نوشته شده توسط : b.gholami

خرید گلدان میناکاری اینجا کلیک کنید . دیگ میناکاری شده مسی با ارتفاع 20 سانتی متر یکی از زیباترین قابلمه های میناکاری شده است. یک گلدان لعاب دار با رنگ های چشم نواز می تواند حال و هوای خانه شما را تغییر دهد. می توانید از گلدان مسی میناکاری شده صراحی به عنوان هدیه به دوستان خود استفاده کنید و آنها را خوشحال کنید. گلدان میناکاری شده 20 سانتی متری هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه تزئینی. گلدان میناکاری شده 20 سانتی متری را می توانید از سراسر ایران سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

گلدان میناکاری

البته، اگر از گلدان لعابی استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد آن را تمیز کنید. به لطف لعاب پخته شده روی بدنه گلدان، شستشوی آن آسان است. فقط باید در نظر داشته باشید که از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید و مراقب باشید فشار یا ضربه وارد نشود، زیرا ممکن است لعاب ترک خورده و از بین برود.

استفاده از گلدان مسی میناکاری شده صراحی به عنوان یک هدیه شخصی و تبلیغاتی در بین مشتریان بسیار محبوب است. شما می توانید از این گلدان زیبا به عنوان یک محصول ایرانی به عنوان هدیه به مدیران و کارکنان سازمان ها و سازمان ها استفاده کنید.

حمایت از کالای ایرانی می تواند به معنای رشد اقتصادی بیشتر برای کشور باشد و این امر تاثیر مستقیمی بر سطح رفاه افراد جامعه دارد. خرید محصولات صنایع دستی ایرانی علاوه بر ارزش مادی می تواند توسعه دهنده فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

گام اول آموزش میناکاری: آشنایی با مواد اولیه و طرز تهیه آنها

مس، برنج و سفال مهم ترین ظروفی هستند که می توان این هنر را بر روی آنها اجرا کرد. می توانید ظروف، زیور آلات یا اشیاء مورد نظر خود را از مراکز برنج، عسل یا سفال تهیه کنید. پس از انتخاب شی زیرساخت باید مواد اولیه میناکاری تهیه شود. یکی از مهمترین آنها پودر یا رنگ مینا است. این پودر در رنگ های مختلف موجود است و با توجه به نیاز و طرح شما قابل خریداری می باشد. ماده اولیه دیگر چسب است.

روش سنتی مینا کاری

چسب مینا را می توان جدا از بازار خریداری کرد و یا به روش سنتی تهیه کرد. در روش سنتی از کتیری و لعاب دانه ای به عنوان چسب مینا استفاده می شود. برای تهیه این چسب ها می توانید فراستینگ یا فراستینگ را به مدت 24 ساعت خیس کنید و سپس از آن استفاده کنید. برای اجرای این هنر به تعدادی ابزار و مواد اولیه دیگر نیاز است که عبارتند از:

  • صمغ مخصوص مینا و گلیسیرینه
  • اره مویی برای برش های احتمالی
  • نمونه های مختلف سه پایه برای نگه داشتن اشیاء و ظروف
  • انبر برای خارج نمودن کار
  • برش فایبرگلاس برای آماده سازی زیر ساخت
  • پایه توری برای قرار دادن کار در کوره
  • دستکش نسوز برای استفاده در کوره
  • قلم بوم
  • قلم شنگ
  • سوزن طراحی
  • چوب طراحی برای ایجاد خراش
  • قطره چکان
  • کاردک


:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 با استفاده از محتوای خلاقانه از رقبا متمایز می شوند. این محتوا می تواند در قالب تصاویر یا فیلم های جذاب، سخنرانی های خاطره انگیز یا شعارها و تیترهای تبلیغاتی خاطره انگیز تولید شود. بهترین کمپین های تبلیغاتی مصرف کنندگان را غافلگیر می کند، آنها را به انجام یک اقدام خاص سوق می دهد، در حافظه باقی می ماند و مخاطب را به برند وفادار می کند. کمپین تبلیغاتی کلیک کنید.

ثبات

کمپین های تبلیغاتی موفق به طور مداوم در راستای ماهیت و ارزش های برند اجرا می شوند. به طور کلی، یک تبلیغ، به ویژه در یک بازار اشباع، به تنهایی نمی تواند به هدف برند برسد. به همین دلیل کمپین های تبلیغاتی باید به صورت مستمر انجام شود. در حالت ایده‌آل، هر فرد از مخاطبان هدف باید به اندازه کافی در معرض تبلیغات برند قرار گیرد تا پیام را به خاطر بسپارد اما توهین نشود.

شخصی سازی تبلیغات

شخصی سازی تبلیغات به خصوص امروزه بسیار مهم و ضروری است. کمپین های تبلیغاتی موفق و موثر با توجه به ویژگی ها و نیازهای مخاطبان تجاری سفارشی می شوند.
اخلاقی: تبلیغات معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که متقاعدکننده و مؤثر باشند، بنابراین از کمپین‌های اطلاعات نادرست اجتناب کنید. نهادهای مختلف اخلاق تبلیغات را می سنجند، اما تبلیغ کنندگان باید مسئولیت اجرای کمپین های اخلاقی را نیز بر عهده بگیرند. کمپین‌های تبلیغاتی منصفانه و مطلوب، ارزش‌های تبلیغ‌کننده را نشان می‌دهند و با بهبود تصویر برند در ذهن مخاطبان، در بلندمدت به سود کسب‌وکار می‌شوند.شخصی سازی تبلیغات: شخصسازی تبلیغات به خصوص امروزه بسیار مهم و ضروری است. کمپین های تبلیغاتی موفق و موثر با توجه به ویژگی ها و نیازهای مخاطبان تجاری سفارشی می شوند.

اخلاقی:

تبلیغات معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که متقاعدکننده و مؤثر باشند، بنابراین از کمپین‌های اطلاعات نادرست اجتناب کنید. نهادهای مختلف اخلاق تبلیغات را می سنجند، اما تبلیغ کنندگان باید مسئولیت اجرای کمپین های اخلاقی را نیز بر عهده بگیرند. کمپین‌های تبلیغاتی منصفانه و مطلوب، ارزش‌های تبلیغ‌کننده را نشان می‌دهند و با بهبود تصویر برند در ذهن مخاطبان، در بلندمدت به سود کسب‌وکار می‌شوند.

کانال ها

کانال های تبلیغاتی مشخص می کنند که می خواهید محتوای کمپین تبلیغاتی و پیام آن را در کدام پلتفرم منتشر کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک کمپین بازاریابی شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنید، ابتدا باید کانال‌های مرتبط با مخاطبان خود را شناسایی و اولویت‌بندی کنید و کانال‌هایی را که مخاطبان وفاداری برای شما به ارمغان نمی‌آورند را کنار بگذارید.

بودجه

اجرای تمامی کمپین های تبلیغاتی نیاز به هزینه و بودجه ندارد، اما باید در نظر داشته باشید که در بسیاری از موارد برای موفقیت کمپین ها باید روی آنها سرمایه گذاری کنید. برای درک بهتر سود کمپین، تمام هزینه های آن از جمله هزینه آژانس های تبلیغاتی، هزینه تبلیغات پولی و حقوق فریلنسرها را محاسبه کرده و با مقایسه آن ها با میزان فروش، درصد بازگشت سرمایه را محاسبه کنید. ROI).



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید اینترنتی مخزن آب مطمئناً قصد خرید مخزن آب یا مخزن آب را دارید، به این صفحه هدایت شدید. این روزها با توجه به بحران خشکسالی و کم آبی در ایران، وجود مخزن آب برای مدیریت مصرف و تنظیم فشار آب ضروری به نظر می رسد. مخازن آب که با نام‌های دیگری مانند آبنما یا مخزن آب شناخته می‌شوند، به ما اجازه می‌دهند تا حجم زیادی مایع را برای مدت طولانی ذخیره کنیم تا در روزهایی که آب کمیاب است یا در شرایطی که دسترسی به آب شهری در زمین غیرممکن است استفاده کنیم. . با خرید مقدار ویژه آب پلی اتیلن در جعبه های کود تا جدا شدن بذرها کوددهی می کنید.

تفاوت بین مخزن تک لایه و مخزن سه لایه چیست؟

تفاوت اصلی آنها در نحوه اجرای آنها است و با توجه به اینکه مخازن تک لایه از مواد پلی اتیلن بی رنگ ساخته شده اند ظاهر شفاف تری دارند به طوری که سطح مایع مخزن قابل مشاهده است. مخازن سه لایه از ترکیب سه لایه سفید + یک لایه سیاه که نسبت به نور مات است + یک لایه سوم سفید تشکیل شده است.

طعم آب آشامیدنی در مخزن پلی اتیلن چگونه تغییر می کند؟

عدم استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد، عدم رعایت زمان استاندارد تولید محصول و استفاده از افزودنی های غیر استاندارد در فرآیند تولید، باعث ایجاد طعم نامطبوع در آب آشامیدنی مخازن می شود.

چرا باید از مخزن آب استفاده کرد؟

آب تقریباً 70 درصد از زمین را پوشانده است. با این حال، تنها 3 درصد از این آب را آب شیرین تشکیل می دهد و دو سوم این آب شیرین در یخ و یخچال های طبیعی ذخیره می شود. به همین دلیل، آب به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منبع دست نیافتنی است. مخازن آب به حداقل رساندن مصرف آب، نگه داشتن آب نزدیک به منبع و کاهش فشار بر روی سیستم های زهکشی کمک می کند. در نهایت، استفاده از مخزن آب باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

آیا امکان تشکیل جلبک در مخزن آب پلی اتیلن وجود دارد؟

تمامی مخازن سه لایه ساخته شده از پلی اتیلن آنتی باکتریال دارای خاصیت ضد جلبک هستند. اما گاهی به دلیل نصب غیراصولی مخزن .اینجا کلیک کنید. و کیفیت آب ورودی به مخزن شرایط برای تشکیل جلبک ایجاد می شود و بهتر است در فواصل زمانی مختلف برای شستشو و ضدعفونی مخازن اقدامات لازم انجام شود.اینجا کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

کویل افقی 800 لیتری وست کول دارای مخزنی به طول 2000 سانتی متر و قطر 720 سانتی متر می باشد. این محصول می تواند با درجه حرارت 19 کار کند و به دلیل استفاده از منبع در ضخامت های مختلف بسیار محبوب است. این دستگاه در ضخامت 4 وزن 180 کیلوگرم، ضخامت 5 به وزن 230 کیلوگرم، ضخامت 6 وزن 276 و ضخامت 8 وزن 328 قابل تولید می باشد.قیمت منبع آب 800 لیتری اینجا کلیک کنید.

این منابع از ورق فلزی گالوانیزه با کیفیت تولید می شوند. هدف اصلی استفاده از آن ها تامین آب گرم مصرفی در مکان های مختلف مانند بیمارستان ها، هتل ها، مراکز خرید، آپارتمان ها، صنایع غذایی، دانشگاه ها، مغازه ها، ادارات، ساختمان های تجاری، مسکونی و ... می باشد.

منبع 800 لیتری چگونه کار می کند؟

اگر بخواهیم به سادگی عملکرد منبع کویل را بررسی کنیم، باید بگوییم که مایع گرمایشی در داخل دیگ آب گرم یا دستگاه مشابه گرم شده و سپس وارد کویل ها می شود. این سیال در حین جریان در اطراف سیم پیچ با افزایش دما مواجه می شود و در صورت رسیدن به دمای مشخص می توان از آن استفاده کرد.

در منبع کویل افقی 800 لیتری وست کول، آب گرم تولیدی وارد منبع شده و سپس بین کویل ها جریان می یابد. آب سرد شهر با کمک کلاف باعث افزایش دما شده و به دست مصرف کنندگان منتقل می شود. یکی از مزایای استفاده از منبع مارپیچ این است که مقدار آبی که استفاده نمی شود برعکس به منبع برمی گردد. این عملکرد به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و بازده عملیات مخزن را افزایش می دهد.

- سایت مهاجر در هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟

پاسخ: جهت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی از قبیل محاسبه متراژ فضای مورد نظر و ظرفیت مورد نیاز برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت، خدمات پس از فروش و اطلاعات فنی با کارشناسان مهاجر تماس حاصل فرمایید.

چه عواملی بر انتخاب ظرفیت دستگاه تأثیر می گذارد؟

پاسخ: عواملی مانند اندازه فضای مورد نظر، شرایط آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، کف و میزان جذب نور واحد، نوع عایق کاری و حتی تعداد افراد ساکن در اتاق بر ظرفیت اتاق تاثیر می گذارد. واحدی که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

وکیل طلاق توافقی در اسرع وقت + مراحل و مدارک لازم 1401 : داشتن وکیل متخصص در دعاوی خانواده کمک بسیار مهمی در روند طلاق توافقی می باشد. زیرا مردم عادی از حقوق قانونی خود بی اطلاع هستند. وکیل طلاق توافقی با آگاهی کامل از قوانین اولیه تا مراحل اجرای طلاق توافقی می تواند مسیری مطمئن و بدون دردسر را برنامه ریزی و اجرا کند.

مشاوره توسط وکیل طلاق توافقی

مشاوره خانواده برای طلاق توافقی امری ضروری تلقی می شود. زیرا ممکن است افراد به دلیل نداشتن دانش و اطلاعات کافی دچار عواقب ناخوشایندی شوند. برخی از پرونده های حقوقی بسیار پیچیده و کسل کننده هستند که باید به یک وکیل ماهر سپرده شود، به همین دلیل برای رفع مشکلات حقوقی شما راه حل های مختلفی را برای شما در نظر گرفته ایم. می توانید از مشاوره حقوقی وکلای طلاق توافقی از طریق تماس تلفنی یا حضوری بهره مند شوید. و خودتان با چشمان باز تصمیم بگیرید. بهترین وکیل طلاق در اصفهان اینجا کلیک کنید.

مدارک لازم برای طلاق توافقی

در ابتدای امر باید بدانیم برای شروع دادخواست طلاق توافقی به چه مدارکی نیاز داریم:

همراه داشتن سند ازدواج یا قرارداد

اگر زوجین به هر دلیلی سند ازدواج خود را پیدا نکردند می توانند به اداره ثبت احوال محل وقوع ازدواج مراجعه کرده و کپی سند ازدواج خود را دریافت کنند.

شناسنامه و کارت ملی زوجین

اگر زن وکیل طلاق محضری داشته باشد. (این مورد زمانی اتفاق می افتد که زن وکالتنامه طلاق محضری از شوهرش داشته باشد).

توافق زن و مرد در مورد پرداخت مهریه یا گذشت آن، پرداخت نفقه، حضانت طفل در صورت وجود طفل. ملاقات با فرزند و مهریه زن

مراحل ارائه دادخواست طلاق توافقی در گذشته نحوه تنظیم دادخواست طلاق توافقی در شهرهای بزرگ به این صورت بود که طرفین یا وکلای آنها در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حاضر می شدند و پس از ارسال درخواست و تعیین شعبه به دادگاه مراجعه می کردند و انجام می دادند. . اقدامات لازم از قبیل مشاوره و تنظیم صورتجلسه کلیه توافقات انجام شد و در پایان دادگاه رأی خود را که مفاد آن گواهی عدم امکان سازش بود صادر کرد و پس از آن زوج یا وکیل آنها به دفاتر طلاق و ثبت آن.

 



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اگر مشکل حقوقی شما پیچیده است یا به پول زیادی نیاز دارد، ممکن است ترجیح دهید از یک وکیل خوب برای حل مشکلات خود استفاده کنید. با این حال، وکلا بیش از آموزش در مورد مسائل حقوقی انجام می دهند. آنها مشاوره حقوقی استراتژیک و مهارت های فنی پیچیده را برای مشکلات حقوقی به کار می گیرند. اما نکته مهم این است که شما احتمالا به دنبال بهترین وکیل در اصفهان یا شهر خود هستید.

