نوشته شده توسط : b.gholami

طعم، بافت، طراوت و ظاهر برخی از کمک های اصلی غذاها و مکمل های غذایی است. در زیر چند طبقه بندی کلی از غذاها و موارد استفاده آنها ذکر شده است.,واردات مواد اولیه صنایع غذایی

شیرین کننده ها

شیرین کننده ها پویا ویژن به غذاها شیرینی می بخشند و اغلب جایگزین های قند کم و بدون کالری هستند. آنها در مقادیر کم برای تقویت یا رسیدن به شیرینی قندهای معمولی بدون افزایش سطح قند خون استفاده می شوند.

شیرین کننده ها اغلب در نوشابه ها، غذاهای کنسرو شده، ژله ها و مرباها، محصولات پخته شده، آب نبات ها و محصولات لبنی استفاده می شوند.

مواد نگهدارنده

مواد نگهدارنده به غذاها اضافه می شود تا با کمک به جلوگیری از فساد آنها را برای مصرف ایمن نگه دارد. نگهدارنده ها همچنین به غذاها کمک می کنند ظاهر، طعم و بافت خود را حفظ کنند.

انواع مختلفی از مواد نگهدارنده وجود دارد. به عنوان مثال، قندها، نمک ها و سرکه نمونه هایی از مواد نگهدارنده هستند که اغلب برای کند کردن رشد باکتری ها در غذاها استفاده می شوند.

مواد نگهدارنده در ژله ها، گوشت ها، روغن ها، غلات، سس ها، میوه ها، سبزیجات و محصولات پخته شده استفاده می شود.

نمونه هایی از مواد نگهدارنده

استیک اسید

فسفات ها

طعم دهنده ها

تقویت کننده های طعم به غذا اضافه می شود تا با تقویت عطر غذا، طعم را بهبود بخشد. تقویت کننده های طعم از منابع بسیار متنوعی تولید می شوند، اما معمولاً از برخی غذاهای تند جدا می شوند. آنها در غذاهای تغذیه ای و رژیمی، سس ها، نوشابه ها و سس های سالاد استفاده می شوند.

نمونه هایی از طعم ها:

شیرین کننده های با شدت بالا
برخی از آنزیم ها

آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها با جلوگیری از فساد یا فساد ناشی از اکسیداسیون به حفظ مواد غذایی کمک می کنند. اکسیداسیون زمانی اتفاق می افتد که غذا با اکسیژن واکنش داده و در نتیجه کیفیت آن کاهش می یابد.

آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و ویتامین C معمولا در میوه ها و سبزیجاتی مانند زغال اخته، کلم و شکلات یافت می شوند. آنها همچنین می توانند از منبع میوه تولید شوند. اسید سیتریک یک آنتی اکسیدان رایج است که از مرکبات استخراج می شود.پویا آزما

نمونه هایی از آنتی اکسیدان ها:

اسید سیتریک

لسیتین

اسید فسفریک

مواد اولیه غذایی از نیازهای اصلی صنایع غذایی است.

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 قیمت سنگ ساختمانی در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و معرفی مصالح جدید که کیفیت و دوام بیشتری نسبت به انواع قدیمی خود دارند، شاهد تحقق و اجرای پروژه های مختلف ساختمانی زیبا و متنوع بوده ایم. هر کدام از انواع سنگ های ساختمانی مورد استفاده در این پروژه ها ویژگی ها و کاربرد منحصر به فرد خود را دارند.

ویژگی‌های یک سنگ ساختمانی مناسب

سنگ نمای بیرونی ساختمان
نمای سنگی ساختمان و نمای عقب
سنگ در حیاط و نرده
سنگفرش در حیاط و فضای باز مانند بالکن - پشت بام - پیاده رو
مرحله فضایی
ابزار نما شامل ستون - انواع گیره (کله گاوی) - نوار و...

سنگ نمای داخلی ساختمان

سنگ های روکش شامل دیوارهای پارکینگ - دیوار راه پله - دیوارهای داخل خانه، اداره، مغازه یا مجتمع تجاری می باشد. شایان ذکر است که سنگ های دیوار در فضای داخلی خانه عمدتاً برای تزئین استفاده می شوند. (مانند استفاده از ضبط در اتاق تلویزیون)
مراحل شامل پله ها و پله های داخل خانه یا ساختمان های دوبلکس و تریپلکس می باشد
سنگ گوشه دیوار

کاربرد و استفاده صحیح از سنگ ساختمانی

استفاده صحیح از سنگ اصفهان آژور با توجه به کاربرد آن بسیار مهم است. در صورت استفاده نادرست از سنگ معمولاً به مرور زمان شاهد فرسایش، شکستن و خرد شدن یا از بین رفتن زیبایی سنگ خواهیم بود.
 
مثال 1/: به عنوان مثال استفاده از سنگ مرمر دهبید به عنوان نما به دلیل زیبایی که دارد استفاده بسیار نامناسبی خواهد بود و به مرور زمان شاهد از بین رفتن این زیبایی ها در اثر فرسایش، ترک خوردگی و عوامل دیگر خواهیم بود.
مثال 2/: یا استفاده از سنگ گرانیت در نما به همین صورت خواهد بود که البته در این صورت فرسایش ناشی از زنگ زدگی آهن موجود در سنگ و همچنین ریزش سنگ در اثر تراز پایین را شاهد خواهیم بود. . چسبندگی.

استفاده استاندارد از انواع سنگ در ساختمان

با توجه به سوالات مطرح شده، حال سوال این است که استفاده مناسب از هر یک از سنگ ها کجاست؟
 
به طور کلی نمی توان قانون مطلقی برای استفاده از سنگ ها در کاربردهای مختلف نوشت. زیرا علاوه بر نوع سنگ، عواملی مانند ضخامت سنگ، نوع سنگ، فرآوری انجام شده بر روی سنگ، خوردگی و ... می تواند در طول عمر سنگ در محیط تاثیرگذار باشد.صنایع سنگ وزین


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 مخازن آب عمودی یا مخازن ایستاده از پلی اتیلن سنگین با چگالی بالا ساخته شده اند. ارتفاع این محصولات از عرض آنها بیشتر است و به صورت عمودی بر روی زمین نصب می شوند. مخزن پلی اتیلن ایستاده را می توان برای فضاهای باز یا محیط های داخلی بلند استفاده کرد. مصارف اصلی این مخازن شامل آب شرب شهری، صنعتی و کشاورزی است.

ظرفیت مخزن آب

کاربران می توانند مخزن آب مورد نظر خود را در ظرفیت ها و اندازه های مختلف خریداری کنند. ظرفیت مخازن آب عمودی «مجتمع پلاستیک طبرستان» از 100 لیتر تا 40 هزار لیتر متغیر است. علاوه بر این مخازن پلاستیکی را می توان بر اساس تعداد لایه ها به انواع فوم تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه تقسیم کرد. برای مایعات غیر از آب، مخازن تک لایه به طور کلی مناسب هستند. زیرا نسبت به مخازنی که بارها وارد کوره شده اند مقاومت بالاتری دارند. مخازن سه لایه و چهار لایه از رشد جلبک ها و نور مستقیم خورشید در امان هستند.

این روزها به دلیل کمبود آب، استفاده از مخازن آب اصفهان تانک علاوه بر نیاز خانگی، در سایر صنایع نیز دیده می شود. مخازن یا منابع آب موجود در بازار از مواد مختلفی مانند فلز، فایبرگلاس، پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته می شوند. مخازن آب با توجه به نوع، اندازه و تعداد لایه های به کار رفته در آنها دسته بندی های مختلفی دارند.

در ضمن جنس پلی اتیلن این مخازن نسبت به سایر مخازن بهتر است. در این مقاله شما را با انواع مخازن آب آشنا می کنیم. با ما باشید تا علاوه بر استفاده از تانکر آب، و انواع آن را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است منبع آب از حجم 1000 لیتر و بیشتر قابل سفارش است. برای خرید مخزن آب می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا توسط کارشناسان تیم مخزن آب راهنمایی شوند.

تولید کنندگان مخازن آب 

وان تانک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشور در زمینه تولید انواع مخازن آب (سیسترن) در انواع و اندازه های مختلف می باشد. این شرکت اولین تولید کننده مخازن سایز بزرگ می باشد و قابلیت ساخت سفارشی انواع آب نما را برای مشتریان خود دارد.

قبل از خرید مخزن طبرستان باید به انتخاب مخزن مناسب بسته به نیاز خود توجه کنید. نوع مخزن مورد نظر، حجم مخزن، شکل و هندسه مخزن و هزینه آن از جمله پارامترهای موثر در تصمیم گیری شما می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

یک شرکت خدمات تولید محتوا است که در طول این سال ها سعی در ساده سازی خدمات تولید محتوا برای کسب و کارها داشته است.

علاوه بر خدمات تولید محتوا، خدمات متنوع بازاریابی محتوا از جمله تدوین استراتژی محتوا، تقویم محتوا و انتشار محتوا را در سبد خدمات خود قرار داده ایم و امکان سفارش رپورتاژ تبلیغات را نیز فراهم کرده ایم. تولید محتوای صوتی در کنار نش پلاس و اشتراک گذاری محتوا از دیگر خدمات محتوای نش است. با نوشتن، سفارش تولید محتوا آسان تر از همیشه است و با چند کلیک ساده می توانید محتوای سئو را درخواست کنید.

تولید محتوای متنی

تولید محتوا فارس محتوا را تنها با چند کلیک ساده سفارش دهید
نوشتن با کمک صدها کارشناس آزاد، ایجاد محتوای حرفه ای را برای شما آسان و لذت بخش می کند. با نوشتن می توانید انواع محتوای مورد نیاز کسب و کار خود را از تولید محتوای انگلیسی گرفته تا محتوای سفر را به آسان ترین شکل ممکن درخواست کنید. هزینه ایجاد محتوای نوشتاری مقرون به صرفه و رقابتی است و با بودجه شما تنظیم می شود.

ظرفیت

عنصر بعدی مربوط به ظرفیت کوزه یا حتی لیوان های جداگانه قرار گرفته در کنار آن است. برای انتخاب درست در این مسیر توصیه می کنیم به تعداد مهمانان خود و همچنین مصرف نوشیدنی های مورد علاقه خود سر سفره توجه کنید.

تعداد ظروف

خیلی بد است اگر روزی میهمانان شما از کوزه ها و لیوان های خریداری شده فراتر بروند و مجبور شوید سر میز از کوزه ها یا لیوان هایی با طرح و مدل متفاوت استفاده کنید! به همین دلیل بهتر است با توجه به سایز مهمانی های خود یک ست پارچ و لیوان کوچک یا بزرگ خریداری کنید تا از مهمانان خود هر چه بهتر پذیرایی کنید.

قیمت هر کوزه و سرویس در هر لیوان

قیمت سرویس قوری و فنجان با توجه به نوع، برند سازنده، سطح کیفیت ظروف، نوع طراحی و مواردی از این قبیل تعیین می شود و شما به عنوان خریدار باید بتوانید بهترین خدمات ممکن را در هر دو نوع انتخاب و خریداری کنید. از نظر کیفیت و به عنوان یک طراحی و قیمت برای خودتان چگونه است.

ترجمیک



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ست پارچ و لیوان شیک اولین نکته ای که در خرید ست پارچ و لیوان باید به آن توجه کنید نوع کالای مورد نظرتان است، برای این منظور پیشنهاد می کنیم قسمت قبلی این مقاله را مطالعه کنید تا نظر و سلیقه شخصی خود را برای انتخاب آن متوجه شوید. ست پذیرایی و پذیرایی مناسب روی میز شما.

آشنایی با انواع ست پارچ و فنجان

خرید پارچ و لیوان جهازشیک یکی از مهم ترین اقلام از گذشته تا به امروز است.

1) سفالی: ظروف سفالی از قدیمی ترین ظروف هستند که در ایران بسیار رایج است. از ویژگی های این ظروف می توان به خنک نگه داشتن مواد داخل آن ها اشاره کرد. این ظروف به دلیل زیبایی خاصی که دارند و قیمت پارچ و پیاله های سفالی مقرون به صرفه و مناسب است، امروزه نیز محبوب هستند.

2) مس: استفاده از ظروف مسی برای سلامتی بدن بسیار مفید است، به طوری که برخی از افراد در فنجان های مسی آب می نوشند و همچنین جزو ظروف بسیار قدیمی هستند، قیمت کوزه و لیوان نسبت به انواع دیگر بالا و گران است. .

کریستال

3) کریستال: امروزه خرید لیوان و لیوان کریستالی مرسوم است و اکثر افراد آن را خریداری می کنند، تنوع مدل های آنها زیاد است و برندهای معروف کیفیت عالی دارند، قیمت لیوان و لیوان کریستالی نسبتاً بالا است، اما بستگی دارد. روی برندکوزه ظاهر زیبایی دارد، می توانید از آن به عنوان یک عنصر تزئینی برای زیبا و شیک جلوه دادن دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. در این پست 43 ست پارچ و لیوان شیک و زیبا از سایت روم قرار داده ایم که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید کنید. سعی کنید در خرید این ست دقت بیشتری داشته باشید تا مدل های شیکی را انتخاب کنید که متریال مناسبی نیز داشته باشند.

توجه داشته باشید که قیمت مدل های زیر به صورت خودکار هفته ای یکبار از سایت فروشنده آپدیت می شود، اما برای اطلاع از قیمت روز می توانید روی هر لینکی نیز کلیک کنید. (سایت اتاق هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت محصولات زیر ندارد و این پست را صرفا جهت سهولت انتخاب بازدیدکنندگان آماده کرده است).

