجب نیست که افرادی که در زمینه بازاریابی دیجیتال کار می کنند از این محتوای ویدیویی برای تبلیغ و نمایش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.بازاریابی خدمات تولید محتوا کلیک کنید.

بهترین روش ها برای ایجاد محتوای ویدیویی

شماره 1: یک پلت فرم را انتخاب کنید

اولین قدم شما این است که بفهمید محتوای ویدیوی خود را کجا منتشر کنید. به عنوان مثال، در اینجا برخی از محبوب ترین پلتفرم های ویدیویی که می توانید در آنها پست کنید، آورده شده است:

انواع خاصی از ویدیوها در پلتفرم‌های خاص واقعاً خوب عمل می‌کنند. و همین ویدیوها عملکرد خوبی ندارند و حتی در یک پلتفرم کاملاً متفاوت عملکرد فاجعه باری خواهند داشت.

به عنوان مثال: ویدیوهای خام و ویرایش نشده به سبک vlog برای استوری اینستاگرام عالی هستند. اما همین رویکرد در یوتیوب به خوبی کار نمی کند. مردم در یوتیوب از ویدیوهای با کیفیت و ویرایش شده انتظار دارند. عکس این موضوع نیز صادق است: استفاده از یک ویدیوی حرفه ای که در استودیو گرفته شده است به عنوان یک استوری اینستاگرام غیرطبیعی خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که محتوای ویدیوی شما بر اساس میزان بازخوردی که در هر پلتفرم دریافت می‌کند یا موفق می‌شود یا شکست می‌خورد. در واقع برای انتشار ویدیو باید به این نکته مهم توجه کنید که ویدیوی شما باید کاملا مناسب این شبکه اجتماعی باشد.

در اینجا 3 نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

• مخاطبان هدف شما به کجا می روند؟ بدیهی است که شما می خواهید بر روی پلتفرم هایی تمرکز کنید که مخاطبان شما بیشترین زمان را در آن سپری می کنند. این گونه است که محتوای ویدیوی شما در مقابل مشتریان بالقوه قرار می گیرد.

• آیا رقابت زیادی وجود دارد؟ در صورت امکان، پلتفرمی را انتخاب کنید که شلوغ و رقابتی نباشد. الو محتوا 

در فرآیند تولید محتوای ویدیویی بر پیش تولید تمرکز کنید

اکنون که پلتفرمی را انتخاب کرده اید، وقت آن است که برای تولید یا راه اندازی محتوا برنامه ریزی کنید. اگر قصد دارید ویدیوهایی با ویرایش شدید برای YouTube یا LinkedIn ایجاد کنید، برنامه ریزی بسیار مهم است. به عنوان مثال، برای ویدیوهای خود باید به معنای واقعی کلمه محتوای هر خط را فهرست کنید تا مشخص شود که دقیقاً چه چیزی باید در ویدیو گفته شود. رد شدن مانند نوشتن فیلمنامه است. محتوای مهم نباید به صورت بداهه گرفته شود.

استودیوی تولید محتوای ویدیویی خود را راه اندازی کنید

در فرآیند تولید محتوای ویدیویی رایا مارکتینگ باید استودیوی خود را داشته باشید. اجازه ندهید کلمه "استودیو" شما را بترساند. یک استودیو به سادگی هر جایی است که فیلم های خود را فیلمبرداری می کنید. دفتر شما همچنین می تواند به عنوان استودیوی شما دو برابر شود. حتی می توانید از یک فضای عمومی مانند پارک برای ضبط ویدیو استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کسب و کارها این روزها برای رسیدن به اهداف تجاری خود و افزایش درآمد خود به کمپین های تبلیغاتی نیاز دارند. اجرای صحیح کمپین به کسب و کارها کمک می کند پیام خود را به مخاطبان هدف خود برسانند. خرید کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

اجرای صحیح یک کمپین تبلیغاتی به افزایش آگاهی و درآمد از برند کمک می کند. شما در این کمپین سعی در برآوردن نیازهای مشتری دارید. از سوی دیگر، در کمپین خود مشتری را متقاعد می کنید که چرا محصول یا خدمات شما بهترین گزینه برای حل مشکل اوست.

به همین دلیل می توان گفت که اثربخشی فعالیت های بازاریابی شما در گرو اجرای مناسب کمپین های تبلیغاتی است. در این مقاله ابتدا یکدیگر را بررسی می کنیم که کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟ سپس به اهداف, ویژگی ها و نحوه اجرای یک کمپین تبلیغاتی خوب می پردازیم

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کلمه "کمپین" در لغت به معنای "کمپین" یا "مبارزه" است. از قرن نوزدهم این واژه برای فعالیت های فرهنگی, سیاسی و اجتماعی استفاده می شود. در واقع کمپین مجموعه ای از فعالیت های هدفمند است که به صورت مهندسی شده و برنامه ریزی شده اجرا می شود.

کمپین تبلیغاتی مطابق با مفهوم این کلمه و هدف تبلیغات تشکیل می شود. کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات یکپارچه است که پیام یکسانی را به اشتراک می گذارد. این کمپین برای دستیابی به یک هدف تجاری خاص و همچنین افزایش نرخ تبدیل ایجاد شده است. به عنوان مثال، یک کسب و کار ممکن است به دنبال افزایش فروش یکی از محصولات یا خدمات خود باشد. بنابراین پس از شناسایی مخاطبان هدف، سعی می کند با اجرای یک کمپین موثر به هدف خود دست یابد.همیار کو 

چرا کمپین تبلیغاتی انجام دهیم؟

هدف بازاریابی از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی فقط اجرای تبلیغات پر زرق و برق یا خنده دار نیست که زبان را به خود جلب کند. بلکه در مورد تعیین اهداف مشخص و دستیابی به نتایج مورد انتظار و قابل اندازه گیری است. کمپین های تبلیغاتی کسب و کارها را قادر می سازد تا به اهداف خاص خود دست یابند.

آیا در حال حاضر بازدیدکنندگان زیادی دارید؟ ایرادی نداره! تا زمانی که نتوانید آن ترافیک را به مشتری تبدیل کنید، سودی نخواهید داشت. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری یکی از اهداف ایجاد کمپین های تبلیغاتی است. به عبارت دیگر, با کمک کمپین های تبلیغاتی,افرادی را پیدا می کنند که به محصولات یا خدمات آنها نیاز دارند و سپس آنها را به مشتریان وفادار تبدیل می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

متأسفانه تعداد پرونده های طلاق در دادگاه ها افزایش یافته است، بنابراین وکلایی هستند که در زمینه های مختلف وکالت تخصص دارند و مشغول کار هستند. در اصفهان روزانه درخواست های طلاق زیادی در دادگاه خانواده شنیده می شود، به همین دلیل بسیاری از زوج هایی که تصمیم به طلاق می گیرند، همیشه به دنبال بهترین وکیل طلاق در اصفهان هستند و مهم ترین دغدغه آنها در مراحل اولیه طلاق همین موضوع است. . وکیل طلاق در اصفهان باید با روند رسیدگی به پرونده های خانواده در مراجع قضایی آشنا بوده و از آگاهی کافی برخوردار باشد.

همچنین امانت داری وکیل یکی دیگر از ویژگی هایی است که هر وکیلی باید داشته باشد تا موکل به راحتی بتواند مسائل را به تفصیل با او در میان بگذارد چرا که بیان برخی مسائل به ویژه بیان جزئیات گاهی می تواند تاثیر خوبی بر عملکرد فرآیند کسب و کار داشته باشد. بنابراین زوجینی که قصد طلاق دارند باید به دنبال وکیل دارای تجربه و رزومه قابل قبول در زمینه مسائل خانوادگی باشند.

وی وکیل پایه یک دادگستری است و در اصفهان در زمینه دعاوی خانوادگی، حقوقی، ملکی، ثبتی و ... فعالیت می کند و با توجه به سوابق خوبش در وکالت به ویژه در حوزه خانواده به عنوان بهترین وکیل خانواده در اصفهان. سرکار خانم ماهوش ذبیحی دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه تنظیم اسناد قراردادهای بین المللی، صادرات و واردات، تجاری، قراردادها، ثبت شرکت و برندسازی بوده و به اینکوترمز 2020 مسلط هستند. قیمت بهترین وکیل طلاق در اصفهان کلیک کنید.

وکیل طلاق کیست؟

وکیل طلاق به شخصی گفته می شود که با گذراندن تحصیلات آکادمیک در این زمینه و داشتن تخصص و تجربه بالا می تواند به کلیه قوانین مربوط به طلاق تسلط داشته باشد و مراحل مربوط به طلاق را به درستی و سریع انجام دهد و در نهایت برای کمک به پیشرفت پرونده حضور وکیل طلاق در پرونده های طلاق منجر به رویه مثبت و صحیح در پرونده می شود که در نهایت منجر به پیروزی در پرونده می شود.

ویژگی های وکیل طلاق
هر وکیلی در هر حوزه حقوقی نیز دارای ویژگی هایی است. یک وکیل طلاق خوب نیز ویژگی هایی دارد که برای موفقیت باید آنها را بهبود بخشد. این ویژگی ها عبارتند از:

آگاهی و آشنایی کامل با قوانین طلاق به ویژه مواد 1127 تا 1133 قانون مدنی و استفاده صحیح از آن قوانین برای پیشبرد پرونده.

آشنایی با مراحل طلاق

دانش روانشناسی و دانش روانشناسی برای حمایت از وضعیت فعلی زوجین و زوجین آسیب دیده
پیگیری و بررسی مستمر پرونده که گاهی اوقات می تواند پایان ناپذیر باشد
هوش بالا برای تحلیل مسائل و مشکلات موجود در پرونده و جلوگیری از تضییع حقوق مادی و معنوی موکل خود
مهارت های گفتاری بالا و اعتماد به نفس خوب که منجر به دفاع قوی به نفع مشتری در دادگاه می شود برترین وکیل

انواع طلاق

طلاق انواع مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

طلاق توافقی (همانطور که از نامش پیداست طلاق توافقی بین دو نفر است و این تصمیم و اجرای آن با رضایت کامل طرفین و در این صورت زن و مرد با تصمیمی که گرفته اند صورت می گیرد. یکی از مزایای این نوع طلاق عدم اعتراض و مراجعه به دادگاه است که باعث تسریع در رسیدگی به پرونده می شود).



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

استفاده از مخازن ذخیره هوا در همه کشورها متداول است و ذخیره سازی آب و تحت فشار قرار دادن آن بسیار کارآمد و کاربردی است. اگر به بسیاری از مناطق شهری یا مناطق صنعتی دقت کنید، مطمئناً مخازن ذخیره هوا را خواهید دید که بر روی پایه ها قرار گرفته اند. این برج ها با نام های برج های ذخیره آب، مخازن ذخیره آب، مخازن ذخیره آب و مخازن ذخیره آب شناخته می شوند.  خرید مخزن ۱۰۰ لیتری مکعبی عمودی سه لایه  کلیک کنید.

مخازن آب ایستاده 

نکته مهم این است که تانک های افقی تحت تاثیر فرهنگ مردم ایران در استفاده از مخازن فلزی افقی شکل گرفته اند. تولید مخازن فلزی افقی به دلایل زیادی از جمله سهولت ساخت مورد علاقه آهنگرها بود. این فرهنگ به مخازن پلی اتیلن نیز سرایت کرد و مشتریان به دنبال ظاهر آشنای مخزن بودند. مخازن افقی این مخازن فلزی افقی بر روی پایه نصب می شوند. مخازن افقی پلاستیکی بنا به سلیقه مشتریان قالب گیری و روانه بازار می شد اما تولید و استفاده از مخازن افقی به روشی که در ایران رایج است در کشورهای پیشرفته مرسوم نیست و عمدتاً از انواع مخازن به عنوان مخزن استفاده می شود. روی زمین. مخازن عمودی مقاومت مکانیکی و طول عمر مخازن عمودی به ویژه مخازن عمودی کوتاه بسیار بیشتر از مخازن افقی است. علاوه بر این، قیمت آنها مقرون به صرفه تر است. مخزن آب دات کام اینجا کلیک کنید.

هزینه مخزن آب ایستاده

قیمت مخزن آب برای برخی از مشتریان بسیار مهم است. در این زمینه باید به دو نکته توجه داشت. یکی اینکه مخازن آب موجود در بازار به دلیل تفاوت در مواد اولیه، طول عمر، بهداشتی بودن یا نبودن، گارانتی و خدمات پس از فروش و ... با هم تفاوت هایی دارند. nنکته دوم این است که دقت داشته باشید تانک را به قیمت واقعی خریداری کنید. متأسفانه بارها شاهد بوده ایم که برخی از فروشندگان با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واقعی اقدام به فروش می کنند. یکی از اهداف تانک بازار اطلاع رسانی به مشتریان در این مورد است. برای خرید انواع مخازن آب ایستاده با مشاورین ما در تانکر فلزی میثاق تماس بگیرید.مخازن پلاستیکی اینجا کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

بازاریابی محتوا یکی از بخش‌های اصلی بازاریابی دیجیتال و شاید مهم‌ترین آن‌ها باشد. تمامی کسب و کارهایی که در عصر جدید دارای وب سایت و صفحات مختلف شبکه های اجتماعی هستند از محتوا برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند.این مجموعه ها ضمن ارائه محتوای مفید و آموزنده، خدمات و محصولات خود را به نمایش می گذارند که در نهایت می تواند منجر به فروش بیشتر شود. انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که در زیر ارائه شده است.

مقاله عمومی یا تخصصی (پست وبلاگ)

حتمالا برای همه پیش آمده است که به محض بروز سوال یا مشکل بلافاصله دست به گوشی موبایل خود می زنند و از طریق موتورهای جستجو پاسخ سوالات و مشکلات خود را پیدا می کنند. شاید کمتر کسی بداند که چنین پاسخ هایی همان محتوایی است که مجموعه ها و موسسات مختلف در وب سایت خود در بخشی به نام وبلاگ به آن پاسخ می دهند .تعرفه خدمات تولید محتوا   کلیک کنید.

اما در واقع هدف از تهیه این محتوای وبلاگ ریسپانسیو از مجموعه های فوق چیست؟ پاسخ فقط یک کلمه است: بازاریابی. موسسات مختلف با ایجاد محتوای متفاوت در وبلاگ خود قصد دارند خدمات یا محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده و به فروش برسانند. به این نوع محتوا، پست وبلاگ نیز گفته می شود.