چگونه یک وکیل خوب در اصفهان پیدا کنیم؟

در اصفهان یا هر شهر دیگری می توان یک وکیل خوب با آگاهی از برخی مسائل و تحقیق و دانش پیدا کرد. قطعا برای همه مهم است که وکیلشان به بهترین شکل ممکن به آنها کمک کند و در دادگاه نتیجه خوبی بگیرند. به همین دلیل باید در یافتن و انتخاب وکیل خوب دقت زیادی کرد.به دلیل اهمیت این موضوع در زیر وکیل خوبی را معرفی کرده ایم. شما می توانید از این مقاله به عنوان راهنمایی برای یافتن شخصی که می خواهید نمایندگی کنید استفاده کنید. اما مراقب باشید که به اندازه کافی تحقیق کنید و داده های مناسب را بیابید.

زمینه فعالیت کارشناس حقوقی

یک وکیل خوب در زمینه های مختلف حقوقی کار خواهد کرد. مسائل خانواده یکی از مهمترین زمینه های فعالیت یک وکیل متخصص است. مواردی مانند طلاق، حضانت، مطالبه مهریه، اثبات نسب و غیره. مواردی وجود دارد که وکیل خانواده در آن تخصص دارد.پرونده های کیفری از جمله پرونده هایی است که نتیجه آن ارتباط تنگاتنگی با جان و مال و نام نیک مردم دارد. مردم ترجیح می دهند یک وکیل جنایی خبره برای پیگیری پرونده آنها داشته باشد. وکیل در هنگام ملاقات با متهم به تشریح اتهامات و تبیین مسائل حقوقی می پردازد. جمع آوری اسناد، مدارک، شواهد پزشکی قانونی، گزارش مخبر و غیره. برای نتیجه پرونده بسیار موثر است. او سعی می کند در مدت کوتاهی به مشکلات حقوقی موکل پایان دهد

ویژگی های یک وکیل خوب چیست؟

در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی مورد اعتماد باشند. یک وکیل می تواند تأثیر مثبت و قابل توجهی بر زندگی موکلان خود بگذارد. خواه از طریق کمک به آنها در یک موضوع دشوار خانوادگی، محافظت از آنها در برابر اتهامات نادرست یا تأمین خسارات مالی منصفانه پس از تصادف. وکلا از مردم در برخی از سخت ترین زمان های زندگی شان حمایت می کنند. و بسیار مهم هستند.اولین قدم برای پیگیری یک پرونده، تحقیق دقیق آن است. اطلاعات تفصیلی پرونده در جلسات مشاوره حقوقی که توسط کارشناس حقوقی با موکل خود برگزار می شود جمع آوری می شود. قدم بعدی جمع آوری مدارک کافی است.برای ارائه دفاعیات محکمه پسند، وکیل باید در منابع مختلف حقوقی و حقوقی تحقیق کند. سپس سعی می کند با نوشتن صورت حساب، وضعیت مشتری را بهتر کند.



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ین ظروف از مواد مناسب ساخته شده اند و ظاهری زیبا و شیک دارند. اگر برای شما شیک بودن مهم است، این نوع متریال می تواند مناسب باشد.

اگر کیک شما خشک است و می خواهید آن را در پذیرایی نگهداری کنید، پیشنهاد می کنیم از ظروف درب دار استفاده کنید. زیرا می تواند از خشک شدن آن جلوگیری کند. البته اگر روی کیک خود را با نایلون بپوشانید و سپس درب آن را قرار دهید، بهتر می شود.ظرف کیک خوری شیک به لینک مربوطه مراجعه کنید.

با پایه یا بدون پایه

اینکه قالب کیک پایه داشته باشد یا بدون پایه کاملا به شما بستگی دارد. اما مدل های پایه دار برای مجالس و مهمانی های رسمی گزینه مناسب تری هستند و مدل های بدون پایه بیشتر برای تولدهای غیررسمی یا شخصی استفاده می شوند. در نهایت پیشنهاد می کنیم در مورد این موضوع سخت گیری نکنید و آنچه را که فکر می کنید دل تان می خواهد، صرف نظر از اینکه مبتنی است یا نه، خریداری کنید.

طراحی ظرف کیک پایه دار

وقتی مهمان دارید یکی از پر کاربردترین ظروف است که می تواند از نظر محافظتی و البته تزیینی و یا قرار دادن کیک خیس یا خشک روی میز و یا حتی سوهان یا تکه کیک و انواع دیگر برای شما بسیار مفید باشد. . شیرینی یک غذای کیک است. است.

معمولا مشخصات ظرف کیک پایه دار یا بدون پایه است. یا درب دارند یا ندارند و درب ها می توانند شیشه ای باشند یا نباشند. از طرفی این محصول در ارتفاع های مختلف ساخته شده است که می تواند کیک را از آسیب و له شدن محافظت کند. همه این شرایط به نوع استفاده بستگی دارد. و این سلیقه شماست

از طرفی می توان به نوع ظرف کیک لایه ای اشاره کرد که برای هر لایه می توان از کیک یا شیرینی های مختلف استفاده کرد.

 

از نظر جنس، ظرف کیک را می توان در مایکروفر یا توستر استفاده کرد. حتی می توانید نمونه ای را انتخاب کنید که قابل استفاده برای شستشو در ماشین ظرفشویی باشد و مشکلی وجود ندارد که این نوع ظرف کیک می تواند مزیت رقابتی برای این نوع ظرف کیک در بین انواع دیگر باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

پلی اتیلن مورد استفاده در این نوع تولید یک محصول کاربردی در سراسر جهان است که دارای قابلیت های منحصر به فردی نیز خواهد بود. با توجه به این ویژگی مواد اولیه مصرفی در تولید این تانکرها، شاهد استقبال بی نظیر مصرف کنندگان خواهیم بود. مواد اولیه درجه یک علاوه بر مزیت های برجسته فوق بر کیفیت مواد کنسرو تاثیری نداشته است و می توانید با کیفیت روز اول کنسرو تهیه کنید.

و خیلی چیزهای دیگر برجسته شده است. پلی اتیلن مورد استفاده در این نوع تولید یک محصول کاربردی در سراسر جهان است که دارای قابلیت های منحصر به فردی نیز خواهد بود. با توجه به این ویژگی مواد اولیه مصرفی در تولید این تانکرها، شاهد استقبال بی نظیر مصرف کنندگان خواهیم بود. مواد اولیه درجه یک علاوه بر مزیت های برجسته فوق بر کیفیت مواد کنسرو تاثیری نداشته است و می توانید با کیفیت روز اول کنسرو تهیه کنید.خرید مخزن آب عمودی بلند 500 لیتری اینجا کلیک کنید.

 

طراحی مناسب مخازن بیضی

یکی از جنبه های تمایز بین این محصولات و همچنین ایجاد تنوع زیاد در آنها، استفاده متفاوت طبقات مختلف مردم است. بنابراین قبل از خرید این نوع محصول، به طراحی، وزن مورد نظر، نحوه نصب، نحوه استفاده و ... دقت کنید. برخی از انواع این نوع مخزن برای قرار دادن در وانت طراحی و ساخته می شوند. برخی از آنها می توانند در محیط های مختلف قرار گیرند. طراحی اولیه و کاربردی این نوع مخازن با توجه به نیاز و کاربرد آنها انجام خواهد شد.

مخزن بیضی شکل اغلب در انواع

تنها

سه لایه

چهار لایه

پنج اسکناس

و جریان ها پردازش و تغذیه می شوند. کاربران می توانند با توجه به نیاز خود سفارش دهند و محصول مورد نظر را با کیفیت بسیار بالا بیابند. همچنین در تراشین ین، محال قرامیر که نتوانست در برابر محل نسبی شیرآلات مقاومت کند، در و در ناظر را گرفت و با توجه به نیاز خود، آنها را به بهترین شکل تغییر داد. برای آن بشکه ها بود.

برخی از انواع این مخازن از پوشش های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش یا UV استفاده می کنند و اغلب از این تانکرها در فضاهای باز استفاده می شود. همچنین منبع پلاستیکی طراحی شده برای ون شامل قابلیت گرفتن امواج می باشد که وقوع اتفاقات ناخوشایند را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

اندازه گیری مقاومت مخزن بیضی شکل

قبل از خرید اطلاعات کاملی در مورد مقاومت محصول در برابر عوامل مختلف به دست آورید. ابتدا در نظر بگیرید که این تانک ها در چه زمینه ای استفاده می شوند؟ سپس اطلاعات کاملی در مورد پایداری آنها بدست آورید. اکثر مخازن تولید شده در برند اروین آب دارای مقاومت های متفاوتی هستند. از مقاومت های قابل توجه در مخزن بیضی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش

مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی

مقاومت در برابر انواع اسیدها و بازها

مقاومت در برابر برخورد مایعات به دیواره مخزن

مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی

مقاومت در برابر کلیه سموم و مواد شیمیایی

مقاومت در برابر انواع باکتری ها و همچنین رشد جلبک ها

این مقاومت قابل توجه و مهم در مخازن باعث شده تا مخازن عرضه شده توسط شرکت آب ایروین عمر طولانی و طولانی داشته باشند. این محصولات آنتی باکتریال بوده و در برابر رشد انواع باکتری ها، میکروب ها و جلبک ها مقاومت بی نظیری خواهند داشت. همچنین مقاومت آنها در برابر اسیدیته و خاصیت باز بودن در برابر انواع مواد باعث افزایش موارد استفاده شد. به همین دلیل به جرات می توان گفت که این نوع محصول جزو محصولات کاربردی و مفید بازار حمل و نقل و نگهداری است. تعریف شما از مقاومت تانک چیست؟

من در مورد طیف گسترده ای از مخزن بیضی یاد گرفتم:

یکی از مهم ترین پارامترهای خرید هوشمندانه و دقیق، توجه به تنوع زیاد محصولات است. شاید افرادی که به خریدهای ناآشنا پرداختند و سپس با محصولات کاربردی تری آشنا شدند. برند اروین آب با توجه به نیاز مصرف کنندگان و مصرف کنندگان و همچنین رفع نیاز جامعه اقدام به طراحی و ساخت انواع این مخازن نموده است. از تانکرهای تولید شده در این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

منبع



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خدمات تولید محتوا اینجا کلیک کنید . در شرکت تولید محتوای شما می‌توانید هر آن چه که نیاز دارید را بیابید. محتوا در زمینه فضای مجازی، اینستاگرام، انواع سایت و ... را می‌توانید در سریع ترین زمان تحویل بگیرید. شرکت، خدمات منحصر به فردی به شما ارائه می‌دهد.

تولید محتوا عبارت است از انتقال اطلاعات و تجربه به طرق مختلف، از تهیه متون تا هنر ارتباطی که مفهومی را به کاربران و مخاطبان منتقل می کند. تولید محتوا می تواند تجربیات را از طریق رسانه، نوشتن یا هنرهای مختلف منتقل کند.

همچنین تولید محتوا می تواند از طریق رسانه های مختلف از جمله اینترنت، سینما، تلویزیون، گوشی های هوشمند، صوتی، کتاب، کتاب الکترونیکی، مجلات و رویدادها و همچنین سخنرانی ها، کنفرانس ها و اجراهای صحنه ای ارائه شود.

شاید فکر نکرده باشید که محتوا می تواند شامل محتوای قبض خدمات شهری، فرم ثبت نام، بلیط سفر، نامه، تراکت، بیلبوردها، تابلوهای نصب شده در اطراف شهر، فیلم ها، پادکست ها و موارد دیگر باشد. اما به جرات می توان گفت که محتوا شامل چنین مواردی می شود زیرا پیامی را به شما منتقل می کند.

تولید محتوای وب چیست؟

محتوای وب همان محتوای متنی است. تصویری یا صوتی است که به عنوان بخشی از تجربه کاربری وب سایت ها دیده می شود.

محتوای وب ممکن است شامل متن، تصاویر، صداها، ویدئو و انیمیشن باشد. محتوای دیگری مانند اسناد، داده های برنامه، خدمات الکترونیکی، فایل های صوتی و تصویری، صفحات وب شخصی، پیام های ایمیل آرشیو شده نیز ممکن است در نظر گرفته شود.

اگر تمام مواردی را که در قسمت تولید محتوا معرفی کردیم به بستر اینترنت بیاوریم؛ ما می توانیم آن را به عنوان تولید محتوای وب در نظر بگیریم.

سئو و بهینه سازی سایت

بسیاری از مدیران تولید محتوای وب را بخشی از کسب و کار می دانند که می تواند با تولید محتوا برای سایت خود تعاملی با مخاطب ایجاد کند. ارائه محصول یا خدمات کسب و کار شما در قالب محتوا ایجاد می شود و از این طریق می توانید مخاطبان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید که این امر می تواند منجر به افزایش بازدید سایت شود.

تولید محتوا یکی از اولویت های موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که محتوا باید به صورت منحصر به فرد و منحصر به فرد تولید شود تا سئوی سایت از نظر موتورهای جستجو قابل قبول باشد.

تولید محتوای وب سایت برای مشاغل مختلف

محتوا برای هر کسب و کار باید به طور منحصر به فرد و مختص همان حوزه ایجاد شود. این بدان معناست که برای هر کسب و کاری، قبل از تولید محتوا، باید نیازهای مخاطب را شناسایی کنیم. رفتار کاربر خاص برای همان کسب و کار را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آن یک استراتژی تولید محتوا ایجاد کنید. به طور کلی می توان گفت که باید یک فرآیند را در نظر گرفت و بر اساس آن پیش رفت. پس از ساخت سایت و ایجاد محتوای خاص برای هر کسب و کار، محتوا باید به صورت دوره ای تجزیه و تحلیل شود تا به هدف مورد نظر خود برسید.

 



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خدمات تولید محتوا اینجا کلیک کنید . در شرکت تولید محتوای شما می‌توانید هر آن چه که نیاز دارید را بیابید. محتوا در زمینه فضای مجازی، اینستاگرام، انواع سایت و ... را می‌توانید در سریع ترین زمان تحویل بگیرید. شرکت، خدمات منحصر به فردی به شما ارائه می‌دهد.

تولید محتوا عبارت است از انتقال اطلاعات و تجربه به طرق مختلف، از تهیه متون تا هنر ارتباطی که مفهومی را به کاربران و مخاطبان منتقل می کند. تولید محتوا می تواند تجربیات را از طریق رسانه، نوشتن یا هنرهای مختلف منتقل کند.

همچنین تولید محتوا می تواند از طریق رسانه های مختلف از جمله اینترنت، سینما، تلویزیون، گوشی های هوشمند، صوتی، کتاب، کتاب الکترونیکی، مجلات و رویدادها و همچنین سخنرانی ها، کنفرانس ها و اجراهای صحنه ای ارائه شود.

شاید فکر نکرده باشید که محتوا می تواند شامل محتوای قبض خدمات شهری، فرم ثبت نام، بلیط سفر، نامه، تراکت، بیلبوردها، تابلوهای نصب شده در اطراف شهر، فیلم ها، پادکست ها و موارد دیگر باشد. اما به جرات می توان گفت که محتوا شامل چنین مواردی می شود زیرا پیامی را به شما منتقل می کند.

تولید محتوای وب چیست؟

محتوای وب همان محتوای متنی است. تصویری یا صوتی است که به عنوان بخشی از تجربه کاربری وب سایت ها دیده می شود.

محتوای وب ممکن است شامل متن، تصاویر، صداها، ویدئو و انیمیشن باشد. محتوای دیگری مانند اسناد، داده های برنامه، خدمات الکترونیکی، فایل های صوتی و تصویری، صفحات وب شخصی، پیام های ایمیل آرشیو شده نیز ممکن است در نظر گرفته شود.

اگر تمام مواردی را که در قسمت تولید محتوا معرفی کردیم به بستر اینترنت بیاوریم؛ ما می توانیم آن را به عنوان تولید محتوای وب در نظر بگیریم.