لیست 20



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید تانکر آب 1000 لیتری مخزن کتاب یا مخزن آسان به نام مخزن باریک نیز شناخته می شود و به گونه ای طراحی و ساخته می شود که از درهای باریک و راهروهای باریک عبور کند. اگر فضای کمی دارید یا می خواهید از حداقل فضای پارکینگ استفاده کنید، قفسه کتاب پلاستونیک بهترین انتخاب است.

اگر فضای نصب محدودی دارید. اگر راهروهای باریکی در اتاق تاسیسات یا راه پله ها یا هر جای باریک یا باریک دارید، مخازن کتاب به احتمال زیاد می توانند مشکل نصب و راه اندازی مخزن آب ساختمان شما را حل کنند.

ویژگی های مخزن آب 1000 افقی

با توجه به اینکه این نوع مخازن ابعاد نسبتاً کوچکی دارند به راحتی قابل جابجایی و نصب می باشند. البته بخش عمده ای از این نصب ساده به وزن سبک مخزن آب پلاستیکی مربوط می شود. این مخازن که از پلی اتیلن ساخته شده اند دارای مواد پلیمری پلاستیکی هستند. پلیمرها وزن کمی دارند و این مشکلی است که نصب و حمل و نقل مخزن افقی آب 1000 را آسان می کند. البته یکی از ویژگی های این نوع مخازن را می توان در نبود نشتی یافت. با توجه به این مشکلات این نوع تانکرها از دوام و عمر بالایی برخوردار هستند.

ابعاد مخزن آب آسان

البرز مخزن ابعاد این مخازن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در هر درب ورودی، راهرو و فضاهای باریکی قرار می گیرند. همچنین فضای نصب کمی را اشغال می کند. به همین دلیل به آنها مخازن آب دیواری نیز می گویند. ظرفیت این مخازن از 100 لیتر تا 2000 لیتر بوده و در سایزهای زیر قابل ساخت می باشد.ویژگی های

کتابخانه شرکت تهران پلیمر یارا

از حجم 100 لیتر تا 2000 لیتر در انواع شفاف تک لایه، دو لایه و سه لایه ضد جلبک، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال.
مخزن کتاب مناسب ترین نوع مخزن برای نگهداری انواع مایعات آشامیدنی، مواد شیمیایی، دارو، سوخت، اسیدها و ... می باشد.
انبار کتاب ساخته شده با فناوری نانو، کاملا بهداشتی و ضد باکتری، مورد تایید موسسه راب و جهاد ایران.
بهترین انتخاب برای نگهداری آب آشامیدنی و مایعات غذایی بدون تغییر رنگ، بو و طعم به لطف استفاده از مواد اولیه درجه یک و درجه یک.مخزن آب دات کام

برای نصب حافظه کتاب به نکات زیر توجه کنید:

محل نصب انبار کتاب نباید ارتفاع و شیب داشته باشد. اگر چنین است
اگر جسمی زیر قفسه کتاب قرار داده شود، باید تمام سطح آن را بپوشاند و هیچ قسمتی از آن در هوا معلق بماند.
محل نصب مخزن کتاب نباید نزدیک شعله و حرارت شدید باشد. زیرا به دلیل مواد مخزن که از پلی اتیلن ساخته شده است باعث آسیب به مخزن می شود.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در این مقاله همه چیز را در مورد تولید محتوا از استراتژی گرفته تا تحلیل محتوا یاد گرفتیم و بهترین نوع محتوا را به شما معرفی می کنیم.

راستش من هم عاجزانه می خواهم که از این متن به عنوان صدای باکیفیت استفاده شود.

روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. علاوه بر این، در سال آینده برای بسیاری از شرکت ها و سایت های اینترنتی در اولویت قرار می گیرد. میدونی چرا؟

فعالیت های خدمات تولید محتوا

بگذارید از کمی قبل برایتان بگویم، زمانی که دنیای صنعت حاکم بر فعالیت های انسانی بود و همه باید طبق نیاز صاحبان سرمایه کار، تحصیل و زندگی کنند. و اصلاً امکان پیوستن به طبقه بالاتر و قشر مرفه تر برای آنها وجود نداشت; اما دنیای جدیدی که در آن زندگی می کنیم بسیار متفاوت از آن چیزی است که شما می توانید تصور کنید.

تکیه بر دانش، اهمیت یافتن اطلاعات، استفاده به روز از آن و داشتن دنیای ارتباطات و امکانات بی پایان اینترنت، ما را قادر به رشد و توسعه کسب و کار خود کرده است.

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد؛ اما یکی از راه های اصلی یا بهتر بگوییم اصلی موفقیت، توجه به نحوه ارتباط با مخاطب است. مطمئناً می دانید که مهمترین راه برقراری ارتباط ایجاد محتوای با کیفیت است. سپس مخاطبان صاحبان مشاغل را بهتر می شناسند و اعتماد بیشتری به آن ها جلب می کنند.

اگر شما هم می خواهید با سفارش تولید محتوا یا با کسب مهارت های لازم ارتباط با مخاطبان خود را شروع کنید، ادامه متن را با دقت بیشتری بخوانید، زیرا آنچه گفته می شود می تواند نگرش شما را بسیار تغییر دهد.

اما قبل از هر چیز باید به این سوال پاسخ دهیم: تولید محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا  فرآیند تولید ایده برای موضوعاتی است که برای خریداران شما جذاب است. شما می توانید محتوای نوشتاری یا بصری پیرامون این ایده ها ایجاد کنید. همچنین از این اطلاعات محتوا در قالب وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا فرمت های دیگر ایجاد کنید.

چرا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

محتوا پونیشا بخش بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن سخت بود. اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا به ما اطلاع می دهد، به سؤالات ما پاسخ می دهد، ما را سرگرم می کند، ما را به لبخند می اندازد، ما را در تصمیم گیری راهنمایی می کند و غیره.

محتوا به شما کمک می کند تا مشتریان را جذب کنید تا مخاطبان شما درگیر و سرگرم شوند. همچنین می توانید بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت خود بیاورید. در نهایت برای شرکت خود درآمد داشته باشید. بهتر است بگوییم اگر در حال تولید محتوا نباشید، عقب خواهید ماند. الو کانتنت 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در این مقاله همه چیز را در مورد تولید محتوا از استراتژی گرفته تا تحلیل محتوا یاد گرفتیم و بهترین نوع محتوا را به شما معرفی می کنیم.

راستش من هم عاجزانه می خواهم که از این متن به عنوان صدای باکیفیت استفاده شود.

روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. علاوه بر این، در سال آینده برای بسیاری از شرکت ها و سایت های اینترنتی در اولویت قرار می گیرد. میدونی چرا؟

فعالیت های خدمات تولید محتوا

بگذارید از کمی قبل برایتان بگویم، زمانی که دنیای صنعت حاکم بر فعالیت های انسانی بود و همه باید طبق نیاز صاحبان سرمایه کار، تحصیل و زندگی کنند. و اصلاً امکان پیوستن به طبقه بالاتر و قشر مرفه تر برای آنها وجود نداشت; اما دنیای جدیدی که در آن زندگی می کنیم بسیار متفاوت از آن چیزی است که شما می توانید تصور کنید.

تکیه بر دانش، اهمیت یافتن اطلاعات، استفاده به روز از آن و داشتن دنیای ارتباطات و امکانات بی پایان اینترنت، ما را قادر به رشد و توسعه کسب و کار خود کرده است.

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد؛ اما یکی از راه های اصلی یا بهتر بگوییم اصلی موفقیت، توجه به نحوه ارتباط با مخاطب است. مطمئناً می دانید که مهمترین راه برقراری ارتباط ایجاد محتوای با کیفیت است. سپس مخاطبان صاحبان مشاغل را بهتر می شناسند و اعتماد بیشتری به آن ها جلب می کنند.

اگر شما هم می خواهید با سفارش تولید محتوا یا با کسب مهارت های لازم ارتباط با مخاطبان خود را شروع کنید، ادامه متن را با دقت بیشتری بخوانید، زیرا آنچه گفته می شود می تواند نگرش شما را بسیار تغییر دهد.

اما قبل از هر چیز باید به این سوال پاسخ دهیم: تولید محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا  فرآیند تولید ایده برای موضوعاتی است که برای خریداران شما جذاب است. شما می توانید محتوای نوشتاری یا بصری پیرامون این ایده ها ایجاد کنید. همچنین از این اطلاعات محتوا در قالب وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا فرمت های دیگر ایجاد کنید.

چرا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

محتوا پونیشا بخش بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن سخت بود. اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا به ما اطلاع می دهد، به سؤالات ما پاسخ می دهد، ما را سرگرم می کند، ما را به لبخند می اندازد، ما را در تصمیم گیری راهنمایی می کند و غیره.

محتوا به شما کمک می کند تا مشتریان را جذب کنید تا مخاطبان شما درگیر و سرگرم شوند. همچنین می توانید بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت خود بیاورید. در نهایت برای شرکت خود درآمد داشته باشید. بهتر است بگوییم اگر در حال تولید محتوا نباشید، عقب خواهید ماند. الو کانتنت 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اصولاً ديجيتال ماركتينگ به تمام كارهايي اطلاق مي شود كه در فرآيند بازاريابي انجام مي شود كه در اينترنت و از طريق كانال هايي مانند شبكه هاي اجتماعي، موتورهاي جستجو، ايميل و غيره انجام مي شود. اين پلتفرم ها كسب و كارها را با مردم و مشتريان مرتبط مي كند.بهترين شركت ديجيتال ماركتينگ چيست 

 

  • صورتحساب الكترونيكي
  • راهنماي سرفصل هاي اين مقاله
  • ترتيب خواندن اين دسته از مقالات

 

ديجيتال ماركتينگ چيست؟ انواع، استراتژي ها و نكات مهم

بازاريابي و فروش

ديجيتال ماركتينگ چيست؟ رجا نيوز با پيشرفت تكنولوژي و محبوبيت اينترنت، مردم بيشتر وقت خود را در فضاهاي اينترنتي مي گذرانند. صاحبان مشاغل نيز مي توانند كسب و كار خود را در اين فضاها به نمايش بگذارند. امروزه بازاريابي نيز دستخوش تغييراتي شده و خود را از فضاي قديمي جدا كرده است. كسب و كارها نيز بايد با رويكردي جديد بازاريابي كنند تا نابود نشوند.

در اين مقاله به بررسي مفهوم ديجيتال ماركتينگ مي پردازيم تا بتوانيد ديجيتال ماركتينگ را با ديدگاه و رويكردي جديد شروع كنيد. همچنين انواع، ابزارها و استراتژي هاي بازاريابي را به شما آموزش مي دهيم تا بتوانيد در مدت زمان كوتاهي كسب و كار خود را رونق دهيد. بازاريابي ديجيتال به شما كمك مي كند تا كسب و كار خود را در فضاهاي بيشتري ارتقا دهيد.

ديجيتال ماركتينگ چيست؟

ديجيتال ماركتينگ چيست؟ تابان از زمان رشد اينترنت، بازاريابي نيز دستخوش تغييراتي شده و به سمت شبكه هاي اجتماعي و وب سايت ها حركت كرده است. بازاريابي اينترنتي جايگزين بازاريابي سنتي شده است.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اصولاً دیجیتال مارکتینگ به تمام کارهایی اطلاق می شود که در فرآیند بازاریابی انجام می شود که در اینترنت و از طریق کانال هایی مانند شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو، ایمیل و غیره انجام می شود. این پلتفرم ها کسب و کارها را با مردم و مشتریان مرتبط می کند.بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست 

 

  • صورتحساب الکترونیکی
  • راهنمای سرفصل های این مقاله
  • ترتیب خواندن این دسته از مقالات

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ انواع، استراتژی ها و نکات مهم

بازاریابی و فروش

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ رجا نیوز با پیشرفت تکنولوژی و محبوبیت اینترنت، مردم بیشتر وقت خود را در فضاهای اینترنتی می گذرانند. صاحبان مشاغل نیز می توانند کسب و کار خود را در این فضاها به نمایش بگذارند. امروزه بازاریابی نیز دستخوش تغییراتی شده و خود را از فضای قدیمی جدا کرده است. کسب و کارها نیز باید با رویکردی جدید بازاریابی کنند تا نابود نشوند.