این نوع محتواها معمولاً دو حالت دارند: در حالت اول بسیار تخصصی و در یک حوزه خاص نوشته می شوند و حالت دوم مربوط به محتوا است که عمومیت بیشتری دارد و موضوعات کلی تری را شامل می شود. بنابراین، از این نظر، پست های وبلاگ به دو دسته مقالات عمومی و تخصصی تقسیم می شوند:

با توجه به توضیحات فوق، شبکه مترجم اشراق آماده ارائه خدمات تولید محتوای کد سئو پست وبلاگ در دو سطح عمومی و تخصصی جهت بهبود فضای کسب و کار به ویژه برای کسب و کارهای نوپا و نوپا می باشد. این مجموعه با کمک نویسندگان در سطوح مختلف عمومی و تخصصی مفتخر است که با بسیاری از وب سایت ها و صفحات اجتماعی برای بازاریابی محتوایی آنها همکاری می کند و این همکاری تاکنون پایدار است.

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

به لطف ایجاد شبکه های اجتماعی بی شمار در جهان، می توان با خیال راحت آنها را پدیده ای در قرن امروز دانست. برخی از آنها به یک زبان خاص طراحی شده اند و برخی دیگر چندین زبان را پوشش می دهند. برخی سیاسی هستند. برخی برای تجارت و کار و برخی فقط برای سرگرمی هستند. اما یک چیز در همه آنها مشترک است. در تمامی شبکه های اجتماعی رایا مارکتینگ شرکت های کوچک و بزرگ محلی برای ارائه محصولات و خدمات خود و حتی فروش آن ها دارند. بنابراین رعایت اصول بازاریابی برای فعالان اقتصادی حاضر در شبکه های اجتماعی حائز اهمیت است



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در دنیای همیشه در حال تحول امروز، هتل هوشمند به عنوان نمادی از نوآوری و خلاقیت در صنعت مهمان‌نوازی شناخته می‌شود. هتل هوشمند با تمامی امکانات هوشمندی که در اختیار میهمانان قرار می دهد این امکان را به آنها می دهد تا از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند. از تنظیم روشنایی هوشمند گرفته تا کنترل تمام عملکردهای اتاق با یک کلیک. در دنیای پر رقابت امروزی، هتل‌سازان با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و هوشمند سعی در اثبات برتری خود با ارائه خدمات هوشمند و نوآورانه دارند و تجربه اقامتی بی‌نظیر و بی‌نظیر را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

با افزایش مزایای هوش در صنایع مختلف، روند فناوری هوشمند رو به گسترش است و هتل ها بخش مهمی از صنعت گردشگری هستند. به هر حال، همه ما می خواهیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و در این فرآیند راحت تر و ایمن تر باشیم.قیمت سیستم هوشمند سازی هتل چیست

یک هتل هوشمند

هتل هوشمند، مانند خانه هوشمند، مفهومی نوآورانه در صنعت مبتنی بر فناوری است. این هتل هوشمند از فناوری های مدرن برای بهبود تجربه مهمان و بهینه سازی فرآیندهای مدیریتی هیربد استفاده می کند.

در این هتل می توانید با استفاده از تلفن همراه خود به همه چیز دسترسی داشته باشید، به عنوان مثال می توانید به خدمه اطلاع دهید یا درخواست تاکسی کنید. با ارائه فناوری هوشمند طیف وسیعی از مزایای در سراسر صنایع، روند فناوری هوشمند در حال افزایش است و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد. به هر حال، همه ما می خواهیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و در این فرآیند راحت تر و ایمن تر باشیم.

استفاده از این سیستم برای بررسی و درخواست اتاق، گرفتن کلید، باز کردن درب اتاق، درخواست و سفارش غذا به آسانی فشردن کلید است. استفاده از این فناوری با استفاده از پنل لمسی، کلیدهای هوشمند هتل و یا تلفن همراه قابل انجام است و با اتصال کاربر به سرور، زمینه ارتباط کاربر و کارکنان مربوطه هتل را فراهم می کند.

مزایای هتل هوشمند برای کاربر

 یکی از بزرگترین مزیت های هتل های هوشمند، راحتی و راحتی کاربر در تمامی مراحل است. این سیستم به فرد این امکان را می دهد که با ورود به هتل به راحتی اتاق رزرو کرده و به سرعت ورود خود را به هتل ثبت کرده و بدون نیاز به کلید وارد اتاقی که از قبل انتخاب کرده است وارد شود. همچنین می توانید از اقامت در هتل با سناریوهای مختلف لذت ببرید.

بسیاری از افراد با شنیدن نام هوشمندسازی هتل نگران امنیت این سیستم می شوند، اما باید بدانیم که این سیستم از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و راه های نفوذ به این شبکه کاملا بسته است و اپراتورهای امنیتی کاملا تحت کنترل ضعیف هستند. نقاط و نقاط قوت شبکه برای محافظت از آن شبکه.

یکی دیگر از مزایای این هتل ها، کنترل آسان تجهیزات رفاهی مانند تهویه یا روشنایی اتاق است. تنها با یک سوئیچ هوشمند می توانید سناریوی زمان خواب را طوری تنظیم کنید که سیستم روشنایی، گرمایش یا سرمایش مطابق با زمان خواب تنظیم شود. می توانید به راحتی میز لابی هتل را رزرو کنید یا بدون تماس و فقط با تلفن همراه خود قهوه سفارش دهید. می توانید تاکسی بگیرید یا با دربان تماس بگیرید، این دسترسی آسان کیفیت یک هتل را دو چندان می کند.

مزایای هتل هوشمند برای کارفرما

با سیستم هوشمند هتل آسا سیستم یگانه، مدیریت می تواند به راحتی تمامی قسمت های هتل را کنترل و نظارت کند و در صورت بروز مشکل به واحدهای مشخص شده اطلاع دهد. مدیریت هتل های هوشمند بسیار ساده تر از هتل های سنتی است. به عنوان مثال، هنگامی که یک مهمان از اتاق خود خارج می شود، نور و تهویه اتاق می تواند به طور خودکار توسط بخش فرمان مرکزی خاموش شود.

رسیدگی سریع به مشکلات

در صورتی که قسمتی از امکانات هتل دارای نقص یا مشکل باشد، سیستم هوشمند به سرعت مکان دقیق آن را مشخص و به اپراتور اطلاع می دهد. به عنوان مثال، زمانی که سیستم تهویه مطبوع اتاقی دچار مشکل می شود، دیگر نیازی به شکایت مهمان از هوای بد اتاق خود نیست.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در ادامه مقاله قبلی که به مقایسه ایزوگام یا قیرگونی پرداختیم، در این مقاله به بررسی بهترین عایق ضد آب جایگزین ایزوگام و هزینه عایق به عنوان جایگزین ایزوگام می پردازیم.

عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام; عایق جایگزین ایزوگام

نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان باعث کاهش عمر مفید ساختمان و ایجاد خسارت می شود.
استفاده از ایزوگام دارای معایب زیادی از جمله هزینه بالا و ریسک در اجرا و نصب ایزوگام می باشد. به همین دلیل عایق رطوبتی با قیمت مناسب و عملکرد مناسب و با کیفیت جایگزین ایزوگام برای عایق کاری سطوح شده است.خرید عایق جایگزین ایزوگام کلیک کنید.

جایگزین ایزوگام (عایق سقف بدون ایزوگام) چیست؟

ایزوگام پارسیکو  یک پوشش مقاوم است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و رطوبت در پشت بام و استخر استفاده می شود، این نوع پوشش از قیر و الیاف مصنوعی تولید شده و با استفاده از ابزارهای حرارتی مانند مشعل گازی به سطوح چسبانده می شود.
مواد اولیه ایزوگام شامل قیر صنعتی، مواد پلیمری به نام پلی هروپیلن تاکتیکی (APP)، پشم شیشه، لایه پلی استر سوزنی، فویل آلومینیوم، نوار و چسب و ... می باشد.

ایزوگاما معمولا به ۲ نوع ایزوگامای تک لایه و ایزوگامای دو لایه تقسیم می شود، تفاوت این دو نوع چیست؟
این دو نوع ایزوگام فقط در روکش با هم تفاوت دارند و معمولا از ایزوگام های دو لایه برای عایق کاری سقف و ایزوگام های تک لایه برای عایق کاری دیوار ساختمان استفاده می شود. با توجه به معایب ایزوگاما از عایق نانو به جای ایزوگاما استفاده می شود.

معایب استفاده از ایزوگام

  • عمر کم 
  • گرانتر از انواع دیگر عایق رطوبتی است
  • عدم مقاومت در برابر نور خورشید
  • خراب شدن عایق بعد از 6 ماه

عایق نانو به جای ایزوگاما

عایق نانو برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در ساختمان ها به جای ایزوگام تولید و استفاده می شود. نانومواد جایگزین ایزوگاما از مواد پلیمری تولید می شوند. مواد پلیمری به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارند در عایق رطوبتی استفاده می شوند. در واقع برای تمامی سطوحی که امکان نفوذ آب دارند می توان از مواد نانو استفاده کرد.سیوان لند کلیک کنید .

مزایای عایق نانو

  • مقاوم در برابر نور خورشید (UV)
  • غیر قابل اشتعال
  • قابل شستشو است
  • قطعات و مونتاژ آسان و سریع
  • قیمت پایین تر از ایزوگام
  • جلوگیری از شکستن یا ترک خوردن سطوح با تغییرات دما در طول زمان

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

این ظروف عبارتند از:

غذای سالاد: غذای سالاد یکی از 12 نوع غذایی است که تکمیل کننده سرویس غذاهای چینی است. ای ظروف از نظر ظاهری مدل های مختلفی دارد و بنا به سلیقه افراد در سایزهای مختلف تولید می شود. کاسه سالاد با کاسه سالاد متفاوت است و کاسه اصلی برای قرار دادن همه سالادها است.قیمت سرویس چینی 27 پارچه کلیک کنید

بشقاب شام

 بشقاب های شام همان طور که از نامشان پیداست، غذاهای مخصوص برای سرو غذای اصلی هستند. تعداد این غذاها معمولا بین 12 تا 18 عدد است و با توجه به سلیقه میزبانان انتخاب می شوند. توصیه می شود به اندازه کافی از این بشقاب ها استفاده کنید تا در آینده مجبور به خرید ظروف جداگانه نباشید. زیرا ظروف تکی هرگز شبیه ظروف اصلی نخواهند بود و این زیبایی سرویس شما را از بین می برد.خانه زرین ایران کلیک کنید.

نمک و فلفل دان 

ظروف چینی با نمک و فلفل دان تکمیل می شوند. این ظروف بسیار زیبا و کوچک هستند و معمولاً 6 تکه هستند. این ظروف دارای ظرفیت 55 سی سی می باشد. انتهای این نمکدان ها به خوبی محکم شده و از سرریز شدن نمک و فلفل جلوگیری می کند.

ظروف قندی: ظروف چینی دارای یک کاسه قند 330 سی سی است که جلوه زیبایی به ظروف چینی گرفته تا فنجان و قوری می بخشد. این گانداناها در محکمی دارند و از ورود حشرات مضر جلوگیری می کنند.
شکر: از این غذاها برای شیرین کردن چای و قهوه در وعده صبحانه نیز استفاده می شود. ظرفیت این ظرف حدود 300 سی سی می باشد.فروشگاه زرین



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دو آیکون بر روی پنل کنار تخت طراحی شده است که میهمان می تواند با لمس هر یک از آنها را فعال کند. پنل نصب شده در خارج از اتاق نیز دارای دو آیکون است که هر کدام به انتخاب کاربر فعال می شوند.

گزینه های پانل در نظر گرفته شده عبارتند از Do Not Disturb و Clean Room. با نصب پنل هوشمند Goldware میهمان می تواند به راحتی گزینه مورد نظر را از روی تخت فعال کند. قیمت سیستم هوشمند سازی هتل  چگونه است ؟ 

آیا بسته هوشمند هتل قابل سفارشی سازی است؟

پکیج هوشمند فری تاز   هتل گلدوار به طور کامل قابل سفارشی سازی است. موارد زیر از جمله امکاناتی هستند که می توان به پکیج هتل هوشمند اضافه کرد:

امکان قرار دادن لوگوی هتل یا مرکز اقامتی روی پنل ها

امکان سفارشی سازی آیکون ها
امکان افزودن سایر قسمت های اتاق از جمله پرده های برقی، روشنایی اتاق، سیستم های گرمایش و سرمایش و .... به پنل شب
سفارشی سازی میز در رنگ دلخواه شما و مطابق با دکوراسیون داخلی هتل
قرار دادن شماره اتاق روی پانل بیرونی به صورت حکاکی یا نور پس زمینه رنگی

ویژگی های بسته هوشمند هتل

مصرف برق کم

منبع تغذیه داخلی پک هوشمند هتل به گونه ای طراحی شده است که طول عمر بالایی داشته و مصرف برق بسیار کمی دارد.

صفحه نمایش لمسی حساس با سرعت پاسخگویی بالا

صفحه نمایش تاپ لایف لمسی این پنل با استفاده از فناوری لمس خازنی (فناوری مورد استفاده در گوشی های موبایل با صفحه لمسی) طراحی شده است. حساسیت این صفحه نمایش روی یک لمس در قسمت پشتی سطحی به ضخامت 4 میلی متر تنظیم شده است تا به سبک ترین لمس انگشت (حتی دست کودکان) پاسخ دهد.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مینا کاری هنر درخشان و چشم نواز ترکیب عناصر خاک و آتش است که بر روی فلزات مختلف مانند مس، طلا و نقره و همچنین روی سرامیک انجام می شود. طرح ها و نقش های مینا معمولا روی لعاب سفید به رنگ های آبی یا سبز و گاهی زرد و قرمز ایجاد می شود.

برخی تاریخ هنر میناکاری را به مصر باستان نسبت می دهند و برخی دیگر معتقدند مینا در ایران متولد شده و سپس به سایر نقاط جهان راه یافته است. برخی معتقدند هنر میناکاری در ایران به دوران اشکانیان و ساسانیان برمی گردد. اما شواهدی از نوعی میناکاری در دوران هخامنشیان وجود دارد.قیمت گلدان میناکاری در اصفهان اینجا کلیک کنید.