سئو و بهینه سازی سایت

بسیاری از مدیران تولید محتوای وب را بخشی از کسب و کار می دانند که می تواند با تولید محتوا برای سایت خود تعاملی با مخاطب ایجاد کند. ارائه محصول یا خدمات کسب و کار شما در قالب محتوا ایجاد می شود و از این طریق می توانید مخاطبان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید که این امر می تواند منجر به افزایش بازدید سایت شود.

تولید محتوا یکی از اولویت های موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که محتوا باید به صورت منحصر به فرد و منحصر به فرد تولید شود تا سئوی سایت از نظر موتورهای جستجو قابل قبول باشد.

تولید محتوای وب سایت برای مشاغل مختلف

محتوا برای هر کسب و کار باید به طور منحصر به فرد و مختص همان حوزه ایجاد شود. این بدان معناست که برای هر کسب و کاری، قبل از تولید محتوا، باید نیازهای مخاطب را شناسایی کنیم. رفتار کاربر خاص برای همان کسب و کار را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آن یک استراتژی تولید محتوا ایجاد کنید. به طور کلی می توان گفت که باید یک فرآیند را در نظر گرفت و بر اساس آن پیش رفت. پس از ساخت سایت و ایجاد محتوای خاص برای هر کسب و کار، محتوا باید به صورت دوره ای تجزیه و تحلیل شود تا به هدف مورد نظر خود برسید.

 



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 خرید گلدان میناکاری حتما قبلاً در مورد صنایع دستی از شهرهای مختلف شنیده اید. میناکاری یکی از محبوب ترین و جذاب ترین هنرهایی است که در اصفهان انجام می شود. این هنر یکی از هنرهایی است که توانسته نقش ها و ساختارهای جدید و زیبایی را از خود به جای بگذارد. گلدان مینا یکی از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. میناکاری معمولا بر روی ظروف مسی انجام می شود و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.تندیس کنار شبکه مینا کاری بشقاب کلیک کنید.

اگر به دنبال بهترین هدیه برای عزیزانتان هستید، آخرین انتخاب برای شما گلدان های میناکاری شده است. این اثر یکی از صنایع هنری استان اصفهان است و تا به امروز افراد زیادی با گذراندن کلاس های مختلف توانسته اند سازه ها و گلدان های زیبایی را بیاموزند و بسازند. گلدان مینا به دلیل طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فردش، این هنر زیبا معمولاً روی مس کار می شود. طرح های زیبا برای استفاده بر روی انواع گلدان ها در کنار طرح ها و نقش های زیبا جذابیت و فروش این ظروف را چند برابر می کند.

هنر میناکاری چیست؟

هنر میناکاری روی مس یکی از هنرهایی است که تاکنون در اصفهان رواج زیادی داشته و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. هنر میناکاری روی مس و سرامیک تفاوت های زیادی دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارند. طرح هایی که روی سرامیک ایجاد می شوند معمولا رنگ و لعاب زیباتری دارند و می توانید بنا به سلیقه خود گلدان میناکاری شده زیبایی طراحی کنید. به طور کلی ساختار و رنگ میناکاری روی خاک رس و مس با یکدیگر بسیار متفاوت است. میناکاری در واقع همان طرح هایی است که شما به دلخواه روی ظروف می گذارید.

برای داشتن یک گلدان میناکاری شده با شکل و طرح دلخواه ابتدا باید گلدان یا ظرف مورد نظر را تهیه کنید. میناکاری روی سرامیک راحت تر و زیباتر از مس است. به همین دلیل طرح ها و نقش های مورد نظر خود را بیشتر روی سرامیک پیاده می کنند. افرادی که سرامیک را می شناسند می توانند به راحتی با آموزش میناکاری ظروف خود را با این هنر زیبا ساده کنند. برای اجرای این هنر باید کارهایی مانند خم کردن ظروف، چکش کاری و لحیم کاری، نقاشی، لعاب کاری، طراحی و نقاشی روی ظروف و در نهایت کوره انجام شود.

تاریخچه میناکاری و قدمت آن

همانطور که قبلا ذکر شد، می دانید که هنر زیبای میناکاری مخصوص اصفهانی هاست. در لغت میناکاری به معنی آسمان آبی است، بنابراین تمام رنگ هایی که برای این نوع ظروف در نظر گرفته می شود آبی است. به طور کلی میناکاری به معنای رنگ آمیزی یا تزئین فلزاتی مانند طلا، مس، نقره و علاوه بر سرامیک و همچنین رنگ آمیزی و لعاب است. گلدان مینا که یکی از این طرح هاست یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین گلدان های اصفهان است.

این هنر زیبا بیش از 5000 سال قدمت دارد، در واقع می توان گفت نزدیک به دوره اشکانی است. به دلیل زیبایی این آثار دست ساز، علاوه بر استفاده در دوران پیش از اسلام، در دوران اشکانی و پس از آن نیز مورد استفاده قرار می گرفت. مورخان توانسته اند آثار زیادی با طرح های مینا مانند گلدان های میناکاری شده، گوشواره های طلای میناکاری شده و جواهرات مشابه پیدا کنند. آثار میناکاری در دوره های مختلف رونمایی شد و سپس در موزه های بزرگ و معروف نگهداری می شد.

هنر میناکاری از حدود 5 سال پیش در اصفهان وجود داشته است. این هنر گرانبها می تواند بهترین و زیباترین گلدان ها، ظروف مختلف و ... را تولید کند. با نقش های جدید و رنگ های جذاب. گلدان مینا یکی از پرفروش ترین طرح های میناکاری است. از این گلدان ها می توانید به عنوان هدیه و تزئین استفاده کنید. قیمت این ظروف و گلدان ها بسته به میزان طرح به کار رفته در آنها می تواند متفاوت باشد.

منبع 

 



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 خرید گلدان میناکاری حتما قبلاً در مورد صنایع دستی از شهرهای مختلف شنیده اید. میناکاری یکی از محبوب ترین و جذاب ترین هنرهایی است که در اصفهان انجام می شود. این هنر یکی از هنرهایی است که توانسته نقش ها و ساختارهای جدید و زیبایی را از خود به جای بگذارد. گلدان مینا یکی از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. میناکاری معمولا بر روی ظروف مسی انجام می شود و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.تندیس کنار شبکه مینا کاری بشقاب کلیک کنید.

اگر به دنبال بهترین هدیه برای عزیزانتان هستید، آخرین انتخاب برای شما گلدان های میناکاری شده است. این اثر یکی از صنایع هنری استان اصفهان است و تا به امروز افراد زیادی با گذراندن کلاس های مختلف توانسته اند سازه ها و گلدان های زیبایی را بیاموزند و بسازند. گلدان مینا به دلیل طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فردش، این هنر زیبا معمولاً روی مس کار می شود. طرح های زیبا برای استفاده بر روی انواع گلدان ها در کنار طرح ها و نقش های زیبا جذابیت و فروش این ظروف را چند برابر می کند.

هنر میناکاری چیست؟

هنر میناکاری روی مس یکی از هنرهایی است که تاکنون در اصفهان رواج زیادی داشته و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. هنر میناکاری روی مس و سرامیک تفاوت های زیادی دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارند. طرح هایی که روی سرامیک ایجاد می شوند معمولا رنگ و لعاب زیباتری دارند و می توانید بنا به سلیقه خود گلدان میناکاری شده زیبایی طراحی کنید. به طور کلی ساختار و رنگ میناکاری روی خاک رس و مس با یکدیگر بسیار متفاوت است. میناکاری در واقع همان طرح هایی است که شما به دلخواه روی ظروف می گذارید.

برای داشتن یک گلدان میناکاری شده با شکل و طرح دلخواه ابتدا باید گلدان یا ظرف مورد نظر را تهیه کنید. میناکاری روی سرامیک راحت تر و زیباتر از مس است. به همین دلیل طرح ها و نقش های مورد نظر خود را بیشتر روی سرامیک پیاده می کنند. افرادی که سرامیک را می شناسند می توانند به راحتی با آموزش میناکاری ظروف خود را با این هنر زیبا ساده کنند. برای اجرای این هنر باید کارهایی مانند خم کردن ظروف، چکش کاری و لحیم کاری، نقاشی، لعاب کاری، طراحی و نقاشی روی ظروف و در نهایت کوره انجام شود.

تاریخچه میناکاری و قدمت آن

همانطور که قبلا ذکر شد، می دانید که هنر زیبای میناکاری مخصوص اصفهانی هاست. در لغت میناکاری به معنی آسمان آبی است، بنابراین تمام رنگ هایی که برای این نوع ظروف در نظر گرفته می شود آبی است. به طور کلی میناکاری به معنای رنگ آمیزی یا تزئین فلزاتی مانند طلا، مس، نقره و علاوه بر سرامیک و همچنین رنگ آمیزی و لعاب است. گلدان مینا که یکی از این طرح هاست یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین گلدان های اصفهان است.

این هنر زیبا بیش از 5000 سال قدمت دارد، در واقع می توان گفت نزدیک به دوره اشکانی است. به دلیل زیبایی این آثار دست ساز، علاوه بر استفاده در دوران پیش از اسلام، در دوران اشکانی و پس از آن نیز مورد استفاده قرار می گرفت. مورخان توانسته اند آثار زیادی با طرح های مینا مانند گلدان های میناکاری شده، گوشواره های طلای میناکاری شده و جواهرات مشابه پیدا کنند. آثار میناکاری در دوره های مختلف رونمایی شد و سپس در موزه های بزرگ و معروف نگهداری می شد.

هنر میناکاری از حدود 5 سال پیش در اصفهان وجود داشته است. این هنر گرانبها می تواند بهترین و زیباترین گلدان ها، ظروف مختلف و ... را تولید کند. با نقش های جدید و رنگ های جذاب. گلدان مینا یکی از پرفروش ترین طرح های میناکاری است. از این گلدان ها می توانید به عنوان هدیه و تزئین استفاده کنید. قیمت این ظروف و گلدان ها بسته به میزان طرح به کار رفته در آنها می تواند متفاوت باشد.

منبع 

 



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

هر آنچه باید در مورد مواد مخدر و مجازات آن بدانید کاملا توسط وکیل مواد مخدر در تهران نوشته شده است. وکیل مواد مخدر می تواند به بهترین نحو از حقوق موکل در تمام مراحل دادرسی تا زمان صدور حکم محافظت کند که در نتیجه موجب بی گناهی موکل یا کاهش مجازات می شود. جرایم مربوط به مواد مخدر تعداد زیادی از محکومان به زندان و اعدام در کشور را تشکیل می دهند.از این رو نگاه به انواع جرایم و مجازات های مقرر در قانون مبارزه با مواد مخدر از سوی یک فقیه عظام و اطلاع رسانی عمومی به این جرایم می تواند تأثیر بسزایی در جلوگیری از  بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان اینجا کلیک کنید . ارتکاب این جرایم داشته باشد. زیرا آگاهی مردم از مجازات های شدید مربوط به مواد مخدر می تواند در کاهش جرایم مواد مخدر تاثیرگذار باشد.

وکیل مواد مخدر در دادگاه انقلاب

به گفته وکیل اصلی مواد مخدر، طبق قانون آیین دادرسی کیفری کلیه جرائم مربوط به مواد مخدر، روانگردان و پیش سازهای آنها در صلاحیت دادگاه انقلاب است. رسیدگی به جرایم مستوجب اعدام (اعدام)، حبس ابد، جرایم قطع عضو یا عمد علیه تمامیت جسمانی به میزان نصف مهریه کامل یا بیشتر، جرایم مستوجب مجازات درجه 3 و بالاتر از آن. حضور رئیس جمهور و 2 مشاور به موضوع رسیدگی می کنند که با حضور 2 نفر از اعضای جلسه رسمیت یافته است.

مجازات مواد مخدر سنتی مانند تریاک، آب میوه، گل، ماری جوانا و غیره.

حامد پروندی وکیل مواد مخدر سپس اظهار داشت: هرکس مواد مخدری مانند حشیش، تریاک، آب میوه، حشیش، گل، ماری جوانا و غیره را وارد یا صادر کند و یا حمل کند. در کشور یا اقدام به ساخت، ساخت، توزیع یا فروش یا در معرض فروش قرار دادن به مجازات های زیر محکوم می شود:

تا 50 گرم، تا شصت میلیون ریال جریمه نقدی و تا 50 ضربه شلاق

بیش از 50 گرم تا 500 گرم، از شصت میلیون ریال تا یکصد و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی و 20 تا 74 ضربه شلاق و در صورت لزوم تا سه سال حبس.
بیش از 500 گرم تا 5 کیلوگرم، از یکصد و پنجاه میلیون ریال تا ششصد میلیون ریال، 50 تا 70 ضربه شلاق و از 3 تا 15 سال حبس.

مجازات بیش از 5 کیلوگرم تا 50 کیلوگرم، محرومیت از آزادی (حبس) درجه یک تا 30 سال و جزای نقدی و مصادره مال ناشی از مواد مخدر و روانگردان است. .
در صورتی که مواد مخدر بیش از 5 کیلوگرم تا 50 کیلوگرم باشد و یکی از 3 شرط زیر وجود داشته باشد، مرتکب به اعدام و جزای نقدی و ضبط اموال ناشی از مواد مخدر و روانگردان محکوم می شود.

مواردی که مرتکب سابقه محکومیت قطعی اعدام یا حبس ابد یا حبس بیش از پانزده سال برای ارتکاب جرایم موضوع این قانون داشته باشد.

در صورتی که مواد مخدر (تریاک، شیره، علف هرز و ...) بیش از 50 کیلوگرم باشد، مرتکب در همه موارد اعدام می شود.
شایان ذکر است در صورت تکرار جرایم فوق علاوه بر تشدید مجازات، مجازات اعدام یا حبس طویل در نظر گرفته شده است.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی از دیدگاه تولید دستگاه ایسلوی زمانی آغاز می شود که بررسی های اولیه و نیازسنجی اولیه دستگاه شما توسط کارشناسان دستگاه ایسلوی و گزارش اولیه دستگاه بسته بندی مکانیکی اینجا کلیک کنید . کارشناسان نصب و راه اندازی انجام شود. طبق استانداردهای موجود کارکنان ما پس از تایید نیاز دستگاه بسته بندی شما کار خود را آغاز خواهند کرد.

تجزیه و تحلیل راه حل ها و ارائه ایده های راه اندازی

پس از تحقیق در مورد نیازهای دستگاه بسته بندی نوبت به طراحی دستگاه می رسد.به گفته کارشناسان مهندسی مکانیک، طراحی دستگاه زمانی شکل می گیرد که نیازهای سازمان به خوبی

درک شده باشد و راه حل پیشنهادی ناقص است تأثیری بر اثربخشی شبکه و استراتژی سازمان نداشته است.

پیگیری مستمر نصب

یکی دیگر از ویژگی های خدمات مهندسی مکانیک، پیگیری مستمر واحد مراقبت از مشتریان در حین نصب و راه اندازی دستگاه توسط کارشناسان ما در سازمان شما می باشد، بخش خدمات مشتریان ما همیشه در کنار شما خواهد بود تا اینکه تمامی موارد مندرج در قرارداد نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی شما به طور کامل اجرا شده است و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. این ردیابی تا زمانی ادامه خواهد داشت که در حین نصب از تمامی درخواست ها آگاهی کامل داشته باشید و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

گزارش راه اندازی و مستندسازی نهایی

مسائل مکانیزاسیون در حین راه اندازی پروژه دستگاه بسته بندی شما، وی تمام اختیارات را دارد که استانداردها را شروع کند و مستندات طراحی و اجرا را در حین نصب دستگاه تکمیل کند تا گزارش نهایی را تهیه کند. راه اندازی هیچ فایده ای ندارد و در زمان اتمام پروژه مدارک مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی شما طی پروتکلی تهیه و تصحیح می شود و در صورت داشتن سوال یا درخواست به اطلاع شما خواهد رسید. در مورد چگونگی درک می توانید تنظیمات خود را طی جلسه ای با کارشناسان سازمان ما حل کنید.