در این مقاله به بررسی مفهوم دیجیتال مارکتینگ می پردازیم تا بتوانید دیجیتال مارکتینگ را با دیدگاه و رویکردی جدید شروع کنید. همچنین انواع، ابزارها و استراتژی های بازاریابی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را رونق دهید. بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در فضاهای بیشتری ارتقا دهید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ تابان از زمان رشد اینترنت، بازاریابی نیز دستخوش تغییراتی شده و به سمت شبکه های اجتماعی و وب سایت ها حرکت کرده است. بازاریابی اینترنتی جایگزین بازاریابی سنتی شده است.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب 1000 لیتری طراحی و ساخت مخازن آب در ابتدا با سنگ، چوب و خاک رس آغاز شد، اما به این مواد ختم نشد. امروزه مخازن آب بر اساس مواد دیگری ساخته می شوند و در نتیجه مخازنی ساخته می شوند که از بسیاری جهات بهتر از اجداد خود هستند.اما صرفه جویی در مصرف آب به این سادگی نیست. در حال حاضر مخازن مختلفی وجود دارد که هر کدام برای نگهداری نوع خاصی از آب و برای مصارف خاصی مناسب ترند، پس کدام یک از این مخازن برای استفاده شما مناسب تر است؟

مخزن پلی اتیلن

به جرات می توان گفت که امروزه مخازن پلی اتیلن پرکاربردترین نوع مخزن هستند. این مخازن در تمامی صنایع از ساخت و ساز و کشاورزی گرفته تا صنایع شیمیایی کاربرد دارند. همچنین اخیراً برداشت آب باران نیز به این کاربردها اضافه شده است. اما بیشتر ما مخازن پلی اتیلن را به عنوان منبع آب آشامیدنی (مخزن آب آشامیدنی) در ساختمان های خود می شناسیم. مخزن آب دات کام 

اما دلیل فراوانی مخزن پلی اتیلن چیست؟

قیمت قابل قبول

وزن کم

جابجایی آسان

نصب آسان

مقاومت در برابر ضربه

مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV)

برخی از این مخازن ضد جلبک هستند

بالش یا مخزن تاشو

مخازن بالش انعطاف پذیر یا مخازن تاشو یک مزیت بزرگ دارند. هر جا که نیاز دارید آب را با خود ببرید! کاربرد ایده آل این مخازن استفاده از آنها برای کمپینگ، امداد رسانی و غیره در مواقعی است که نیاز به ذخیره موقت آب است. بازارلوله اصفهان 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

سفارش طراحی پوستر تبلیغاتی پوستر یک رسانه چاپی است که برای تبلیغ یک رویداد، محصول یا خدمات استفاده می شود. این ابزار متن و عناصر گرافیکی یا تصاویر را به نحوی مناسب با هم ترکیب می کند تا بتواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

ابزارهای دیگری مانند تبلیغات در فیس بوک، گوگل، اینستا و غیره. گران و موقتی هستند، اما چون پوستر یک بار ساخته می شود و همیشه در معرض دید مشتریان است، تاثیر بیشتری دارد و هزینه کمتری برای شما دارد. در این مقاله در مورد استفاده از انواع پوستر و مزایای استفاده از پوستر صحبت خواهیم کرد. با مهر قدیمی بمانید

انواع پوستر

بسیاری از افراد هنگام چاپ پوستر کهن بلاگ و انجام کارهای تبلیغاتی نمی دانند که پوسترها انواع مختلفی دارند و کاربردهای پوستر متفاوت است. به همین دلیل بدون توجه به اینکه چه نوع پوستری برای کارشان مناسب است و بدون در نظر گرفتن کاربرد آن اقدام به طراحی و چاپ پوستر می کنند. در این قسمت انواع پوستر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید قبل از شروع نوع پوستر متناسب با هدف خود را مشخص کنید و سپس به طراحی و چاپ آن بپردازید.

پوسترهای رویداد

پوسترهایی که معمولا برای اعلام یک رویداد بزرگ استفاده می شوند پوستر رویداد نامیده می شوند. این نوع پوستر معمولاً برای هماهنگی رویدادهایی مانند کنسرت، تاریخ تجمع برای راهپیمایی، اعلام جلسات آموزشی و ... استفاده می شود.

پوسترهای تبلیغاتی

این پوسترها فقط به منظور تبلیغات فروش خدمات یا کالا و جذب مشتری در نظر گرفته شده است. برخی از این پوسترهای طراحان با چنان مهارتی طراحی شده اند که سال ها در ذهن مخاطبان خود تاثیر گذاشته اند، مانند پوستر تبلیغاتی کوکاکولا. هدف نهایی همه پوسترهای تبلیغاتی در واقع جذب مشتری و فروش حس و تجربه متفاوتی است که از طریق پوستر به دست آورده اند.

جلیقه های فشاری و انگیزشی

این پوسترها برای ترویج و تبلیغ یک ایده یا ایدئولوژی با ترکیب یک تصویر و یک جمله انگیزشی موثر طراحی و چاپ می شوند. این پوسترها معمولاً در مراسم مذهبی، دانشگاه ها و مدارس بسیار موثر هستند. با قرار دادن تصویر یک بذر در حال جوانه زدن با یک جمله فلسفی در کنار آن به راحتی می توانیم رشد و پیشرفت را در ذهن مخاطبان خود تداعی کنیم و به راحتی برای موسسه آموزشی خود موثر باشیم.چاپینتر

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

زمانی که وارد حرفه خرید طراحی پوستر تبلیغاتی می شوید، ممکن است خیلی راحت گیج شوید. از سوی دیگر، قالب‌های مختلف پوستر آنلاین وجود دارد که ممکن است وسوسه شوید از آنها برای انجام سریع‌تر و آسان‌تر کارتان استفاده کنید. با این حال، ساختن پوستر از ابتدا ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک صفحه خالی را به یک پوستر زیبا تبدیل کنید که می تواند در دنیای واقعی و آنلاین منتشر شود.

9 نکته طراحی پوستر برای تبلیغ موثر یک رویداد یا ایده

برنامه ریزی را شروع کنید

حتی اگر قصد دارید پوستر خود را با استفاده از ابزارهای دیجیتال سریع آسان طراحی کنید، بهتر است آثار هنری خود را با خودکار یا مداد روی کاغذ برنامه ریزی کرده و به آن برسید.

هنگامی که در مورد پیام پوستر خود تصمیم گرفتید، می توانید طرح خود را با ترسیم عناصری که می خواهید اضافه کنید و یادداشت هایی در مورد آنچه باید به کجا برود تجسم کنید. همچنین این زمان خوبی است تا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید متنی را در پوستر خود بگنجانید یا نه، و اگر چنین است، آن متن باید چه باشد.

اندازه و شکل را در نظر بگیرید

هنگامی که یک ترکیب بندی تقریبی دارید، وقت آن است که در مورد اندازه پوستر خود تصمیم بگیرید.

نوع پوستری را که می خواهید بسازید مشخص کنید. شما می توانید یک پوستر چاپی فیزیکی چاپ کهن در هر اندازه ای ایجاد کنید، اما شاید بخواهید از طریق رسانه های اجتماعی به مخاطبان آنلاین دسترسی پیدا کنید. هنگامی که یک پوستر به اندازه یک پست اینستاگرام کوچک است و در یک تلفن هوشمند مشاهده می شود، همچنان باید تاثیرگذار باشد در حالی که حاوی تمام جزئیات قابل مشاهده باشد. در چند نکته بعدی، نحوه انجام این کار از طریق تایپوگرافی و انتخاب تصویر را مورد بحث قرار خواهیم داد.

به یاد داشته باشید: هنگام ایجاد بوم خود، اگر قصد چاپ پوستری را دارید، حتماً حالت رنگ CMYK را انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 سرو پارچ و لیوان  همیشه یکی از مهم ترین ارکان مهمان نوازی بوده است، به خصوص در میان خانواده های ایرانی که با مهمانان رفتار دوستانه ای دارند. راستش استفاده از سرویس پارچ و لیوان روی میز یا میز ناهارخوری می تواند توجه بسیاری از دوستان و آشنایان را که مهمان شما هستند به خود جلب کند. امروزه با توجه به سلیقه خریداران، ست های متنوعی از کوزه و لیوان در بازار موجود است.خرید ست پارچ و لیوان شیک کلیک کنید.

ست های پارچ و لیوان مخصوص جنسیت را معرفی می کنیم

ست های مسی

ظروف مسی جهاز شیک در کنار ظاهر زیبا و جذاب، به دلیل ساختاری که دارند، همواره دارای مزیت بزرگی از جمله تامین مواد معدنی لازم برای بدن بوده و به همین دلیل همواره طرفداران خاصی دارند. هزینه یک ست ظروف مسی در مقایسه با سایر کوزه ها و فنجان های ساخته شده از مواد دیگر کمی گرانتر است.

کیت های پلاستیکی

معمولا همه مردم دنیا از ظروف پلاستیکی برای سفر، پیک نیک یا ماجراجویی در طبیعت استفاده می کنند. این نوع کانتینر به دلیل ساختار سبک و سبکی که دارد، شرایط ایده آلی را برای استفاده در سفرهای کوتاه مدت و طولانی مدت ایجاد می کند.

کیت های سفالی

قدیمی ترین نوع ست آذین شیک ظروف غذا و نوشیدنی به شمار می رود که البته در گذشته به دلیل نفوذ مواد غذایی و مخلوط شدن آن با گل به کار رفته در این ظروف منجر به به خطر افتادن سلامتی افراد می شد. امروزه با ایجاد یک لایه با لعاب بهداشتی در داخل آن، این خطر به طور کامل از بین رفته است. حتی امروزه نیز اکثر خانواده های ایرانی از نوشیدن یک لیوان دوغ سنتی از مجموعه پارچ ها و فنجان های گلی لذت می برند.

ست های شیشه ای

مدت زیادی است که ست پارچ و لیوان شیشه ای به سفره های ایرانی راه پیدا کرده است. این نوع ست ظروف آبخوری که در کشور ما نیز با نام ظروف کریستالی به فروش می رسد دارای تنوع طرح و حتی رنگ بسیار زیادی است و شما می توانید با کمی گشت و گذار در بازارهای کشورمان مدل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami


با توجه به اینکه این نوع مخازن ابعاد نسبتاً کوچکی دارند به راحتی قابل جابجایی و نصب می باشند. البته بخش عمده ای از این نصب ساده به وزن سبک مخزن آب پلاستیکی مربوط می شود. این مخازن که از پلی اتیلن ساخته شده اند دارای مواد پلیمری پلاستیکی هستند. پلیمرها وزن کمی دارند و این مشکلی است که نصب و حمل و نقل مخزن افقی آب 1000 را آسان می کند. البته یکی از ویژگی های این نوع مخازن را می توان در نبود نشتی یافت. با توجه به این مشکلات این نوع تانکرها از دوام و عمر بالایی برخوردار هستند.

این محصول دارای انواع تک لایه 2 لایه و 3 لایه می باشد. همه آنها اگرچه ویژگی های یکسانی دارند، اما دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند. اگر می خواهید نوع تک لایه تهیه کنید باید بدانید که از نظر ضخامت و مقاومت با نوع 3 لایه تفاوت دارد. مخزن آب پلی اتیلن 3 لایه افقی 1000 با ضخامت بیشتر می تواند بهتر از مایع موجود در خود در برابر جلبک، قارچ و حتی کپک مراقبت کند. وقتی ضخامت بیشتر باشد، اجازه نمی دهد نور خورشید به آب برسد. برای خرید تانکر آب 1000 لیتری به لینک مربوطه مراجعه کنید.

مزایای مخزن آب 1000 افقی

مقاوم در برابر سرما و گرما
مقاومت در برابر رطوبت
تامین آب مورد نیاز یک خانواده 4 نفره
ضد قارچ، کپک و جلبک
سبک وزن
جابجایی و نصب آسان
بدون انتقال بو و طعم به مایع
جنسیت نسبتاً انعطاف پذیر
زندگی طولانی

قیمت مخزن آب 1000 افقی

اگر قصد خرید مخزن آب 1000 افقی مخزن پلاس را دارید باید مبلغی بین 3 تا 5 میلیون تومان برای تهیه آن در نظر بگیرید. یکی از شرکت هایی که مستقیما این محصول را تولید و در اختیار شما قرار می دهد، مخزن پلاس است که می توانید مخزن مورد نظر خود را از آن خریداری کنید. البته قبل از خرید و ارزیابی قیمت ها باید این را هم بدانید که قیمت 3-5 میلیون فقط مربوط به شروع قیمت است و باید برای نصب و خرید یراق آلات و پمپ هزینه بیشتری صرف کرد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

آندزیت سنگی آذرین فروش عمده سنگ اصفهان است که از گدازه مافیک تشکیل شده است. این سنگ پس از بازالت، رایج ترین سنگ آتشفشانی جهان است. آندزیت ها عمدتاً از کانی های فلدسپات، پلاژیوکلاز، پیروکسن و هورنبلند تشکیل شده اند.

نام آندزیت از رشته کوه آند گرفته شده است که در آن این نوع سنگ به وفور یافت می شود. آندزیت ها در مناطق فرورانش یافت می شوند، به ویژه زمانی که فرورانش از نوع پوسته اقیانوسی- قاره ای باشد.

آندزیت ها خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی دارند. این سنگ ها معمولاً به رنگ خاکستری مشکی هستند، اما می توانند رنگ های دیگری مانند قهوه ای، قرمز و سبز نیز داشته باشند. آندزیت ها دارای بافت دانه متوسط ​​تا درشت هستند. بازار سنگ ایران

آندزیت ها به دلیل مقاومت و دوام بالا کاربردهای مختلفی دارند. از این سنگ ها در ساختمان سازی، راه سازی و صنایع مختلف استفاده می شود.

در اینجا برخی از کاربردهای سنگ آندزیت آورده شده است:

    ساخت و ساز: از آندزیت ها در ساختمان سازی به عنوان سنگ ساختمانی، سنگ نما و سنگ فرش استفاده می شود.
    راه سازی: آندزیت ها در راهسازی به عنوان پایه، آسفالت و توده استفاده می شوند.
    صنایع مختلف: آندزیت ها در صنایع مختلفی مانند صنعت ساختمان، صنعت سنگ و صنعت معدن کاربرد دارند.

سنگ آنتراسیت

آنتراسیت نوعی زغال سنگ با بیشترین میزان کربن است. این سنگ به دلیل سختی بالا، شعله آبی و بدون دود و حرارت زیاد شناخته شده است. آنتراسیت آخرین مرحله در فرآیند تبدیل زغال سنگ است که طی مراحل ذغال سنگ نارس، لیگنیت و زغال سنگ به آنتراسیت تبدیل می شود. آنتراسیت معمولاً به رنگ سیاه زغال سنگ است و دارای بافت دانه ریز است. این سنگ مقدار کمی مواد فرار دارد و به راحتی می سوزد.