هنر میناکاری

در هنر میناکاری پرنون ، عموماً طرح های مختلفی با قلم سفید روی ظروف مسی، نقره ای یا طلایی با زمینه آبی، سبز و گاه قرمز کشیده می شود. اما رنگ غالب در میناکاری آبی است که ما را به یاد وسعت نیلی آسمان می اندازد و به همین دلیل نام این هنر میناکاری بر آن گذاشته شده است. چنان که مینا در لغت به «آسمان آبی» تعبیر شده و گنبد مینا در ادبیات فارسی کنایه از «آسمان» تلقی می شود; مثلاً حافظ شیرازی در بیتی از غزل معروف می گوید:

گفتم این جام جهان بین به تو کی داد حکیم؟

گفت آن روز که این گنبد مینا می‌کرد

مرحوم دهخدا در لغت‌نامه‌اش، چنین تعبیری برای میناکاری ارائه داده است:

نقاشی و تزیین فلزاتی همانند طلا، نقره و مس، به‌وسیله رنگ‌های لعابدار مخصوصی که در حرارت بسیار زیاد، پخته و ثابت شود.

رنگ میناکاری 

«آرتور پوپ» (Arthur Pope)، مورخ و خاورشناس آمریکایی، در کتاب «بررسی هنر ایران» می‌گوید:

میناکاری هنر درخشان آتش و خاک است؛ با رنگ‌های پخته و درخشان که سابقه آن به ۱,۵۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد و ظهور آن روی فلز، در طول سده ششم تا چهارم پیش از میلاد و پس از سال ۵۰۰ پیش از میلاد مشاهده می‌شود.

هنر میناکاری در ایران بیش از جاهای دیگر مشهود بود و یکی از نمونه‌های قدیمی آن در عصر صفوی را ژان شاردن جهانگرد فرانسوی ذکر می‌کند که قطعه‌ای میناکاری اصفهانی است و نقش پرندگان و جانوران را بر روی رنگ‌های رنگی نشان می‌دهد. زمینه. و سپس در رنگ های آبی کمرنگ، سبز، زرد و قرمز...

مس پرکاربردترین فلز در میناکاری است. اما گفته می شود کیفیت میناکاری روی مس به خوبی طلا و نقره نیست. طلا و نقره تنها فلزاتی هستند که در ترکیب با مینا اکسید نمی شوند. بنابراین این دو فلز امکان اجرای طرح روی مینا را همراه با جزئیات و تشابه بیشتر می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

بهار ساز انرژی مدل GM 0680 شامل چیلر سلولزی و بخاری گازی کانالی جهت تامین سرمایش و گرمایش منازل مسکونی و تجاری می باشد. به صورت صنعتی از طریق کانال هوا استفاده می شود. این محصول بر اساس مشابه توسط شرکت آمریکایی MODINE طراحی و تولید شده است. قسمت گرمایشی این محصول بر اساس استاندارد بین المللی BS-EN621 و قسمت خنک کننده که از نوع تبخیری است بر اساس استانداردهای 4910 و 4911 طراحی و ساخته شده است. خریدبهارساز کلیک کنید.

ویژگی های فنر انرژی GM 068 0

  • دارای راندمان خنک کننده بیش از 83٪
  • دارای راندمان حرارتی بین 77 تا 83 درصد
  • تا 30 درصد خنک تر از یک کولر آبی معمولی
  • کاهش انتقال باکتری های مضر تنفسی
  • زندگی طولانی

برای شرکت

گروه تولیدی و صنعتی انرژی به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات گرمایشی و برودتی تبخیری صنعتی در ایران فعالیت می کند. کارخانه انرژی در 5 خرداد 1348 تأسیس شد و در سال 1350 برای تولید محصولات گرمایشی صنعتی شروع به کار کرد. طیف محصولات این شرکت تا سال 1368 شامل: بخاری کارگاهی، آبگرمکن و بخاری نفتی می باشد. از سال 1368 با انجام اقدامات اساسی از جمله تولید واحدهای گاز گرمایشی و ارتقای سطح فنی مجموعه برای ایجاد تغییراتی در خطوط تولید و ساختار، اولین گام های شرکت در جهت ورود به این صنعت به طور جدی برداشته شد.

در سال 1375 فاز سوم چرخه حیات انرژی با هدف تحول و ساختارشکنی کامل و کامل به منظور بهبود زیرساخت مابنفان کلیه سیستم های شرکت آغاز شد. این شرکت تا سال 1378 با فعالیت فشرده کارکنان خود موفق به تولید محصولات ارزشمندی در زمینه سرمایش تبخیری و گرمایش صنعتی شد.

محصولات شرکت انرژی

محصولات گرمایشی شرکت انرژی عبارتند از:

دستگاه ها بخاری گازی، کوره هوای گرم، بخاری برقی، بخاری نفتی و دیزلی و بخاری تابشی سرامیکی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

انواع کمپین های تبلیغاتی + 11 نوع کمپین تبلیغاتی در سال 2022! کمپین های تبلیغاتی بخشی ضروری از رشد هر کسب و کاری هستند و می توانند به شرکت شما کمک کنند یا محصولات بیشتری بفروشند و همچنین استفاده از نام تجاری شما را افزایش دهند، مشتریان جدید جذب کنند و در نتیجه فروش بیشتری را مشاهده کنند. کمپین های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و کمپینی که انتخاب می کنید باید مختص کسب و کار شما باشد.

در این مقاله درباره چیستی کمپین تبلیغاتی، 11 نوع کمپین مختلف که می توانید برای شرکت خود اجرا کنید و نمونه هایی از انواع کمپین های تبلیغاتی متمم موفق صحبت می کنیم. در دوره شروع دیجیتال مارکتینگ با کمک کمپین های تبلیغاتی مختلف می توانید درآمد محصول یا خدمات خود را به هوشمندترین شکل ممکن افزایش دهید.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

به طور خلاصه، کمپین تبلیغاتی، انواع فعالیت‌های تبلیغاتی است که با موضوع یکسان و پیرامون آن انجام می‌شود و به صورت هماهنگ انجام می‌شود. انواع مختلفی از کمپین های تبلیغاتی همیار آکادمی وجود دارد که می توانید با توجه به کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. اگر اطلاعات بیشتری در مورد کمپین تبلیغاتی می خواهید، می توانید در مقاله های مقدماتی این فصل به طور مفصل مطالعه کنید که کمپین تبلیغاتی چیست.

انواع کمپین های تبلیغاتی چیست؟

کمپین های تبلیغاتی انواع و بخش های مختلفی دارند، از کمپین های آگاهی از برند گرفته تا کمپین های بازاریابی تاثیرگذار. همه آنها شامل انواع کمپین های تبلیغاتی هستند که در صورت لزوم می توانید از آنها استفاده کنید. در زیر انواع کمپین های تبلیغاتی را معرفی می کنیم.

فکر کنم دیجی کالا معروف ترین برند ایران باشه که همه میشناسن! او می داند چه چیزی برای فروش دارد، می داند که یک فروشگاه اینترنتی است و ... پس یک برند و برندینگ بسیار موفق این گونه است! برای اطلاعات بیشتر در مورد برندسازی و برندسازی دیجیتال به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

اگر کمپین شما موفقیت آمیز باشد، دفعه بعد که شرکت های دیگر در تماس باشند، نه تنها شما را خواهند شناخت، بلکه می دانند که شرکت شما چه کار می کند، در چه صنعتی هستید و چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند. با ذکر مثالی این تاپیک را برای شما باز می کنم.

آیا می دانید سهم تبلیغات در بازار دیجیتال چقدر است؟ بسیاری از تبلیغاتی که این روزها می بینیم در این دسته از تبلیغات و در قالب دیجیتال مارکتینگ انجام می شود! با توجه به سهم تبلیغات در دنیای امروز، نگاهی به بهترین کمپین های تبلیغاتی در ایران ضرری ندارد.

کمپین آگاهی از برند

 یک کمپین آگاهی از برند تنها یک هدف دارد: انتشار کلمه در مورد اینکه شرکت شما چیست و چه می کند.

وظیفه هر نوع کمپین ایجاد شناخت برند است. در کمپین دیجیتال مارکتینگ و سایر کمپین ها نیز همین اتفاق می افتد. وقتی صحبت از یک کمپین آگاهی از برند می شود، باید به خاطر داشته باشید که این کمپین فراتر از شناخت برند شما است. این کمپین به مخاطب می گوید که با تمام جزئیات و محصولات با من آشنا شود! بدانید از کجا شروع کردم و هدف این برند چیست. بگذارید برای شما مثالی بزنم.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان باعث کاهش عمر مفید ساختمان و ایجاد خسارت می شود.
استفاده از ایزوگام دارای معایب زیادی از جمله هزینه بالا و ریسک در اجرا و نصب ایزوگام می باشد. به همین دلیل عایق رطوبتی با قیمت مناسب و عملکرد مناسب و با کیفیت جایگزین ایزوگام برای عایق کاری سطوح شده است.

ایزوگاما معمولا به ۲ نوع ایزوگامای تک لایه و ایزوگامای دو لایه تقسیم می شود، تفاوت این دو نوع چیست؟
این دو نوع ایزوگام فقط در روکش با هم تفاوت دارند و معمولا از ایزوگام های دو لایه برای عایق کاری سقف و ایزوگام های تک لایه برای عایق کاری دیوار ساختمان استفاده می شود. با توجه به معایب ایزوگاما از عایق نانو به جای ایزوگاما استفاده می شود. قیمت عایق جایگزین ایزوگام به لینک مربوطه مراجعه کنید.

معایب استفاده از ایزوگام

  1. عمر کم
  2. گرانتر از انواع دیگر عایق رطوبتی است
  3. عدم مقاومت در برابر نور خورشید
  4. خراب شدن عایق بعد از 6 ماه

عایق نانو به جای ایزوگاما

عایق نانو برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در ساختمان ها به جای ایزوگام تولید و استفاده می شود. نانومواد جایگزین ایزوگاما از مواد پلیمری تولید می شوند. مواد پلیمری سیوان لند به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارند در عایق رطوبتی استفاده می شوند. در واقع برای تمامی سطوحی که امکان نفوذ آب دارند می توان از مواد نانو استفاده کرد.

مزایای عایق نانو

  • مقاوم در برابر نور خورشید (UV)

  • غیر قابل اشتعال
  • قابل شستشو است
  • قطعات و مونتاژ آسان و سریع
  • قیمت پایین تر از ایزوگام
  • جلوگیری از شکستن یا ترک خوردن سطوح با تغییرات دما در طول زمان
  • زندگی طولانی

عایق رطوبتی نانو به جای ایزوگاما; بهترین جایگزین ایزوگام

همانطور که گفته شد ایزوگام پارسیکو سال هاست که برای عایق کاری ساختمان استفاده می شود. معمولا برای عایق کاری ساختمان از ۲ روش استفاده می شود، روش زهکشی یا استفاده از عایق رطوبتی.
روش زهکشی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به آب های زیرزمینی و زهکشی آب های سطحی سازه، عایق رطوبتی پوششی مقاوم در برابر رطوبت و رطوبت است که به صورت لایه ای با ضخامت های مختلف و به صورت مایع، پودر، رول و یا صفحه نمایش در بازار عرضه می شود و این نوع محصول بهترین جایگزین برای ایزوگام می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

آبنما 400 لیتری از پلی اتیلن ساخته شده و فقط به صورت افقی تولید می شود. این مخازن به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه طراحی و ساخته می شوند. مخزن آب 400 لیتری مناسب ترین نوع مخزن برای نگهداری و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی، مواد شیمیایی، داروها، سوخت ها و اسیدها می باشد. علاوه بر این مخزن آب 400 لیتری افقی دارای دهانه بزرگی برای پرکردن مایعات بوده و به صورت یکپارچه و بدون درز ساخته شده است که برای نظافت آسان مخزن بسیار مهم است. تانکر آب ۴۰۰ لیتری عمودی بلند ایستاده اینجا کلیک کنید.

مخزن پلی اتیلن 400 لیتری ضد جلبک و ضد باکتری بوده و برای نگهداری آب آشامیدنی در محیط های روشن و زیر نور مستقیم آفتاب مناسب می باشد. همانطور که از نام آن پیداست مخزن آب پلی اتیلن 400 لیتری از پلی اتیلن (گرید غذایی 3840) ساخته شده است. دلیل استفاده از این پلیمر مقاومت و انعطاف پذیری بالای آن نسبت به سایر پلیمرها می باشد. همچنین استفاده از فناوری نانو در ساخت این منبع از تغییر رنگ، بو و طعم آب موجود در آن جلوگیری می کند.

تفاوت مخزن 400 لیتری تک لایه و سه لایه

تفاوت اصلی مخزن سه لایه با مخزن تک لایه وجود لایه میانی سیاه رنگ (مستربچ) در آن است. در مخازن سه لایه از یک لایه سیاه رنگ استفاده می شود که از عبور نور خورشید به سطح داخلی جلوگیری می کند و رشد و تکثیر جلبک ها را غیرممکن می کند. وجود این فیلتر نوری باعث افزایش استحکام ساختاری مخزن و افزایش ضخامت آن نمی شود. مخازن پلی اتیلن سه لایه به دلیل وجود این لایه از مراحل و مصالح ساختمانی بیشتری استفاده می کنند و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به مخازن تک لایه دارند.

مخزن آب دات کام به دلیل امکان عبور نور از آن برای ذخیره آب مناسب نیست. به طور کلی می توان از مخزن تک لایه در مکانی تاریک و دور از نور خورشید برای نگهداری مایعاتی که به نور حساس نیستند استفاده کرد. به طور کلی لایه بیرونی مخازن تک لایه و سه لایه که رنگ و ضخامت آنها قابل تغییر است در برابر عوامل جوی و اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و این لایه معمولاً سفید رنگ می باشد. دلیل انتخاب رنگ سفید حفظ دمای آب در برابر نور خورشید و کاهش حرارت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت مخزن تک لایه و مخزن سه لایه این مقاله را بخوانید.

کاربرد مخزن آب افقی 400 لیتری

مخزن افقی برای حمل مایعات طراحی شده است. منبع افقی برای نصب بر روی سطوح صاف و صاف با سیستم نصب پین منحصر به فرد بدون نیاز به قاب نصب یا نوارهای نصب فولادی طراحی شده است و بسیار مقاوم در برابر ضربه است و به راحتی پر می شود.