موافقت نامه

کارکنان خدمات مشتریان ماشین سازی ماسالی با تکیه بر مسئولیت پذیری و گسترش مشتریان طرفدار ماشین سازی یکی از فعال ترین و مشتری مدارترین واحدهایی می باشد که پس از نصب و راه اندازی شبکه کارشناسان ما در نظر گرفته شده است. وی وظیفه دارد نحوه بررسی و راه اندازی شبکه شما را مطالعه کرده و در این خصوص رضایت شما را جویا شود، بدین منظور پس از بررسی گزارش ارسالی موسسه به شما و راه اندازی کارشناسان، به نشانه اطمینان مشتری، دریافت می کند. رضایت کتبی از مشتری و آن را به عنوان یک سند ارزشمند در خلاصه رضایت مشتری مهندسی مکانیک نگه می دارد.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دستگاه بسته بندی به لینک مربوطه مراجعه کنید. غلات معمولاً به صورت دستگاه های توزین طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه بسته بندی حبوبات در مدل های داخلی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تولید می شود.

تعداد وزنه ها برای سرعت دستگاه و هزینه آن بسیار موثر است.

معرفی دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف

دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در گروه دستگاه های بسته بندی مواد غذایی و محصولات متفرقه می باشد. همانطور که از نام این دستگاه پیداست برای بسته بندی مواد غذایی مختلف در ظروف یکبار مصرف با سرعت بالا و کاملا بهداشتی استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی به صورت تک توزین و به صورت رومیزی ساخته می شود.

این دستگاه روی میز قرار می گیرد و وزن کمی دارد که جابجایی آن را آسان می کند.

وزن بسته ها قابل تغییر است و دوخت آن ها روی چرخ خیاطی دستی انجام می شود.

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم

مردم می توانند از دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کمتر یا هزینه کمتر استفاده کنند.

برای خرید لوازم خانگی دست دوم باید تحقیقات گسترده ای برای انتخاب دستگاه مناسب انجام شود.

برای این منظور توصیه می شود با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

دستگاه بسته بندی غلات دستی

دستگاه بسته بندی غلات دستی کوچک مناسب برای بسته بندی با سرعت کم و وزن سبک می باشد.

دستگاه بسته بندی غلات دستی برای عملیات خانگی و بسته بندی غلات با ظرفیت کم استفاده می شود.

جابجایی این دستگاه به دلیل وزن کم و حجم کم بسیار آسان است.

مصرف کم برق و عدم وجود صدای زیاد از دیگر مزایای این دستگاه است.

دستگاه بسته بندی حبوبات اتوماتیک

دستگاه بسته بندی حبوبات اتوماتیک با بالاترین ابعاد و حجم برای بسته بندی انواع حبوبات طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه ها در دو مدل پلت فرم دار و بدون پلت فرم با ظرفیت های مختلف و با تعداد وزن های متفاوت طراحی شده اند.

آنها از این دستگاه در کارخانه های بزرگ و برای تولید محصولات در ظرفیت صنعتی استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب زیرپله 300 لیتری اینجا کلیک کنید . هزینه بالای زمین و محدودیت فضای آزاد در ساختمان ها، ساکنان را ملزم به استفاده بهینه از تمامی فضاها می کند. یکی از فضاهایی که معمولاً به عنوان کاندید نصب مخزن آب در ساختمان ها دیده می شود فضای زیر پله ها است. این فضاها معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند و به همین دلیل مکان مناسبی برای نصب مخزن آب هستند.

مخازن زیر پله ای رایج ترین مخازن ذخیره آب هستند که در فضای زیر پله نصب می شوند، اما با این وجود، فضای زیر پله به دلیل محدودیت های اندازه ای نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و نصب هر مخزن برای آب آسان نیست. در این مکان از طرفی تنوع مخازن زیر پله کم است و ممکن است برای ذخیره آب در زیر پله نیاز به استفاده از انواع دیگر مخازن باشد.

در این مقاله حجم مناسب مخزن ذخیره آب ساختمان مشخص شده و سپس روش اندازه گیری صحیح ابعاد زیر پله برای انتخاب مخزن آب مناسب شرح داده شده و متداول ترین مخازن قابل نصب در زیر پله ها معرفی می شوند. به هر حال اگر امکان نصب مخزن با حجم مناسب در زیر پله وجود نداشته باشد، پیشنهاداتی برای تعیین مکان دیگری برای نصب مخزن آب به شما داده می شود. با مطالعه این مقاله و مشاهده عکس ها و جداول موجود در آن به راحتی می توانید فضای زیر پله ها را اندازه بگیرید و مخزن آب مناسب خود را انتخاب کنید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم با حوصله تمام مطالب و تصاویر را تا انتهای مطلب مرور کنید تا بتوانید بهترین مخزن آب قابل نصب زیر پله های خانه یا ساختمان خود را خریداری کنید.

حجم مناسب مخزن آب ساختمان چقدر است؟

طبق دستورالعمل آبفار برای هر واحد مسکونی (تعداد اعضا 4 تا 5 نفر) در شبانه روز 250 لیتر آب مورد نیاز است.انتخاب ولوم کمتر از این مقدار می تواند در شرایطی که همه دستگاه ها به طور همزمان در حال استفاده هستند مشکل ساز باشد. تصویر زیر توسط یکی از ادارات آبفای شهر تهران در اختیار یکی از مشتریان قرار گرفته است و تقریباً مقدار آب مورد نیاز برای نگهداری ساختمان های مسکونی را برآورد می کند.

چگونه ابعاد زیر پله را اندازه گیری کنیم؟

پس از تعیین حجم مخزن آب، باید ببینید که کدام مخزن آب را می توان در فضای زیر پله ها نصب و استفاده کرد. برای این کار ابتدا باید تمامی درها اعم از درب حیاط، پارکینگ، لابی و ... و همچنین راهروها به محوطه زیر پله ها اندازه گیری شوند. عرض این درها یا راهروها می تواند مشکل ساز باشد، بنابراین باید به دقت اندازه گیری شوند.

پس از این مرحله باید قسمت زیر پله را اندازه گیری کرد. همانطور که در تصویر شماتیک زیر مشاهده می کنید، اضلاع مختلفی در زیر پله ها وجود دارد که باید به دقت اندازه گیری شوند. در این عکس مخزن زیر پله به خوبی در فضای زیر پله نصب شده است. علاوه بر مخزن زیر استپ، مخازن افقی، مخازن مکعبی و حتی مخازن کوتاه عمودی قابل نصب هستند.

الف: ارتفاع بیرونی زیر راه پله

ب: طول مفید زیر پله ها

ج: ارتفاع قسمت جلویی (شمشیر) زیر راه پله

د: طول بالای راه پله تا ابتدای قسمت شیبدار

E: عرض زیر پله ها

F: عرض ورودی راه پله

اندازه گیری صحیح

تمام اضلاع ذکر شده در بالا باید با دقت اندازه گیری شوند و بر اساس این اندازه گیری ها می توانید یک مخزن مناسب انتخاب کنید. مورد بعدی که می تواند مشکل ساز باشد این است که گاهی اوقات مخزن برای نصب در محل نهایی خود نیاز به چرخش حول محور افقی دارد. در واقع اگر چه فضای زیر پله ها متناسب با ابعاد مخزن است، اما به دلیل وجود دیوارها و راه پله، امکان چرخاندن مخزن و قرار دادن آن در زیر پله وجود نخواهد داشت. بنابراین امکان سنجی این مشکل نیز باید بررسی شود.

لازم به ذکر است روی درب مخزن باید فضایی به ارتفاع حداقل 20 سانتی متر وجود داشته باشد تا در صورت آسیب دیدن شناور یا بازدیدهای دوره ای به راحتی باز شود و شناور یا شناور تعویض شود. . به همین دلیل هنگام اندازه گیری ارتفاع موجود باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب زیرپله 300 لیتری اینجا کلیک کنید . هزینه بالای زمین و محدودیت فضای آزاد در ساختمان ها، ساکنان را ملزم به استفاده بهینه از تمامی فضاها می کند. یکی از فضاهایی که معمولاً به عنوان کاندید نصب مخزن آب در ساختمان ها دیده می شود فضای زیر پله ها است. این فضاها معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند و به همین دلیل مکان مناسبی برای نصب مخزن آب هستند.

مخازن زیر پله ای رایج ترین مخازن ذخیره آب هستند که در فضای زیر پله نصب می شوند، اما با این وجود، فضای زیر پله به دلیل محدودیت های اندازه ای نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و نصب هر مخزن برای آب آسان نیست. در این مکان از طرفی تنوع مخازن زیر پله کم است و ممکن است برای ذخیره آب در زیر پله نیاز به استفاده از انواع دیگر مخازن باشد.

در این مقاله حجم مناسب مخزن ذخیره آب ساختمان مشخص شده و سپس روش اندازه گیری صحیح ابعاد زیر پله برای انتخاب مخزن آب مناسب شرح داده شده و متداول ترین مخازن قابل نصب در زیر پله ها معرفی می شوند. به هر حال اگر امکان نصب مخزن با حجم مناسب در زیر پله وجود نداشته باشد، پیشنهاداتی برای تعیین مکان دیگری برای نصب مخزن آب به شما داده می شود. با مطالعه این مقاله و مشاهده عکس ها و جداول موجود در آن به راحتی می توانید فضای زیر پله ها را اندازه بگیرید و مخزن آب مناسب خود را انتخاب کنید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم با حوصله تمام مطالب و تصاویر را تا انتهای مطلب مرور کنید تا بتوانید بهترین مخزن آب قابل نصب زیر پله های خانه یا ساختمان خود را خریداری کنید.

حجم مناسب مخزن آب ساختمان چقدر است؟

طبق دستورالعمل آبفار برای هر واحد مسکونی (تعداد اعضا 4 تا 5 نفر) در شبانه روز 250 لیتر آب مورد نیاز است.انتخاب ولوم کمتر از این مقدار می تواند در شرایطی که همه دستگاه ها به طور همزمان در حال استفاده هستند مشکل ساز باشد. تصویر زیر توسط یکی از ادارات آبفای شهر تهران در اختیار یکی از مشتریان  قرار گرفته است و تقریباً مقدار آب مورد نیاز برای نگهداری ساختمان های مسکونی را برآورد می کند.

چگونه ابعاد زیر پله را اندازه گیری کنیم؟

پس از تعیین حجم مخزن آب، باید ببینید که کدام مخزن آب را می توان در فضای زیر پله ها نصب و استفاده کرد. برای این کار ابتدا باید تمامی درها اعم از درب حیاط، پارکینگ، لابی و ... و همچنین راهروها به محوطه زیر پله ها اندازه گیری شوند. عرض این درها یا راهروها می تواند مشکل ساز باشد، بنابراین باید به دقت اندازه گیری شوند.

پس از این مرحله باید قسمت زیر پله را اندازه گیری کرد. همانطور که در تصویر شماتیک زیر مشاهده می کنید، اضلاع مختلفی در زیر پله ها وجود دارد که باید به دقت اندازه گیری شوند. در این عکس مخزن زیر پله به خوبی در فضای زیر پله نصب شده است. علاوه بر مخزن زیر استپ، مخازن افقی، مخازن مکعبی و حتی مخازن کوتاه عمودی قابل نصب هستند.

الف: ارتفاع بیرونی زیر راه پله

ب: طول مفید زیر پله ها

ج: ارتفاع قسمت جلویی (شمشیر) زیر راه پله

د: طول بالای راه پله تا ابتدای قسمت شیبدار

E: عرض زیر پله ها

F: عرض ورودی راه پله

اندازه گیری صحیح

تمام اضلاع ذکر شده در بالا باید با دقت اندازه گیری شوند و بر اساس این اندازه گیری ها می توانید یک مخزن مناسب انتخاب کنید. مورد بعدی که می تواند مشکل ساز باشد این است که گاهی اوقات مخزن برای نصب در محل نهایی خود نیاز به چرخش حول محور افقی دارد. در واقع اگر چه فضای زیر پله ها متناسب با ابعاد مخزن است، اما به دلیل وجود دیوارها و راه پله، امکان چرخاندن مخزن و قرار دادن آن در زیر پله وجود نخواهد داشت. بنابراین امکان سنجی این مشکل نیز باید بررسی شود.

لازم به ذکر است روی درب مخزن باید فضایی به ارتفاع حداقل 20 سانتی متر وجود داشته باشد تا در صورت آسیب دیدن شناور یا بازدیدهای دوره ای به راحتی باز شود و شناور یا شناور تعویض شود. . به همین دلیل هنگام اندازه گیری ارتفاع موجود باید این موضوع را در نظر داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 باید از میناکاری به عنوان یکی از بهترین هنرهای اصیل ایرانی یاد کرد که از قدیم الایام برای زیباسازی و تزیین خانه ها استفاده می شده است. میناکاری ترکیبی از رنگ های زیبا و درخشان بر روی فلزاتی مانند مس، طلا و نقره است که البته این هنر روی سرامیک نیز انجام می شود. این هنر بر روی ظروف و زیور آلات با نقوش اصیل ایرانی بسیار زیبا دیده می شود.خرید گلدان میناکاری به لینک مربوطه مراجعه کنید.

مینا فیروزه ای است که بسیاری آن را رنگ بهشتی می دانند اما البته از رنگ های دیگری مانند قرمز، زرد و سبز برای زیباتر شدن این اثر هنری استفاده شده است. امروزه که هنر میناکاری روز به روز رواج یافته است، از ظروف میناکاری بیش از پیش در دکوراسیون منزل استفاده می شود که در واقع کمک زیادی به زیباسازی منزل می کند.

این گلدان تزیینی فوق العاده زیبا روی مس میناکاری شده است. این گلدان 16 سانتی برای دکور منزل مناسب است و البته می توانید از آن به عنوان گلدان گل های طبیعی و گل های مصنوعی تزیینی استفاده کنید.

نگهداری یک دسته گل در یک گلدان زیبا هدیه ای است که این محصول برای شما به ارمغان می آورد. گلدان میناکاری شده دست هنرمندان اصفهانی با درخشندگی خاص و کنده کاری های خاطره انگیز زیبایی منزل شما را برجسته کرده و فرصت مناسبی را برای نگهداری دسته گل های شما فراهم می کند. ساختار مسی این محصول طرح گلدانی و لبه های دولبر آن با جلوه ای خاص و همچنین کیفیت مناسب و مقاوم در برابر رطوبت، علاوه بر تزئین ویترین منزل شما با یک هنر دستی و سوغاتی اصیل ایرانی، در انواع کاربردها قابل استفاده است. بادوام برای خریدار این محصول.خرید گلدان میناکاری کلیک کنید .

گلدان میناکاری

رنگ روی این گلدان مینای لزج است. این محصول میناکاری دو منظوره (تزیینی، کاربردی) با ارتفاع 16 سانتی متر، دهانه 6 سانتی متر، قطر زیره 4.5 سانتی متر و وزن 140 گرم می باشد.

میناکاری، میناکاری یا میناکاری هنری است که قدمتی در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی محسوب می شود. امروزه این هنر بیشتر بر روی مس انجام می شود، اما می توان آن را روی طلا، نقره و سرامیک نیز انجام داد. طلا و نقره تنها فلزاتی هستند که در ترکیب با مینا اکسید نمی شوند، بنابراین اجازه می دهند طرح با جزئیات و با بیشترین شباهت روی مینا اجرا شود، در حالی که میناهای مسی این کیفیت را ندارند.نزدیکترین معنای لغوی مینا آسمان آبی است.

مینا اثری هنری است که در آن نقوش مختلفی معمولاً با قلم سفید بر روی ظروف مسی، نقره ای و طلایی حک می شود. رنگ زمینه زیر نقوش معمولاً آبی، سبز و گاهی قرمز است که اگر با چشم هنر به فضای داخلی ظروف لعابی بنگریم، ما را به یاد گستره آبی زیبای آسمان می اندازد. شاید به همین دلیل است که نام این هنر را مینا کاری می نامند.