آنتراسیت به دلیل انرژی بالا برای تولید برق و گرمایش استفاده می شود. از این سنگ در ساختمان سازی به عنوان سنگ ساختمانی و روکش نیز استفاده می شود. کارخانه سنگ اصفهان 





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

پوستر یک رسانه چاپی است که برای تبلیغ یک رویداد، محصول یا خدمات استفاده می شود. این رسانه متن و عناصر یا تصاویر گرافیکی را به گونه ای ترکیب می کند که توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند و معمولا در مکان های عمومی نمایش داده می شود. عناصر زیر معمولا در پوستر استفاده می شود:

    عنوان یا شعار پررنگ

متن کوتاهی که حاوی پیام های کلیدی مورد نظر است
    اطلاعات مهم در مورد رویدادها یا پیشنهادات
    تصاویر یا عناصر گرافیکی که از متن پشتیبانی می کنند
    ترکیبی از رنگ ها یا یک الگوی یکنواخت، با چندین سایه از یک تن رنگ صنایع بسته بندی سینا

پوستر آموزشی (محتوا محور) | آموزنده

پوسترهای آموزشی یا محتوا محور، مانند بروشورها، دارای یک صفحه هستند که به خوبی تمام محتوای مربوط به یک رویداد یا محصول را منتقل می کند. آنها می توانند در طراحی متفاوت باشند: برخی شبیه اینفوگرافیک هستند و برخی دیگر فقط عناصر بصری دارند، اما هدف آنها در همه جا یکسان است.طراحی پوستر تبلیغاتی  چگونه است

بر خلاف پوسترهای تبلیغاتی، پوسترهای اطلاع رسانی همیشه مبتنی بر اطلاعات ساده و قابل فهم هستند و به بینندگان کمک می کنند. به عنوان مثال، اینفوگرافیک زیر در مورد نحوه تهیه انواع قهوه بسیار جذاب و به خوبی طراحی شده است:

تنها هدف این پوسترها یک کلمه است: الهام بخشیدن. پوسترهای انگیزشی معمولا حاوی جملاتی از افراد مشهور هستند که در ترکیب با تصویر پس زمینه، قلب خواننده را تسخیر می کند و او را به فکر تسخیر جهان می اندازد! این پوسترها همیشه مثبت هستند و حس خوبی را در خواننده ایجاد می کنند. مانی



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اگر صاحب یک برند یا شرکت هستید، اهمیت تبلیغات را می دانید. موشن گرافیک در لیست جذاب ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام قرار دارد. زیرا با انیمیشن سازی شخصیت ها و بیان آن مفاهیم را معرفی و منتقل می کند.

به یاد داشته باشید که تبلیغات در صورتی موثر است که روی حافظه دیداری و شنیداری مخاطب اثر بگذارد. Plassing با بیش از شش سال تجربه به شما در ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی کمک می کند، ما در تیم Plassing به طرز ماهرانه ای بهترین ویدیو را برای ارائه شما ایجاد می کنیم. طراحی موشن گرافیک چیست

مقدمه ای بر گرافیک کارتونی

موشن گرافیک (Motion Graphics) از دو کلمه motion به معنی حرکت و گرافیک تشکیل شده است. هنر متحرک سازی تصاویر متحرک و افزودن صدا به آنها را موشن گرافیک می نامند. در این نوع تبلیغات، طراحان گرافیک با جان بخشیدن به شخصیت ها، داستان را بیان می کنند. این نوع محتوا محصول را با طراحی خلاقانه به نمایش می گذارد. تاریخچه ایجاد گرافیک کارتونی به دهه 1800 برمی گردد، زمانی که تمام طرح های گرافیکی به صورت تخت (مسطح) در قالب ثابت استفاده می شد.پویا اندیش

در این سال ها اولین امکانات و ابزارهای انیمیشن برای ایجاد گرافیک انیمیشن و شخصیت های متحرک از طریق طرح های متوالی ایجاد شد. با این حال نمی توان به طور قطعی گفت که اولین شخص یا شرکتی که اقدام به تولید تیزرهای گرافیکی کارتونی و انیمیشن کرده است. زیرا افراد زیادی از گذشته تا به امروز در ساخت و تولید انیمیشن و گرافیک نقش داشته اند. موشن گرافیک رابطه مستقیمی با توسعه فناوری اطلاعات دارد، به نحوی که سیر تحول این دو موضوع به هم مرتبط است.

در سال های اخیر پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی افراد زیادی را به سمت طراحی، ساخت و سفارش موشن گرافیک و تیزرهای متحرک کشانده است که ویدئوهای تبلیغاتی برای معرفی و برندسازی انواع مشاغل و خدمات در تمامی رسانه ها می باشد.رسانه های تصویری مانند از تلویزیون، بیلبوردهای سراسر شهر، شبکه های اجتماعی و غیره استفاده می شود.

مراحل ساخت و تهیه فیلم های تبلیغاتی جذاب، هدفمند و با کیفیت

ما در شرکت Plassing برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی باید هدف و اطلاعات برند یا شرکت شما را بدانیم تا بتوانیم با محتوای ویدیویی برند شما را به بهترین شکل نشان دهیم. اکنون می خواهیم مراحل ساخت را با هم بررسی کنیم:

    تیم ایده؛ ما در Plassing زمان زیادی را صرف می کنیم تا ایده ای مناسب برای ایجاد گرافیک کارتونی ارائه دهیم. رایامارتینگ



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 ست پارچ و لیوان شیک سرو پارچ و لیوان همیشه یکی از مهم ترین ارکان مهمان نوازی بوده است، به خصوص در میان خانواده های ایرانی که با مهمانان رفتار دوستانه ای دارند. راستش استفاده از سرویس پارچ و لیوان روی میز یا میز ناهارخوری می تواند توجه بسیاری از دوستان و آشنایان را که مهمان شما هستند به خود جلب کند. امروزه با توجه به سلیقه خریداران، ست های متنوعی از کوزه و لیوان در بازار موجود است.

نکاتی برای خرید ست پارچ و لیوان

توجه به جنسیت


ست ها و لیوان های فشرده از مواد مختلف تولید می کنند، اکثر ست های عرضه شده در سکس مارکت از کریستال می باشد، این ظروف ظاهری بسیار زیبا و درخشان دارند و استفاده از آن ها جذابیت میز ناهارخوری را چندین برابر می کند.این ظروف محبوب. تعداد زیادی هستند و اکثر خانم های خوش سلیقه این نوع ظروف را انتخاب می کنند، پارچ های سرامیکی و پلاستیکی و ست های شیشه ای نیز از دیگر مدل های موجود در بازار هستند.استوک تاپ

دقت طرح


در هنگام خرید به طرح کوزه و ست لیوان ها دقت کنید. این ست ها در طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر کدام جذابیت و زیبایی بسیار منحصر به فردی دارند. انتخاب هر کدام از آن ها به سلیقه شما و طراحی دیگران بستگی دارد. تطبیق طرح ست لیوان و لیوان با دیگر ظروف به شما کمک می کند تا میز و میز ناهارخوری خود را زیباتر تزیین کنید، به همین دلیل هنگام خرید، طرحی را انتخاب کنید. که هماهنگ و جذاب است.

مطمئن شوید که یک دسته دارید


کوزه ها در این ست ها دسته دار و بدون دسته طراحی و تولید می شوند.وجود دسته باعث افزایش زیبایی و جذابیت کوزه می شود.کاربردی و محبوبیت بیشتری دارد.کوزه های بدون دسته نیز طرفداران خود را دارند و انتخاب هر کدام به شما بستگی دارد. سلیقه شخصی . . 

بازار



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن 1000 لیتری قابل حمل (IBC) که عموماً برای نگهداری و حمل و نقل مایعات اسیدی، نفتی و شیمیایی استفاده می شود، نوعی تانکر آنتی باکتریال است که درجه غذایی (بهداشتی) و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ضربه دارد و دارای یک ارتفاع کم، در فضاهایی با محدودیت ارتفاع مفید خواهد بود.

مخازن پلی اتیلن محافظ IBC

مخزن داخلی با یک فرآیند قالب گیری چرخشی ساخته شده است و قاب بیرونی فلزی با پوشش اپوکسی است. مخزن پلی اتیلن در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم بوده و بهداشتی می باشد.گرید به کار رفته در این مخازن 3840 می باشد که تمامی استانداردهای بهداشتی را دارا می باشد.در واقع می توان گفت مخازن پلی اتیلن دارای تکنولوژی پیشرفته ای برای نگهداری و حمل محصولات مایع می باشند. .

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن آریا پلاست یک ماده پلیمری است که از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده است. اتیلن ها در یک زنجیره قرار گرفته و یک مولکول پلیمری بزرگ را تشکیل می دهند. ماده اولیه پلی اتیلن از نفت خام به دست می آید. مهم ترین بازار مصرف پلی اتیلن، صنعت لاستیک و پلاستیک است. در بازار جهانی پلی اتیلن در گریدهای تجاری PE63، PE80 و PE100 موجود است که در تولید و ساخت انواع پلاستیک و محصولات استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن 1000 لیتری

مخزن 1000 لیتری مخزنی است که برای نگهداری مواد سازگار با پلی اتیلن استفاده می شود. منبع پلاستیک (تانکر پلاستیکی) یا پلی اتیلن برای ذخیره و انتقال آب و سایر مواد سازگار با مخازن آب در صنایع کشاورزی، شیمیایی و ساختمانی استفاده می شود.

نام دیگر مخازن پلی اتیلن پلیمر است که به دلیل کارایی بالا طرفداران زیادی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، مخازن پلی اتیلن در صنایع مختلف استفاده می شود. از مخازن پلی اتیلن برای انتقال آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی نیز استفاده می شود.

مزایای مخزن 1000 لیتری

منابع 1000 لیتری مزایای زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

آنها به راحتی در دسترس هستند و می توان آنها را به صورت حضوری و آنلاین سفارش داد (مخزن پلی اتیلن مورد نظر خود را می توانید از سایت مخزن مارکت خریداری کنید.)
از نظر قیمت نسبت به تانک های دیگر مقرون به صرفه هستند.
به دلیل وزن کم آنها به راحتی قابل حمل هستند.
امکان سفارش در مدل ها و شکل های مختلف با توجه به نصب و موقعیت مکانی آنها وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

این مقاله یک طراحی پوستر خلاقانه را شرح می دهد که می تواند پوستر فیلم، پوستر تجاری و شرکتی یا پوستر دیجیتال باشد. به طور کلی، پوستر یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی همیشه سبز است که توجه مردم را به خود جلب می کند و اطلاعات را به شیوه ای نوآورانه به مخاطب منتقل می کند. هدف این مقاله پردازش جزئی فتوشاپ، ایلاستریتور و سایر ابزارهای طراحی پوستر نیست، بلکه معرفی نکات کلیدی و ایده های طراحی تمیز است.

پوسترها در طول تاریخ یک ابزار فراخوان برای اقدام بوده اند. کارلنسر آنها همچنین نماد جشن رویدادهای مهم، جشنواره ها، بزرگداشت ها و غیره بوده اند.

به عنوان مثال، پوستر "I Want You" یکی از نمادین ترین تصاویر در تاریخ آمریکا است. طراحی شده توسط تصویرگر معروف جیمز مونتگومری فلگ، توسط ارتش ایالات متحده برای استخدام سربازان در طول جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار گرفت و تنها بین سال های 1917 و 1918، حدود چهار میلیون نسخه چاپ شد.

در تصویر بالا، عمو سام بینندگان را دعوت می کند تا به آنها بپیوندند که پوستر را متمایز می کند.

طراحی پوستر تبلیغاتی چگونه است «فرم خوب» اثر آرمین هافمن یکی دیگر از پوسترهای خلاقانه است. پس از جنگ جهانی دوم ظاهر شد و به عنوان یک سبک تایپوگرافی بین المللی شناخته شد. از فونت‌های Sans Serif (مخصوصا Helvetica) استفاده می‌کرد و در ترکیب با عکاسی تک رنگ، برای یک سبک ارتباطی جسورانه اما واضح عالی بود.

چه کسب‌وکاری باشید که محصول جدیدی را راه‌اندازی می‌کند یا کسی که تجارت آنلاین شما را تبلیغ می‌کند، پوسترها ابزاری ضروری و بسیار مؤثر هستند.

پوسترها معمولاً خوب کار می کنند. شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چه چیزی را تبلیغ می کنید، واقعاً مهم نیست. وظیفه پوستر این است که تاثیر بصری بر بیننده ایجاد کند و اطلاعات کافی برای انجام اقدام مورد نظر در اختیار شما قرار دهد.

پوسترهای خلاقانه هرگز کپی نیستند، بلکه الهام بخش ایده های جدید و بدیع هستند. پوستر یک فیلم جنگ ستارگان با بازی لئوناردو دی کاپریو با پوستری که یک جشنواره موسیقی را اعلام می کند متفاوت خواهد بود.

انواع پوستر

پوسترها انواع مختلفی دارند: تبلیغاتی، مسافرتی، آموزنده، انگیزشی و غیره.

پوسترهای تبلیغاتی

برندها از این نوع پوستر برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. با این حال، از پوسترهای تبلیغاتی برای مبارزه با یک هدف یا جنبش اجتماعی نیز استفاده می شود. در واقع پوسترهای تبلیغاتی برای برانگیختن احساسات و تشویق بینندگان به انجام اقداماتی طراحی شده اند که ممکن است شامل: خرید، اهدا، پر کردن پرسشنامه و غیره باشد.

پوسترهای انگیزشی

پوسترهای تک صفحه ای برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در مخاطب طراحی شده اند. پوستر شامل نقل قول های انگیزشی یا یک بیانیه فکری است که با تایپوگرافی پررنگ برجسته شده است. در این پوستر انگیزشی، پس زمینه را با یک تصویر منظره یا تصویری از یک شخصیت الهام بخش بپوشانید.پوسترهای فیلم و مد وجود دارد که یک فیلم یا رویداد مد آینده را تبلیغ می کند. یک پوستر فیلم تبلیغاتی تاریخ اکران را ذکر می کند و شخصیت(های) اصلی فیلم را نشان می دهد. این تریلر به مردم اطلاع می‌دهد که تریلر چه زمانی منتشر می‌شود و شامل جزئیات شوخی برای ایجاد تبلیغات قبل از انتشار بزرگ است. اگر چنین پوسترهایی به اندازه کافی محبوب شوند، حتی به صورت بیلبورد در سطح شهر به نمایش در می آیند.مانی 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ست پارچ و لیوان شیک کوزه ها و فنجان ها با مواد مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در ضمن می توان به فلز، سرامیک، چینی، کریستال و کریستال و ... اشاره کرد.از قدیم الایام همیشه پارچ و استکان بر سر سفره های ایرانی وجود داشته و نوشیدن آب به هضم غذا کمک می کند. و علاوه بر این، در طراحی جداول نیز کمک می کند. این محصول جزء جدا نشدنی هر میز است.