مخزن آب افقی 400 لیتری برای ذخیره سازی آب آشامیدنی کاملا تایید شده است. علاوه بر این، مخزن افقی را می توان به عنوان مخزن اسپری یا سمپاش سمپاش های کشاورزی با طیف وسیعی از اتصالات با توجه به سمپاش شما استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب 1000 لیتری لیتری عمودی سه لایه برای ذخیره آب آشامیدنی در فضای باز پیشنهاد می شود، این آبنما از سه لایه پلاستیک ساخته شده است که از عبور نور خورشید از مخزن آب جلوگیری می کند و در نهایت محیط برای رشد مناسب است. جلبک به اندازه طول مدت آب، کیفیت و شفافیت آب آشامیدنی نمیر ریفت نیست. مواد پلی اتیلن و غیره garpar madyat tsemitelii gay effictil strand; بنابراین گروه سورکازی و همل میکیک کیمیکی نا

یک دریچه هوا در بالای دیواره مخزن تعبیه شده است تا هوا را خارج کرده و برای کشاورزی، مایعات اسیدی و بازی و ... خلاء ایجاد کند. در منبع آب عمودی طولانی 1000 لیتر. از مخازن پلی اتیلن Rodman Plast برای نگهداری مایعاتی مانند بنزین که با پلی اتیلن سازگار نیستند در تانکر خودداری کنید. این مخزن آب در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی دارد. با رعایت نکات ایمنی می توانید حداقل 10 تا 15 سال از مخزن آب استفاده کنید، همچنین امکان ساخت مخزن تک لایه عمودی به طول 1000 لیتر وجود دارد، همچنین می توانید این مخزن را به صورت چهار لایه و چهار لایه سفارش داده و تهیه کنید. 

مخزن 1000 لیتری افقی

به صورت تک لایه، سه لایه یا چند لایه تقویت شده قابل ساخت می باشد.

مخزن 1500 لیتری می تواند آب مورد نیاز 4 واحد مسکونی را تامین کند. مزیت اصلی مخازن پلی اتیلن افقی این است که وزن مخزن و مایع داخل آن را در مقایسه با مخازن دیگر روی سطح بزرگتری توزیع می کنند و این می تواند بهترین انتخاب برای نصب روی پشت بام باشد.

البرز مخزن پلی اتیلن بازار به صورت خام بوده و با توجه به نیاز مشتری نوع و سایز یراق آلات متناسب با نیاز مشتری بر روی آنها نصب می گردد.

لطفا در هنگام سفارش نوع اتصالات (برنجی، پلی اتیلن، کامپوزیت) و یا سایز آن را مشخص نمایید.

برای نصب این یراق آلات هزینه ای دریافت نمی شود و فقط مشتریان گران قیمت برای خرید یراق آلات هزینه می کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خرید مخزن 1000 لیتری افقی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

سیستم گرمایش گازی داکت فورنسی کاملا بی صدا بوده و با فن اتمسفری بدون نیاز به بخاری اتاق کار می کند. سیستم خنک کننده آن خنک کننده تبخیری بوده و با کولرهای خشک استفاده شده در آنها سازگاری ندارد. قیمت بهارساز کلیک کنید.

هزینه های نگهداری و تعمیرات

به دلیل سادگی سیستم و استفاده از مشعل جوی و عدم گردش آب و لوله کشی در سیستم گرمایش، هزینه های نگهداری دما پویا آن بسیار ارزانتر از سیستم خنک کننده و پکیج می باشد.

ایمنی

چون اکسیژن مصرف نمی کند، لوله گاز را رد نمی کند و سطح داغی در محیط ندارد و دارای سیستم ایمنی داخلی قوی است، نسبت به سیستم گرمایش پکیج و منزل قابل اعتمادتر است.

سرعت تغییر دما

نسبت به سیستم پکیج بسیار سریعتر به دمای مورد نظر می رسد و برای گرم شدن نیازی به تهویه طولانی مدت اتاق یا محیط ندارد.

استقلال در مصرف

یکی از مشکلات مجتمع های ساختمانی استفاده مشترک از وسایل گرمایشی و سرمایشی ونداد تجهیز است که باعث می شود افراد به خصوص در تقسیم هزینه فیمابین با مشکل مواجه شوند. در بهارساز به دلیل فردی شدن این مشکلات نسبت به چیلرها وجود ندارد.

هزینه مدیریت

به دلیل مصرف برق کمتر نسبت به چیلر و راندمان بالاتر نسبت به سیستم پکیج، هزینه های عملیاتی بسیار کمتر است.

فضای درون محیط

در مقایسه با سه سیستم، نیازی به فضایی در داخل محیط ندارد که به دلیل حفظ حریم خصوصی لازم در اطراف رادیاتور یا فن کویل یا بخاری خانه، در هزینه های قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اگرچه ممکن است هزینه هوشمندسازی هتل برای برخی بیش از حد باشد، اما باید بدانید که این سیستم ها در حال حاضر در کشورهایی مانند ترکیه، قطر، عربستان سعودی، گرجستان و برخی کشورهای دیگر و البته همه کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرند. هتل هوشمند را می توان آینده ای وصف ناپذیر دانست که به طور همزمان مصرف انرژی را بهینه می کند و کارایی هتل ها را افزایش می دهد. از طرفی دیگر نیازی به نیروی کار زیاد نخواهد بود و این امر طبیعتا منجر به سرمایه گذاری در قسمت های دیگر هتل می شود.

در حال حاضر خانه هوشمند کارن یکی از اصلی ترین و برجسته ترین پیمانکاران انواع پروژه های هتل هوشمند می باشد. این مجموعه تمامی خدمات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت و کیفیت کالا ارائه می دهد. ضمنا تمامی مزایا و امکانات با کمترین هزینه ممکن فعال می شود و سعی می کنیم در همان ابتدا فاکتور قیمت نهایی را در اختیار مشتری قرار دهیم.

استفاده از فناوری پیشرفته در صنعت هتلداری انقلابی در عملیات هتلداری و تجربه مهمانان ایجاد کرده است. همانطور که هتلداران نیازهای در حال تغییر بازار فعلی را درک می کنند، از فناوری برای ایجاد هتل های هوشمند استفاده می کنند که نیازهای بازار تشنه فناوری و دیجیتال سنگین را برآورده می کند. فن‌آوری هتل‌های هوشمند هتلداران را قادر می‌سازد تا فرآیندهای هتل را ساده‌سازی کنند، پایداری پیچیده را افزایش دهند و تجربه مشتری را با ارائه خدمات شخصی‌سازی شده به مشتریان بهبود بخشند.

هتل های هیوستون چگونه هستند؟

هتل‌های هوشمند معمولاً سیستم‌هایی هستند که استفاده از نیروی انسانی را به حداقل می‌رسانند و به مشتریان و کسانی که از هتل‌ها بازدید می‌کنند اجازه می‌دهند خدمات آنلاین و آفلاین دریافت کنند. به عبارت دیگر:

این هتل ها از تکنولوژی روز برای منافع متقابل هتلداران و مهمانان استفاده می کنند. هتل داران برای همگام شدن با روند فعلی هتل ها از فناوری هایی مانند کنترل های صوتی، خدمات چک-این هوشمند، فناوری هولوگرافیک و روبات های امنیتی برای بهبود تجربه مهمان و کسب درآمد استفاده می کنند. رشد چشمگیر هتل های هوشمند را می توان به تلاش صنعت مهمان نوازی برای پاسخگویی به نیازهای دیجیتال بالای مهمانان نسبت داد.

مزایای هتل های هوشمند

اگر به عنوان یک هتلدار قصد تحقق یک هتل هوشمند را داشته باشید، قطعا این سوال برای شما پیش خواهد آمد که در نهایت چه مزایا و مزایایی خواهید داشت؟

اگر قصد دارید از خدمات و خدمات راه اندازی هتل های هوشمند در ایران استفاده کنید، بهتر است به امکانات ارائه شده توسط این پلتفرم توجه ویژه ای داشته باشید زیرا به هر حال سرمایه گذاری بزرگی انجام خواهید داد. با بررسی تمامی این مقررات و مزایا، می توانید تصمیم بگیرید که آیا خدمات هتل هوشمند را اجرا کنید یا خیر. آنها تا حد زیادی به هزینه و قیمت بازسازی هتل بستگی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در مرحله بعد باید حجم مخزن آب مورد نیاز خود را مشخص کنید، طبق اعلام شرکت آبفای تهران برای هر ماژول 250 لیتر ذخیره آب قبل از پمپ نیاز داریم. به عنوان مثال یک ساختمان با 8 آپارتمان به مخزن 2000 لیتری نیاز دارد. تخمین حجم مخزن آب بسیار مهم است. در صورتی که حجم مورد نیاز مخزن تامین نشود و آب مصرفی بیشتر از حجم آب ذخیره شده باشد، امکان تخلیه آب از مخزن در ساعات پیک مصرف بسیار زیاد بوده و باعث سوختن پمپ آب می شود و آب را متوقف کنید

انتخاب و آماده سازی محل نصب مخزن

یکی از مراحل اصلی خرید مخزن تعیین محل نصب مخزن می باشد.محل نصب معمولا در داخل ساختمان و در مکان هایی که کمتر دیده می شود انتخاب می شود. مکان هایی مانند پارکینگ، زیر زمین، موتورخانه، پشت بام و غیره. بنابراین در هنگام انتخاب مخزن باید ابعاد محل نصب مخزن و فضای موجود در نظر گرفته شود برای این کار می توانید از فروشنده بخواهید که شما را راهنمایی کند و یا لیست سایز برای تعیین سایز صحیح برای شما ارسال کند.

نصب استاندارد ساختمان در پذیرایی است، البرز مخزن اما اگر فضایی در ساختمان ندارید، مکان را بررسی کنید: نزدیک پمپ آب و در حیاط، نزدیک پمپ پیلوت، روی پشت بام.

ابعاد جاده دسترسی به این مکان ها نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا موارد زیادی وجود دارد که مشتریان گزارش می دهند کالایی که خریداری کرده اند نمی تواند به محل نصب پیشنهادی آنها منتقل شود و خود فروشگاه باید تعویض یا نصب شود.

نکته دیگر در این زمینه این است که سطح محل نصب مخزن باید کاملا صاف و بدون برآمدگی و لبه باشد زیرا در صورت پر شدن کامل مخزن در اثر فشار وارده از آب باعث ایجاد سوراخ یا پارگی می شود. درون آن.

نحوه ارسال مخزن خریداری شده به محل مورد نظر مشتری

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات لازم را از فروشنده ای که مخزن خود را از آن خریداری می کنید در مورد نحوه حمل مخزن و هزینه های حمل و نقل دریافت می کنید. به طور کلی، در صورت خرید مستقیم از سازنده مخزن آب، سفارش شما بلافاصله ثبت و ارسال می شود. اگر زمان زیادی برای ارسال کالا به شما داده شده است، احتمالاً در حال خرید از یک واسطه هستید و تحویل کالای مورد نظرتان به زمان کافی نیاز دارد. همچنین به احتمال زیاد به شما فروش بیشتری خواهد داد. بنابراین، ما حتماً به شما توصیه می کنیم که مخزن را از سازنده یا نمایندگان فروش مطمئن خریداری کنید.پلاستیک مخزن 

هرگز یک مخزن پر (پر از آب یا مایعات دیگر) را حرکت ندهید. حتی اگر به لیفتراک یا جرثقیل دسترسی دارید، از جابجایی مخزن پر خودداری کنید.

مخازن برای استفاده در شرایط فشار اتمسفر طراحی شده اند، بنابراین درپوش پیچ مخزن را آب بندی نکنید تا در هنگام مکش پمپ (برای جلوگیری از فشار منفی داخل مخزن) احتمال ورود هوای جایگزین وجود داشته باشد.

در مورد نصب پمپ آب، اتصالات پمپ و مخزن را به گونه ای انتخاب کنید که ارتعاشات ناشی از کار پمپ به اتصال فیتینگ و مخزن آسیبی وارد نکند. و پمپ)

تانک ها باید در فواصل منظم بازدید شوند. به خصوص در ورودی یراق آلات که احتمال نشتی وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تحقیق بازار مشتریان امروزی قدرت زیادی دارند، آنها در مورد محصول یا خدمات شما تحقیق می کنند و بر اساس اطلاعات خود تصمیم به خرید می گیرند. به علاوه، آنها ترجیح می دهند نظرات مشتریان قبلی را بخوانند یا توسط دوستانشان به کسب و کار شما معرفی شوند تا اینکه با یک کارشناس فروش تماس بگیرند!

با این تفاسیر، آیا استراتژی بازاریابی شما با روش های تحقیق مشتری امروزی همسو است؟

برای ایجاد این استراتژی بازاریابی، باید درک خوبی از مسائل داشته باشید. مشتریان شما چه کسانی هستند؟ شرایط در بازار خاص شما چیست؟ عوامل موثر بر تصمیم خرید و رفتار مخاطبان هدف شما چیست؟

در این مقاله نقشه راه تحقیقات بازار، مخاطبان هدف، رقبا و موارد دیگر به شما ارائه می شود که می توانید از آنها برای انجام تحقیقات بازار به روشی بهتر استفاده کنید.

تحقیقات بازار فرآیند جمع آوری اطلاعات در مورد شخصیت های خریداران، مخاطبان هدف و مشتریان برای ارزیابی ارزش محصول یا خدمات شما برای آن افراد است.

تحقیقات بازار دفتر شما می تواند به سوالات مختلفی در مورد وضعیت بازار پاسخ دهد و ابزاری است که بازاریابان می توانند برای پیش بینی مشتریان به آن تکیه کنند. محققان نقاط مختلف بازار را مطالعه می کنند و این روند ممکن است چندین هفته یا چند ماه طول بکشد تا نتیجه درستی از بازار بگیرند.

مخاطبان هدف و مشتریان فعلی در حال انجام نظرسنجی کجا هستند؟

مخاطبان هدف شما اطلاعاتی در مورد کدام یک از رقبای شما جمع آوری می کنند و یکی از گزینه های خرید را در نظر می گیرند.

روند صنعت و نظرات خریداران شما چیست؟

چه کسی بازار شما را تشکیل می دهد و چالش های آنها چیست؟

چه عواملی بر میزان خرید و نرخ تبدیل در بین مخاطبان هدف شما تأثیر می گذارد؟

1- انجام مصاحبه تحقیقات بازار

مصاحبه ها امکان تماس چهره به چهره یا مجازی را فراهم می کند. به این ترتیب می توانید زبان بدن مصاحبه شونده را مشاهده کنید.

2- گروه های کانونی

گروه های تمرکز از افراد منتخبی تشکیل شده اند که می توانید محصول خود را با آنها تست کنید و از بازخوردها و سوالات آنها اطلاعات خوبی کسب کنید.