زمینه میناکاری

میناکاری هنری با قدمت حدود پنج هزار سال است که برای زیباسازی زیور آلات و ظروف مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. این هنر تلفیقی از آتش و خاک است که با هنر نقاشی آمیخته شده و نقش های زیبایی خلق می کند. به گفته برخی کارشناسان، پس از مقایسه میناهای بیزانسی با آثار ایرانی، این هنر در ایران شکل گرفت و سپس به کشورهای دیگر رفت. البته آثار باستانی در اروپا یافت شده که سابقه بسیار طولانی دارند. به عنوان مثال شش حلقه طلا مربوط به قرن سیزدهم قبل از میلاد در قبرس یافت شد که نمونه ای از مینای خاتم کاری شده است .همچنین مجسمه معروف زئوس که در یونان یافت شده به پانصد سال قبل از میلاد می رسد.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای به عاملی موثر در جذب مشتری و تاثیرگذاری بر افراد تبدیل شده اند.به عنوان یک مدیر مجموعه باید بدانید که رقابت بسیار شدیدی در بازارهای امروزی وجود دارد که در آن تنها یک برند موفق می تواند از سایر مجموعه ها پیشی بگیرد. تا پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبان منتقل کنید.
اگر دوست داشته باشد تیزر چیست؟ و چگونه انجام می شود، اطلاعات کسب کنید و بدانید که چه نکاتی را برای تیزرها رعایت کنید، در این صورت در مسیر درستی هستید. در این مقاله به طور مفصل بحث خواهیم کرد که تیزر چیست، تیزر تبلیغاتی فیلم به چه معناست؟ و ... پرداخت کنید و آنها را بررسی کنید. 

در حال حاضر برای توسعه کسب و کار تبلیغات حرف اول را می زند. آنها می توانند آگاهی و علاقه مخاطب را نسبت به محصول یا خدمات ارائه شده ایجاد کنند و مشتریان را تشویق به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند یا حتی یک دفتر خدمات کنند. منظور از تیزر، کلیپ تبلیغاتی کوتاهی است که به دلیل پنهان شدن و نمایش ناقص همه چیز در آن، کنجکاوی و واکنش مخاطب را نسبت به آن برمی انگیزد.

تصور کنید ویدیو یا عکسی را می بینید که یک محصول را نشان می دهد، اما نام برند یا شرکت سازنده آن مشخص نیست.

تبلیغ کمپین تیزر

یا تبلیغ یک شرکت یا برند را می بینید اما اطلاعاتی در مورد محصول وجود ندارد یا مشخص نیست محصول چیست. اساساً پیامی در حال رد و بدل شدن است، اما شما نمی توانید آن را درک کنید.

خلاصه: کمپین تیزر نوعی کمپین تبلیغاتی است (که کمپین پیش از راه اندازی نیز نامیده می شود) که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا محصول یا برخی اخبار شرکت دیگر برای جلب توجه مخاطب طراحی شده است.

بنابراین سوالات زیادی از شما پرسیده می شود مانند اینکه چه محصولی برای فروش ارائه می شود؟ آیا فیلم خاصی ساخته خواهد شد؟ این تیزر تبلیغاتی چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که پاسخ آنها را نمی دانید. یعنی حس کنجکاوی و جستجوی شما کاملا برانگیخته شده و مدام از خود می پرسید این تبلیغ و تیزر درباره چه محصولی است؟

هر تیزر تبلیغاتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
استفاده از جاذبه های خارجی
از سرعت مناسب برای انتقال پیام استفاده کنید
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطب، نه بر اساس سلیقه مشتری (مخاطب غایب)

 



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای به عاملی موثر در جذب مشتری و تاثیرگذاری بر افراد تبدیل شده اند.به عنوان یک مدیر مجموعه باید بدانید که رقابت بسیار شدیدی در بازارهای امروزی وجود دارد که در آن تنها یک برند موفق می تواند از سایر مجموعه ها پیشی بگیرد. تا پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبان منتقل کنید.
اگر دوست داشته باشد تیزر چیست؟ و چگونه انجام می شود، اطلاعات کسب کنید و بدانید که چه نکاتی را برای تیزرها رعایت کنید، در این صورت در مسیر درستی هستید. در این مقاله به طور مفصل بحث خواهیم کرد که تیزر چیست، تیزر تبلیغاتی فیلم به چه معناست؟ و ... پرداخت کنید و آنها را بررسی کنید. 

در حال حاضر برای توسعه کسب و کار تبلیغات حرف اول را می زند. آنها می توانند آگاهی و علاقه مخاطب را نسبت به محصول یا خدمات ارائه شده ایجاد کنند و مشتریان را تشویق به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند یا حتی یک دفتر خدمات کنند. منظور از تیزر، کلیپ تبلیغاتی کوتاهی است که به دلیل پنهان شدن و نمایش ناقص همه چیز در آن، کنجکاوی و واکنش مخاطب را نسبت به آن برمی انگیزد.

تصور کنید ویدیو یا عکسی را می بینید که یک محصول را نشان می دهد، اما نام برند یا شرکت سازنده آن مشخص نیست.

تبلیغ کمپین تیزر

یا تبلیغ یک شرکت یا برند را می بینید اما اطلاعاتی در مورد محصول وجود ندارد یا مشخص نیست محصول چیست. اساساً پیامی در حال رد و بدل شدن است، اما شما نمی توانید آن را درک کنید.

خلاصه: کمپین تیزر نوعی کمپین تبلیغاتی است (که کمپین پیش از راه اندازی نیز نامیده می شود) که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا محصول یا برخی اخبار شرکت دیگر برای جلب توجه مخاطب طراحی شده است.

بنابراین سوالات زیادی از شما پرسیده می شود مانند اینکه چه محصولی برای فروش ارائه می شود؟ آیا فیلم خاصی ساخته خواهد شد؟ این تیزر تبلیغاتی چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که پاسخ آنها را نمی دانید. یعنی حس کنجکاوی و جستجوی شما کاملا برانگیخته شده و مدام از خود می پرسید این تبلیغ و تیزر درباره چه محصولی است؟

هر تیزر تبلیغاتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
استفاده از جاذبه های خارجی
از سرعت مناسب برای انتقال پیام استفاده کنید
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطب، نه بر اساس سلیقه مشتری (مخاطب غایب)

 



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه دنیای دیجیتال در تمامی جنبه های زندگی و کار افراد متحول شده است و استفاده از ابزارهای دیجیتال به یکی از ملزومات اساسی زندگی هر فرد تبدیل شده است. این در حالی است که ضریب نفوذ بالای اینترنت کشور در حدود 74 درصد، توسعه استفاده از ابزارهای دیجیتال شخصی همراه با ویژگی های منحصر به فرد این ابزارها مانند سفارشی سازی، دسترسی، امکان انتخاب مخاطب هدف، تعامل، قابلیت اندازه گیری عملکرد و در نهایت قیمت کمبود اطلاعات و تبلیغات در آنها این رسانه دیجیتال را به یکی از مهم ترین و موثرترین رسانه های تبلیغاتی تبدیل کرده است.دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید.

روند تبلیغات 

اگرچه روند تبلیغات در دنیا نشان می دهد که امروزه رسانه های دیجیتال به یکی از مهم ترین رسانه های تبلیغاتی برای شرکت ها تبدیل شده است و شرکت ها در حال برنامه ریزی و اجرای برنامه های گسترده تبلیغات دیجیتال خود هستند، بنابراین گاهی اوقات شرکت ها قادر به استفاده صحیح از این رسانه های جدید نیستند. با ارزش بیشتر این مشکلات را می‌توان به عدم برنامه‌ریزی و ترویج موضوع در قالب کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال جامع، عدم توجه به ویژگی‌ها و الزامات خاص این رسانه‌های دیجیتال و نهایتاً کم توجهی به تعریف دقیق آن نسبت داد. بازار هدف و استفاده از ویژگی های هدف گذاری.

به همین دلیل است که بدون شک آموزش دیجیتال و معرفی شرکت های مدرن جایگزین تبلیغات نیست. بنابراین، برای ارتقای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال برای عملکرد بالا می توان مراحل زیر را انجام داد:

کود از دیگریلی تا شوروت کیمیلی کود از دیگریلی تا شور کامی به رهبری این اثر در کمپین کمپین است که در کار یایار یایار است. حتماً اهداف دقیق کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید، اولین و مهمترین گام در توسعه یک کمپین موثر.

استراتژی برند 

استراتژی برند را به نیروی محرکه و پایه هویت دیجیتال خود تبدیل کنید. هماهنگی بین هویت دیجیتال و استراتژی برند شما، ضمن تقویت جایگاه برند شما در بازار، باعث ایجاد هم افزایی در رساندن پیام شما به مخاطبان بازار هدف شما می شود. علاوه بر این، تبلیغات برندینگ می تواند با افزایش شهرت حرفه ای و افزایش روند توسعه فروش شما در بازار هدف، موقعیت شما را در بازار تقویت کند.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ظرف کیک خوری شیک اینجا کلیک کنید . کاسه چوبی بامبو محصولی زیبا، شیک و بسیار کاربردی است که می تواند مکمل هر خانه و آشپزخانه ای باشد. از این نوع ظروف شیک و پرکاربرد برای پخت، سرو و سرو انواع غذاها و دسرها استفاده می شود. اکثر ظروف آشپزخانه معمولا از چوب بامبو ساخته می شوند. بامبو گیاهی است که خیلی سریع رشد می کند و در برابر انواع قارچ ها و کپک ها مقاوم است. بهتر است بدانید که بامبو از نظر بسیاری یکی از سخت ترین گیاهان موجود است. علاوه بر این، بامبو و ظروف آن یک انتخاب هوشمندانه برای حفاظت از محیط زیست است. اگر از ظروف چوبی بامبو به خوبی استفاده کنید، سال ها به شما خدمت می کنند.

قالب کیک بامبو

قطر این قالب کیک بامبو 32 سانتی متر و ارتفاع آن 24 سانتی متر است.

این ظرف نگهداری و سرو کیک از سینی بامبو با قاب رنگ شده و درب شیشه ای شفاف ساخته شده و زیبایی دو چندانی را بر روی میز مهمان شما ایجاد می کند.

درب شیشه ای بلند اجازه قرار دادن کیک های بلندتر را می دهد و دسته آن باعث می شود به راحتی درب آن را بردارید و برجسته ترین کیک و دسر شما است.

برای نگهداری بهتر کیک و شیرینی باید از ظروف دربسته استفاده کرد. داشتن ظرف دردار راه ورود هوا به ظرف را می بندد و از خشک شدن محتویات داخل آن جلوگیری می کند.

نقاط قوت این محصول عبارتند از:

خواص ضد میکروبی ذاتی

ایده آل برای سرو و پذیرایی

ساخته شده از بامبو طبیعی و چسب آب

برای غذا بی خطر است

پوشش داخلی با روغن طبیعی مرغوب

با طراحی جدید، منحصر به فرد و جذاب

قابل شستشو با آب گرم و مواد شوینده

توجه:

این محصول را در فر، مایکروویو، ماشین ظرفشویی یا فریزر قرار ندهید.

اسفنج های کیک را در آب خیس نکنید و بگذارید بماند.

وجود زبری و زخم های کوچک به عنوان ویژگی طبیعی محصول اجتناب ناپذیر است و با توجه به ماهیت بامبو، ممکن است رنگ آن در دو محصول مشابه متفاوت باشد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اسید اسکوربیک با ترکیب شیمیایی C6H8O6 در طبیعت وجود دارد و می تواند به عنوان یک افزودنی غذایی به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده شود. این ترکیبی است که فعالیت شبه ویتامین C را فراهم می کند. به همین دلیل، ممکن است اسید اسکوربیک را به عنوان ویتامین C در برچسب مواد تشکیل دهنده مشاهده کنید (ویتامین C اصطلاح عمومی است و اسید اسکوربیک نام شیمیایی است).قیمت اسید اسکوربیک خوراکی کیلویی کلیک کنید.

پرشین یوتاب وارد کننده اسید اسکوربیک

این ماده در بسیاری از میوه ها و سبزیجات یافت می شود و توسط کلیه برخی از حیوانات تولید می شود. انسان قادر به تولید اسید اسکوربیک نیست و باید آن را از غذا تهیه کند، در غیر این صورت دچار کمبود و در موارد شدیدتر از اسکوربوت خواهد شد. به طور صنعتی، این اسید از طریق یک فرآیند چند مرحله ای شامل باکتری هایی که گلوکز را تجزیه کرده و اسید اسکوربیک را به عنوان یک محصول جانبی تولید می کنند، تولید می شود.

به گفته موسسه ملی سرطان ایالات متحده، این ماده می تواند به بدن انسان کمک کند تا با عفونت های باکتریایی مبارزه کند و به تشکیل کلاژن، "پروتئین مهمی در بافت فیبری، دندان ها، استخوان ها، پوست و مویرگ ها" کمک کند.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با کاربرد اسید اسکوربیک در صنایع غذایی تا پایان این مقاله فارسی یوتیوب همراه ما باشید.

استفاده از اسید اسکوربیک در صنایع غذایی

واردکننده اسید اسکوربیک آن را به عنوان نگهدارنده، آنتی اکسیدان یا تثبیت کننده رنگ در مواد غذایی به فروش می رساند. این مکمل بی خطر محسوب می شود و واکنش های آلرژیک یا عوارض جانبی بسیار کمی دارد. تولیدکنندگان از این ماده در صنایع غذایی استفاده می کنند تا میزان کل ویتامین C موجود در غذا یا نوشیدنی را حداقل به سطح قبل از درمان برسانند و محصولات مغذی بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. زیرا برای کلاژن سازی، دندان ها و استخوان های سالم و بهبود زخم ها به ویتامین C نیاز دارید.

به عنوان یک نگهدارنده و آنتی اکسیدان در صنایع غذایی استفاده می شود

اسید اسکوربیک عمدتاً در صنایع غذایی به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده می شود که می تواند فواید زیادی برای محصولات غذایی داشته باشد. کاهش اکسیداسیون باعث حفظ رنگ و طراوت می شود. PH پایین آن می تواند به جلوگیری از رشد میکروبی کمک کند تا فاسد نشود و تازه بماند. به همین دلایل است که به عنوان یک نگهدارنده طبیعی محبوب شناخته می شود. واردکننده اسید اسکوربیک می تواند از آن به عنوان نگهدارنده در طیف وسیعی از محصولات غذایی از جمله نان، گوشت پخته، مربا، ژله و سس استفاده کند.

دارای خواص ویتامین C است

خواص ویتامین C این ماده آن را به یک ماده عالی برای مکمل های ویتامین تبدیل کرده است. به سادگی افزودن اسید اسکوربیک به غذا ویتامین C را افزایش می دهد. از آنجایی که ویتامین C طبیعی به راحتی از بین می رود، بسیاری از غذاها با اسید اسکوربیک غنی می شوند تا محتوای ویتامین C را دوباره پر کنند. بنابراین، یک تولید کننده آب میوه، میوه های خشک، غلات و سایر تنقلات اسید اسکوربیک را از آن خریداری می کند. وارد کننده مواد اولیه غذایی است و از آن در تولیدات خود استفاده می کند.

محصولات غذایی را خوشمزه تر می کند

عطر و طعم این ماده را نباید نادیده گرفت. مانند هر اسیدی، طعم ترش دلپذیری را برای بسیاری از غذاها فراهم می کند. آب نبات‌ها، مرباها، ژله‌ها و آب‌میوه‌ها اغلب از این اسیدیته سود می‌برند و تصور مشخصی از میوه‌های تازه را به مصرف‌کننده می‌دهند و تامین‌کننده اسید اسکوربیک شما آن را فراهم می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت ناتامایسین کلیک کنید. یا پیماریسین (تهیه مواد غذایی ضد کپک) شرکت دایان آرمان نماینده انحصاری آرنوا ترک برای خرید ناتامایسین و استعلام قیمت ناتامایسین و فروش ناتامایسین با ما تماس بگیرید.