در انتخاب کوزه و لیوان توجه به وزن آن را فراموش نکنید. زیرا وزن آب وارد آن می شود و وزن آن زیاد می شود. این وزن باید به اندازه ای باشد که بتوان آن را بلند کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.کوزه ها و فنجان ها در مواد مختلفی تولید و به فروش می رسند. علاوه بر این می توان به فلز، سرامیک، چینی، کریستال و کریستال و ... اشاره کرد.سفره های ایرانی از قدیم الایام همیشه دارای پارچ و فنجان بوده و نوشیدن آب به هضم غذا کمک می کند. و علاوه بر این، در طراحی جداول نیز کمک می کند. این محصول جزء جدا نشدنی هر میز است.در انتخاب شیشه و لیوان حتما به وزن آن توجه کنید. زیرا وزن آب وارد آن می شود و وزن آن زیاد می شود. این وزنه باید به اندازه ای باشد که بتوان آن را بلند کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.

پارچ و لیوان کریستالی

این پارچ و لیوان کریستالی نیوخانه وزن نسبتاً بیشتری نسبت به سایر پارچ های دیوونه ای دارد، پارچ و لیوان کریستال سبک تر و طراحی زیبایی دارد، لیوان کریستال نیز در کشور ما تولید می شود و در بین شرکت های تولید پارچه شیشه ای می توانید به کارخانه شیشه را ببینید و بالور کاوه خاطرنشان کرد: امروزه روی پارچ ها و جام های بلور و کریستال از جمله تراشکاری، گلکاری و تذهیب کارهای زیبا و عالی انجام می شود.پارچ و لیوان کریستال و کریستال روی رینگ یا حتی بدنه آن بستگی به طرح و همچنین طراحان دارد، جایی که از گل و یا حتی روکش طلا برای طراحی این پارچ استفاده شده است، روکش طلا روی پارچ و شیشه بسیار است. زیبا و عالی می درخشدپارچ ها و لیوان های کریستالی شفاف همیشه با استقبال خوبی مواجه می شوند. زیرا آب مایع و سایر نوشیدنی هایی که در آن ریخته می شود قابل مشاهده است. و دیدن نوشیدنی و آب در پارچ و فنجان برای بسیاری از مردم زیبا و عالی به نظر می رسد.

کوزه ها و فنجان های کنده کاری شده

بر روی پارچه لیوان لیست بیست حکاکی های خاص و زیبایی انجام می شود که یکی از پرطرفدارترین کنده کاری هایی که در کشور ما به چشم می خورد طرح خورشیدی است. که حتما روی پارچه لیوان ها دیده اید که به پارچ و لیوان خورشیدی معروف هستند به غیر از این طرح خورشیدی درب های زیبا و خاص دیگری نیز وجود دارد که توسط هنرمندان مورد علاقه ما در ایران ساخته و تولید می شود. البته بسیاری از ماشین های تراش از چین، لهستان، ترکیه یا فرانسه وارد می شوند.یکی از ظروفی است که هنگام دریافت میز یا میز پذیرایی استفاده می شود و حتی در محیط کار نیز به وفور دیده می شود. نوشیدن آب و سایر نوشیدنی ها در گرمای تابستان در محل کار یا حتی در خانه یک ضرورت حیاتی است و ما دائماً به دنبال زیباترین ظروف هستیم. این مایعات را در آن بریزید و زینت خانه و محل کار و رفع عطش و تشنگی می شود و تشنگی انسان را به دنبال آب می برد و چه زیباست که آن آب را در ظرفی زیبا بریزید.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی پوستر تبلیغاتی اساسی ترین ابزار و رسانه های چاپی در بازاریابی هستند. زیرا برای تبلیغ رویدادها، محصولات و خدمات استفاده می شوند و با چیدمان خلاقانه تصاویر، گرافیک و متن طراحی می شوند. پوسترها همچنین بخش قابل توجهی از آثار هنری مدرن را به خود اختصاص داده اند. از پوستر تبلیغاتی «امید» اوباما گرفته تا «ما می توانیم آن را انجام دهیم!» در زمان جنگ جهانی دوم و پوستری از فیلم آرواره ها. با ترکیب خلاقانه و هوشمندانه متن و تصویر، می توانید پوستری جذاب برای کسب و کار خود ایجاد کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم پوستر چیست و چه مزایایی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

پوستر تبلیغاتی چیست؟

پوستر یک رسانه چاپی است که برای تبلیغ یک رویداد، محصول یا خدمات استفاده می شود. این رسانه متن و عناصر یا تصاویر گرافیکی را به گونه ای ترکیب می کند که توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند و معمولا در مکان های عمومی نمایش داده می شود. عناصر زیر معمولا در پوستر استفاده می شود:

عنوان یا شعار پررنگ

متن کوتاهی که حاوی پیام های کلیدی مورد نظر است
اطلاعات مهم در مورد رویدادها یا پیشنهادات
تصاویر یا عناصر گرافیکی که از متن پشتیبانی می کنند
ترکیبی از رنگ ها یا یک الگوی یکنواخت، با چندین سایه از یک تن رنگ

با ترکیب این عناصر، پوستر شما می تواند توجه رهگذران را به خود جلب کند. برخی از پوسترهای معروف و نمادین عبارتند از:

پوسترهای فیلمی مانند آرواره و سرگیجه
پوسترهای تبلیغاتی مانند توکان گینس
پوسترهای رویدادی مانند تبلیغات Théophile Steinlen برای "Le Chat Noir"
پوسترهای سیاسی مانند "آرام باش و ادامه بده"

برنامه های پوستر تبلیغاتی

اما پوستر چه فایده ای دارد؟ پوسترها مانی عموماً کاربردهای مشابهی در زمینه های مختلف دارند. اصولاً این رسانه های چاپی در مکان های عمومی نصب می شوند تا با استفاده از رنگ ها، کلمات، تصاویر یا عناصر گرافیکی جذاب، توجه عابران را به خود جلب کرده و پیام مورد نظر را به آنها منتقل کنند.

مزایا و دلایل استفاده از پوستر تبلیغاتی

 اکنون که می دانید پوستر چیست افرا گرافیک و چه کاربردی دارد، ممکن است از خود بپرسید که پوسترهای تبلیغاتی چه مزایایی برای کسب و کار شما خواهند داشت؟ در ادامه به مزایای پوستر می پردازیم:

انعطاف پذیری در اندازه و شکل

شما می توانید پوسترها را در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها چاپ کنید. پوستر به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را روی تابلوهای اعلانات و مکان های دیگر قرار دهید و صدای کسب و کار خود را به گوش گروه زیادی از مردم برسانید. برای تأثیر بصری بیشتر و انعطاف‌پذیری طراحی، یک پوستر بزرگتر (مثلاً 11×17) ممکن است بهتر عمل کند. اگر مکان های خوبی برای آویزان کردن پوسترهای خود دارید، پوسترهای بزرگتر با طرح های رنگی چشمگیر شانس بیشتری برای جلب توجه دارند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

فروش عمده سنگ اصفهان شناسایی انواع ترکیبات انواع سنگ ها، کانی ها و کانی ها به صورت پکیج شناسایی مواد با انجام آنالیزهای مختلف نمونه درخواستی انجام می شود.تحلیل ها کمی و کیفی هستند. در طول تحقیق، خواص فیزیکی، فیزیکی و شیمیایی سنگ ها از طریق روش های مختلف از جمله XRD، XRF، SEM، ICP و آنالیز فیزیکی و حرارتی مورد بررسی قرار می گیرد. در نتیجه نه تنها نوع و ترکیب شیمیایی سنگ، بلکه مجموعه ای از خواص آنها نیز به دست می آید. این کار در ماهامکس با استفاده از مدرن ترین و دقیق ترین تجهیزات و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

ماده معدنی یا ماده معدنی

کانی ماده ای طبیعی، معدنی، جامد و کریستالی است که ترکیب شیمیایی تقریبا ثابتی دارد و در پوسته زمین وجود دارد. یک کانی دارای فرمول شیمیایی و ساختار اتمی خاص است. این کوچکترین جزء ماده معدنی است. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، هر کانی را از سایر کانی ها متمایز می کند. 

این خصوصیات منحصر به فرد ساختار اتمی و نوع ترکیب مولکولی یا شیمیایی هر کانی است. نکته مهم در مورد مواد معدنی این است که مواد معدنی از بقایای موجودات زنده تشکیل نمی شوند، در حالی که مواد آلی مانند پروتئین ها، کربوهیدرات ها و روغن ها توسط موجودات زنده تولید می شوند. موارد زیر از مهم ترین ویژگی های این کانی است.کالا سخت

آنها به طور طبیعی ایجاد می شوند و مردم در شکل گیری آنها دخالت نمی کنند.
تنها حالتی که دارند حالت جامد است و حالت مایع یا گاز ندارند.
ترکیب شیمیایی آنها مشخص است.
آنها به شکل کریستال تشکیل می شوند. این بدان معنی است که ساختار اتمی آنها منظم است و دارای ترتیب تکرار شونده از اتم ها است.
آنها مواد معدنی هستند و از بقایای گیاهی یا حیوانی تشکیل نمی شوند.

اکتشاف و استخراج مواد معدنی

اکتشاف معدنی در واقع فرآیند جستجوی وجود یک ماده معدنی مورد نظر در سنگ های یک منطقه است. این فرآیند ابتدا با جمع آوری اطلاعات زمین شناسی از مناطق مختلف منطقه و سپس جمع بندی اطلاعات در مناطق بزرگتر انجام می شود. هدف از جمع آوری اطلاعات بدست آوردن یک ایده کلی از موقعیت زمین شناسی منطقه و کانی های احتمالی موجود در آن است.زینو استون 

به طور کلی مراحل اکتشاف مواد معدنی به ترتیب زیر انجام می شود.

مطالعات نظری
پرنعمت زمین شناسی
نمونه برداری خاک/رسوب و بررسی های ژئوفیزیکی سطحی
حفاری اولیه
حفاری پیشرفته
بررسی های دقیق و بررسی های زمین شناسی
استخراج



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 ظروف و مکعب های کتاب چگونه به استفاده از فضاهای مرده ساختمان کمک می کنند؟

پاسخ: تنها یک نوار 40 تا 70 سانتی متری اتاق تسهیلات می تواند فضای کافی برای نصب قفسه های مکعب مستطیل پلاستیکی ایجاد کند. برای کسانی که فضای محدودی دارند، این یک گزینه عالی است. حتی کنار دیوار حیاط و زیر آفتاب و باران و یا کنار گذاشتن یک نوار جای پارک، همه اقلام ذکر شده می توانند مکانی ایده آل برای نگهداری کتاب باشند.خرید تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده اینجا کلیک کنید.

مخزن مکعبی تک لایه عمودی 500 لیتری

مخزن مکعبی تک لایه عمودی 500 لیتری مناسب برای نصب در محیط های کم و مرتفع می باشد. در یک مخزن مکعبی عمودی امکان نگهداری انواع مایعات سازگار با پلی اتیلن (شیمیایی، دارویی، سوختی، مایعات بهداشتی و غذایی) وجود دارد. این منبع آب مانع از عبور نور خورشید از دیواره های مخزن نمی شود، بنابراین فرصتی برای رشد جلبک ها در مخزن آب وجود دارد.

مخزن سه لایه مکعبی عمودی 500 لیتری

مخزن سه لایه مکعبی عمودی 500 لیتری تانکر پلاستیکی مناسب برای نصب در محیط های کم عرض و بالا می باشد. در مخازن مکعبی عمودی امکان ذخیره هر مایع با چگالی متفاوت وجود دارد. مخازن سه لایه از عبور نور خورشید از دیواره مخزن جلوگیری می کنند. بنابراین شرایط مناسب برای توسعه جلبک در منبع آب فراهم نخواهد شد.

مخازن پلی اتیلن در برابر گرما و سرما کاملاً مقاوم بوده و عمر نسبتاً بالایی دارند و در صورت رعایت احتیاط می توان حداقل 10-15 سال از آن استفاده کرد. روی بدنه مخزن ایستاده شیارهای باریکی وجود دارد. این پارگی ها باعث افزایش مقاومت و استحکام مخزن آب می شود.

معرفی انواع مخازن مکعبی و کتابی پلاسترون

   مخازن مکعبی اصفهان تانک و کاغذی پلاستونیک (مخزن های سهل الوصول) را می توان در حجم های 230 لیتر تا 2000 لیتر و همچنین به تعداد بالای 100 عدد در سایز دلخواه مشتری تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار داد. مخزن کتاب و مکعب به صورت بی رنگ یا تک لایه، دو لایه و سه لایه و همچنین سفارشی سازی با فوم، چهار لایه و پنج لایه قابل تولید می باشد. امکان ساخت هر مکعبی در رنگ های سیاه، سفید، سبز، آبی، قرمز و زرد وجود دارد



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ست صبحانه خوری سفید کوردلیا از مرغوب ترین چینی ساخته شده و به رنگ سفید است. این سرویس برای 6 نفر می باشد. این سری شامل 2 سایز بشقاب و 1 عدد دیسک، یک کاسه مربا و 6 فنجان چای می باشد. میز صبحانه دلپذیر با خانواده شادی و انرژی را در طول روز به ارمغان می آورد. که ممکن است از طریق این سرویس ارائه شود. یکی از ویژگی های این سرویس چینی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. همچنین یک ست کامل برای خرید صبحانه عروس محسوب می شود. اگر به سلامتی و شروع روز پر انرژی اهمیت می دهید، داشتن این ست یک نیاز اساسی برای سرو صبحانه و پذیرایی در آشپزخانه است.