3- نحوه استفاده از محصول/خدمت

این نوع تحقیق به شما دانش خوبی در مورد چرایی و چگونگی استفاده از محصول یا خدمات خود توسط مخاطبان هدف می دهد. به این ترتیب می توانید قابلیت استفاده محصول یا خدمات خود را ارزیابی کنید.

مطالعات مشاهده ای

با استفاده از این روش تحقیقاتی، می توانید بر اساس میزان علاقه مخاطب به محصول و خدمات، موارد مثبت UX، موانع مخاطب و زمینه هایی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی کنید.

5- تایید هویت خریدار

به شما این امکان را می دهد که اطلاعاتی در مورد اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، چه چالش هایی دارند، از محصول یا خدمات شما چه انتظاراتی دارند، از کسب و کار و برند شما چه نیازی دارند و موارد دیگر کسب کنید.

قیمت گذاری

با تحقیق در مورد چندین محصول یا خدمات مشابه در بازار هدف خود، هزینه های مورد انتظار و آنچه مخاطبان هدف شما خواهند پرداخت، می توانید قیمت عادلانه تری برای محصول یا خدمات خود تعیین کنید. این اطلاعات همچنین به شما کمک می کند تا استراتژی قیمت گذاری بهتری داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تولید محتوا یکی از نیازهای اصلی بسیاری از کسب و کارها برای افزایش فروش است. این در حالی است که بسیاری از این مشاغل تجربه لازم برای کار را ندارند. تارگمیک خدمات تولید محتوای متنی را با کمک 23000 مترجم، ویراستار و نویسنده متخصص در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

امروزه تنها یک شکل از بازاریابی باقی مانده است و آن «بازاریابی محتوا» است. یکی از مهمترین، موثرترین و درخشان ترین انواع محتوا، محتوای متنی است. اگر یک کسب و کار بتواند محتوای متنی را درست و دقیق تولید کند و از قدرت این نوع محتوا به نفع خود استفاده کند، خیلی زود می تواند روی مخاطبان خود تأثیر بگذارد، فروش خود را افزایش دهد و به یک برند شناخته شده تبدیل شود و به شهرت برسد.

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار اهمیت و ارزش تولید محتوای متنی را به خوبی می دانند و به خوبی می دانند که این نوع محتوا مخاطب را متقاعد می کند و از ویژگی های گوگل و سایر موتورهای جستجو است. به همین دلیل است که کسب و کارها تمایل دارند محتوای متنی را با کمترین دقت و مناسب ترین بودجه تولید و منتشر کنند و به کمک این نوع محتوا از رقبای خود پیشی بگیرند.

در این میان ایجاد محتوای متنی برای وبلاگ ها جایگاه ویژه ای دارد و نقش مهمی در دیده شدن سایت مورد نظر دارد.

بازاریابی محتوا؛ تامین کننده نیاز بازار به تولید محتوای متنی سایت و سایر رسانه های دیجیتال
یک پلتفرم بازاریابی محتوا، فرآیندی (به نام مسیر تولید محتوا) برای سفارش و سازماندهی فرآیند تولید محتوا تعریف کرده است تا همه چیز طبق یک برنامه مشخص انجام شود و مشتریان بدانند که بازاریابی محتوا چگونه محتوای شخصی سازی شده خود را تولید می کند. او باعث می شود .

بازاریابی محتوا سعی کرده است از توانایی ها و توانایی های بهترین نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا برای تولید محتوای عالی، جذاب و ارزشمند استفاده کند. کیفیت، سرعت و قیمت مناسب سه عامل اصلی و اصلی بازاریابی محتوا در خدمت کسب و کار و مشتریان است.

تعیین هدف و برنامه ریزی برای رسیدن به آن

هنگامی که شما به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار، محتوای خود را به پلتفرم بازاریابی محتوا سفارش می دهید، باید هدف خود را کاملاً واضح بدانید و به این بازاریاب محتوا بگویید که قصد دارید چه پیامی را به مخاطب منتقل کنید. برخی از محتوای متنی پست های وبلاگ هستند و با لحن آموزشی نوشته شده اند، در حالی که برخی دیگر گزارش های تبلیغاتی هستند و در این موارد محتوا و موضوع تبلیغاتی باید پررنگ تر باشد.

گاهی اوقات می خواهید محتوایی ایجاد کنید که محصولات و خدمات سایت شما را توضیح دهد و توضیح دهد و در این موارد لحن متفاوت است. بنابراین اولین کار تعیین هدف است. هر چه هدف واضح تر و واضح تر باشد، برنامه ریزی آسان تر است و نویسندگان بازاریابی محتوای بهتر می توانند از قدرت کلمات به نفع شما استفاده کنند.

هنگامی که هدف خود را مشخص کردید و به سؤالات هوشمندانه پلتفرم بازاریابی محتوا پاسخ دادید، باید بسته محتوای خود را نیز اعلام کنید و به گروه بگویید که چه مقدار محتوا نیاز دارید. پس از تعیین هدف، بخش بسیار مهمی از مسیر تولید محتوای متنی را پشت سر گذاشته اید.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در این بخش تمامی منابع مربوط به خانواده را به صورت مختصر و ساده در اختیار شما قرار می دهیم مانند جمله ماهریه، حقوق ماهبل برای ایام ازدواج، نرخ نفقه فینفا، نفقه فردان، خانت فرند، دنجیل و جدید برای تمکین، نفقه اماا و غیره. ... مربع است، در ناظر دادک باید گفت که فیلوک در ناظر که میرب نیز می تواند در روست نصور مد روزیک ده در که مادر همین را بگوید. وکیل خانواده در اصفهان اینجا کلیک کنید.

آیا برای دفاع از پرونده باید از وکیل خانواده استفاده کرد؟

این نهاد قضایی برای رسیدگی به دعاوی حقوقی و حل و فصل اختلافات ایجاد شده و با توجه به انبوه پرونده ها، قوانین و تصمیمات روزانه هزاران پرونده در هر یک از محاکم قضایی و کیفری رسیدگی و اجرا می شود. قوانین رویه ای و رویه خاصی برای یک نهاد جدی وجود دارد

ما قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری را در این زمینه مدون کرده ایم، اما اکثر مردم در انتخاب راه تشکیل پرونده نمی دانند چگونه از این روش ها استفاده کنند، زیرا این یک امر تخصصی است، بنابراین در چنین مواردی باید در دادگاه حاضر شوید. دادگاه و قاضی که کارشناس است لازم است کسی که قانون را می شناسد و حقوق مقرر در قانون را می داند وارد موضوع شود.

مزایای استفاده از وکیل خانواده عدالت خواه در پرونده های خانوادگی؟

1- در صورت نیاز به وکیل خانواده برای پرونده های خانوادگی «عدالت خواهان» از بین وکلای متخصص در امور حقوقی و از بین وکلای متخصص در این زمینه وکیل انتخاب و به موکل معرفی می کنند که زمانی که به وکیل خانواده و طلاق نیاز داریم. نیازی نیست بپرسیم و جستجو کنیم که کدام وکیل مجرب در این زمینه است. در دفتر وکالت جویندگان عدالت، شما مستقیماً به یک وکیل متخصص در امور خانواده مراجعه می کنید.

استفاده از گروه وکلای عدالت خواهان این امتیاز را به شما می دهد که علاوه بر وکیل خانواده دادستان منتخب که مسئولیت شما را بر عهده دارد، پرونده شما نیز تحت نظارت و پیگیری مدیریت و سرپرست گروه باشد.
در صورت نیاز به چندین وکیل در پرونده بدون اتلاف وقت هر دو وکیل از بین وکلای موسسه به شما وکالت داده می شود و این امر با صرفه جویی در هزینه های وکالت و ... به نفع موکل خواهد بود.

وکیل خانواده نحوه محاسبه نفقه همسر

نفقه زن از نظر حقوقی، چیزهایی است که انسان برای زندگی به آن نیاز دارد، مانند خوراک، پوشاک، مسکن و اثاثیه منزل.

ماده 1102 قانون مدنی می گوید: به محض صحت عقد، رابطه زوجیت بین طرفین موجود برقرار می شود و حقوق و تکالیف زوجین نسبت به یکدیگر برقرار می شود و برای نفقه دو شرط زیر لازم است:

آیا قرائت فرمول محرمانگی شفاهی مورد قبول قانون است؟

در اصطلاح نکاح موقت ( صیغه ) عقدی است که برای مدت محدودی منعقد می شود. به آن نکاح منقطع، نکاح منقطع یا موتا نیز گفته می شود و در اصطلاح عامیانه به صیغه معروف است. زیرا این نوع ازدواج برای این است که مرد از زن بهره مند شود.
تنها تفاوت ازدواج موقت با ازدواج دائم در این است که زوج مجبور به پرداخت نفقه (تامین خوراک، پوشاک و مسکن) به زوجه نیست و پس از پایان مدت عقد نیازی به خواندن صیغه طلاق نیست. . خواندن صیغه حریم به صورت شفاهی مشکل شرعی و شرعی ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

از جمله اهداف هدایای سازمانی می توان به تشویق کارکنان به ارائه کار بهتر، افزایش انگیزه کارکنان، دستیابی به اهداف سازمانی از طریق افزایش تعامل با مشتریان، افزایش اعتماد و ارتباط با مشتریان و جذب و حفظ کارکنان خلاق و مجرب اشاره کرد.

به طور کلی می توان از هدایای سازمانی به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر برای ارتباط با کارکنان، مشتریان و همکاران خارج از سازمان استفاده کرد.با اهدای هدایای شرکتی، شرکت می تواند روابط خود را با این افراد تقویت کرده و به تقویت روابط اجتماعی و ارتباطات داخلی کمک کند. این به شرکت کمک می کند تا محیطی را برای بهبود بهره وری و افزایش سطح رضایت کارکنان و مشتریان خود ایجاد کند.از مزایای استفاده از هدایای سازمانی می توان به افزایش شناخت برند، ارتقای کسب و کار، ایجاد روابط بین مشتریان و سازمان، بهبود صورت مالی سازمان و همچنین افزایش اعتماد مشتریان به سازمان اشاره کرد.از این هدایا می توان به عنوان ابزار تبلیغاتی موثر در اخبار، رویدادها، نمایشگاه ها، همایش ها و گردهمایی های مختلف و همچنین به عنوان پاداش و مشوق برای کارکنان استفاده کرد.

هدایای شرکتی به عنوان یک راه حل موثر برای دستیابی به مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی شناخته می شود. با دادن هدایای سازمانی، مشتریان به خرید و استفاده از محصولات سازمان تشویق می شوند و در نتیجه فروش و سودآوری سازمان بهبود می یابد.هدایای شرکتی ابزار مهمی هستند که شرکت ها برای تقویت روابط با مشتریان، همکاران و پیمانکاران خود استفاده می کنند. این هدایا می تواند شامل اقلامی مانند لوازم التحریر، پوشاک شرکتی، محصولات تبلیغاتی یا هدایای دیجیتال باشد.

انواع هدایای سازمانی

هدایای سازمانی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: هدایای برندسازی و هدایای تقدیر.
هدایای مارک دار هدایایی هستند که شامل لوگو و علامت تجاری یک شرکت هستند و معمولا برای افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش استفاده می شوند.هدایای تقدیری هدایایی هستند که به نشانه قدردانی به مشتریان، همکاران و پیمانکاران داده می شود و هدف اصلی آنها تحکیم روابط است. استفاده از هدایای سازمانی می تواند به شرکت ها کمک کند تا روابط خود را با مشتریان بهبود بخشند و بازاریابی موثرتری داشته باشند. اهدای هدایای قدردانی به همکاران، مشتریان و پیمانکاران می تواند اعتماد و روابط مثبت با مردم را تقویت کند و به شرکت کمک کند تا در یک بازار رقابتی بهتر عمل کند.

ویژگی های هدایای سازمانی

اگرچه هدایای شرکتی مقداد آی تی می تواند موثر باشد، اما باید به دقت مورد توجه قرار گیرد و نباید خیلی بزرگ یا خیلی گران باشد. در خرید هدایای سازمانی باید به چند نکته مهم توجه کنید تا این هدایا بهترین تاثیر را در روابط سازمانی داشته باشد. در زیر به برخی از این نکات اشاره می شود:



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

یکی از انواع قدیمی مخازن آب، مخازن فلزی هستند که از فولاد، فولاد گالوانیزه، آهن ضد زنگ یا چدن سیاه ساخته می شوند. این مخازن تاریخچه ای طولانی دارند و طراحی آنها پیچیدگی خاصی دارد، به خصوص زمانی که حجم زیادی داشته باشند.

مخازن فلزی در برابر خوردگی مقاوم هستند و معمولاً برای ذخیره آب آشامیدنی و غیر آشامیدنی استفاده می شوند. این مخازن که به شکل استوانه ای تولید می شوند دارای انواع مختلفی از جمله عمودی، افقی، هوایی و زمینی می باشند.

مخزن فایبرگلاس

این نوع مخزن آب برای باغ  زیرزمینی است و برای دیواره های داخلی آن از فایبرگلاس یا مواد کامپوزیت استفاده می شود. تنوع این مخازن بسیار زیاد است و در صنایع زیادی از آنها استفاده می شود.

از آنجایی که در مخازن فایبرگلاس از مواد اولیه گران قیمت استفاده می شود، برای مخازن زیر 1000 لیتر گزینه مناسبی نیست. مخزن آب مرکب برای ذخیره آب صنعتی، آب دریا، آب آشامیدنی، مایعات خورنده و سوخت استفاده می شود.

امروزه منابع آب مرکب جایگاه ویژه ای در صنعت به خود اختصاص داده و در دسته مخازن پلیمری به شمار می روند. برای ذخیره آب آشامیدنی از مخازن آب مرکب استفاده می شود که به صورت پیش ساخته (مژولار) تولید می شود.

مخازن کامپوزیت مدولار بسته به محل نصب در حجم ها و ارتفاع های مختلف ساخته می شوند اما معمولاً 50 سانتی متر ارتفاع دارند.

مخزن پلی اتیلن

این نوع مخازن یکی از متداول ترین مخازن مورد استفاده در صنایع مختلف از صنایع شیمیایی گرفته تا ساختمان و کشاورزی می باشد. اما مهمترین کاربرد آن ذخیره آب آشامیدنی در ساختمانها است.