استاندارد ناتامایسین :

ناتامایسین یا پماریسین با شماره استاندارد بین المللی E=235 یکی از انواع نگهدارنده های طبیعی در صنایع غذایی است که از کشت میکروبی استرپتومایسس ناتالنسیس در فرآیند تخمیر عمیق کنترل شده به دست می آید. (7681-39-8): CAS

ناتامایسین چگونه تولید می شود؟

پس از فرآیند استخراج، ناتامایسین به دست آمده سانتریفیوژ، فیلتر و شستشو می شود تا محصول به دست آمده خالص و با کیفیت باشد.

ناتامایسین در چه محدوده Ph عمل می کند؟

ناتامایسین کمی در آب محلول است و یک نگهدارنده بی مزه و بی رنگ است که اثربخشی آن کمتر از سایر نگهدارنده های شیمیایی به PH وابسته است و در محدوده pH وسیعی بین 3 تا 9 استفاده می شود، بنابراین ناتامایسین در طیف وسیعی از مواد غذایی از اسیدی استفاده می شود. خنثی و قلیایی است و ناتامایسین را می توان در مقادیر کمتر از ppm 10 استفاده کرد و در اکثر قالب ها موثر است.

آیا پودر ناتامایسین است؟

یک پودر کریستالی سفید تا زرد، بی بو و بی رنگ با سه مولکول آب است که حلالیت آن در آب 30-100 میلی گرم در لیتر است. به آرامی در متانول حل می شود، همچنین در اسید استیک یخچالی و دی فرمامید محلول است.

شکل ناتامایسین برای زایمان چیست:

ناتامایسین به دو صورت مایع و پودر تولید می شود، بنابراین یکی از مزایای استفاده از ناتامایسین نسبت به سایر نگهدارنده های شیمیایی، استفاده از ناتامایسین هم به صورت پودر در ترکیب با فرمولاسیون و هم به صورت سوسپانسیون مایع مانند مخلوط کردن با آب نمک و پاشش آن است. روی محصول

آیا ناتامایسین خالص است؟

فرم پودری ناتامایسین را می توان به صورت کاملا خالص یا همراه با پرکننده دیگری به نام حامل 50/50 تولید و عرضه کرد که می تواند لاکتوز، نمک NaCl، مالتودکسترین و غیره باشد.

آیا ناتامایسین روی باکتری ها تاثیر دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که از آنجایی که ارژسترول در دیواره باکتری وجود ندارد، این ماده نگهدارنده روی باکتری بی تاثیر است.

فرمول مولکولی ناتامایسین چیست؟

فرمول مولکولی ناتامایسین 13NO44H33C، وزن مولکولی آن 75/665 و نام آیوپک 22-(3-amino-3 و 6-dioxy-B-D-mannopyranosyl)oxy-1 و 3 و 26-tri-hydroxy- است. 12- methyl-10-O-HO-6، 11 و 28-trioxatricyclo (220301-507 O 0) octacose-8، 14، 16، 18 و 20-pentane-25-carboxylic acid.



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دستورالعمل های ایمنی متعددی برای جابجایی، نگهداری و جابجایی نیترات آمونیوم در دسترس است. اطلاعات ایمنی و بهداشتی در برگه های اطلاعات ایمنی موجود نشان داده شده است. نیترات آمونیوم خالص نمی سوزد، اما به عنوان یک اکسید کننده قوی، نیترات آمونیوم سوزاندن مواد آلی (و برخی مواد معدنی) را تسریع می کند.نیترات آمونیوم نباید در نزدیکی مواد قابل احتراق ذخیره شود. در حالی که نیترات آمونیوم در بیشتر شرایط در دما و فشار محیط پایدار است، ممکن است به دلیل شارژ ناگهانی منفجر شود. نیترات آمونیوم نباید در نزدیکی مواد منفجره نگهداری شودفروش نیترات آمونیوم کلیک کنید.

نحوه فروش نیترات آمونیوم 

نیترات آمونیوم مذاب به ضربه و انفجار بسیار حساس است، به ویژه اگر در معرض مواد ناسازگار مانند مواد قابل احتراق، مایعات قابل اشتعال، اسیدها، کلرات ها، کلریدها، گوگرد، فلزات، زغال سنگ و خاک اره قرار گیرد.

تماس با برخی از مواد مانند کلرات ها، اسیدهای معدنی و سولفیدهای فلزی می تواند باعث تجزیه شدید نیترات آمونیوم شود که می تواند مواد قابل احتراق مجاور را مشتعل کند یا حتی منفجر شود. پس از ذوب، نیترات آمونیوم شروع به تجزیه کرده و NOx، HNO3، NH3 و H2O آزاد می کند.

نیترات آمونیوم نباید در فضاهای بسته در معرض گرما قرار گیرد. گرما و فشار حاصل از تجزیه نیترات آمونیوم باعث افزایش حساسیت به انفجار و افزایش سرعت تجزیه می شود. انفجار نیترات آمونیوم می تواند در جوی با فشار 80 رخ دهد.

عدم خلوص این ماده شیمیایی می تواند این مقدار را تا 20 واحد کاهش دهد. نیترات آمونیوم دارای رطوبت نسبی بحرانی 59.4 درصد است که بالاتر از آن رطوبت اتمسفر را جذب می کند. به همین دلیل مهم است که نیترات آمونیوم را در یک ظرف محکم در بسته نگهداری کنید. در غیر این صورت، می تواند به یک توده بزرگ و سخت تبدیل شود

نیترات آمونیوم می تواند رطوبت کافی برای مایع شدن را جذب کند. ترکیب نیترات آمونیوم با سایر کودها می تواند رطوبت نسبی بحرانی را کاهش دهد.

خطرات سلامتی نیترات آمونیوم

برای سلامتی خطرناک نیست و معمولا در محصولات کود استفاده می شود. متوسط ​​دوز کشنده نیترات آمونیوم 2217 میلی گرم بر کیلوگرم است که حدود دو سوم نمک خوراکی است. نیترات آمونیوم در اثر حرارت به طور غیر قابل انفجار به گاز اکسید نیتروژن و بخار آب تجزیه می شود. با این حال، ممکن است با انفجار باعث تجزیه انفجاری نیترات آمونیوم شود.

انبارهای بزرگ همچنین می توانند خطر آتش سوزی بزرگی را به دلیل اکسیداسیون ایجاد کنند، وضعیتی که به راحتی می تواند منجر به انفجار شود. نیترات آمونیوم می تواند با دو مکانیسم منفجر شود:
• انتقال از شوک به انفجار: یک بار انفجاری در داخل یا در تماس با توده نیترات آمونیوم باعث انفجار نیترات آمونیوم می شود.

• انتقال تخلیه به مرحله انفجار: قیمت نیترات آمونیوم در نتیجه گسترش آتش به نیترات آمونیوم یا ترکیبی از نیترات آمونیوم با مواد قابل احتراق در هنگام آتش سوزی. برای انتقال موفقیت آمیز از آتش به انفجار، آتش باید حداقل تا حدی مهار شود.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

فروش آلومینات سدیم اینجا کلیک کنید. یک ماده شیمیایی معدنی به شکل پودر سفید است که به عنوان منبع موثر هیدروکسید آلومینیوم برای بسیاری از کاربردهای صنعتی و فنی استفاده می شود. شکل خالص و بی آب این ماده یک جامد کریستالی سفید رنگ با فرمول های مختلف NaAlO2 NaAl(OH)4 (هیدراته)، Na2O·Al2O3 یا Na2Al2O4 است.

آلومینات سدیم تجاری به صورت محلول یا جامد موجود است. سایر ترکیبات مرتبط با واکنش Na2O و Al2O3 به دست می آیند. شکل بی آب این ترکیب از یک چارچوب سه بعدی از چهار ضلعی AlO4 متصل به گوشه تشکیل شده است.

شکل هیدراته NaAlO2·5.4H2O دارای لایه‌هایی از چهار وجهی AlO4 است که توسط حلقه‌هایی به هم متصل شده‌اند، و لایه‌ها توسط یون‌های سدیم و مولکول‌های آب که با پیوند هیدروژنی به اتم‌های O در چهاروجهی AlO4 متصل هستند، به هم متصل می‌شوند.

این ماده در تصفیه آب به عنوان مکمل سیستم های نرم کننده آب، به عنوان منعقد کننده برای بهبود انعقاد و حذف سیلیس و فسفات های محلول استفاده می شود.در فناوری ساخت و ساز، از آلومینات سدیم برای تسریع سخت شدن بتن، عمدتاً در هنگام کار در هوای سرد استفاده می شود. از این ترکیب در صنایع کاغذسازی، برای تولید آجرهای نسوز، تولید اکسید آلومینیوم و ... نیز استفاده می شود. محلول های این ماده نیز واسطه های تولید زئولیت ها هستند.

تولید آلومینات سدیم

آلومینات سدیم با حل کردن هیدروکسید آلومینیوم در محلول سود سوزآور (NaOH) به دست می‌آید. هیدروکسید آلومینیوم (گیبسایت) را می توان در محلول نمکی 20-25 درصد در دمای نزدیک به نقطه جوش حل کرد.استفاده از محلول های غلیظ NaOH منجر به یک محصول نیمه جامد می شود. این فرآیند باید در ظروف نیکل یا فولادی که با بخار گرم شده اند انجام شود و باید هیدروکسید آلومینیوم را با تقریباً 50 درصد سود سوزآور آبی بجوشانید تا دوغاب تشکیل شود.

مخلوط نهایی را در ظرفی بریزید تا خنک شود. سپس یک توده جامد حاوی حدود 70 درصد NaAlO2 تشکیل می شود. این محصول پس از خرد شدن در کوره دوار آبگیری می شود. محصول به دست آمده حاوی 90 درصد آلومینات سدیم و 1 درصد آب به همراه 1 درصد سودا آزاد است.

تهیه آلومینات سدیم از سولفات آلومینیوم پایه

 

 عنوان فوق موضوع تحقیقی است که در سال 2006 منتشر شده است که متن کامل آن را می توانید در اینجا بخوانید. در این کار، فرآیند سنتز شامل دو مرحله است. در مرحله اول، BAS با تیمار BAS با محلول آبی کربنات سدیم در دماها و زمان‌های مختلف به داسونیت سدیم تبدیل می‌شود.

در مرحله دوم، آلومینات سدیم با حرارت دادن سدیم داوسونیت تولید می شود. در این مورد، چند نمونه از داوسونیت سدیم در دماهای مختلف در محدوده 600-1100 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه حرارت داده شد.سدیم داوسونیت در دمای 320 درجه سانتیگراد با تکامل دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود. در دمای 500 درجه سانتیگراد، الگوی مربوط به آلومینا انتقالی با پراش اشعه ایکس مشاهده شد. اولین آثار آلومینات سدیم کریستالی را می توان در جامد گرم شده در دمای 800 درجه سانتی گراد یافت، در حالی که در دمای 1000 درجه سانتی گراد مخلوطی از آلومینات سدیم و آلفا آلومینا تولید می شود.

بنابراین، طرح تکامل فاز تحت گرمایش تدریجی را می توان به صورت داوسونیت سدیم، آمورف، آلومینا انتقالی (گاما/تا)، و آلومینات سدیم کریستالی بیان کرد. با استفاده از این روش، سدیم آلومینات کریستالی را می توان در شرایط ملایم با حرارت دادن سدیم داوسونیت در دمای 900 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه به دست آورد.

سنتز با آلومینیوم و سدیم هیدروکسید

 آلومینات سدیم نیز از اثر هیدروکسید سدیم بر روی آلومینیوم، یک فلز آمفوتریک، تشکیل می‌شود. این واکنش پس از شروع بسیار گرمازا است و با تکامل سریع گاز هیدروژن همراه است. گاهی اوقات واکنش به این صورت نوشته می شود:

محلول های سدیم آلومینات

 ساختار محلول های آبی آلومینات سدیم و مطالعه پراش پرتو ایکس محلول عنوان مقاله ای است که در سال 1998 منتشر شده است. طبق این کار، به طور متوسط، هر اتم Al توسط چهار اکسیژن احاطه شده است که نشان دهنده غلبه Al است. (OH)4– (aq) در این محلول ها.ساختار محلی توسط مدل‌هایی توصیف می‌شود که دارای یون‌های هیدراته منفرد در رقیق‌ترین محلول آلومینات هستند، اما جفت‌های یون آلومینات سدیم در غلیظ‌ترین محلول تماس دارند.

تعداد هیدراتاسیون یون سدیم با افزایش غلظت کاهش می یابد، اما به نظر نمی رسد که تعداد هماهنگی کلی با تشکیل جفت یون تغییر کند. با تنظیم غلظت آلومینیوم، یک بازآرایی گسترده از شبکه آب حجیم پیوند هیدروژنی به دست می‌آید که فاصله پراش جدید را در 3.3 و 3.9 Å افزایش می‌دهد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

میناکاری یا میناکاری از دیگر هنرهایی است که در صنعت صنایع دستی ایران رونق ایجاد کرد. بر این اساس هنرمندان میناکاری با استفاده از مواد فلزی مانند مس، طلا و نقره و گاه از چوب و مینا آثاری بادوام و چشم نواز مانند مجسمه های میناکاری و... خلق می کنند. هنر میناکاری هزاران سال قدمت دارد. مرکز خلق آثار مینا در شهر جشنواره های هنری یعنی اصفهان است. استادان برجسته میناکاری در این شهر سالهاست که به تولید محصولات میناکاری مانند مجسمه های میناکاری می پردازند. تندیس وان یکاد طرح خاتم بشقاب اینجا کلیک کنید.

میناکاری در لغت به آسمان آبی اشاره دارد. همان طور که در طرح های مختلف میناکاری مشاهده می کنید، استادکاران مینا معمولا با دستان هنرمندانه خود با قلم سفید روی ظروف مسی یا طلا و نقره طرح های سنگین و زیبا می کشند. به دلیل معنی کلمه مینا، معمولا پس زمینه محصولات ساخته شده توسط استادکارهای مینا به رنگ آبی آسمانی است. البته در برخی طرح های دیگر از رنگ قرمز و گاهی سبز نیز در بافت آن استفاده می شود. بر این اساس، وقتی به عمق محصولات ایجاد شده توسط استادان مینا توجه می‌کنید، وسعت زیبای آسمان آبی بر اساس نقش‌هایی که در این آثار حک شده است، به یاد خواهید آورد.

ویژگی های مجسمه های میناکاری شده

انواع مجسمه های میناکاری را می توان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط استادان میناکاری در صنایع دستی معرفی کرد. این محصول منحصربفرد را می توان در گروه هدایای تبلیغاتی قرار داد، از این رو طبق شواهد، بیشترین علاقه مند و مشتری این کار سازمان ها و سازمان های دولتی و خصوصی هستند. مجسمه های میناکاری شده در انواع مختلف با طرح های متمایز بر اساس کاربردهای متفاوت بنا به سلیقه مشتریان تولید می شوند.

استفاده از مصنوعات هنری و سنگین میناکاری به ویژه انواع تندیس های میناکاری را می توان راهی جدید برای ارج نهادن به زحمات بزرگان و قدردانی از فرهیختگان و برگزیدگان معرفی کرد. در زمینه کسب و کار استفاده از مجسمه میناکاری می تواند راه خوبی برای افزایش مشتریان تجاری باشد. مجسمه مینا محصولی است که با توجه به ظاهر منحصربفرد و شیک خود می تواند به عنوان هدیه ای ارزشمند برای استفاده در دکوراسیون های مختلف، به عنوان ابزاری تزیینی ارائه شود.

مجسمه مینا چیست؟

محصولات لعابی با توجه به مواد استفاده شده مانند فلز و چوب به راحتی می توانند با محیط ها و دکوراسیون های مختلف سازگار شوند. مدیران کسب و کار می توانند با انتخاب انواع محصولات میناکاری به ویژه انواع تندیس های میناکاری لوگوی تجاری خود را بر روی این محصولات ایجاد کنند. آنها می توانند با حک کردن شعار تبلیغاتی تجاری خود در کنار لوگوی تجاری خود، شخصی سازی عملی را در این محصولات ایجاد کنند و سپس با ارائه این محصولات به عنوان هدیه به سایر شرکت ها و سازمان ها، فرآیند بازاریابی هوشمند را پیاده سازی کنند.