برای این منظور پیشنهاد می کنیم تعداد اعضای خانواده و مهمانان احتمالی خود را در طول هفته یا ماه بررسی کنید.
یادتان باشد اگر فردی به تعداد افرادی که دور میز صبحانه می نشینند اضافه شود خیلی بد است و نتوان با غذاهایی مشابه دیگر غذاها سرو کرد!
پس حتما به این نکته توجه کنید.

اگر این کانتینرها به صورت سرویس خریداری شوند، پس همه این کانتینرها شبیه لیسته هم هستند. وجود میز ناهارخوری با غذاهای زیبا و هماهنگ باعث زیبایی خانه می شود. هر چه میز زیباتر به نظر برسد، افراد بیشتری در کنار هم به تفریح ​​و خوش گذرانی خواهند پرداخت.

تعداد کل ظروف

نکته دوم در انتخاب سرویس صبحانه لفتیکا  توجه به تعداد ظروف یا بهتر است بگوییم تعداد دستمال کاغذی این سرویس است.
برای این کار باید بدانید که یک صبحانه می تواند با 14 حوله شروع شود و تا 53 کوزه طول بکشد.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ چیست (به انگلیسی: Digital marketing) نوعی بازاریابی از محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن همراه و سایر صفحه نمایش ها مانند رایانه و هر رسانه دیجیتال دیگری انجام می شود. نوع بازاریابی تبلیغاتی به دلیل ارزانی، ماندگاری و تطبیق پذیری همراه با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه ویژه ای در بین تبلیغ کنندگان پیدا کرده است.24/7 بودن آن و امکان تغییرات به روز، این نوع تبلیغات را پر رنگ تر کرده است، به خصوص زمانی که شرکت ها با مشکلات مالی مواجه هستند.در واقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از تمامی ابزارهای دیجیتال مانند وب سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (AdWords Marketing)، شبکه های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موبایلی برای هدف خاصی به نام بازاریابی یا افزایش فروش یا برندسازی است.امروزه این نوع بازاریابی تاثیر بسیار زیادی بر رویت کسب و کار دارد.

آخرین تحولات و استراتژی ها

یکی از مهم ترین تغییراتی که در بازاریابی سنتی رخ داده است، «ظهور بازاریابی دیجیتال» است که منجر به اصلاح استراتژی های بازاریابی شده است تا بتوانیم خود را با این تغییر عمده در بازاریابی سنتی وفق دهیم.از آنجایی که بازاریابی دیجیتال به فناوری‌های در حال تغییر و تحول بستگی دارد، باید ویژگی‌های مشابهی را از تحولات و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال انتظار داشت.

تقسیم بندی بازار:

تمرکز بیشتری بر تقسیم بندی در بازاریابی دیجیتال ویکی پدیا برای هدف قرار دادن بازارهای خاص در هر دو بخش تجارت به تجارت و مصرف کننده به مصرف کننده وجود دارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ:

گروه های مهم در جوامع مربوطه شناسایی و به عنوان اینفلوئنسر شناخته می شوند و در حال تبدیل شدن به یک مفهوم مهم در بازاریابی دیجیتال هستند. تبدیل شدن به یک تأثیرگذار از طریق تبلیغات پولی، مانند تبلیغات فیس بوک یا کمپین های گوگل ادوردز، یا از طریق نرم افزارهای پیشرفته sCRM (مدیریت ارتباط با مشتری) مانند SAP C4C، Microsoft Dynamics، Sage CRM و Salesforce CRM امکان پذیر است. در حال حاضر، بسیاری از دانشگاه ها بر روی استراتژی های تاثیرگذار در سطح کارشناسی ارشد تمرکز دارند.

تاکتیک ها و نمونه های بازاریابی دیجیتال

یک بازاریاب دیجیتال خوب یا فردی که به نوعی در این زمینه فعالیت می کند باید درک روشن و مناسبی از تأثیر انواع مختلف بازاریابی دیجیتال بر تحقق اهداف اصلی خود داشته باشد. به عبارت دیگر، برای استفاده حداکثری از روش ها و کانال های دیجیتال رایگان و پولی موجود و اجرای کمپین ها و سیاست های موثرتر، باید بدانید به دنبال چه هستید و برنامه داشته باشید.

منبع : یکتانت 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده مخازن عمودی طبرستان (مخزن ایستاده) می تواند نیاز شما را برای نگهداری موقت و طولانی مدت مایعات برآورده کند. مخزن عمودی یا به عبارتی مخزن ایستاده یکی از بهترین انواع مخازن آب است. زیرا به دلیل شکل هندسی خاصی که دارد بر خلاف مخازن افقی در مکان هایی با عرض کم قابل نصب است و نسبت به نمونه های دیگر مخازن دوام و مقاومت بیشتری دارد.

ویژگی های مخازن عمودی:

ویژگی های مخازن عمودی طبرستان (ایستاده):
از 55 لیتر تا 20000 لیتر به صورت تک شفاف دوبل و سه لایه ضد جلبک سه و چهار لایه آنتی باکتریال.
مناسب ترین نوع مخزن برای نگهداری و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی، مواد شیمیایی، دارو، سوخت، اسیدها
تنها مخازن تولید شده با فناوری نانو، کاملا بهداشتی و مورد تایید موسسه رب و جهاد دانشگاهی ایران.

بهترین انتخاب برای نگهداری آب آشامیدنی و مایعات غذایی بدون تغییر رنگ، بو و طعم به لطف استفاده از مواد اولیه درجه یک و درجه یک.
دارای نشان استاندارد ملی از سازمان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو همانطور که روی مخازن درج شده است.
به دلیل تبادل حرارت بسیار کم می توان از آن در مناطق سردسیر و گرمسیری استفاده کرد.
تنوع گسترده ای در اندازه ها و ابعاد، با توجه به شرایط نصب و نگهداری مشتریان.
سهولت استفاده به لطف نصب سریع و آسان انواع اتصالات استاندارد مخزن افقی مجتمع پلاستیک طبرستان
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید

دلیل تفاوت قیمت مخازن:

یکی از محدودیت ها و عوامل اصلی در انتخاب مخزن ذخیره، فضای موجود است. به عنوان مثال محدودیت ارتفاع باعث می شود به ناچار تانک های عمودی کوتاه یا افقی را انتخاب کنیم و محدودیت طول و عرض ما را مجبور به استفاده از مخازن عمودی و بلند می کند.

مخازن پلی اتیلن عمودی بهتر هستند یا افقی؟

با توجه به توضیحات بالا، مخازن افقی به طور طبیعی سنگین تر از مخازن عمودی با همان حجم هستند. و این مشکل دلیل اصلی گرانی مخازن افقی است و به این معنی نیست که مخازن افقی کیفیت بهتری نسبت به مخازن عمودی دارند، برعکس با توجه به مساوی بودن مخازن عمودی عمر نسبتاً طولانی تری نسبت به مخازن افقی دارند. .

مخازن افقی و عمودی تانکر پلاستیکی هر دو تا چندین سال در شرایط مناسب و استاندارد به خوبی قابل استفاده هستند. مشخصات تانک های طبرستان را می توانید از طریق صفحه تانک های عمودی مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخازن پلی اتیلن عمدتاً برای نگهداری و ذخیره آب و مایعات سازگار با پلی اتیلن و همچنین برای حمل و نقل مواد سازگار با این ماده ساخته می شوند. این مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلن معمولاً در ساخت و ساز، کشاورزی و صنایع شیمیایی برای ذخیره و انتقال آب و سایر مایعات استفاده می شود. در حال حاضر در دنیا نگهداری، حمل و نقل و بسته بندی انواع سموم و بسیاری از مواد شیمیایی توسط همین کیسه های پلی اتیلن انجام می شود.

نقاط ضعف مخازن پلاستیکی

مخازن پلاستیکی عمر بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر مخازن دارند اما همانطور که همه می دانند هیچ محصولی دائمی نیست و مخازن و مخازن نگهداری و حمل مواد پس از مدتی ضعیف و از بین می روند. نقطه ضعف این مخازن در مقایسه با مخازن فلزی، آسیب پذیری آنها در برابر ضربه های مکانیکی قوی است که در نقطه ای وارد شده و باعث ترک خوردن و شکستن تانکر می شود. اگر مراقبت مناسب انجام شود، جای نگرانی نیست. خرید تانکر آب پلاستیکی کلیک کنید.

چگونه درست کنیم

امروزه مخازن پلاستیکی معمولاً با استفاده از فرآیندی به نام قالب گیری چرخشی ساخته می شوند. در کارخانه مخازن پلاستیکی، یک ترکیب پلیمری پودری با مواد محافظ اشعه ماوراء بنفش ترکیب شده و در قالب دو قسمتی ریخته می شود. مقدار ترکیبات محافظ UV مورد استفاده در این مخلوط به هدف نهایی مخزن در حال تولید بستگی دارد. سپس قالب را می بندند و در فر از قبل گرم شده با دمای مناسب می پزند.

در طی فرآیند گرمایش، قالب 360 درجه در دو جهت حرکت می کند. این حرکات باعث می شود که مخلوط حاصل با ذوب شدن ترکیب روی تمام قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرآیند، قالب به اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن دما به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما، تشکیل مخزن کامل از قالب خارج می شود.مخازن پلاستیکی 

جرم خاص

وزن مخصوص یک ماده، مقایسه وزن آن در واحد حجم با آب است. مخازن نه تنها در اندازه های مختلف، بلکه با درجات مختلف ذخیره سازی مواد با تراکم های مختلف تولید و به فروش می رسند. تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن با ضخامت های مختلف را برای ذخیره مایعات با وزن مخصوص 1.0 تا 1.9 یا بیشتر طراحی و تولید می کنند.

مانند مخازن Superior شرکت Tanker Plastic با افزودن مواد تقویت کننده و بهبود دهنده به مواد اولیه مخزن، توانایی مخزن در تحمل تنش هیدرواستاتیکی ناشی از مواد ذخیره شده افزایش می یابد و مشکلی در ذخیره سازی وجود ندارد به عنوان مثال تانکر پلی اتیلن 1.0 با وزن مخصوص برای مقاومت در برابر مایعات با وزن 1000 کیلوگرم در مخزن 1000 لیتری طراحی شده است. و هنگام خرید باید به جرم مایعی که می خواهید ذخیره کنید توجه کنید. به طوری که در فرآیند ذخیره سازی مشکلی ایجاد نشود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

سیستم هوشمند سازی هتل  نوین گذر هتلی است که در آن می توانید کارهایی مانند رزرو اتاق، باز کردن درب ورودی اتاق، تغییر وضعیت روشنایی، کنترل سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کنترل تلویزیون، کنترل پرده ها، درخواست نظافت اتاق را انجام دهید. ، رزرو استخر، رستوران و پارکینگ و...، با فشردن یک دکمه روی تلفن همراه خود. با کمک هتل هوشمند، همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.
در واقع در هتل هوشمند نوین گذر به جای اینکه به سراغ فرد خاصی در هتل بروید و از او بخواهید کلید اتاقتان را به شما بدهد یا از کارکنان خدمات بخواهید اتاقتان را تمیز کنند، می توانید تمام درخواست های خود را روی دکمه گوشی هوشمندتان قرار دهید.

تجارت گردشگری 

تجارت گردشگری آرات یکی از سودآورترین است. کشورهای همسایه ما در سال های اخیر بیشترین بهره وری را از گردشگری به دست آورده اند. جذب مشتری هدف اصلی همه این مشاغل است. یکی از مهمترین موارد برای جذب مشتری یا ارائه بهترین و با کیفیت خدمات، پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان است.
هتل هوشمند هتلی است که تمامی سیستم های تاسیساتی (موتورخانه، روشنایی، نظارت تصویری، آبیاری فضای سبز، آسانسور، سیستم های اعلام و اطفاء حریق، کنترل پارکینگ و ...) و همچنین سیستم مدیریت مرکزی مهمان را کنترل می کند. 

هتل هوشمند 

تقریباً فرض بر این است که هتل های هوشمند آینده همه هتل ها هستند. اگرچه تعداد این هتل ها در حال حاضر انگشت شمار است، اما در آینده تعداد زیادی از هتل ها به سمت هوشمند و مدرن شدن پیش خواهند رفت و با این جهش، مدیریت هتل بسیار سریعتر و آسانتر از قبل خواهد شد. صنعت گردشگری به نوعی با صنعت هتلداری مرتبط است.
علاوه بر جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی و تفریحی، هتل هایی وجود دارند که با ارائه خدمات متنوع رضایت میهمانان را جلب می کنند. بنابراین، مهمان نوازی یک صنعت یا یک فعالیت اقتصادی/فرهنگی تلقی می شود و نه صرفاً یک فعالیت تجاری.
همچنین تصمیم داریم در ادامه این مقاله در مورد هتل های هوشمند و ویژگی ها و مزایای آن ها صحبت کنیم و البته به معرفی چند هتل هوشمند دنیا و امکانات آن ها نیز می پردازیم.
هوشمندسازی هتل می تواند باعث افزایش درآمد هتلداران و از طرفی کاهش بسیاری از هزینه ها شود. کاهش هزینه های نیروی کار، افزایش امنیت هتل، افزایش کارایی کارکنان هتل، افزایش راحتی میهمانان و کاهش هزینه های نگهداری امکانات هتل از جمله مزایای یک هتل هوشمند است. دستیابی به این مزایا هدف مهمی برای هتل هوشمند نوین گزر است.کاسپین 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

سیستم هوشمند سازی هتل  نوین گذر هتلی است که در آن می توانید کارهایی مانند رزرو اتاق، باز کردن درب ورودی اتاق، تغییر وضعیت روشنایی، کنترل سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کنترل تلویزیون، کنترل پرده ها، درخواست نظافت اتاق را انجام دهید. ، رزرو استخر، رستوران و پارکینگ و...، با فشردن یک دکمه روی تلفن همراه خود. با کمک هتل هوشمند، همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.
در واقع در هتل هوشمند نوین گذر به جای اینکه به سراغ فرد خاصی در هتل بروید و از او بخواهید کلید اتاقتان را به شما بدهد یا از کارکنان خدمات بخواهید اتاقتان را تمیز کنند، می توانید تمام درخواست های خود را روی دکمه گوشی هوشمندتان قرار دهید.