مخزن پلی اتیلن سه لایه بوده و خاصیت آنتی باکتریال دارد. این مخازن آچاره  از مواد اولیه با کیفیت بالا و طی فرآیندی به نام قالب گیری چرخشی تولید می شوند. مخازن پلاستیکی به دلیل خاصیت ضد میکروبی کاملاً بهداشتی بوده و از آب داخل محافظت می کنند.

قابلیت های این تانک ها بیشتر از سایر تانک های داخلی است. مخازن پلی اتیلن این قابلیت را دارند که در حجم های بسیار زیاد طراحی و ساخته شوند. یکی دیگر از کاربردهای این مخازن جمع آوری آب باران است.

از دیگر ویژگی هایی که باعث استفاده بیشتر از مخازن پلی اتیلن شده است می توان به مواردی مانند مقاومت در برابر ضربه و اشعه ماوراء بنفش، وزن سبک و کارکرد آسان، قیمت مناسب و نصب آسان اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

یکی از انواع قدیمی مخازن آب، مخازن فلزی هستند که از فولاد، فولاد گالوانیزه، آهن ضد زنگ یا چدن سیاه ساخته می شوند. این مخازن تاریخچه ای طولانی دارند و طراحی آنها پیچیدگی خاصی دارد، به خصوص زمانی که حجم زیادی داشته باشند.

مخازن فلزی در برابر خوردگی مقاوم هستند و معمولاً برای ذخیره آب آشامیدنی و غیر آشامیدنی استفاده می شوند. این مخازن که به شکل استوانه ای تولید می شوند دارای انواع مختلفی از جمله عمودی، افقی، هوایی و زمینی می باشند.

مخزن فایبرگلاس

این نوع مخزن آب برای باغ  زیرزمینی است و برای دیواره های داخلی آن از فایبرگلاس یا مواد کامپوزیت استفاده می شود. تنوع این مخازن بسیار زیاد است و در صنایع زیادی از آنها استفاده می شود.

از آنجایی که در مخازن فایبرگلاس از مواد اولیه گران قیمت استفاده می شود، برای مخازن زیر 1000 لیتر گزینه مناسبی نیست. مخزن آب مرکب برای ذخیره آب صنعتی، آب دریا، آب آشامیدنی، مایعات خورنده و سوخت استفاده می شود.

امروزه منابع آب مرکب جایگاه ویژه ای در صنعت به خود اختصاص داده و در دسته مخازن پلیمری به شمار می روند. برای ذخیره آب آشامیدنی از مخازن آب مرکب استفاده می شود که به صورت پیش ساخته (مژولار) تولید می شود.

مخازن کامپوزیت مدولار بسته به محل نصب در حجم ها و ارتفاع های مختلف ساخته می شوند اما معمولاً 50 سانتی متر ارتفاع دارند.

مخزن پلی اتیلن

این نوع مخازن یکی از متداول ترین مخازن مورد استفاده در صنایع مختلف از صنایع شیمیایی گرفته تا ساختمان و کشاورزی می باشد. اما مهمترین کاربرد آن ذخیره آب آشامیدنی در ساختمانها است.

مخزن پلی اتیلن سه لایه بوده و خاصیت آنتی باکتریال دارد. این مخازن آچاره  از مواد اولیه با کیفیت بالا و طی فرآیندی به نام قالب گیری چرخشی تولید می شوند. مخازن پلاستیکی به دلیل خاصیت ضد میکروبی کاملاً بهداشتی بوده و از آب داخل محافظت می کنند.

قابلیت های این تانک ها بیشتر از سایر تانک های داخلی است. مخازن پلی اتیلن این قابلیت را دارند که در حجم های بسیار زیاد طراحی و ساخته شوند. یکی دیگر از کاربردهای این مخازن جمع آوری آب باران است.

از دیگر ویژگی هایی که باعث استفاده بیشتر از مخازن پلی اتیلن شده است می توان به مواردی مانند مقاومت در برابر ضربه و اشعه ماوراء بنفش، وزن سبک و کارکرد آسان، قیمت مناسب و نصب آسان اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

منبع آب ظرفی است که برای ذخیره آب استفاده می شود. با توجه به نوع آب ذخیره شده در مخازن می توان آن را به دو نوع مخزن آب آشامیدنی و مخازن آب غیر شرب طبقه بندی کرد.

مخزن آب چیست؟

مخزن آب البرز مخزن وسیله ای برای نگهداری و ذخیره مایعاتی مانند آب نمک، آب ساده یا محلول کلر است. این دستگاه در بسیاری از صنایع مانند آبرسانی و فاضلاب کاربرد دارد.

آب انبار یکی از معماری های سنتی ایرانی است که نشان از اهمیت آب و ذخیره آن در ایران باستان دارد. این سازه یک مخزن آب زیرزمینی است که برای ذخیره آب آشامیدنی در فصل تابستان استفاده می شد.قرار گرفتن این مخزن در عمق کمتر از سطح زمین باعث خنک شدن آن شده است. علاوه بر مخازن، مخازن دیگری مانند دریاچه ها از دیرباز مورد استفاده انسان ها بوده است. حوضچه ها مخازن روبازی بودند که در فواصل معین توسط کانال های آبیاری شهری پر می شدند.

برخلاف آب مخزن، آب دریاچه برای مصارفی مانند توالت و شستشو استفاده می شود. اما امروزه از مخازن مختلفی برای ذخیره آب استفاده می شود که هر کدام برای ذخیره سازی نوع خاصی از آب استفاده می شود.مخازن آب در اصل از سنگ، چوب یا گل ساخته می شدند. اما امروزه برای ساخت مخازن آب از مواد اولیه مختلفی از جمله مخازن فلزی، پلیمری و بتنی استفاده می شود. این مخازن برای ذخیره آب استفاده می شوند و به دو صورت پیش ساخته و در محل تولید می شوند.

کاربردهای مخزن آب

از زمان های قدیم تا به امروز، مردم آب را در مکان های مناسب ذخیره می کردند تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند. استفاده از مخزن می تواند راه خوبی برای ذخیره آب باشد.مخزن آب برای باغ می تواند از هدر رفتن آب جلوگیری کند و آب را برای روزهای مورد نیاز ذخیره کند. ضمن اینکه با گرم شدن هوا در فصول گرم، مصرف آب افزایش یافته و احتمال قطع آن وجود دارد.مخازن آب در ابتدا برای ذخیره آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گرفتند، اما امروزه مخازن آب کاربردهای مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ذخیره آب برای باغ

آبرسانی به ساختمانهای مسکونی
برای تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود
تولید سپتیک تانک
ذخیره سازی مواد شیمیایی مانند اسیدها
اطفاء حریق از آتش نشانی
آبیاری محصولات کشاورزی



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خانه هوشمند یکی از فناوری های نوظهور عصر جدید است که با احساس نیاز افراد بیشتر به داشتن رفاه و آسایش در زندگی متولد شده است. با وجود ساخت و ساز هوشمند در زندگی ما، وقتی از خانه بیرون می روم، دیگر نگران این نیستم که فراموش کنم درها را ببندم، سیستم روشنایی را خاموش کنم و وسایل برقی خانه را روشن کنم. چگونه خانه خود را هوشمند کنیم ؟  اینجا کلیک کنید.

معرفی خانه هوشمند:

در خانه هوشمند مجموعه ای از عملیات ها به طور مداوم در کنار یکدیگر قرار می گیرند که لذت و آرامش را برای ساکنان خانه فراهم می کند.

به عبارت دقیق تر، خانه هوشمند خانه ای است که در آن تمامی دستگاه ها و دستگاه های موجود در آن از راه دور از طریق اینترنت اشیا و از طریق تلفن همراه یا دستگاه های شبکه کنترل می شوند و نیازی به انجام کنترل های دستی زیاد نیست. این کار نیست

همچنین با هوشمندسازی ساختمان برای انجام مجموعه ای از وظایف به صورت همزمان، با دادن سناریو به سیستم های خانگی، می توان دستورات لازم را برای وقوع این رویداد برنامه ریزی کرد.

مثلاً وقتی مهمان با استفاده از سناریوی مهمان وارد می شود، چراغ راهرو روشن می شود، نور سالن و نور سالن و خانه برای مهمانی مناسب است و شاید موسیقی ملایمی پخش شود.

به طور کلی، خانه های هوشمند دو نوع هستند:

خانه هوشمند بی سیم

با هوشمند سازی ساختمان به صورت بی سیم، دستگاه ها نیازی به سیم کشی ندارند، بلکه تجهیزات از طریق امواج رادیویی با یکدیگر تعامل دارند.

خانه با سیم

خانه هوشمند سیمی به خانه ای گفته می شود که بستر ارتباطی تجهیزات مورد استفاده در آن سیم کشی شده باشد. در این نوع سیستم ها از یک برد مرکزی استفاده می شود که به عنوان مغز سیستم خانه هوشمند عمل می کند و تمامی ماژول ها و اطلاعات ورودی و خروجی دستگاه ها در این برد قرار دارند.

تجهیزات ساختمانی هوشمند

همه ما علاقه مندیم بدانیم خانه هوشمند چه تفاوت هایی با خانه های غیر هوشمند دارد؟ در واقع هوشمندسازی زوریل ساختمان چه امکانات و ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان به نکات زیر اشاره کرد.

انواع سنسور

روشنایی هوشمند
سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند
سیستم امنیتی هوشمند
پرده هوشمند
سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخازن انبساط به عنوان منبع آب برای تعادل آب در گردش اتاق گرمایش استفاده می شود و همچنین به عنوان منبع انبساط موتورخانه، منبع انبساط گرمایش خانه یا منبع انبساط باز شناخته می شود.

فروشگاه در حال حاضر مخازن انبساط را در حجم های 80، 100، 150، 220 و 350 لیتری تولید می کند که به صورت فوم تک لایه و دولایه موجود می باشد. مخازن انبساط پلی اتیلن نیازی به عایق پیچی ندارند و کاملا ضد خوردگی هستند. دارای 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. مخزن انبساط دو لایه فوم دار پلی اتیلن اینجا کلیک کنید.

لطفا به این نکته توجه کنید:

مخزن انبساط در بین مشتریان و شرکای تاسیسات با عبارات مختلفی مانند مخزن انبساط باز، بیلدینگ پلاس  مخزن انبساط پلی اتیلن یا مخزن انبساط پلاستیکی شناخته می شود. لطفا در هنگام خرید توجه داشته باشید که آن را با منبع انبساط بسته (منبع فشار) اشتباه نگیرید. منبع انبساط الو پاپینگ یک پکیج فلزی است و معمولا برای کاهش روشن و خاموش شدن پمپ آب استفاده می شود و مخزن آب پشت پمپ در نظر گرفته می شود.

مخازن انبساط فوم دولایه نسبت به مخازن انبساط تک لایه تلفات دمایی کمتری دارند و اگر روی سقف نصب شوند پیشنهاد بهتری هستند.

پلاستونیک تولید کننده پیشرو در صنعت قالب گیری چرخشی در ایران است. محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات از قبیل اسباب بازی، محصولات صنعتی و کشاورزی و ذخیره آب و تصفیه فاضلاب می باشد.

پلاستونیک در سال 1385 در شهرک صنعتی شماره یک ساری (استان مازندران) تاسیس شد. و در حال حاضر با تولید سالانه حدود 1300 تن محصولات پلی اتیلن نقش مهمی در تامین نیاز بازار داخلی و کشورهای همسایه دارد.

ویژگی های مخازن پلاستون

مخازن پلاستیکی از پلی اتیلن ساخته شده اند.
مورد تایید وزارت بهداشت
خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر
نشان استاندارد ملی و سیب سلامت با کد معتبر
طرح های مخزن متنوع و مناسب برای هر فضا و نیاز کاربر

معرفی تانک انبساط - مخزن انبساط چیست؟

در سیستم های حرارت مرکزی، دمای آب در گردش لوله ها در اثر گرمایش بالا رفته و در نتیجه حجم آب در گردش افزایش می یابد. این افزایش حجم می تواند به لوله ها و اتصالات سیستم گرمایشی فشار وارد کند و باعث ترکیدگی و انفجار قطعاتی مانند دیگ بخاری سیستم گرمایشی ساختمان شود.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن فولادی یکی از مخازن فلزی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی است که از ورق فولادی ساخته شده است. قیمت آن بر اساس کالای مورد استفاده و لوازم جانبی مانند همزن برقی (موتور برقی)، مبدل حرارتی و ... تعیین می شود. مقایسه مزایا و معایب مخزن پلی اتیلن و مخزن استیل اینجا کلیک کنید.از مخازن استیل برای نگهداری مایعات استفاده می شود و بسته به تجهیزات و نوع فولاد و کیفیت جوش هایی که در ساخت آن استفاده می شود قیمت ها در ظرفیت های مشابه متفاوت است.

مخزن فولادی چیست؟

مخزن استیل یکی از انواع مخازن فلزی است که با استفاده از ورق استنلس استیل در گریدهای مختلف در اشکال مکعبی و استوانه ای (عمودی یا افقی) مانند تک جداره، دو جداره و سه جداره (فرایند مخزن) ساخته می شود. این مخازن از مواد بسیار بادوام ساخته شده و کاربرد اصلی مخازن فولادی در صنایع لبنی و شیر و حمل و نقل مواد شیمیایی می باشد.

نمای بیرونی مخزن فولادی

مخازن فولادی معمولاً به صورت استوانه ای ایستاده ساخته می شوند که بیشترین تیراژ محصول را شامل می شود.مخزن آب دات کام اما شکل هندسی این مخازن را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

سیلندر مکعبی و ریز مخروطی است

گروه صنعتی ناب بیوت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی مخازن فولادی کشور، علاوه بر اشکال هندسی فوق، قادر است این محصول را با هر گونه جزئیات و نقشه های درخواستی کارفرمایان محترم با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

انواع مخازن فولادی

این مخازن به دلیل کاربردهای متعدد دارای دسته بندی های مختلفی خواهند بود. در این متن سعی داریم جامع ترین طبقه بندی ممکن را در اختیار شما خواننده گرامی قرار دهیم. در طبقه بندی مخازن فولادی البرز مخزن می توان آنها را بر اساس تعداد دیواره و نوع ورق مورد استفاده طبقه بندی کرد.