نمونه هایی از مجسمه های میناکاری شده

انواع تندیس های میناکاری در اشکال و اشکال مختلف توسط دستان ماهر و هنرمندانه استادان میناکاری تولید می شود. هر کدام از این محصولات در شرایط و کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر معرفی و توضیحات برخی از این محصولات سنگین به شما کاربران گرامی ارائه خواهد شد.

- مجسمه مینای مدل گلدان

مشتریان می توانند انواع گلدان های شیشه ای با اندازه های مختلف از 8 سانتی متر یا 16 سانتی متر در طرح های مختلف را در بازار خریداری کنند. به لطف استفاده از چوب در این مجسمه ها و تکامل آن با استفاده از گلدان، این محصولات ظاهری جذاب خواهند داشت. در برخی موارد این محصول با حباب شیشه ای عرضه می شود. وجود این حباب شیشه ای جدا از نقش محافظتی که برای گل در گلدان مینا دارد، در زیبایی و شکوه این محصول نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مجسمه مینای مدل بشقاب

محصولات مجسمه سازی بشقاب مینا در قطرهای مختلف موجود می باشد. قطر این محصولات معمولاً 9 سانتی متر است.قسمت مینای این محصول بر روی قسمت چوبی قرار می گیرد و یا با قطعات پلکسی طلایی سوار می شود.

مجسمه های تصادفی

این نوع ظروف لعابی با هدف خاصی ساخته می شوند. مشتریان بر اساس استفاده خاص و یا بر اساس مناسبت های تقویم، این نوع تندیس ها را برای استفاده شخصی و یا به عنوان هدیه شرکتی برای موسسات و سازمان های دولتی و خصوصی سفارش می دهند. این محصولات در مدل های چوبی، شیشه ای و فلزی مطابق با سلیقه مشتری توسط استادکاران مینا طراحی و ساخته می شوند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

میناکاری یا میناکاری از دیگر هنرهایی است که در صنعت صنایع دستی ایران رونق ایجاد کرد. بر این اساس هنرمندان میناکاری با استفاده از مواد فلزی مانند مس، طلا و نقره و گاه از چوب و مینا آثاری بادوام و چشم نواز مانند مجسمه های میناکاری و... خلق می کنند. هنر میناکاری هزاران سال قدمت دارد. مرکز خلق آثار مینا در شهر جشنواره های هنری یعنی اصفهان است. استادان برجسته میناکاری در این شهر سالهاست که به تولید محصولات میناکاری مانند مجسمه های میناکاری می پردازند. تندیس وان یکاد طرح خاتم بشقاب اینجا کلیک کنید.

میناکاری در لغت به آسمان آبی اشاره دارد. همان طور که در طرح های مختلف میناکاری مشاهده می کنید، استادکاران مینا معمولا با دستان هنرمندانه خود با قلم سفید روی ظروف مسی یا طلا و نقره طرح های سنگین و زیبا می کشند. به دلیل معنی کلمه مینا، معمولا پس زمینه محصولات ساخته شده توسط استادکارهای مینا به رنگ آبی آسمانی است. البته در برخی طرح های دیگر از رنگ قرمز و گاهی سبز نیز در بافت آن استفاده می شود. بر این اساس، وقتی به عمق محصولات ایجاد شده توسط استادان مینا توجه می‌کنید، وسعت زیبای آسمان آبی بر اساس نقش‌هایی که در این آثار حک شده است، به یاد خواهید آورد.

ویژگی های مجسمه های میناکاری شده

انواع مجسمه های میناکاری را می توان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط استادان میناکاری در صنایع دستی معرفی کرد. این محصول منحصربفرد را می توان در گروه هدایای تبلیغاتی قرار داد، از این رو طبق شواهد، بیشترین علاقه مند و مشتری این کار سازمان ها و سازمان های دولتی و خصوصی هستند. مجسمه های میناکاری شده در انواع مختلف با طرح های متمایز بر اساس کاربردهای متفاوت بنا به سلیقه مشتریان تولید می شوند.

استفاده از مصنوعات هنری و سنگین میناکاری به ویژه انواع تندیس های میناکاری را می توان راهی جدید برای ارج نهادن به زحمات بزرگان و قدردانی از فرهیختگان و برگزیدگان معرفی کرد. در زمینه کسب و کار استفاده از مجسمه میناکاری می تواند راه خوبی برای افزایش مشتریان تجاری باشد. مجسمه مینا محصولی است که با توجه به ظاهر منحصربفرد و شیک خود می تواند به عنوان هدیه ای ارزشمند برای استفاده در دکوراسیون های مختلف، به عنوان ابزاری تزیینی ارائه شود.

مجسمه مینا چیست؟

محصولات لعابی با توجه به مواد استفاده شده مانند فلز و چوب به راحتی می توانند با محیط ها و دکوراسیون های مختلف سازگار شوند. مدیران کسب و کار می توانند با انتخاب انواع محصولات میناکاری به ویژه انواع تندیس های میناکاری لوگوی تجاری خود را بر روی این محصولات ایجاد کنند. آنها می توانند با حک کردن شعار تبلیغاتی تجاری خود در کنار لوگوی تجاری خود، شخصی سازی عملی را در این محصولات ایجاد کنند و سپس با ارائه این محصولات به عنوان هدیه به سایر شرکت ها و سازمان ها، فرآیند بازاریابی هوشمند را پیاده سازی کنند.

نمونه هایی از مجسمه های میناکاری شده

انواع تندیس های میناکاری در اشکال و اشکال مختلف توسط دستان ماهر و هنرمندانه استادان میناکاری تولید می شود. هر کدام از این محصولات در شرایط و کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر معرفی و توضیحات برخی از این محصولات سنگین به شما کاربران گرامی ارائه خواهد شد.

مجسمه مینای مدل گلدان

مشتریان می توانند انواع گلدان های شیشه ای با اندازه های مختلف از 8 سانتی متر یا 16 سانتی متر در طرح های مختلف را در بازار خریداری کنند. به لطف استفاده از چوب در این مجسمه ها و تکامل آن با استفاده از گلدان، این محصولات ظاهری جذاب خواهند داشت. در برخی موارد این محصول با حباب شیشه ای عرضه می شود. وجود این حباب شیشه ای جدا از نقش محافظتی که برای گل در گلدان مینا دارد، در زیبایی و شکوه این محصول نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مجسمه مینای مدل بشقاب

محصولات مجسمه سازی بشقاب مینا در قطرهای مختلف موجود می باشد. قطر این محصولات معمولاً 9 سانتی متر است.قسمت مینای این محصول بر روی قسمت چوبی قرار می گیرد و یا با قطعات پلکسی طلایی سوار می شود.

مجسمه های تصادفی

این نوع ظروف لعابی با هدف خاصی ساخته می شوند. مشتریان بر اساس استفاده خاص و یا بر اساس مناسبت های تقویم، این نوع تندیس ها را برای استفاده شخصی و یا به عنوان هدیه شرکتی برای موسسات و سازمان های دولتی و خصوصی سفارش می دهند. این محصولات در مدل های چوبی، شیشه ای و فلزی مطابق با سلیقه مشتری توسط استادکاران مینا طراحی و ساخته می شوند.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami


هنر میناکاری روی سرامیک هنری بسیار زیبا و دلنشین است که می توان آن را بر روی ظروف مختلفی مانند سرامیک و سفال طراحی کرد. این ظروف طراحی شده را می توان برای مدت طولانی بدون آسیب و شکستگی نگهداری و استفاده کرد.

آموزش مقدماتی و حرفه ای میناکاری، این هنر چشم نواز برای هنرجویان در تمام شهرهای ایران درآمد زیادی ایجاد می کند. زیرا همه مردم و اقوام ایرانی در هر کشور و شهری هنر میناکاری روی سرامیک را دوست دارند.
میناکاری روی سرامیک هنری است که مبتنی بر نقاشی و تزئین سطح بدنه های سفالی و گاه اجسام سرامیکی است که با پوششی به نام مینا پوشانده می شود. در واقع مینا لعاب شفاف و زجاجیه ای است که از ذوب لعاب شیشه به دست می آید.تندیس کنار شبکه میناکاری بشقاب کلیک کنید.

تاریخچه میناکاری روی سرامیک

نمی توان تصور دقیقی از تاریخچه خلق آثار مینا داشت. اولین آثار میناکاری که تاکنون کشف شده، شش حلقه طلا هستند که مربوط به 1300 سال قبل از میلاد در قبرس است. آنها تنها آثار مینای جواهرات اصلی هستند.

در ایران برخی از محققین قدمت میناکاری روی سفال را 1500 سال قبل از میلاد می دانند. به گفته پوپ که مورخ نامی است، میناکاری از ابداعات ایرانیان بوده که یکی از نمونه های بارز آن جام خسرو است که مربوط به دوره ساسانی است. اوج هنر میناکاری در دوره سلجوقیان بود. سپس در دوره صفویه در اصفهان، این هنر با نقاشی بزهای درباری و شکار بازی جلوه جدیدی از خود نشان می دهد.

در آلمان، میناکاری روی سرامیک توسط شاهزاده بیزانسی تئوفون، که با پادشاه آلمان اتو یازدهم ازدواج کرد و سپس صنعتگرانی را از سرزمین مادری خود آورد، معرفی شد. بنابراین معادن آلمان به شدت تحت تأثیر این ریشه های بیزانسی هستند. اشیاء مذهبی در قرن دوازدهم در اروپای غربی تولید شدند.

معروف ترین صنایع دستی اصفهان; مینا روی سرامیک

لعاب کاری روی سرامیک (مینای شیشه ای)

اصفهان زادگاه مینای شیشه است. این هنر امروزه به یکی از صنایع دستی مهم اصفهان تبدیل شده و بخشی از فرهنگ ایرانیان است. همه گردشگران عاشق این هنر زیبا می شوند و آن را به عنوان هدیه و سوغات می خرند.

میناکاری روی سرامیک در اصفهان به دلیل حکاکی و میناکاری بسیار زیبا، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. ضمن اینکه صادرات این هنر در ایران بسیار زیاد است.

سوغات و صنایع دستی اصفهان را می توان به دو قسمت سوغاتی غذا و صنایع دستی اصفهان تقسیم کرد. هیچ کس نمی داند کدام دسته بهتر است. سوغاتی های خوراکی ارزان تر از صنایع دستی هستند، اما دوام کمتری دارند. بنابراین می توانید یکی از آنها یا حتی هر دو را برای خرید انتخاب کنید.

مینا روی سرامیک و مس

مینا روی مس ترکیبی از آتش و خاک است. در حالی که میناکاری روی سرامیک از ترکیب عناصری مانند آب، آتش و خاک ایجاد می شود.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ساعت دیواری میناکاری یکی از زیباترین محصولات تزیینی و کاربردی صنایع دستی اصفهان است. برای آوردن فضای اصیل سنتی ایرانی می توانید از ساعت دیواری مینا در محیط خانه یا محل کار خود استفاده کنید. در طراحی ساعت میناکاری اصفهان از رنگ های شاد میناکاری و لاجوردی استفاده شده تا حس آرامش را به بیننده القا کند. تندیس ساعت دار گلدان مینا کاری اینجا کلیک کنید.

ساعت میناکاری شده

ساعت دیواری میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر اصیل ایرانی در کنار تکنولوژی برای آسان کردن زندگی مردم است. محصولات صنایع دستی ایران زمین در بین علاقه مندان داخل و خارج از کشور ارزشمند است. ساعت دیواری میناکاری شده بسیار زیباست و با هر دکوراسیون ایرانی قابل ترکیب است. رنگ های شاد مینا بسیار جذاب است و به شما این امکان را می دهد که ظروف میناکاری را با سایر عناصر تزئینی خود هماهنگ کنید.

ساعت دیواری میناکاری قابل استفاده برای منزل و محل کار می باشد و محدودیتی در محل استفاده وجود ندارد. بخشی از هنر استادان میناکاری ایرانی در ساخت ساعت های میناکاری به نمایش گذاشته می شود تا قدر فرهنگ اصیل ایرانی خود را بدانیم.

ساعت میناکاری شده مسی

ساعت دیواری از مینای مسی مرغوب می باشد که توسط استاد میناکاری در رنگ های زیبای آسمانی و لاجوردی طراحی شده است. قطر صفحه ساعت 30 سانتی متر است. موتور ساعت با کیفیت و ساخت تایوان می باشد. در صورت تمایل می توانید هر موتوری را به واحد فروش بفرستید. ساعت میناکاری اصفهان یکی از زیباترین صنایع دستی ایرانی است که می توان از آن به صورت کاملا کاربردی استفاده کرد و با فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان همخوانی دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن پلی اتیلن افقی بهترین انتخاب برای ذخیره آب در مکان هایی با محدودیت ارتفاع می باشد. این محدودیت ارتفاع ممکن است به دلیل وجود سقف یا به دلیل نیاز به اجرای سایبان برای جلوگیری از گرم شدن مخزن آب باشد. به علاوه ارتفاع کم این مخازن باعث می شود که به راحتی پر شوند.مخزن پلیمری افقی دماوند گزینه مناسبی برای ذخیره آب پشت بام محسوب می شود. با این روش می توانید به راحتی مشکل کمبود فشار یا قطع آب در منازل و مجتمع های آپارتمانی را حل کنید. باربری انواع مایعات از دیگر کاربردهای تانکر آب مدل افقی دماوند می باشد. امکان فروش آب با تانکر در دماوند به همین صورت وجود دارد. پس اگر به مخزن آب دماوند نیاز دارید یکی از مدل های افقی را انتخاب کنید.بدنه تانکرهای آب دماوند خرید مخزن آب 1000 لیتری کروی به گونه ای طراحی شده است که حداکثر مقاومت در برابر ضربه و فشار را داشته باشد. بنابراین در برابر ضربه های خارجی استحکام بالایی دارد و تحت تاثیر فشار مایع داخل مخزن تغییر شکل نمی دهد.مخازن افقی پالمیر دماوند در اندازه ها و حجم های مختلف از 100 لیتر تا 8000 لیتر تولید می شود. در قسمت های بعدی سایز و قیمت محصولات پلیمر دماوند را به صورت جدولی به صورت دقیق تر ارائه می دهیم.

تانکر آب عمودی دماوند

مخزن عمودی دومین محصول برند پالمیر دماوند و یکی از رایج ترین ها می باشد. این مخازن گزینه خوبی برای نگهداری مایعات در مکان هایی با فضای افقی محدود هستند. این ویژگی به واحدهای صنعتی مانند کارگاه ها و کارخانه ها اجازه می دهد تا حداکثر استفاده را از فضای سوله و سوله خود ببرند. شرکت پلیمر دماوند مخازن عمودی خود را در دو نوع کوتاه و بلند تولید می کند. بنابراین اگر به حجم مشخصی نیاز دارید، دو گزینه برای قطر و ارتفاع مخزن خواهید داشت. تانکر آب عمودی دماوند حجم های مختلف از 100 لیتر تا 20000 لیتر را پوشش می دهد.طراحی مخازن عمودی پالمر دماوند هم زیبایی و هم استحکام را برای آنها ایجاد کرده است. خطوط برجسته بدنه این مخازن به همراه یکپارچگی بدنه مقاومت زیادی در برابر خمش ایجاد می کرد.