تجارت گردشگری 

تجارت گردشگری آرات یکی از سودآورترین است. کشورهای همسایه ما در سال های اخیر بیشترین بهره وری را از گردشگری به دست آورده اند. جذب مشتری هدف اصلی همه این مشاغل است. یکی از مهمترین موارد برای جذب مشتری یا ارائه بهترین و با کیفیت خدمات، پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان است.
هتل هوشمند هتلی است که تمامی سیستم های تاسیساتی (موتورخانه، روشنایی، نظارت تصویری، آبیاری فضای سبز، آسانسور، سیستم های اعلام و اطفاء حریق، کنترل پارکینگ و ...) و همچنین سیستم مدیریت مرکزی مهمان را کنترل می کند. 

هتل هوشمند 

تقریباً فرض بر این است که هتل های هوشمند آینده همه هتل ها هستند. اگرچه تعداد این هتل ها در حال حاضر انگشت شمار است، اما در آینده تعداد زیادی از هتل ها به سمت هوشمند و مدرن شدن پیش خواهند رفت و با این جهش، مدیریت هتل بسیار سریعتر و آسانتر از قبل خواهد شد. صنعت گردشگری به نوعی با صنعت هتلداری مرتبط است.
علاوه بر جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی و تفریحی، هتل هایی وجود دارند که با ارائه خدمات متنوع رضایت میهمانان را جلب می کنند. بنابراین، مهمان نوازی یک صنعت یا یک فعالیت اقتصادی/فرهنگی تلقی می شود و نه صرفاً یک فعالیت تجاری.
همچنین تصمیم داریم در ادامه این مقاله در مورد هتل های هوشمند و ویژگی ها و مزایای آن ها صحبت کنیم و البته به معرفی چند هتل هوشمند دنیا و امکانات آن ها نیز می پردازیم.
هوشمندسازی هتل می تواند باعث افزایش درآمد هتلداران و از طرفی کاهش بسیاری از هزینه ها شود. کاهش هزینه های نیروی کار، افزایش امنیت هتل، افزایش کارایی کارکنان هتل، افزایش راحتی میهمانان و کاهش هزینه های نگهداری امکانات هتل از جمله مزایای یک هتل هوشمند است. دستیابی به این مزایا هدف مهمی برای هتل هوشمند نوین گزر است.کاسپین 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

سرویس صبحانه خوری سفید تموم کردن ظروف صبحانه یکی از چالش های اصلی خرید جهیزیه عروس است. زیرا از ظروف ریز و درشت زیادی تشکیل شده است. ست صبحانه چینی یک راه حل کامل و عالی است و تمامی ظروف صبحانه مورد نیاز را به سبک و رنگی خاص در اختیار شما قرار می دهد و این چالش بزرگ را از شما دور می کند. در این مطلب راهنمای خرید ست صبحانه کامل از China Sanctification را مشاهده خواهید کرد.

هر نوع غذای صبحانه

ظروف صبحانه و همچنین سایر ظروف مورد نیاز برای پذیرایی و مصارف خانگی را می توان در مواد و طرح های مختلفی تولید کرد. اگر قصد خرید ظروف صبحانه را دارید اما در انتخاب نوع مناسب شک دارید، در زیر محبوب ترین انواع ظروف صبحانه را فهرست کرده ایم:

صبحانه چینی

غذاهای صبحانه یکی از محبوب ترین غذاهای بین خریداران است. قیمت پایین تری نسبت به ظروف استخوانی دارند و استحکام آنها بالاست و در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. وزن این ظروف می تواند بیشتر از انواع دیگر باشد. البته شرکت های موفق و برندهای معروف چینی سبک تری نسبت به سایرین تولید می کنند و این یکی از مزیت های یک برند خوب چینی است.دلارا

ظروف سرامیکی

این ظروف به دلیل ارزان بودن، تنوع رنگ و طرح و ضخامت بالا نسبت به ظروف چینی از محبوبیت نسبی در بین خریداران برخوردار هستند. از این ظروف صبحانه می توانید در مصارف روزمره و روزمره و همچنین برای پذیرایی استفاده کنید.

ظروف چوبی

این ظروف قابلمه نیز مشتریان خود را دارند اما دو دسته هستند: قابل شستشو و غیر قابل شستشو. برای استفاده روزمره می توانید از کاسه های صبحانه قابل شستشو و برای سرو میوه های خشک و آجیل از کاسه های چوبی بامبو غیر قابل شستشو استفاده کنید.

غذای راحت برای صبحانه

برای استفاده از ظروف صبحانه در دست می توانید هنگام انتخاب متریال به ظروف سرامیکی یا حتی ملامینه ای، چوبی یا چینی نگاه کنید. ظروف سرامیکی و چینی به دلیل مزایایی که نسبت به انواع دیگر دارند، برای استفاده دستی محبوبیت بیشتری دارند. این ظروف به دلیل استحکام بالا، هزینه کم و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی می توانند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه در منزل برای صبحانه باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید طراحی موشن گرافیک از دو کلمه Motion و Graphic تشکیل شده است. این زمینه به عنوان گرافیک پویا یا تصاویر متحرک نیز شناخته می شود. گرافیک پویا به بردار بستگی دارد. وکتورها توسط تصویرگران طراحی شده و سپس توسط انیماتورها به صورت پویا ارائه می شوند.

گرافیک پویا اغلب با موسیقی و جلوه های جذاب همراه است. به همین دلیل از گرافیک کارتونی در صنایع تبلیغاتی و فیلمسازی استفاده می شود. جالب است بدانید که موشن گرافیک مخفف دانش ترکیب حرکت و صدا در دنیای رسانه و دیجیتال است که یک تعریف کامل است. از مزایای تبلیغات با استفاده از گرافیک کارتونی می توان به ارزان و ارزان بودن آن نسبت به سایر تیزرهای ویدیویی اشاره کرد.

همانطور که می بینید، در این مقاله می خواهیم در مورد گرافیک پویا صحبت کنیم. بیایید این مهارت و نظم باورنکردنی را از همه طرف بسنجیم و به چند سوال اساسی در مورد او پاسخ دهیم. پیشنهاد می کنیم اگر به دنیای گرافیک و خلاقیت علاقه دارید تا انتهای این مطلب با رشد دانا همراه باشید.رشدانا

تفاوت بین موشن گرافیک و انیمیشن

یکی از چالش های بسیاری از مبتدیان گرافیک انیمیشن، جداسازی دو مهارت انیمیشن و گرافیک پویا است. این دو رشته بسیار شبیه به هم هستند، اما تفاوت های عمده ای بین آنها وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

ابتدا تعریف مختصری از انیمیشن ارائه می دهیم. انیمیشن ارائه سریع و مداوم یک اثر هنری دو بعدی است که به دلیل ترسیم اشکال در موقعیت ها و ابعاد مختلف، توهم حرکت را برای بیننده ایجاد می کند.

این اولین تفاوت بین موشن گرافیک و انیمیشن است. در گرافیک پویا، حرکت عناصر جزئی از جوهره این میدان است، اما در انیمیشن تنها یک توهم است که به صورت واقعی به بیننده ظاهر می شود. تفاوت دوم این است که دنیای گرافیک کارتونی به وکتورها و عناصر بستگی دارد اما در انیمیشن شخصیت ها عنصر اصلی هستند.رایا مارکتینگ

تفاوت های دیگر این دو زمینه عبارتند از:

انیمیشن اغلب یک داستان طولانی است و به عنوان یک فیلم به مخاطب ارائه می شود، اما حرکت کوتاه و فشرده است.

اهداف محتوایی انیمیشن و موشن گرافیک کاملاً متفاوت است. گرافیک پویا در مواردی مانند تبلیغات بیشتر از انیمیشن استفاده می شود.

مکان های انیمیشن و پروژکتور حرکت کاملاً متفاوت هستند.

جامعه هدف و نامزدهای حرکت و انیمیشن متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی پوستر تبلیغاتی پوسترها یکی از اقلام تبلیغاتی چاپی هستند که هم برای کسب و کارهای کوچک و هم شرکت های بزرگ که از پوسترهای خلاقانه برای تبلیغ فروش یا یادآوری برند خود استفاده می کنند، استفاده می شود. مهم نیست که از پوستر برای افزایش فروش، اطلاع از مکان جدید کسب و کار، یادآوری برند و ... استفاده می کنید، بالاخره وظیفه اصلی پوستر تبلیغاتی انتقال اطلاعات مورد نظر در یک خلاقیت است. راه و در کوتاه ترین مدت.

مزایای پوستر تبلیغاتی

از مزایای پوستر برای کسب و کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه انعطاف پذیر

یکی از ویژگی های پوستر تبلیغاتی این است که می توان آن را در اندازه ها و ابعاد مختلف چاپ کرد. برای تبلیغات در ویترین سوپرمارکت می توانید از یک پوستر سایز کوچک استفاده کنید یا از پوسترهای تبلیغاتی بزرگ و بلند برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.زفا

ماندگاری طولانی

پوستر نسبت به سایر روش های تبلیغات چاپی مانند بروشور دوام بیشتری دارد. پس از دریافت رساله و خواندن آن، خواننده رهگذر ممکن است رساله را کنار بگذارد; اما یک پوستر جذاب می تواند هفته ها و ماه ها در جای مناسب بماند. علاوه بر این، یک پوستر اطلاعات خود را در تاریکی شب با نور یا در ساعت 6:00 صبح هنگام طلوع خورشید نمایش می دهد.

مقرون به صرفه

تبلیغات پوستری در صورتی که خلاقانه و با توزیع مناسب ارائه شود، بازگشت سرمایه بسیار بالایی دارد. همچنین وقتی به ماندگاری پیام پوسترها نگاه می کنیم، متوجه می شویم که پوسترهای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند.

شناخت برند را افزایش دهید

پوسترهای تبلیغاتی به میزان قابل توجهی آگاهی از برند را افزایش می دهند. پوسترها اغلب در مکان هایی قرار می گیرند که افراد زیادی به راحتی می توانند آنها را ببینند.کامپرس کو 

تنوع بسیار زیاد

پوسترها تنوع بسیار زیادی دارند. از پوسترهای تبلیغاتی می توان در هر نوع رویدادی برای اطلاع رسانی یا افزایش فروش استفاده کرد. پوستر را می توان با ترکیب تصویر، رنگ و متن جذاب سفارشی کرد و در نهایت توجه افراد بیشتری را به خود جلب کرد.

توانایی یادآوری بالا

اگر کسی پوستری را ببیند، کمتر آن را فراموش می کند. زیرا پوسترهای به یاد ماندنی از تصاویر بیشتر از متن طولانی استفاده می کنند. در قسمت های بعدی تعدادی از بهترین پوسترهای تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

انواع مخازن آب عمودی در حجم های 80 لیتری تا 20000 لیتری یک و سه لایه
مخازن آب عمودی یا ایستاده در انواع کوتاه، متوسط ​​و بلند عمودی تولید و آماده فروش و تحویل در فروشگاه مخازن پلاستیکی می باشد. حجم این مخازن از 80 لیتر تا 20000 لیتر می باشد. امکان ساخت هر گونه ظروف آب عمودی برای مصارف بهداشتی به صورت بی رنگ یا تک لایه، دو لایه و سه لایه وجود دارد. مخزن آب ایستاده

بیایید در مورد مخازن پلی اتیلن عمودی پلاستونیک بیشتر بدانیم:

دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید است
5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش
دارای 5 سال گارانتی بیمه و بیمه مسئولیت مدنی می باشد
تنوع بسیار زیادی در حجم و اندازه وجود دارد، مخازن 80 لیتری و بیشتر
دارای مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو به شماره 49/15470
دارای نشان استاندارد ملی ایران به شماره 854633093 می باشد
امکان ارسال رایگان در مراکز استان ها و مناطق با نمایندگی های تجاری و دفاتر تحویل مخزن آب دات کام مراجعه کنید.

مخازن عمودی پلاستونیک

مخازن عمودی پلاستون در انواع عمودی کوتاه و بلند نیز تولید می شوند. حجم این مخازن از 80 لیتر تا 20000 لیتر یکپارچه است. این محصولات به صورت بی رنگ یا تک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه تولید می شوند. بنا به سفارش مشتری فوم چهار و پنج لایه قابل ساخت می باشد.

البته نوع دولایه آن با فوم به عنوان منبع انبساط باز مدتهاست که جایگاه خود را در بازار مصرف تثبیت کرده است. محصولات شرکت پلاستونیک از بهترین مواد اولیه و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شود. پلی اتیلن 3840 مورد استفاده از نوع مواد غذایی بوده و دارای پروانه بهداشتی ساخت به شماره 21/16124 می باشد. مخازن پلاستیکی گواهی سلامت عمودی، این مخازن را می توان برای ذخیره آب آشامیدنی، مواد شیمیایی و دارو استفاده کرد.مخزن بازار

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن زیر پله ( مخزن زیر پله / منبع زیر پله ) مخزنی در محدوده مخازن افقی اما شیبدار است که به دلیل ظاهر شیب دار بهترین انتخاب برای فضای اضافی زیر پله می باشد. در این مقاله سعی شده است اطلاعات کاملی در مورد تعریف مخزن پلی اتیلن زیر پله، اندازه ها، تنوع، کاربردها و ویژگی های آن به تفصیل ارائه شود.