تک جداره 304 ورق تک جداره 316

اساساً شرکت ناب مخازن فولادی را به شکل استوانه ای تولید می کند. در صورت تمایل خریدار امکان ساخت آن به هر شکل هندسی وجود دارد. اما طبیعتا هزینه های تولید در مخازن استوانه ای در مقایسه با انواع دیگر پایین است. همچنین مخزن افقی یا عمودی بر اساس نیاز مشتری می باشد. در برخی از کاربردها، یک موتور الکتریکی یا همزن مورد نیاز است.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

از قرن 17 تا اواسط قرن 19، انگلستان (بریتانیا) هزینه جنگ با کشورهای آسیب پذیر و منابع مالی غنی را پرداخت کرد. هدف انگلستان از جنگ ها تسلط بر مانیل، مادن و بهره برداری از زنان و زنان بود. اما با گذشت زمان، تفکر انگلستان به این نتیجه رسید که در حالی که این روند در آینده ای نه چندان دور ادامه داشت، تمام دنیا از این کودک احساس انزجار کردند و فرزندانش عمیق تر و عمیق تر شدند.

علاوه بر این، برای افزایش هزینه جنگ، این کشور قادر به ادامه این روند نیست. ایده تبلیغاتی ابتدا تحت عنوان برده داری مدرن توسط اتاق فکر مطرح شد و مورد توجه و استقبال پادشاه بریتانیا قرار گرفت.

محتوای کلی این ایده استفاده از تبلیغات برای فروش محصولات کشور با قیمت های مختلف به تمام دنیا بود. تبلیغات محیطی اینجا کلیک کنید. 

در هسته این فروش، اهداف زیر محقق خواهد شد:

دیگر نیازی به جنگ و خونریزی نیست
هزینه های بیش از حد جنگ و نگهداری مستعمرات را حذف کنید
تغییر تدریجی بیزاری جهان از کشور اشغالگر

جوامع مسلط در سراسر کره زمین

تبدیل نفرت از بردگان به افتخار تولید
به عنوان مثال، امروزه جوانان و ثروتمندان کشورهای جهان محصولاتی مانند بنتون، آدیداس، اپل و غیره را خریداری می کنند. بیش از ارزش واقعی محصول و با افتخار آن را به دیگران نشان دهید. اینها برده شرکت های بزرگ دنیا هستند.

شروع تبلیغ

اشکال قدیمی تبلیغات در جوامع به تدریج از دهان به دهان، کاشی‌های سفالی، نقاشی‌های دیواری و بروشور به شکل امروزی ارتقا یافته است.

تکامل تبلیغات چاپی، اثر گوتنبرگ

دگرگونی بزرگ تبلیغات در سال 1452 میلادی رخ داد. با شروع صنعت چاپ توسط یوهانس گوتنبرگ و توانایی چاپ تعداد زیادی آگهی به صورت همزمان. اولین آگهی در سال 1478 توسط ویلیام کاکستون معرفی شد و صنعت روزنامه در اواسط قرن هفدهم ظهور کرد.

آغاز تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

پس از تبلیغات چاپی، استفاده از رادیو رونق گرفت و ایستگاه های رادیویی در ایالات متحده تأسیس شد. علاوه بر این، صاحبان مشاغل درخواست های زیادی برای تبلیغات رادیویی داشتند. اما با پایان جنگ جهانی دوم و ظهور تلویزیون، اهمیت رادیو کاهش یافت و این نقطه عطفی در صنعت تبلیغات بود.

جنگ جهانی دوم و ظهور تلویزیون، اهمیت رادیو کاهش یافت و این نقطه عطفی در صنعت تبلیغات بود.

تبلیغات در فضای مجازی، روشی دائمی یا موقت؟

متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات فضای مجازی مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. تبلیغات در چنین فضاهایی برای کالاهای تزئینی ممکن است در ابتدا سود بالایی داشته باشد، اما با بررسی تخصصی تر به اطلاع می رساند که با توجه به تکرار و فراوانی تبلیغات اینترنتی، آستانه توجه انسان به تبلیغات پخش شده در فضای مجازی بیشتر از این نخواهد بود. چند ثانیه.

و با دیدن تبلیغ دیگر، مطالب قبل از آن به طور کامل از ذهن مخاطب پاک می شود و دائمی نیست. در تمرین اند بری آندون در زندگی روزمره بر پایه فیزیک مجازی استوار است در ثالمه باید به محتوای موضوع روحیه خاصی داد.

مخاطبان بستر مجازی توجه چندانی به موضوعات دیگر ندارند و همچنین با توجه به پیشرفت سریع این رسانه و نبود بستر فرهنگی مناسب برای آن، فضای رقابتی برای برندها و تبلیغات مثبت به منفی ایجاد شده است. . تبلیغات در کسری از ثانیه ساخته می شوند که می تواند ارزش برند و تولو را افزایش دهد.

اتاق فکر مرکز آموزشی و پژوهشی است که در آن پژوهش های کاربردی انجام می شود. همچنین ایجاد و تدوین ایده های جدید و سپس تبدیل پیشنهادات خام به سیاست ها و برنامه های دقیق و عملی و در نهایت ارائه آنها به تصمیم گیرنده اصلی بر عهده اتاق فکر است. اتاق های فکر اولین بار به طور رسمی در ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم تاسیس شد. امروزه وجود اتاق فکر برای هر سازمانی ضروری است و نبود آن یک آسیب جدی مدیریتی است.آرادبرندینگ

فرآیند مدیریت تبلیغات در واقع به تعیین طرح کلی کمپین رسانه ای و تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات قبل از عرضه محصول کمک می کند. مدیریت تبلیغات در واقع نوع محتوای ارائه شده برای کمپین های تبلیغاتی مختلف از جمله رادیو، چاپ، تلویزیون و بالاتر از همه تبلیغات محیطی را به عنوان یک رسانه بهتر تعیین می کند. این محتوا می تواند به صورت آگهی های بسته، آگهی های سریال و ... باشد.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

از قرن 17 تا اواسط قرن 19، انگلستان (بریتانیا) هزینه جنگ با کشورهای آسیب پذیر و منابع مالی غنی را پرداخت کرد. هدف انگلستان از جنگ ها تسلط بر مانیل، مادن و بهره برداری از زنان و زنان بود. اما با گذشت زمان، تفکر انگلستان به این نتیجه رسید که در حالی که این روند در آینده ای نه چندان دور ادامه داشت، تمام دنیا از این کودک احساس انزجار کردند و فرزندانش عمیق تر و عمیق تر شدند.

علاوه بر این، برای افزایش هزینه جنگ، این کشور قادر به ادامه این روند نیست. ایده تبلیغاتی ابتدا تحت عنوان برده داری مدرن توسط اتاق فکر مطرح شد و مورد توجه و استقبال پادشاه بریتانیا قرار گرفت.

محتوای کلی این ایده استفاده از تبلیغات برای فروش محصولات کشور با قیمت های مختلف به تمام دنیا بود. تبلیغات محیطی اینجا کلیک کنید. 

در هسته این فروش، اهداف زیر محقق خواهد شد:

دیگر نیازی به جنگ و خونریزی نیست
هزینه های بیش از حد جنگ و نگهداری مستعمرات را حذف کنید
تغییر تدریجی بیزاری جهان از کشور اشغالگر

جوامع مسلط در سراسر کره زمین

تبدیل نفرت از بردگان به افتخار تولید
به عنوان مثال، امروزه جوانان و ثروتمندان کشورهای جهان محصولاتی مانند بنتون، آدیداس، اپل و غیره را خریداری می کنند. بیش از ارزش واقعی محصول و با افتخار آن را به دیگران نشان دهید. اینها برده شرکت های بزرگ دنیا هستند.

شروع تبلیغ

اشکال قدیمی تبلیغات در جوامع به تدریج از دهان به دهان، کاشی‌های سفالی، نقاشی‌های دیواری و بروشور به شکل امروزی ارتقا یافته است.

تکامل تبلیغات چاپی، اثر گوتنبرگ

دگرگونی بزرگ تبلیغات در سال 1452 میلادی رخ داد. با شروع صنعت چاپ توسط یوهانس گوتنبرگ و توانایی چاپ تعداد زیادی آگهی به صورت همزمان. اولین آگهی در سال 1478 توسط ویلیام کاکستون معرفی شد و صنعت روزنامه در اواسط قرن هفدهم ظهور کرد.

آغاز تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

پس از تبلیغات چاپی، استفاده از رادیو رونق گرفت و ایستگاه های رادیویی در ایالات متحده تأسیس شد. علاوه بر این، صاحبان مشاغل درخواست های زیادی برای تبلیغات رادیویی داشتند. اما با پایان جنگ جهانی دوم و ظهور تلویزیون، اهمیت رادیو کاهش یافت و این نقطه عطفی در صنعت تبلیغات بود.

جنگ جهانی دوم و ظهور تلویزیون، اهمیت رادیو کاهش یافت و این نقطه عطفی در صنعت تبلیغات بود.

تبلیغات در فضای مجازی، روشی دائمی یا موقت؟

متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات فضای مجازی مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. تبلیغات در چنین فضاهایی برای کالاهای تزئینی ممکن است در ابتدا سود بالایی داشته باشد، اما با بررسی تخصصی تر به اطلاع می رساند که با توجه به تکرار و فراوانی تبلیغات اینترنتی، آستانه توجه انسان به تبلیغات پخش شده در فضای مجازی بیشتر از این نخواهد بود. چند ثانیه.

و با دیدن تبلیغ دیگر، مطالب قبل از آن به طور کامل از ذهن مخاطب پاک می شود و دائمی نیست. در تمرین اند بری آندون در زندگی روزمره بر پایه فیزیک مجازی استوار است در ثالمه باید به محتوای موضوع روحیه خاصی داد.

مخاطبان بستر مجازی توجه چندانی به موضوعات دیگر ندارند و همچنین با توجه به پیشرفت سریع این رسانه و نبود بستر فرهنگی مناسب برای آن، فضای رقابتی برای برندها و تبلیغات مثبت به منفی ایجاد شده است. . تبلیغات در کسری از ثانیه ساخته می شوند که می تواند ارزش برند و تولو را افزایش دهد.

اتاق فکر مرکز آموزشی و پژوهشی است که در آن پژوهش های کاربردی انجام می شود. همچنین ایجاد و تدوین ایده های جدید و سپس تبدیل پیشنهادات خام به سیاست ها و برنامه های دقیق و عملی و در نهایت ارائه آنها به تصمیم گیرنده اصلی بر عهده اتاق فکر است. اتاق های فکر اولین بار به طور رسمی در ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم تاسیس شد. امروزه وجود اتاق فکر برای هر سازمانی ضروری است و نبود آن یک آسیب جدی مدیریتی است.آرادبرندینگ

فرآیند مدیریت تبلیغات در واقع به تعیین طرح کلی کمپین رسانه ای و تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات قبل از عرضه محصول کمک می کند. مدیریت تبلیغات در واقع نوع محتوای ارائه شده برای کمپین های تبلیغاتی مختلف از جمله رادیو، چاپ، تلویزیون و بالاتر از همه تبلیغات محیطی را به عنوان یک رسانه بهتر تعیین می کند. این محتوا می تواند به صورت آگهی های بسته، آگهی های سریال و ... باشد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کاردستی نوعی کار است که در آن اشیاء تزیینی و کاربردی فقط با استفاده از دست یا ابزار ساده ساخته می شود. معمولاً این کلمه به روش های سنتی ساخت کالاها و وسایل مختلف اشاره دارد. تسلط برای هر یک از این موارد مهمترین معیار است. چنین چیزهایی اغلب از نظر فرهنگی یا مذهبی غیرعادی هستند. اقلامی که به صورت انبوه تولید می شوند یا با ماشین های مختلف ساخته می شوند، صنایع دستی نیستند.

هر شغل یا صنعتی را نمی توان به راحتی در زمره مشاغل دسته بندی کرد. برای اینکه یک محصول صنعت تلقی شود باید دارای ویژگی های خاصی از جمله نقش فرهنگی و هویت یک ملت (دارای بار فرهنگی)، عدم سرمایه گذاری کلان نسبت به سایر حوزه های صنعتی، توانایی ایجاد و توسعه باشد. در مناطق مختلف (شهر، روستا و جوامع عشایری) استقرار آسان مراکز تولیدی، با ارزش افزوده بالا نسبت به سایر صنایع، خودکفا و با تکیه بر مواد اولیه بومی، حامی رشد و توسعه اقتصادی و دارا بودن زمینه های مناسب برای صادرات می باشد.

آنچه مقوله صنایع دستی را از صنایع دستی متمایز می کند، هدف از ساخت آنهاست. صنایع دستی وسایلی هستند که برای استفاده و فرسودگی، پوسیدگی و غیره در نظر گرفته شده اند. استفاده از آنها بیشتر از یک دکوراسیون ساده است. صنایع دستی اغلب به عنوان آثار فرهنگی و سنتی در نظر گرفته می شوند زیرا بخشی از الزامات زندگی روزمره هستند. در حالی که هنر و صنایع دستی بیشتر یک فعالیت تفریحی و نمایش کامل یک تکنیک خلاقانه است. از نظر عملی، انواع مختلف صنایع دستی به دلیل شباهت در کاربرد، همپوشانی زیادی دارند. صنایع دستی ارزان قیمت اینجا کلیک کنید.

صنایع دستی در ایران

پتو بافی در سیستان و بلوچستان ایران
بر اساس گزارش سازمان صنایع دستی ایران، 370 حوزه صنایع دستی وجود دارد که در 24 دسته طبقه بندی می شوند. از جمله بهترین صنایع دستی کشور که در سطح بین المللی مورد توجه قرار گرفته است می توان به فرش دستباف اشاره کرد که نشان دهنده پایگاه فرهنگی و هنری ایران در جهان است.صنایع دستی پرنون کلیک کنید.

10 ژوئن روز جهانی صنایع دستی است.

600 صنایع دستی در یونسکو ثبت شده است.

450 رشته صنایع دستی متعلق به ایران است که 287 رشته آن متعلق به شهر اصفهان است.

ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده صنایع دستی در جهان است. 

در ایران سازمان میراث فرهنگی مسئولیت این اداره را بر عهده دارد.