مخزن پلیمری دماوند زیر پله

مخازن زیر پله راه بسیار خوبی برای استفاده بهینه از فضاهای موجود در ساختمان است. برند دماوند پلیمر مخازن زیرزمینی خود را با بهترین مواد اولیه و بر اساس ابعاد استاندارد تولید می کند. بنابراین، این مخازن به خوبی زیر پله ها قرار می گیرند. خرید زیرزمین زیر پله راه حل خوبی برای تامین فضای ذخیره آب برای هر طبقه از ساختمان است. بنگاه های صنعتی نیز می توانند با استفاده از این مدل مخزن آب دماوند مقداری از فضای افقی سالن خود را صرفه جویی کنند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

همانطور که می دانید بسته بندی علم و هنر آماده سازی محصول برای فروش و حمل و نقل است. در واقع صنعت بسته بندی صنعتی است که با بهره گیری از هنر و تکنولوژی به سمت این مقوله می کوشد تا کیفیت کالای تولیدی به طور کامل حفظ شود و کالا به بهترین شکل ممکن و شیک در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. این فناوری باید بتواند به طور کامل از محصولات در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی و همچنین در برابر میکروارگانیسم ها محافظت کند. از آنجایی که بسته بندی تاثیر زیادی در افزایش رقابت پذیری در بازارهای بین المللی دارد، می توان آن را یکی از ابزارهای بازاریابی دانست.

دستیابی به کیفیت مواد غذایی از دیرباز یکی از مهمترین اهداف بشریت بوده است و ایمنی لازمه کیفیت آنهاست. ایمنی غذا به عدم وجود یا وجود مقدار قابل قبول آلودگی، تقلب و ایجاد سموم طبیعی اشاره دارد. یا موادی که ممکن است برای سلامتی انسان مضر باشند.درآمد بسته بندی میوه خشک اینجا کلیک کنید.

دستگاه بسته بندی خشکبار بسته بندی یکی از مواردی است که می تواند به طور مستقیم بر کیفیت و ایمنی مواد غذایی تأثیر بگذارد. بنابراین در انتخاب نوع بسته بندی باید دقت کافی داشت. این مقاله به بررسی تاریخچه، اصول، اهداف و الزامات بسته بندی، انواع ظروف و عوامل موثر در انتخاب نوع بسته بندی می پردازد.

یادگیری اصول بسته بندی مواد غذایی هم برای حفاظت از مواد غذایی و هم برای بازاریابی مناسب و بی نقص ضروری است. بنابراین برخلاف گذشته، کارخانجات تولید مواد غذایی، خرده‌فروشان و شرکت‌های طراحی و خدمات بسته‌بندی محصولات برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بسته‌بندی محصول و سلیقه مشتری، ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، اگر اصول بسته بندی مواد غذایی به خوبی رعایت شود، می تواند به میزان قابل توجهی بر توجه و توجه مشتریان، راحتی، اطلاع رسانی و برندسازی آنها و سپس نرخ فروش محصولات تاثیرگذار باشد.

تاریخچه بسته بندی

اولین نوع بسته بندی کدو تنبل خشک، پوسته، برگ، پوست حیوانات و سایر مواد طبیعی است. در گذشته از پوست حیوانات برای انتقال مایعاتی مانند آب، شیر، ماست، روغن یا دوغ استفاده می شد. از طرفی از شاخ آنها برای حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی و محصولات کشاورزی استفاده می شد. (بامبو هنوز برای نگهداری مواد غذایی در مناطق گرمسیری استفاده می شود).

ظهور انقلاب صنعتی با وقوع تعطیلی در جهان منجر به افزایش اساسی در تعداد کالاها شد. تنوع کالاها و رقابت بین تولیدکنندگان و بازرگانان تدریجی است. با پیشرفت بیشتر، علوم دیگری مانند روانشناسی فردی، روانشناسی اجتماعی و ارگونومی به مجموعه اضافه شد.

حلق آویز کردن ین فیشا برای ناهار باعث برانگیختن تعریف ین صنعت از سوی بقیه مجلس سنا شد. علاوه بر این، رقابت و رقابت در بازار، صنعت را بر آن داشت تا با توجه به بودجه، سهام خود را بفروشد. تا حدی که به سمت پایین تنظیم شده است.

منبع 

 



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

وکیل حقوقی در اصفهان به  لینک مربوطه مراجعه کنید. با توجه به پیچیدگی مسائل حقوقی، برای انتخاب بهترین مسیر موفقیت باید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید.

  • مشاوران حقوقی رایگان
  • به دلیل تاخیر در تولید
  • در هزینه، زمان و مکان صرفه جویی کنید
  • درخواست خدمات سوریکی

مشاور حقوقی رایگان در اصفهان کیست؟

برای انتخاب یک مشاور حقوقی خوب و با تجربه باید معیارهایی را رعایت کنیم
به عنوان مثال میزان تجربه و تخصص یک وکیل مهمترین معیار در ارتباط با انتخاب مشاور حقوقی رایگان است، همچنین باید توجه داشته باشید که مشاور حقوقی تا چه حد توانسته به مردم خدمات ارائه دهد. که به سراغ او آمده اند و آنها را در انتخاب بهترین مسیر موفقیت در مدیریت پرونده راهنمایی می کنند

مشاور حقوقی کیست و چه وظایفی دارد؟

مشاور حقوقی فردی است که پروانه وکالت ندارد اما در امور حقوقی مهارت و توانایی کافی دارد و باید از حقوق افرادی که در امور حقوقی نیاز به مشاوره دارند حمایت کند، اما چرا مشاور حقوقی رایگان:

گاهی اوقات به عنوان فردی که به دنبال راه حل حقوقی برای خود هستید، ممکن است نیازی به وکیل نداشته باشید و فقط بخواهید خودتان کارهای حقوقی خود را انجام دهید، به عبارت دیگر فقط به دنبال مشاوره هستید تا

بهترین مسیر را طی کنید. برای حقوق پایمال شده شما

  • در اینجا یک مشاور حقوقی می تواند به شما کمک زیادی کند که یک مشاور حقوقی رایگان در اصفهان چه خدماتی ارائه می دهد:

    مشاور حقوقی رایگان در امور قرارداد
  • مشاور حقوقی رایگان در امور املاک و مستغلات
  • مشاور حقوقی رایگان در امور ثبت نام
  • مشاور حقوقی رایگان در امور خانواده
  • مشاوره حقوقی رایگان در پرونده های جنایی
  • مشاوره حقوقی رایگان در مورد مسائل مربوط به حقوق کارگران و کارفرمایان

و سایر موارد مختلف که شما به عنوان یک فرد نیازمند به خدمات مشاوره حقوقی در اصفهان می توانید از مشاور حقوقی بهره مند شوید که وکیل پرس با معرفی این وکلا در اصفهان این امکان را برای شما فراهم کرده است که نیازهای شما را برطرف کند. مشاور حقوقی خود را انتخاب کنید

مشاور حقوقی رایگان در اصفهان کیست؟

برای انتخاب یک مشاور حقوقی خوب و با تجربه باید معیارهایی را رعایت کنیم
به عنوان مثال میزان تجربه و تخصص یک وکیل مهمترین معیار در ارتباط با انتخاب مشاور حقوقی رایگان است، همچنین باید توجه داشته باشید که مشاور حقوقی تا چه حد توانسته به مردم خدمات ارائه دهد. که به سراغ او آمده اند و آنها را در انتخاب بهترین مسیر موفقیت در مدیریت پرونده راهنمایی می کنند

 



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مواد اولیه 1000 مخزن پلاستیکی و مخازن سه جداره افقی مانند سایر محصولات شرکت پلی اتیلن نو می باشد.

پلی اتیلن سنگین گرید 3840 یا MDPE ساخت پتروشیمی تبریز و ... درجه غذایی

یا کلاس نگهداری مواد غذایی مناسب و مورد تایید اداره کل بهداشت و محیط زیست.

انواع دیگر مخازن افقی مخازن تک جداره یا مخازن تک لایه هستند

که برای نگهداری تمام مایعات شیمیایی با چگالی های مختلف و همچنین مشتقات نفتی و اسیدی/قلیایی مناسب هستند. مخزن آب ایستاده کلیک کنید.

مخزن پلی اتیلن افقی 1000 لیتری:

پیش از این در مقاله ای با عنوان "مخزن افقی آب یا مخزن آب غیر فعال" در مورد مخازن افقی توضیح دادیم و اشاره کردیم که این مخازن کاربردهای فراوانی دارند که مهمترین آنها را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  • کاربرد برای اهداف بهداشتی (نگهداری بهداشتی آب آشامیدنی)
  • کاربرد در صنایع غذایی (نگهداری بهداشتی مایعات و مواد غذایی)
  • کاربرد در کشاورزی و دامپروری
  • کاربرد در صنایع شیمیایی (ذخیره انواع اسیدها، بازها و حلالها)
  • درخواست ذخیره سازی فرآورده های نفتی

کاربرد ذخیره آب برای اطفای حریق

تانکر پلاستیکی مخزن آب 1000 هزار لیتری شرکت پلی اتیلن نوین به صورت تک جداره، دو جداره و سه جداره.

  • سایزهای مختلف از 100 تا 10 هزار لیتر تولید و عرضه می شود.
  • همچنین مخازن ساخته شده در این واحد قابلیت نصب انواع اتصالات برنجی (ضد زنگ) را دارند.
  • و دارای پلی اتیلن، ارتالون و کامپوزیت در اندازه های مختلف می باشند.
  • با توجه به نیازها و اهداف متفاوت کلیه مخازن، مخازن، بشکه ها و وان های تولید شده توسط پلی اتیلن نوین.
  • مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری افقی که به آن مخزن پلی اتیلن افقی 1000 لیتری نیز گفته می شود، علاوه بر استفاده به عنوان مخزن آب، به دلیل نوع متریال به کار رفته در تولید آن، می توان از آن برای اهداف مختلفی استفاده کرد.
  • برخلاف مخازن عمودی که عمدتاً برای قرار دادن روی سطوح صاف طراحی شده اند، مخازن افقی را می توان حتی روی سطوح متحرک (روی کامیون، پشت نیسان و غیره) قرار داد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی کامل با مخازن پلی اتیلن افقی نگاهی به مقاله مخزن آب افقی یا مخزن آب خوابیده بیندازید.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تاریخچه کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید. دیجیتال از سال 1993 و انتشار اولین بنر قابل کلیک شناخته شده است، اما تاریخچه تبلیغات دیجیتال حقیقت دیگری را آشکار می کند. حقیقت این است که تبلیغات آنلاین بیش از یک دهه قبل از آن تاریخ شروع شده است.

اینفوگرافیک کمپین تبلیغاتی

در اینفوگرافیک زیر نگاهی کوتاه به مهم ترین رویدادهای تاریخ تبلیغات دیجیتالی که تا به امروز تبلیغات دیجیتال را شکل داده اند انداخته ایم. با دیما همراه باشید.
به طور کلی تاریخچه تبلیغات آنلاین را می توان به صورت زیر بررسی کرد:

1978: آغاز بازاریابی ایمیلی و انتشار ایمیل های انبوه برای مصرف کنندگان.

1990: برای اولین بار از اصطلاح بازاریابی دیجیتال استفاده شد.

1993: تبلیغات بنری قابل کلیک آغاز شد!
1994: اولین کمپین تبلیغاتی ایمیلی راه اندازی شد. از کوکی ها نیز برای اولین بار استفاده شد.

1995: WebConnect به عنوان اولین شبکه تبلیغاتی راه اندازی شد.

1996: شروع برنامه فروش وابسته آمازون.

1997: اختراع پاپ آپ توسط ایتان زاکرمن.

1998: گوگل تاسیس شد و اولین حراج کلمات کلیدی ایجاد شد.

2000: AdWords برای تبلیغات در گوگل معرفی شد.
2001: اولین کمپین تبلیغاتی موبایلی برنامه ریزی و اجرا شد.

2005: یوتیوب راه اندازی شد و گوگل آنالیتیکس توسط گوگل معرفی شد.

2006: شبکه اجتماعی توییتر راه اندازی شد و اولین شبکه تلفن همراه ایجاد شد.

2007: اولین آیفون توسط اپل معرفی شد!
2010: Open RTB به عنوان یک استاندارد جدید معرفی شد. اینستاگرام نیز معرفی شد.

2011: برای اولین بار از تبلیغات بومی استفاده شد.

2015: مناقصه سرفصل ایجاد شد.

2016: ایجاد ائتلاف برای تبلیغات بهتر

2018: در بازار ایالات متحده، تبلیغات موبایلی از دسکتاپ پیشی گرفت...

و این روند تا امروز ادامه دارد.

آژانس تبلیغاتی چیست؟

شرکت تبلیغاتی شرکتی است که خدمات مربوط به ایجاد، برنامه ریزی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی و همچنین سایر فعالیت ها را در قالب بازاریابی یا پیشبرد فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. شرکت های تبلیغاتی معمولاً شرکت های مستقلی هستند که به مشاغل مختلف خدمات ارائه می دهند.

اگر قصد طراحی و اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ را دارید می توانید با شماره تلفن تماس گرفته و از خدمات همکاران ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نکسوس استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت مخزن آب 500 لیتری تک لایه مخزن فوق یکی از محصولات شرکت سورس خزر می باشد. حجم این مخزن 3 لایه 500 لیتر و جنس آن پلی اتیلن می باشد. دیواره های تقویت شده و ظاهر ارگونومیک مخزن پلی اتیلن عمودی به طور قابل توجهی ظرفیت ذخیره سازی مایعات ذخیره شده در این مخازن را بهبود می بخشد. توجه داشته باشید که نحوه صحیح قرار دادن مخزن پلی اتیلن عمودی بر روی سطوح صاف از آسیب یا هر گونه مشکل در عملکرد این مخازن جلوگیری می کند.یکی از مهم ترین ویژگی های مخزن پلی اتیلن عمودی ظرفیت مناسب، نصب سریع و آسان، مقاومت شیمیایی، بدون درز و ... می باشد. لازم به ذکر است که مخازن پلی اتیلن عمودی با فوم دارای عایق مخصوص جهت افزایش مقاومت حرارتی می باشند. 

دستورالعمل نصب و راه اندازی

  • از ایستادن و قرار دادن اشیا در بالای مخزن خودداری کنید.
  • مخزن ذخیره کاملا تمیز است و از پایداری کافی برخوردار است به طوری که سطح مخزن ذخیره از سطح کف مخزن بیشتر باشد. در الی، تعریف عربی (پمپ و غیره) با مکش سلست شکسته شود.
  • تخمین قیمت شیر ​​آب زیر لت ماهان، بنت بازید استاکی و یا تراز آن به صورت جداگانه مهم است.
  • این انبار آب را برای ذخیره نگه می دارد. از طرفی بهتر است از آچار گشتاور استفاده کنید.
  • حداکثر دمای نگهداری 40 درجه سانتی گراد و برای مواد شیمیایی حداکثر 25 درجه سانتی گراد است.
  • مایعات قابل اشتعال را با نقطه اشتعال بالای 55 درجه سانتیگراد نگهداری نکنید.
  • از آن برای نصب فروشگاه flexilink استفاده کنید. البته نصب تصویر اصلی شما جریمه خواهد شد.

استفاده از مخازن آب

یکی از منابع تامین آب و شوک آب شرب، باران دراینی است. محصولات آبیاری در بخش بکروشی یکی دیگر از منابع جذب آب است. استفاده از ذخیره آب در صنایع شیمیایی و همچنین در علامت آتش برای اطفای حریق و استفاده از ذخیره آب در صنایع غذایی نه در استفاده از ذخیره آب.

توجه داشته باشید که مخازن آب تنها وظیفه ذخیره آب را بر عهده ندارند، بلکه وظیفه اصلی مخازن آب سالم نگه داشتن آب است. مخزن آب باید بتواند از آب داخل مخزن در برابر تأثیرات منفی محیطی مانند ویروس ها، جلبک ها و غیره محافظت کند.

مخزن پلی اتیلن

یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین مخازن آب مخزن پلی اتیلن می باشد که می توانید از آن در صنعت ساختمان کشاورزی و همچنین در صنایع شیمیایی و ... استفاده نمایید. اکثر مخازن پلی اتیلن معمولا به صورت مخازن افقی یا عمودی و همچنین مخازن کتاب، مکعب و قیف تولید می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()