معرفی پله مخزن، مخزن یا منبع آب پلی اتیلن پلاستیکی

امروزه با توجه به افزایش جمعیت شهری و احداث ساختمان هایی با متراژهای کوچک و فضاهای کوچک، استفاده از مصالح و تجهیزات ساختمانی قابل استفاده برای فضای کوچک و یا بدون استفاده زندگی امروزی بیش از پیش اهمیت یافته است.خرید تانکر آب زیر پله 1000 لیتری به لینک مربوطه مراجعه کنید.

انواع مخازن پلی اتیلن زیر پله

مخازن زیر پله ای با حجم های 500 لیتری 800 لیتری 1000 لیتری 1000 لیتری و 1500 لیتری تک لایه و سه لایه و چهار لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال در کلیه نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز تهران تولید می شود. شرکت پلیمر یارا در سراسر کشور موجود می باشد.مخزن آب دات کام

ابعاد مخزن زیر پله (سانتی متر)

نکته : به طور کلی شرکت های سازنده مخازن زیر پله ای در طراحی و ساخت این نوع مخزن آب ابعاد مشابه و استاندارد را در نظر می گیرند که با این تفاسیر بهتر است قبل از خرید ابعاد نصب مخزن به محدودیت های این فضا توجه شود. مکان قدم های خود را اندازه گیری کنید

مخازن زیر پله تهران پلیمر یارا از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و دارای تاییدیه های غذایی و بهداشتی (Food Grade) از سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران می باشد و به طور کلی از مخازن زیر پله ای برای ذخیره آب شرب ساختمان ها استفاده می شود. اما از این مخازن برای نگهداری انواع مواد غذایی، دارویی، شیمیایی و حتی مایعات سوختی استفاده می شود.

توجه: (به دلیل بدنه پلی اتیلن مخازن و وان های شرکت تهران پلیمر یارا که با اسیدها و بازها پیوند شیمیایی ایجاد نمی کند، بسیار مقاوم بوده و جایگزین ارزان تری برای مخازن استیل می باشد و قابل استفاده برای نگهداری می باشد. طیف گسترده ای از مواد شیمیایی) آریا پلاست



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده مکعبی آب یا مخزن آب کتابی در بازار در دو حالت عمودی و افقی و در 100 لیتر، 230 لیتر، 500 لیتر، 800 لیتر، 1000 لیتر، 1500 لیتر و 2000 لیتر موجود می باشد. جنس این مخازن مشابه سایر محصولات موجود در این سایت از پلی اتیلن استاندارد و بهداشتی می باشد و در حال حاضر در مصارف مختلف از جمله ذخیره سازی آب آشامیدنی در ساختمان ها، نگهداری مواد شیمیایی در کارگاه ها و کارخانه ها، مصارف کشاورزی و ... کاربرد فراوانی دارند. . هستند.

یک مخزن آب پلی اتیلن یا مخزن آب مکعبی رزرو کنید

مخازن آب مکعبی و مخازن کاغذی با قابلیت عبور از باریک ترین درگاه ها بهترین راه حل برای ذخیره آب در مکان هایی هستند که محدودیت های شدیدی در نصب مخازن آب و سایر مواد دارند. این مخازن به دلیل ابعاد مناسبی که دارند به راحتی در گوشه و کنار دیوارها و یا در مکان هایی که مورد استفاده نیستند نصب می شوند. اگر به دنبال مخزن مکعبی با ابعاد خاص هستید، ما می توانیم آن را برای شما بسازیم. برای این منظور با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

معرفی انواع مخازن مکعبی و کتابی پلاسترون

مخازن مکعبی و کتابی ساخته شده از مخازن پلاستیکی در حجم 100 لیتر تا 2000 لیتر تولید و در بازار عرضه می شود. مخزن کتاب و مکعب به صورت بی رنگ یا تک لایه، سه لایه، فوم، چهار لایه و پنج لایه قابل تولید می باشد. امکان تولید انواع مخازن در رنگ های مختلف کاربردهای مخازن کتابی یا مکعبی:

1- ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی

2- ذخیره آب جهت اطفاء حریق

پلاستیک مخزن مخازن مکعبی یا کاغذی شرکت تانکر پلاستیک از مواد اولیه درجه یک و از نوع مواد غذایی بوده و برای نگهداری آب آشامیدنی، غذا، دارو و انواع مواد شیمیایی قابل استفاده است. مخازن کتاب دو لایه و سه لایه با لایه های رنگی با فیلترهای مرئی و UV از ورود نور به مخزن جلوگیری می کند و از رشد جلبک در لایه داخلی آن جلوگیری می کند.

مخزن بازار مزیت تانکر یا کتاب مخزن پلاستیکی مکعبی نسبت به تانکرهای مشابه طراحی و اندازه آنهاست. هدف اصلی از تولید این مخازن رفع مشکل عبور انواع مخازن از درهای باریک، ورودی ها و راهروها و همچنین فضاهایی است که دارای محدودیت هستند برخی از ویژگی های مخازن پلاستیکی مکعبی:

  •  نصب سریع و آسان
  •  کاملا یکپارچه و بدون درز
  •  تبادل حرارت نسبتا کم
  • قابلیت حمل آسان


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

یک پوستر محیطی ایجاد کنیدخرید و ایجاد طراحی پوستر تبلیغاتی 
اکثر شرکت ها یا فروشگاه های بزرگ از بیلبوردهای بزرگ برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. این پوسترها بر روی بیلبوردها و تابلوها نصب می شوند که امروزه با توجه به گسترش فضای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات قدیمی و سنتی مانند پخش بروشور منسوخ شده است. بنابراین بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی تحت عنوان طراحی پوستر تبلیغاتی به روشی پربار تبدیل شده است.محتوا نایس

طراحی پوستر تبلیغاتی چگونه است 

طراحی پوستر یکی از پرهزینه ترین روش های تبلیغاتی اما با کارایی بالا می باشد. بسیاری از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ نیز معتقدند که این روش بالاترین نرخ تبدیل را دارد.

اما با این روش، چندین نکته کلیدی بسیار مهم است:

طراحی بنر تبلیغاتی با کیفیت

فراخوان اقدام (تشویق مخاطبان به پاسخگویی)
رنگ پوستر
محتوای تبلیغاتی

 نکته مهم در طراحی پوستر تبلیغاتی

بسیاری از طراحان پوستر و بیلبورد هنگام شروع کار با سوالات زیادی مواجه می شوند. توجه داشته باشید که این نکات در طراحی بنر وب سایت نیز کاربرد دارد. با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید.

توجه به سایز پوستر گرافیکی

مهم ترین مرحله در طراحی پوستر آنلاین توجه به سایز آن است. اندازه طرح پوستر فتوشاپ باید با استانداردهای فضای تبلیغاتی بیلبورد ناشر مطابقت داشته باشد.

درج لوگو هنگام طراحی پوستر تبلیغاتی ساده یا حرفه ای

از همان ابتدای طراحی پوستر تبلیغاتی باید به فکر لوگوی شرکت باشید. وجود لوگو در پوستر طراحی شده باعث افزایش شناخت برند شما می شود.

شما باید لوگو را در طراحی خود بگنجانید تا بیشتر از سایر قسمت های پوستر برجسته شود.رایا مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید اینترنتی سیستم هوشمند سازی هتل هتل هوشمند سیستمی است که در آن وظایفی مانند رزرو اتاق، باز کردن درب، تغییر وضعیت روشنایی و سایر خدمات هتل با فشار دادن دکمه ای روی تلفن همراه انجام می شود. در این هتل همه از مسافران و مهمانان گرفته تا کارکنان هتل از تلفن همراه خود برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.یک هتل هوشمند از ابزارهای متصل به اینترنت استفاده می کند که توانایی تعامل و ارتباط با یکدیگر را دارند. به این سیستم متصل به هم، اینترنت اشیا (IoT) نیز می گویند. با IoT، حتی دستگاه های معمولی نیز می توانند هوشمند شوند.

مزایای اتوماسیون هتل

یک سیستم کاملا دیجیتال با قابلیت تعریف و اجرای انواع سناریوها برای کنترل روشنایی، پرده، سیستم کنترل دما و ....

ارتباط ساده، آنلاین و بدون زمان بین مهمانان و کارکنان هتل با فشار یک دکمه

ارائه خدمات اجتماعی هوشمند به مهمانان برای افزایش سطح رضایت آنها

گزارش دقیقی از مصرف انرژی در بخش های مختلف را برای بررسی دقیق تر به مدیر هتل ارائه دهید

مجهز به سیستم هشدار هوشمند، برای اطفاء حریق هوشمند یا قطع خودکار برق و گاز در مواقع خطر

چرا باید هتلمان را هوشمند کنیم؟

تپ لایف هدف هر هتلی جذب مهمانان، تبدیل آنها به مشتریان وفادار و در نهایت افزایش سودآوری است. هتل هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیست.قبل از هتل‌های هوشمند، افرادی که با زبان محلی آشنا نیستند در رزرو و دریافت خدمات مشکل داشتند، برخی از هتل‌ها مشکلات امنیتی مانند سرقت اقلام داشتند یا وقتی مهمانان در اتاق نبودند انرژی زیادی هدر می‌رفت.

جربا با تپ لایف هتل را بهبود می بخشد

تمامی قسمت های هتل اعم از اتاق ها و سوئیت های مهمان، رستوران، استخر، اتاق کنفرانس، اتاق کارکنان، آشپزخانه، پذیرایی از مهمانان، فضای باز، مبادی ورودی و خروجی به هتل و حتی پارکینگ را می توان هوشمند کرد و بله لذت ببرید. با استفاده از امکاناتشون..

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده مخازن پلی اتیلن عمودی (ایستاده) از 80 لیتر تا 20000 لیتر و در انواع تک لایه و سه لایه با امکان انتقال فوری آماده فروش می باشد. مخزن پلی اتیلن عمودی به صورت مجتمع ساخته شده و قیمت آن نسبت به سایر مخازن (افقی، مکعبی، زیر پله ای و ...) کمتر است. نصب این مخزن بر روی سقف توصیه نمی شود مگر اینکه سطحی که روی آن نصب می شود با شاسی تقویت شود.یک دریچه هوا در بالای منبع آب تعبیه شده است تا از ورود هوا به داخل تانکر جلوگیری شود. مخازن پلی اتیلن کاملاً در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و عمر نسبتاً بالایی دارند و در صورت رعایت نکات ایمنی حداقل تا 10 سال قابل استفاده می باشند.ارتباط بین زندگی انسان و آب به وضوح قابل مشاهده است.با وجود پیشرفت و تکنولوژی، نیاز بشر به آب هرگز تغییر نکرده است. نیاز به ذخیره آب از زمان تمدن اولیه بشر تا به امروز ادامه داشته است و نیاز بشر را به مکانی برای ذخیره آب از همان ابتدا نشان می دهد. به فضایی که بتوان آب را از عوامل منفی محیطی دور نگه داشت، مخزن یا تانکر یا منبع آب نامیده می شود. در زیر مروری کوتاه بر تاریخچه مخازن آب خواهیم داشت.

سوابق منشا مخازن آب

از ابتدای پیدایش بشر، ساخت فضای ذخیره آب مورد مطالعه قرار گرفت و برخی از تمدن ها شروع به ساخت آب انبار کردند. در قرون گذشته برای ساخت مخازن از چوب، سنگ و سرامیک استفاده می شد و برخی از مخازن ساخته شده در آن دوران هنوز مورد استفاده قرار می گیرند.سناتور

ویژگی های مخازن پلاستیکی عمودی:

دارای نشان استاندارد ملی ایران - تولید شده به صورت یکپارچه - تبادل حرارتی نسبتا کم - حمل و نقل آسان - نصب سریع و آسان - مخازن سه لایه با لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (ضد UV) و ضد جلبک (آب) نگهدارنده) (برای آشامیدن) - مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده - با 60 ماه گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.شما مشتریان گرامی می توانید با درخواست اتصالات و ورودی و خروجی های لازم و همچنین سایر متعلقات، انواع مخازن پلی اتیلن (پلاستیکی) عمودی را سفارش دهید.

اولین نمونه یافت شده از استفاده از مخازن آب به سه هزار سال قبل از میلاد برمی گردد و این مخازن آب مربوط به تمدن دره سند (تمدنی در شبه قاره هند با قدمت 3000 تا 1500 قبل از میلاد) است و به این امر ضروری اشاره می کند. حتی نبود یا کمبود آب در شرایط محاصره شدن توسط دشمن مشکل بزرگی بود که با این امر حل شد. بنابراین با نگاهی به گذشته بشر می توان به عصر این جست و جو پی برد.

مخازن آب برای تامین ذخیره آب برای اهداف بسیاری مانند آب آشامیدنی، آبیاری، آتش نشانی، کشاورزی، دامپروری، تولید مواد شیمیایی، تهیه غذا و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.در محوطه های باستانی باستان شناسان با آب انبارهای دست ساز به اشکال مختلف پلکانی و آب انبار مواجه شده اند و به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی مواد پلی اتیلن برای راحتی بیشتر در این سازه قرار داده شده است.همچنین فضای کافی برای ذخیره آب مورد نیاز است تا از تجمع ویروس ها، جلبک ها، باکتری ها و سایر عوامل محیطی منفی جلوگیری شود. مخازن پلی اتیلن این امکان را در بخش های مختلف کشاورزی، خانگی، تجاری، باغبانی و ... فراهم کرده است.اصفهان تانک



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()

cache01last1715518775