صنایع دستی معروف ایرانی:

جنبش هنر و صنایع دستی در غرب
جنبش هنرها و صنایع دستی در اواخر قرن نوزدهم به عنوان اصلاحات طراحی و جنبش های اجتماعی در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. طرفداران آن ایده‌آل‌های بنیان‌گذاران جنبش، مانند ویلیام موریس و جان راس کین را تکرار می‌کنند، که پیشنهاد کردند در جوامع ماقبل صنعتی مانند اروپای قرون وسطی، مردم از طریق فرآیند خلاقانه صنایع دستی به تحقق می‌رسند. این در تضاد با اثرات بیگانه‌کننده کار صنعتی است.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کاردستی نوعی کار است که در آن اشیاء تزیینی و کاربردی فقط با استفاده از دست یا ابزار ساده ساخته می شود. معمولاً این کلمه به روش های سنتی ساخت کالاها و وسایل مختلف اشاره دارد. تسلط برای هر یک از این موارد مهمترین معیار است. چنین چیزهایی اغلب از نظر فرهنگی یا مذهبی غیرعادی هستند. اقلامی که به صورت انبوه تولید می شوند یا با ماشین های مختلف ساخته می شوند، صنایع دستی نیستند.

هر شغل یا صنعتی را نمی توان به راحتی در زمره مشاغل دسته بندی کرد. برای اینکه یک محصول صنعت تلقی شود باید دارای ویژگی های خاصی از جمله نقش فرهنگی و هویت یک ملت (دارای بار فرهنگی)، عدم سرمایه گذاری کلان نسبت به سایر حوزه های صنعتی، توانایی ایجاد و توسعه باشد. در مناطق مختلف (شهر، روستا و جوامع عشایری) استقرار آسان مراکز تولیدی، با ارزش افزوده بالا نسبت به سایر صنایع، خودکفا و با تکیه بر مواد اولیه بومی، حامی رشد و توسعه اقتصادی و دارا بودن زمینه های مناسب برای صادرات می باشد.

آنچه مقوله صنایع دستی را از صنایع دستی متمایز می کند، هدف از ساخت آنهاست. صنایع دستی وسایلی هستند که برای استفاده و فرسودگی، پوسیدگی و غیره در نظر گرفته شده اند. استفاده از آنها بیشتر از یک دکوراسیون ساده است. صنایع دستی اغلب به عنوان آثار فرهنگی و سنتی در نظر گرفته می شوند زیرا بخشی از الزامات زندگی روزمره هستند. در حالی که هنر و صنایع دستی بیشتر یک فعالیت تفریحی و نمایش کامل یک تکنیک خلاقانه است. از نظر عملی، انواع مختلف صنایع دستی به دلیل شباهت در کاربرد، همپوشانی زیادی دارند. صنایع دستی ارزان قیمت اینجا کلیک کنید.

صنایع دستی در ایران

پتو بافی در سیستان و بلوچستان ایران
بر اساس گزارش سازمان صنایع دستی ایران، 370 حوزه صنایع دستی وجود دارد که در 24 دسته طبقه بندی می شوند. از جمله بهترین صنایع دستی کشور که در سطح بین المللی مورد توجه قرار گرفته است می توان به فرش دستباف اشاره کرد که نشان دهنده پایگاه فرهنگی و هنری ایران در جهان است.صنایع دستی پرنون کلیک کنید.

10 ژوئن روز جهانی صنایع دستی است.

600 صنایع دستی در یونسکو ثبت شده است.

450 رشته صنایع دستی متعلق به ایران است که 287 رشته آن متعلق به شهر اصفهان است.

ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده صنایع دستی در جهان است. 

در ایران سازمان میراث فرهنگی مسئولیت این اداره را بر عهده دارد.

صنایع دستی معروف ایرانی:

جنبش هنر و صنایع دستی در غرب
جنبش هنرها و صنایع دستی در اواخر قرن نوزدهم به عنوان اصلاحات طراحی و جنبش های اجتماعی در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. طرفداران آن ایده‌آل‌های بنیان‌گذاران جنبش، مانند ویلیام موریس و جان راس کین را تکرار می‌کنند، که پیشنهاد کردند در جوامع ماقبل صنعتی مانند اروپای قرون وسطی، مردم از طریق فرآیند خلاقانه صنایع دستی به تحقق می‌رسند. این در تضاد با اثرات بیگانه‌کننده کار صنعتی است.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

افرادی هستند که بیش از سایر وعده های غذایی به صبحانه اهمیت می دهند و حتی این موضوع که صبحانه را یکی از مهمترین وعده های غذایی در 24 ساعت می دانند توسط دانشمندان و پزشکان ثابت شده است. اما بارها برای ما پیش آمده که تمایل زیادی به خوردن صبحانه نداشته باشیم، برای افزایش اشتهای شما برای صبحانه، ظروف و ظروف ست صبحانه شما بسیار مهم است و می تواند میل شما را به صرف صبحانه افزایش دهد.

مطمئنا یک سرویس صبحانه زیبا و مرتب می تواند جلوه بسیار زیبایی ایجاد کند. اصولا ست صبحانه در تنوع بالایی تولید می شود و معمولاً شامل انواع مرباخوری، کره، پنیر، عسل، فنجان و نعلبکی و ... می شود.قبلا در مورد ست چای خوری و سرویس غذاخوری جدید صحبت کردیم.جدیدترین سرویس صبحانه خوری عروس اینجا کلیک کنید.

انواع سرویس صبحانه در بازار

1. صبحانه رنگارنگ
امروزه سرویس صبحانه مدل رنگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این نوع ظروف معمولا از سرامیک ساخته می شوند و ظاهری شفاف و زیبا دارند و در رنگ های مختلف در بازار به فروش می رسند، برخی از ست ها به گونه ای هستند که ظروف آن ها در رنگ های مختلف تولید می شود و برخی از مدل ها را نیز می توان به صورت عمده خریداری کرد که هر کدام در رنگ های مختلف می باشند.

ست صبحانه سفید ساده

این روزها طرح های ست ناهارخوری و صبحانه سفید ساده زیاد شده و در بازار به شکل های مربعی، گرد، الماسی شکل و ... موجود است. خوبی ست سفید ساده این است که هیچ وقت از مد نمی افتد. و زیبایی و جلوه جذاب خود را همیشه حفظ می کند.

طراحی سرویس صبحانه

برخی از مدل های ست صبحانه مدل های طرح دار هستند که در اصل ست های صبحانه چینی هستند و روی آن ها طرح های گل و برگ وجود دارد که زیبایی ظرف ها را چند برابر می کند.صبحانه در بین عروس خانم ها طرفدار زیادی ندارد اما باز هم افراد زیادی هستند که دوست دارند. این نوع طراحی برای ظروف صبحانه جهازشیک کلیک کنید.

خدمات مرزی برای صبحانه

از جمله زیباترین و شیک ترین نمونه های ظروف غذاخوری موجود در بازار می توان به ظروف با حاشیه طلایی یا نقره ای و رنگارنگ اشاره کرد که این نوع ست صبحانه ظاهری رسمی و مجلل تری دارد و علاوه بر آن به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و شیک نیز طراحی نسبتاً ساده آنها، این الگوی رگ معمولاً دائمی است و شما را به راحتی عاشق نمی کند. پیشنهاد می کنم مقاله سرویس چینی طلایی لیست بیست را هم مطالعه کنید.

صبحانه تصفیه شده

معمولا ست صبحانه لاکچری همان ست صبحانه رنگارنگ است و ممکن است در طراحی آن ها تفاوت هایی وجود داشته باشد، این مدل ست صبحانه برای تازه عروس ها و نوجوانان بسیار زیبا است و مورد توجه آنها نیز قرار می گیرد.

صبحانه برای چند نفر است؟

لازم است سرویس صبحانه خود را با توجه به تعداد افرادی که مایل به استفاده از آن هستند خریداری کنید. برای این کار بهتر است تعداد افراد خانواده و مهمانان احتمالی که ممکن است در طول هفته یا ماه داشته باشید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر فقط دو نفر هستید، یک ست صبحانه جذاب دونفره نیز در بازار وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

افرادی هستند که بیش از سایر وعده های غذایی به صبحانه اهمیت می دهند و حتی این موضوع که صبحانه را یکی از مهمترین وعده های غذایی در 24 ساعت می دانند توسط دانشمندان و پزشکان ثابت شده است. اما بارها برای ما پیش آمده که تمایل زیادی به خوردن صبحانه نداشته باشیم، برای افزایش اشتهای شما برای صبحانه، ظروف و ظروف ست صبحانه شما بسیار مهم است و می تواند میل شما را به صرف صبحانه افزایش دهد.

مطمئنا یک سرویس صبحانه زیبا و مرتب می تواند جلوه بسیار زیبایی ایجاد کند. اصولا ست صبحانه در تنوع بالایی تولید می شود و معمولاً شامل انواع مرباخوری، کره، پنیر، عسل، فنجان و نعلبکی و ... می شود.

قبلا در مورد ست چای خوری و سرویس غذاخوری جدید صحبت کردیم.جدیدترین سرویس صبحانه خوری عروس اینجا کلیک کنید.

انواع سرویس صبحانه در بازار

1. صبحانه رنگارنگ
امروزه سرویس صبحانه مدل رنگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این نوع ظروف معمولا از سرامیک ساخته می شوند و ظاهری شفاف و زیبا دارند و در رنگ های مختلف در بازار به فروش می رسند، برخی از ست ها به گونه ای هستند که ظروف آن ها در رنگ های مختلف تولید می شود و برخی از مدل ها را نیز می توان به صورت عمده خریداری کرد که هر کدام در رنگ های مختلف می باشند.

ست صبحانه سفید ساده

این روزها طرح های ست ناهارخوری و صبحانه سفید ساده زیاد شده و در بازار به شکل های مربعی، گرد، الماسی شکل و ... موجود است. خوبی ست سفید ساده این است که هیچ وقت از مد نمی افتد. و زیبایی و جلوه جذاب خود را همیشه حفظ می کند.

طراحی سرویس صبحانه

برخی از مدل های ست صبحانه مدل های طرح دار هستند که در اصل ست های صبحانه چینی هستند و روی آن ها طرح های گل و برگ وجود دارد که زیبایی ظرف ها را چند برابر می کند.صبحانه در بین عروس خانم ها طرفدار زیادی ندارد اما باز هم افراد زیادی هستند که دوست دارند. این نوع طراحی برای ظروف صبحانه جهازشیک کلیک کنید.

خدمات مرزی برای صبحانه

از جمله زیباترین و شیک ترین نمونه های ظروف غذاخوری موجود در بازار می توان به ظروف با حاشیه طلایی یا نقره ای و رنگارنگ اشاره کرد که این نوع ست صبحانه ظاهری رسمی و مجلل تری دارد و علاوه بر آن به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و شیک نیز طراحی نسبتاً ساده آنها، این الگوی رگ معمولاً دائمی است و شما را به راحتی عاشق نمی کند. پیشنهاد می کنم مقاله سرویس چینی طلایی لیست بیست را هم مطالعه کنید.

صبحانه تصفیه شده

معمولا ست صبحانه لاکچری همان ست صبحانه رنگارنگ است و ممکن است در طراحی آن ها تفاوت هایی وجود داشته باشد، این مدل ست صبحانه برای تازه عروس ها و نوجوانان بسیار زیبا است و مورد توجه آنها نیز قرار می گیرد.

صبحانه برای چند نفر است؟

لازم است سرویس صبحانه خود را با توجه به تعداد افرادی که مایل به استفاده از آن هستند خریداری کنید. برای این کار بهتر است تعداد افراد خانواده و مهمانان احتمالی که ممکن است در طول هفته یا ماه داشته باشید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر فقط دو نفر هستید، یک ست صبحانه جذاب دونفره نیز در بازار وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه یک کولر گازی جدا از تنظیم دمای مورد نظر باید بتواند رطوبت را تنظیم کرده و هوا را به خوبی در محدوده مورد نظر به گردش درآورد. همچنین باید سطح کیفی هوا در فضای مورد نظر را برای حفظ سلامت استفاده کنندگان خود (با فیلتراسیون مناسب) به حد مطلوب برساند. طراحان سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بسیاری از پارامترهای طراحی را برای برآوردن نیازهای کاربر و سطح راحتی استاندارد در نظر می گیرند.

به عنوان مثال در شکل زیر چندین ژنراتور گرمایشی و سرمایشی نصب شده بر روی پشت بام و متصل به فن کویل های داخل ماژول ها برای گرمایش و سرمایش یک ساختمان اداری تجاری استفاده می شود.در واقع طراحی این سیستم یکی از زیر شاخه های مکانیک است و اصول اصلی آن ترمودینامیک، مکانیک سیالات و انتقال حرارت است.در زبان انگلیسی به فرآیند تهویه مطبوع به اختصار HVAC گفته می شود که مخفف عبارت Heating Ventilation و Air Conditioning است.نکات خرید سیستم تهویه هوا کلیک کنید .

کاربردهای تهویه مطبوع

1. ساختمان های سازمانی مانند بیمارستان ها و خانه های سالمندان

2. ساختمان های تجاری مانند ادارات، مغازه ها و مراکز خرید

3. ساختمانهای مسکونی مانند ساختمانهای آپارتمانی تک طبقه، ساختمانهای بلند و برجها

4. سوله و سوله و انبار محصولات تولیدی

5. و هر نوع ساختمان یا سوله و سالن دیگر مانند سینما، سالن ورزشی، هتل، ساختمان آموزشی و ....

انواع چیلر یا مینی چیلر با دیگ موتورخانه

وظیفه دیگ ها بالا بردن دمای آب و ارسال آن به فن کویل ها، کولرها یا رادیاتورهای داخل ساختمان می باشد.

وظیفه چیلرها کاهش دمای آب و ارسال آن به فن کویل ها و کولرهای داخل ساختمان است که در اندازه های کوچک قابل استفاده هستند.

پکیج ماژول سقف (پکیج سقف)

پکیج یونیت سقفی مخ کو در واقع چیلر هوا خنک است که کولر به آن متصل است و پس از سرد شدن یا گرمایش هوا را از طریق کانال ها به داخل ساختمان می فرستد. این دستگاه یک دستگاه تهویه کانالی محسوب می شود.

سیستم سرمایش و گرمایش GHP

این دستگاه یک دستگاه تهویه مطبوع مدرن محسوب می شود که در سال های اخیر وارد بازار شده است، مهمترین نکته در مورد GHP استفاده از سوخت گاز (گاز شهری) برای گرمایش و سرمایش، با مصرف برق کم است.

سیستم سرمایش و گرمایش VRF

این دستگاه نیز یکی از دستگاه های مدرن به حساب می آید و ساختاری تقریبا مشابه GHP دارد با این تفاوت که به جای گاز شهری از برق برای گرمایش و سرمایش استفاده می کند.

منبع : آی پی امداد



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()